ایده و خلاقیت

15 سورپرایز تولد مجازی [برای دوست + عاشقانه]

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
تعداد رای‌دهندگان:
۵
۴
دسته ها:

اگر عاشق خوشحال کردن عزیزانتان هستید و میخواهید ایده های خاص از بهترین و زیباترین سورپرایز جشن تولد مجازی بدانید، همراه ما باشید.

این روزها که ویروس کرونا سبک زندگی همه ما را تغییر داده است، لزوم استفاده از ایده‌های جدید برای سورپرایز تولد بسیار پر رنگ شده است. سورپرایز تولد با راه‌های مختلفی امکان‌پذیر است. اما سورپرایز تولد مجازی بسیار خاص و جدید است. خیلی از ما هیچ ایده‌ای برای سورپرایز تولد مجازی نداریم. سورپرایز تولد از راه دور بسیار خاص و پیچیده است. باید ایده‌های جدید برای آن کشف کنید تا عزیزان‌تان را شاد کنید.

در این مقاله جدیدترین و بهترین سورپرایز تولد مجازی را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید با ایده از بهترین سورپرایز تولد مجازی دوستان و عزیزان‌تان را شاد کنید.

پس تا پایان همراه ما باشید.

 

سورپرایز تولد مجازی چیست؟

سورپرایز تولد مجازی چیست؟

قطعا همه ما سورپرایز تولد را، با برنامه‌ریزی‌های پیچیده و هیجان‌انگیز جشن تولد می‌شناسیم. اما  این روزها که سبک زندگی‌مان به شدت تغییر کرده است، ناچاریم تا راه‌های جدیدی برای سورپرایز کردن یکدیگر و خوشحالی‌های این‌چنینی کشف کنیم. سورپرایز تولد مجازی، برنامه‌ریزی برای شاد کردن عزیزان‌مان از راه دور و مجازی است. با چنین اقداماتی می‌توانیم خیلی راحت و بدون خروج از منزل، بهترین سورپرایز جشن تولد را برای عزیزان تدارک ببینیم.

 

حتما بخوانید: 50 ایده کادو تولد برای دختر جوان

 

بهترین ایده برای سورپرایز تولد مجازی

بهترین ایده برای سورپرایز تولد مجازی

تفاوتی ندارد که بخواهید سورپرایز تولد مجازی عاشقانه ترتیب دهید یا سورپرایز مجازی تولد دوست عزیزتان نزدیک باشد؛ در هر حال باید از ایده‌های جدید برای این‌کار استفاده کنید تا بدون خروج از منزل و از راه دور، شادی و خوشحالی را به آن‌ها هدیه کنید. در ادامه بهترین ایده برای سورپرایز تولد مجازی را باهم مرور می‌کنیم.

 

1-جعبه تولد تهیه کنید

جعبه تولد تهیه کنید

یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین ایده‌های سورپرایز تولد مجازی، فرستادن جعبه‌های تولد است. این جعبه برای هر شخص باتوجه به علایق و سلیقه خاص خودش تهیه می‌شود. برای این‌کار کافی است چند قلم جنس را آنلاین سفارش دهید و با سلیقه خودتان بچینید و یادداشت‌های زیبایی در آن قرار دهید. یک باکس زیبا تهیه کنید، داخل آن را به‌وسیله کیک، کوکی تولد، بادکنک هم رنگ با سایر خوراکی‌ها، هدیه کوچک و کارت تبریک تولد را داخل باکس قرار دهید و برای دوستتان یا عشق‌تان ارسال کنید.

 

2-ویدئو تبریک تولد بسازید

ویدئو تبریک تولد بسازید

یکی از ایده‌های خاص و جذاب برای تبریک تولد، ساخت ویدئو است. برای این‌کار می‌توانید از دوستان و آشنایان فرد مورد تولد کمک بگیرید. از آن‌ها بخواهید تا با یک استایل صمیمی و زیبا، به فرد مورد تولد تبریک بگویند و آن را در یک فایل ویدئو ضبط کنند. با جمع آوری کلیه تبریک‌های تولد و تدوین آن به همراه موزیک پس زمینه می‌توانید زیباترین تبریک تولد را بسازید و حسابی دوستتان را هیجان‌زده کنید.

 

حتما بخوانید: لیست بهترین هدیه ها برای مردان خاص پسند

 

3-ویدئو خاطره‌انگیز بسازید

ویدئو خاطره‌انگیز بسازید

معمولا همه ما با عزیزان‌مان خاطرات مشترک زیادی داریم که با عکس‌ها و فیلم‌ها ثبت شده‌ است. شما می‌توانید برای سورپرایز جشن تولد مجازی عزیزان‌تان، فیلم زیبایی تهیه کنید. کافی است تمام عکس‌ها و فیلم‌ها را جمع آوری کنید و بعد از یک تدوین حرفه‌ای زیبا و اضافه کردن یک موزیک جذاب‌ و مشترک که از آن خاطره دارید، یک ویدئو خاطره‌انگیز بسازید. این ویدئو را در شب تولد عزیزتان برای او ارسال کنید یا از طریق شبکه‌های اجتماعی آن را منتشر کنید و منتظر عکس العمل زیبای او باشید.

 

4-پک تولد تهیه کنید

 سورپرایز تولد مجازی

یک ایده خاص و جذاب وجود دارد که می‌توانید با استفاده از درست کردن پک‌های تولد و همکاری دوستان‌تان تولد بگیرید. برای گرفتن این تولد کافی است، باکس‌های رنگارنگی تهیه کنید و داخل آن چند عدد بادکنک، ریسه مقوایی، فرفره رنگی و سوت مخصوص تولد قرار دهید و برای چند تا از دوستان‌تان ارسال کنید. همگی راس ساعت مشخصی در یک ویدئو کال دسته جمعی شرکت کنید و هرکس در منزل خود، تولد دوستتان را تبریک بگویید و هیجان‌انگیزترین جشن تولد مجازی را برای او ایجاد کنید.

 

5-تماس تلفنی بگیرید

 سورپرایز تولد مجازی لاکچری

شاید به‌نظرتان تماس تلفنی خیلی ساده و پیش پا افتاده باشد. اما در دنیای امروز که بیشتر ارتباطات ما مجازی و به‌وسیله ایموجی‌ها و نوشته‌ها هستند، تماس تلفنی و شنیدن صدای عزیزان بیش از پیش خاص شده است. شما می‌توانید در ساعت مشخصی با هماهنگی سایر اعضا خانواده‌تان، به عشق‌تان یا دوستتان زنگ بزنید و به صورت دسته جمعی تولد او را تبریک بگویید. قطعا شنیدن تبریک تولد از زبان چندین و چند نفر که از آن‌ها انتظار تبریک نداشته‌اند، بسیار جذاب خواهد بود.

 

حتما بخوانید: چطور تولد سورپرایزی بگیریم؟ بهترین ایده تولد سورپرایزی

 

6-موسیقی پخش کنید

 سورپرایز تولد مجازی با موسیقی

موسیقی دوای هر دردی است. موسیقی همدم تمام لحظات زیبای ما است. پس می‌توانید برای سورپرایز تولد دوستتان نیز، از موسیقی مناسب استفاده کنید. کافی است یکی از آهنگ‌های تبریک تولد را انتخاب کنید و سپس راس زمانی خاص که می‌دانید تایم ازاد دوستتان است، با او تماس بگیرید. سپس موسیقی را پخش کنید. سعی کنید این کار را بدون سلام و احوالپرسی اولیه انجام دهید. مدت زمانی را دونفره به صدای موسیقی و تبریک تولد آن گوش دهید و سپس خودتان با کم کردن صدای موسیقی، تبریک کلامی خودتان را تقدیم کنید. راه دیگری نیز وجود دارد، شما می‌توانید آهنگ موردنظر را در یکی از اپلیکیشن‌های چت مشترک ارسال کنید و دوستتان را خوشحال کنید.

 

7-گروه یا پیج تولد بسازید

 سورپرایز تولد مجازی  لوکس

این روزها که فضای مجازی تا این حد در لایه‌های زندگی ما نفوذ کرده است، برای شاد کردن عزیزان مان می‌توانید به‌راحتی از آن استفاده کنیم. شما نیز می‌توانید برای تدارک بهترین سورپرایز تولد مجازی، یک گروه یا پیج برای دوستتان بسازید و از عکس‌ها و خاطرات زیبای خودتان و دوستان دیگرتان با او، پست‌هایی تهیه کنید و درون آن قرار دهید. قطعا خواندن حجم زیادی از خاطرات خوش و زیبا، دوستتان را شگفت زده می‌کند.

 

حتما بخوانید: 

 

8-نامه بنویسید

 سورپرایز تولد مجازی جذاب

استفاده از روش‌های نوستالژیک و خاطره‌انگیز برای سورپرایز تولد بسیار جذاب است. شما می‌توانید به‌راحتی با نوشتن نامه به دوستتان، تولد او را تبریک بگویید. برای این‌کار می‌توانید خلاقیت بیشتری به خرج دهید و با طراحی یک سناریو جذاب در نامه‌ها، زیباترین سورپرایز تولد را تدارک ببینید. شما می‌توانید در نامه‌ها نشانه‌هایی از خاطرات مشترک ذکر کنید و بگویید اگر شما را حدس زده، حتما برایتان پیامی ارسال کند. حتما ارسال نامه‌ها را چندین روز قبل از تاریخ تولد شروع کنید. شما می‌توانید این ایده را طوری اجرا کنید که به‌صورت ناشناس باقی بمانید و در روز تولد به دوستتان بگویید که شما بهترین و زیباترین لحظات را برای او آرزو می‌کنید.

 

9-گیفت کارت خرید مجازی تهیه کنید

 سورپرایز تولد مجازی زیبا

شما می‌توانید برای جذاب‌تر کردن سورپرایز تولد مجازی، از گیفت کارت‌هایی که این روزها به شدت محبوب شده است، استفاده کنید. گیفت کارت خرید از سایت‌های فروش آنلاین بهترین هدیه در روزهای قرنطینه و شیوع کرونا است. گیفت کار حق انتخاب به دوستتان می‌دهد تا در روز تولدش، هر نوع هدیه‌ای که دوست دارد، برای خودش تهیه کند. این ایده را می‌توانید با ترکیب باکس سورپرایز تولد اجرا کنید و برای دوستتان بفرستید.

 

10-کارت تبریک بفرستید

 سورپرایز تولد مجازی  شیک

کارت تبریک بهترین ایده برای تبریک تولد است. شاید فکر کنید که این روش بسیار قدیمی شده است. اما کارت تبریک خاطره‌انگیزترین اقدامی است که می‌توانید انجام دهید. کارت تبریک دست ساز به سلیقه خودتان یا کارت تبریک با تصاویر موردعلاقه دوستتان بهترین هدیه و سورپرایز تولد مجازی است. پس همین حالا فکر کنید تا بهترین مدل کارت تبریک را انتخاب کنید.

 

11-کار خیر کنید

 سورپرایز تولد مجازی

شاید این ایده بسیار تازه و جالب باشد، اما شما می‌توانید برای شروع سال جدیدی از زندگی عشق‌تان، به جای او کار خیری انجام دهید و این کار را از جانب او به عهده بگیرید. برای مثال، به سرپرستی گرفتن کودک، کاشت درخت، کمک به انجمن‌ها یا کمک به رهایی زندانیان غیر عمد ازجمله ایده‌های تازه برای سورپرایز تولد از راه دور است.

 

حتما بخوانید: گروه سورپرایز چیست ؟ | معرفی بهترین گروه های سورپرایز تولد

 

12-از صفحات مجازی موردعلاقه او استفاده کنید

 سورپرایز تولد مجازی خاص

مشاهده محتوای تولید شده در صفحات مجازی، یکی از کارهای روزانه ما شده است. اگر عشق‌تان یا دوستتان اهل فضای مجازی است، می‌توانید پیج‌هایی که فالو کرده است و به نظر او بسیار محبوب است را شناسایی کنید. سپس با پیگیری و ارائه این پیشنهاد به پیج‌ها مطمئن شوید که آیا امکان تبریک گفتن در پست یا استوری خودشان را دارا هستند؟ بعد از این مرحله می‌توانید عکس یا ویدئو مناسبی تهیه کنید تا دوستتان بی اطلاع، آن را در استوری و پشت پیج محبوبش مشاهده کند و بسیار شگفت زده شود.

 

13-هدیه آنلاین بخرید

 سورپرایز تولد مجازی

بسیاری از ما در یک سال اخیر که درگیر شیوع ویروس کرونا بوده‌ایم، چندان هدیه‌ای از اطرافیان دریافت نکرده‌ایم. چون قرنطینه و رعایت پروتکل‌ها ضرورت عدم خروج از منزل به غیر از شرایط ضروری را پر رنگ‌تر کرده است. شما می‌توانید با استفاده از سایت‌های فروش آنلاین یا پیج‌های فروش آنلاین، هدیه موردعلاقه دوستتان را تهیه کنید و برای او ارسال کنید. اپلیکیشن‌های مختلفی برای این‌کار وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید.

 

14-خوراکی سفارش دهید

 سورپرایز تولد مجازی 2021

خوشبختانه شرایط این روزها با وجود اپلیکیشن‌ها و سایت‌های سفارش آنلاین خوراکی، غذا و نوشیدنی بسیار آسان‌تر شده است. شما می‌توانید با سفارش خوراکی موردعلاقه دوستتان در روز تولدش، او را سورپرایز کنید. ایده‌های مختلف برای این کار وجود دارد. شما می‌توانید یک پک صبحانه لاکچری برای دوستتان سفارش دهید و صبح روز تولدش را هیجان‌انگیز بسازید. سعی کنید باتوجه به علایق فرد مورد تولد خوراکی‌ها را سفارش دهید و منتظر چشم‌های هیجان‌زده دوستتان بمانید.

 

حتما بخوانید: بهترین و جذابترین ایده های سورپرایز سالگرد ازدواج

 

15-دامین با اسم دوستتان بخرید

 سورپرایز تولد مجازی

یکی از جالب‌ترین هدایایی که می‌توانید برای جشن تولد مجازی دوستتان تهیه کنید، خرید دامین است. دامین‌ها هر روز هزاران هزار ایجاد می‌شوند و یک به یک، به مالکیت افراد در می‌آیند. پس چه بهتر که برای سورپرایز تولد مجازی دوستتان، دامینی با اسم و فامیل خودش تهیه کنید و با ایجاد یک صفحه ساده، تبریک تولد خاصی تدارک ببینید و برای همیشه در دل او جاودان بمانید.

 

خلاصه مطلب

اگر میخواهید بهترین و زیباترین سورپرایز تولد مجازی را برای عزیزان و دوستان‌تان تدارک ببینید، کافی است با کمی خلاقیت از ایده‌هایی که در بالا مطرح شد استفاده کنید. سعی کنید باتوجه به علایق شخصی خودتان و فرد مورد تولد، تغییراتی در این ایده‌ها ایجاد کنید و از نتیجه سورپرایز تولد مجازی لذت ببرید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید