ایده و خلاقیت

معرفی 16 باغ عمارت عکاسی عروس در تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر عاشق عکاسی فرمالیته هستید و میخواهید بهترین باغ عمارت عکاسی عروس در تهران را بشناسید در اینجا آدرس و شماره تماس باغ عمارتها را مشاهده کنید.

یکی از مهم‌ترین کارهایی که عروس و دامادها باید برای انجام آن پیش از عروسی اقدام کنند، شناسایی باغ عمارت عکاسی برای ثبت عکس‌های جذاب و زیبا است. درواقع، باغ عمارت عروسی برای ثبت عکس‌های فرمالیته به شدت مناسب است. شما می‌توانید با حضور در یک باغ عمارت زیبا، عکس‌هایی با تم کلاسیک، جنگلی و دریاچه‌ای ثبت کنید. معمولا هزینه عکاسی در باغ عمارت عکاسی در تهران بسیار بسیار کم‌تر از سفر به شمال کشور یا حضور در جنگل‌های اطراف آن است. شما باید هزینه یک سفر چند نفره یک الی دو روزه را صرف عکاسی کنید، در حالی که عکاسی در باغ عمارت مخصوص این‌کار به شما دنیایی از امکانات را با لوکیشنی جذاب ارائه می‌کند.

اگر مشتاق هستید و میخواهید بهترین  باغ عمارت عکاسی عروس در تهران را بشناسید و برای عکاسی فرمالیته و عروسی به آن مراجعه کنید در ادامه همراه ما باشید.

 

 

مزایای استفاده از  باغ عمارت عکاسی عروس در تهران چیست؟

مزایای استفاده از  باغ عمارت عکاسی عروس در تهران چیست؟

زمانی که شما عکس‌های فرمالیته مختلف را مشاهده می‌کنید، علاوه بر استایل و سبک لباس‌ها، لوکیشن عکاسی نیز تاثیر زیادی در زیباتر شدن عکس‌ها دارد. شما به راحتی می‌توانید با حضور در باغ عمارت‌ها، عکس‌های جذابی را ثبت کنید. معمولا برای عکاسی فرمالیته، باید نوع لوکیشن را انتخاب کنید. لوکیشن جنگلی، لوکیشن دریایی و ساحلی، لوکیشن کوه و صخره و لوکیشن کویر از رایج‌ترین انواع لوکیشن عکاسی است. حضور در این لوکیشن‌ها هزینه‌های بالایی برای عروس و داماد خواهد داشت. هزینه ورودی برخی ساحل‌ها و لوکیشن‌های مناسب عکاسی در این فضاها کم نیست. معمولا شما امکان حضور در یکی از این لوکیشن‌ها را دارا هستید. درحالی‌که با حضور در   باغ عمارت عکاسی عروس در تهران می‌توانید تنها با یک ورودی، از امکانات لوکس و عالی در این باغ عمارت‌ها استفاده کنید. معمولا تم روستیک، لوکیشن دریاچه، درخت و جنگل در یک  باغ عمارت عکاسی عروس در تهران وجود دارد. شما می‌توانید زیباترین عکس‌ها را تنها با یک ورودی پرداخت کنید.

 

حتما بخوانید: ژست عکس دونفره جدید 2020 - (خفن و جذاب عکس بگیرید)

 

لوازم ضروری برای عکاسی فرمالیته عروسی در باغ عمارت

لوازم ضروری برای عکاسی فرمالیته عروسی در باغ عمارت

معمولا بسیاری از عروس و دامادها، تجربه عکاسی فرمالیته عروسی ندارند. به همین دلیل اطلاعات دقیقی از لوازم موردنیاز جهت همراه بردن در روز فرمالیته عروسی را نمی‌دانند. همین موضوع موجب می‌شود تا برای حضور در لوکیشن عکاسی، کمی سردرگم باشند. بهتر است بدانید که آمادگی برای عکاسی فرمالیته مهم‌ترین موضوعی است که باید درنظر داشته باشید. شما باید حتما کیف لوازم ضروری خودتان را آماده کنید. قرار دادن دستمال کاغذی، دستمال مرطوب، کفش راحتی، لاک، چسب، نخ و سوزن، آب معدنی، اکسسوری‌های موردنیاز جهت عکاسی فرمالیته، چسب زخم، قرص مسکن، عینک آفتابی (درصورت علاقه مندی به ثبت عکس با عینک) و همچنین کیف لوازم آرایش با شانه، در کیف مخصوص و در دسترس ضروری است. شما باید بدانید چه لوازمی احتیاج دارید تا همراه خودتان به لوکیشن ببرید. مهم‌ترین لوازم بعد از این کیف ضروی، اکسسوری عکاسی است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

 

بهترین اکسسوری عکاسی برای عکاسی فرمالیته چیست؟

بهترین اکسسوری عکاسی برای عکاسی فرمالیته چیست؟

معمولا برای عکاسی فرمالیته عروسی، از اکسسوری‌هایی برای جذابیت بیشتر عکس‌ها استفاده می‌شود. شما با شناخت علایق خودتان می‌توانید از این اکسسوری‌ها استفاده کنید. بهترین اکسسوری عکاسی، دسته گل طبیعی یا مصنوعی، کلاه برای عروس و داماد، عینک آفتابی، اکسسوری‌های چوبی سلیقه‌ای، لباس‌های متنوع، زیورآلات ست با لوکیشن عکاسی و همچنین شمع یا قاب عکس‌های خاطره انگیز است. شما باید باتوجه به سلیقه شخصی خودتان بهترین اکسسوری را انتخاب کنید و لذت ببرید. با استفاده از چترهای سفید، عکس‌های فوق‌العاده جذابی در عکاسی فرمالیته ثبت می‌شود. اگر علاقه‌مند به استفاده از چتر باشید. می‌توانید آن را تهیه کنید. چترهای بی رنگ و شفاف نیز، انتخاب مطلوبی برای ثبت عکس‌های فرمالیته است.  با استفاده از دسته گل‌های فانتزی، می‌توانید اکسسوری عکاسی فرمالیته خاصی تهیه کنید. این اکسسوری، بر اساس هارمونی جذابی که با لباس و تم عکاسی‌تان دارد، انتخاب خاصی خواهد بود. سعی کنید دسته گل فرمالیته را، مطابق با لباس، تم، فصل و طرح موردعلاقه‌تان انتخاب کنید.  ریسه‌هایی که با طرح‌های مختلف در بازار وجود دارد، عکس‌های فرمالیته را جذاب‌تر می‌کند. ریسه های نورانی را، می‌توانید در قسمت‌های مختلفی استفاده کنید.  تاج گل عروس نیز لطیف‌ترین و خاص‌ترین نوع اکسسوری عکاسی است. استفاده از بادکنک های رنگی بهترین ایده برای عکاسی فرمالیته عروسی است. با بادکنک آرایی نیز میتوانید عکس‌های خاصی را ثبت کنید.

 

حتما بخوانید: 60 مدل لباس عروس فرمالیته جدید 2021

 

 باغ عمارت عکاسی عروس در تهران را بشناسید

 باغ عمارت عکاسی عروس در تهران را بشناسید

خوشبختانه وجود انواع  باغ عمارت عکاسی عروس در تهران موجب شده است تا بدون صرف هزینه‌های بالای سفر به لوکیشن‌های مختلف، بتوانید عکس‌های زیبایی را ثبت کنید. گاهی باغ برای عکاسی عروس در تهران مشکل است. اما شما به راحتی می‌توانید با کمک لیستی که از باغ عمارت عکاسی مجلل و ساده در این مقاله مشاهده می‌کنید، بهترین لوکیشن را انتخاب کنید و از عکس‌های زیبا لذت ببرید.

 

 

باغ عمارت عکاسی بهاران

باغ عمارت عکاسی بهاران

یکی از بهترین باغ عمارت‌های عکاسی در تهران، باغ عمارت بهاران است. این لوکیشن با دارا بودن دکوراسیون جذاب و حرفه‌ای می‌تواند بهترین عکس‌ها را برای شما ایجاد کند. دارا بودن فضایی جنگلی با درختان بلند در این لوکیشن مزیت عالی محسوب می‌شود. در این لوکیشن امکاناتی مثل  آلاچیق ، سایبان ، پل چوبی ، نرده چوبی ، آبنما، آبشار، قایق چوبی بهترین لوکیشن برای عکاسی ایجاد کرده است. اتاق سنتی و دکوراسیون اروپایی در فضای سبز و محوطه این باغ عمارت بسیار چشم گیر است.

تلفن: ۰۹۱۲۳۰۹۸۶۹۲

آدرس:جاده تهران به سمت شهریار، بعد از باغستان ۵۰۰ متر بعد از تابلو تالار زمرد، نبش خیابان بهاران

 

 

باغ عروس قاصدک

باغ عروس قاصدک

باغ عمارت قاصدک با دارا بودن محوطه 5000 متری می‌تواند تمام نیاز شما را به لوکیشن عکاسی پاسخگو باشد. در این لوکیشن زیبا می‌توانید به راحتی در محیطی شیک و لوکس عکاسی کنید. معمولا فضای دریاچه، باغچه، عمارت، فضای سبز، طاق روستیک و تزیینات مختلف در گوشه گوشه این باغ، زیباترین فضایی است که می‌تواند برای ثبت عکس‌های شما خودنمایی کند.

تلفن: ۰۹۱۲۱۶۵۲۷۲۹

آدرس:شهریار، میدان نماز به سمت تهران، بعد از اولین پل عابر پیاده، سمت راست کوچه میعاد، انتهای کوچه، درب بزرگ سفید، باغ عروس قاصدک

 

 

باغ عمارت عروس درخشان

باغ عمارت عروس درخشان

اگر عاشق عمارت‌های لوکس هستید و میخواهید رد فضای داخلی عمارتی تزیین شده با اکسسوری‌های لاکچری عکس‌های زیبایی ثبت کنید، حتما به باغ عمارت درخشان سر بزنید. فضای بیرونی و محوطه این باغ عمارت محدود است، اما لوکیشن عکاسی در فضای داخلی آن بسیار خاص و لوکس است. محوطه 600 متری فضاسازی شده میتواند جذاب‌ترین عکس‌ها را برای شما ثبت کند.

تلفن: ۰۹۱۹۲۳۹۰۳۴۰ ، ۰۹۱۲۱۶۶۵۶۴۲

آدرس:شهریار، میدان حافظ، انتهای بلوار شهید درخشان ، روبه‌روی کوچه سبزه، پلاک۴۰

 

حتما بخوانید: ایده برای عکاسی فرمالیته در پاییز | انواع ژست های عکاسی پاییزی

 

باغ عمارت نیل

باغ عمارت نیل

اگر به دنبال باع عکاسی غرب تهران باشید، باید حتما سری به عمارت نیل بزنید. عمارت نیل با دارا بودن فضای داخلی تزیین شده و شیک با دکوری لوکس می‌تواند عکس‌های جذابی برایتان ثبت کند. در این لوکیشن می‌توانید عکس‌هایی در فضای باز و حیاط باغ عمارت نیل ثبت کنید و حسابی لذت ببرید. برای اطلاع از قیمت باغ برای عکاسی باید با شماره تلفن درج شده تماس بگیرید.

تلفن: ۰۹۱۲۱۱۱۱۹۴۸

آدرس:غرب تهران

 

 

باغ عمارت الهیه

باغ عمارت الهیه

یکی از لوکس‌ترین و اصیل‌ترین باغ عمارت‌هایی که می‌توانید برای عکاسی به آن مراجعه کنید، باغ عمارت الهیه است. این باغ عمارت در شمال تهران واقع شده است و دسترسی به آن بسیار آسان است. این باغ عمارت یکی از ساختمان‌های قدیمی و لوکس منطقه الهیه است که با دارا بودن حیاطی وسیع و تزیین شده می‌تواند عکس‌های لوکسی را ثبت کند.

تلفن: ۰۹۱۲۲۱۲۳۷۳۳

آدرس:تهران، الهیه

 

 

باغ عمارت ونیز شهرری

باغ عمارت ونیز شهرری

همان‌طور که از اسم باغ عمارت ونیز پیدا است، در این فضا می‌توانید لوکیشنی جذاب و مشابه با ونیز مشاهده کنید. باغ عمارت ونیز محوطه لوکس و جذابی دارد که به شما این اجازه را می‌دهد تا زیباترین انواع عکس را ثبت کنید. آب نمای شیک با دریاچه مصنوعی زیبا، فضایی رویایی در این باغ عمارت ایجاد کرده است. شما می‌توانید با حضور در این فضا عکس فرمالیته و عروسی لوکسی ثبت کنید.

تلفن: ۰۹۱۲۱۳۱۷۵۶۷

آدرس:شهرری، خیابان رجایی جنوب، سه راه ترانسفو، خیابان انبار نفت، جنب انبار آقا بزرگ

 

باغ عمارت صدرا حکیمیه

باغ عمارت صدرا حکیمیه

باغ عمارت صدرا حکیمیه یک باغ عمارت عکاسی شرق تهران محسوب می‌شود. شما در این لوکیشن شاهد محوطه رویایی و زیبایی هستید. لوکیشن باغ عمارت صدرا، سازه‌ای ساده و شیک دارد. این لوکیشن بسیار ساده و جذاب تزیین شده است و با دارا بودن درب‌های لاکچری و پنجره‌های شیک، توانایی ثبت عکس‌های رویایی برای عروس و داماد را دارا است.

تلفن:  09124759396، 0217731396، 09122021903

 

حتما بخوانید: ایده های عکاسی فرمالیته در کویر

 

باغ عمارت عکاسی لوچیا

باغ عمارت عکاسی لوچیا

یکی از ویژ‌گی‌های باغ عمارت عکاسی لوچیا، پله های لوکس و جذاب داخل عمارت آن است. فضای خارجی عمارت نیز، با آب نما، نور پردازی و فضایی سرسبز و رویایی می‌تواند عکس‌های خاص و زیبایی برای عروسی شما ثبت کند. یادتان باشد که در این فضای شیک، می‌توانید یکی از بهترین و رویای‌ترین خاطراتتان را همیشگی کنید. باغ عمارت لوچیا، در فضای داخلی با پیانو لوکس می‌تواند عکس‌های کلاسیک و زیبایی را ثبت کند.

تلفن:  ۰۹۱۲۶۶۲۲۷۵۶،  ۰۹۱۲۴۶۰۲۵۹۴، ۰۹۱۲۱۷۲ ۵۰۹۳

 

 

باغ عمارت نارون لواسان

باغ عمارت نارون لواسان

اگر می‌خواهید لوکیشن عکاسی را در سمت شمال غرب تهران انتخاب کنید، می‌توانید سری به باغ عمارت نارون لواسان بزنید. در این لوکیشن باکیفیت‌ترین و جذاب‌ترین عکس‌ها را می‌توانید ثبت کنید. عمارت زیبا با دار بودن پله‌های چوبی و لاکچری فضایی جذاب برای ثبت عکس در داخل عمارت است. فضای خارجی عمارت نیز بسیار سرسبز و خاص است. در این فضا می‌توانید عکس‌های خاطره انگیزی را ثبت کنید و با کم‌ترین هزینه از بهترین دکوراسیون و لوکیشن استفاده کنید.

تلفن: ۰۹۱۲۲۱۹۲۲۷۱

 

 

باغ عمارت عکاسی پدیده

باغ عمارت عکاسی پدیده

اگر عاشق فضاهایی هستید که از طبیعت و درختان کهن پدید آمده باشد، باید حتما به باغ عکاسی پدیده سر بزنید. در این باغ عکاسی می‌توانید فضایی زیبا متناسب با هر فصل را مشاهده کنید. لوکیشن این باغ عکاسی بسیار شبیه به لوکیشن‌های طبیعی و واقعی است. در این باغ عمارت می‌توانید عکس‌هایی را در عمارت ثبت کنید و خاطرات شیرینی بسازید.

تلفن: ۰۹۱۹۴۰۵۹۹۷۰

آدرس:تهران، انتهای اشرفی اصفهانی، سیمون بولوار، نصراللهی

 

 

باغ عمارت عکاسی پارادایس

باغ عمارت عکاسی پارادایس

باغ عمارت عکاسی پارادایس، یکی از بزرگ‌ترین و خاص‌ترین باغ لوکیشن‌های عکاسی در اطراف تهران محسوب می‌شود. باغ پارادایس با دارا بودن فضایی بسیار بزرگ و حدود 73000 متری، به شما امکان ثبت عکس در لوکیشن‌های مختلف با حال و هوای خاص خود را ارائه می‌کند. این لوکیشن‌ها فضایی خاص و جذاب دارد که با استایل ساحل، دریاچه، جنگل و لوکیشن‌های خاص روستیک یا بوهو تزیین شده است.

تلفن: ۰۹۹۰۰۱۵۲۱۶۴

آدرس:جاجرود، جاده سد لتیان، نیک نام ده، به طرف برگ جهان، مجتمع اقامتی توریستی برگ جهان

 

حتما بخوانید: 60 عکس تاج گل عروس طبیعی و برای عقد

 

باغ عمارت آنیت

باغ عمارت آنیت

باغ عمارت آنیت یکی از خاص‌ترین و جذاب‌ترین باغ عمارت‌های اطراف تهران به شمار می‌رود. در این باغ عمارت همه چیز سفید رنگ است و جلوه زیبایی برای عکاسی عروسی ایجاد می‌کند. محوطه سرسبز با لوکیشنی حرفه‌ای به شما اجازه می‌دهد تا عکس‌های شیک و خاصی را در این فضا ثبت کنید. مدیریت این مجموعه حرفه‌ای با خانم مریم پیریایی است.

تلفن: ۰۹۱۲۵۶۳۲۵۲۰

آدرس:تهران، بومهن

 

 

باغ عمارت امپریال تهران

باغ عمارت امپریال تهران

اگر به دنبال پیدا کردن باغ عمارت عکاسی تهران باشید، می‌توانید سری به باغ عمارت امپریال بزنید. در این باغ عمارت هر امکاناتی که برای عکاسی به آن احتیاج داشته باشید فراهم است. عمارتی شیک و لاکچری با فضایی فوق‌العاده زیبا در دل طبیعت می‌تواند هر آنچه برای ثبت یک عکس زیبا لازم است را ارائه کند. پل شیشه ای، تراش چند طبقه با آکواریوم و آسانسور شیشه‌ای از بهترین سوژه‌های عکاسی عروس در این باغ زیبا است.

تلفن: ۰۹۱۲۱۹۵۶۱۲۱، ۰۹۱۲۳۷۱۶۱۵۶

 

 

باغ عمارت مانلی

باغ عمارت مانلی

یکی از باغ عمارت‌های لوکس برای عکاسی، باغ عمارت مانلی در شهریار تهران است. این باغ عمارت با دارا بودن عمارتی نقلی و محوطه‌ای شیک با فضاسازی زیبا می‌تواند بهترین عکس‌های فرمالیته عروسی را برای شما ثبت کند. این باغ عمارت با آبنماهای شیک و استخرهای لاکچری فضایی جذاب برای عکاسی ایجاد می‌کند. اگر بخواهید برای عکاسی به این باغ عمارت مراجعه کنید، باید حتما پیش از حضور تماس بگیرید و زمان دلخواهتان را رزرو کنید.

آدرس:شهریار

 

 

باغ عمارت عروسی ویدا

باغ عمارت عروسی ویدا

برای دسترسی به باغ عمارت عروس ویدا باید به سمت غرب تهران و میدان المپیک حرکت کنید. فضای خاص و رویایی این باغ با مساحت 15000 متر مربع و دارا بودن دریاچه بزرگ بهترین فضایی است که در داخل تهران می‌توانید طبیعت بکر را لمس کنید. استفاده از امکانات قایق در این باغ عمارت بهترین و جذاب‌ترین شرایط برای عکاسی را ایجاد می‌کند. عکاسی در این فضا حتی با ساده ترین انواع دوربین نیز، حرفه‌ای و خاص به‌نظر می‌رسد.

تلفن: ۰۲۱۸۸۸۲۱۲۹۲،  ۰۹۱۲۸۲۴۸۱۳

 

 

باغ عمارت عکاسی مها

باغ عمارت عکاسی مها

باغ عمارت مها یکی از بهترین لوکیشن‌هایی است که با دارا بودن محوطه بزرگ و سرسبز حس فوق‌العاده حضور در طبیعت را القا می‌کند. شما به راحتی می‌توانید با حضور در باغ عمارت عروس مها، بهترین عکس‌ها را ثبت کنید و از جذابیت آن لذت ببرید. درختان بزرگ و کهن از ویژگی این باغ عمارت در کرج و استان البرز است. شما به راحتی با کمی زمان بعد از گذر از تهران می‌توانید به این باغ عمارت زیبا سر بزنید و محو زیبایی محوطه آن شوید.

تلفن: ۰۹۹۰۰۸۱۵۱۷۶

آدرس:كرج، ماهدشت

 

خلاصه مطلب

شما عزیزان برای عکاسی فرمالیته عروسی و ثبت عکس‌های لوکس در مناسبت‌های مختلف می‌توانید به باغ عمارت‌های لوکس مراجعه کنید و با کم‌ترین هزینه به نسبت فرمالیته شمال ایران یا جنوب، عکس‌های زیبایی ثبت کنید و به یادگار از روزهای زیبای عروسی و عقد، داشته باشید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید