ایده و خلاقیت

بهترین اتاق فرار معمایی در تهران و کرج

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

اگر شما نیز عاشق اتاق فرار معمایی هستید و میخواهید لیست بهترین اتاق فرار معمایی تهران و جدیدترین اتاق فرار معمایی کرج را ببینید، همراه ما باشید.

فهرست موضوعات

اتاق فرار این روزها یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌های گروهی برای جوانان و نوجوانان شده است. افراد عاشق هیجان، ترس و چالش ذهنی، از طرفداران اتاق فرار هستند. این بازی در یک لوکیشن اجرا می‌شود و برای جذاب‌تر شدن بازی، براساس سناریو مشخص، تزیینات و دکوراسیون داخلی این لوکیشن آماده می‌شود. در این بازی تلاش می‌شود تا افراد شرکت کننده در بطن داستان به شکلی پویا نقش آفرینی کنند. معمولا تعداد نفرات شرکت کننده در بازی متناسب با ژانر و فضای لوکیشن مشخص می‌شود. در این بخش جذاب‌ترین و بهترین اتاق فرارهای کرج و تهران را برای شما لیست کرده‌ایم.

اگر میخواهید اطلاعات دقیق از آدرس و شماره تلفن اتاق فرارهای معمایی تهران و کرج به دست آورید، همراه ما باشید.

لیست بهترین اتاق فرار معمایی در تهران

لیست بهترین اتاق فرار در تهران

سناریوهای محبوب در اتاق فرار معمولا چاشنی ترس، وحشت، استرس و کمی هیجان را در کنار معماهای متفاوت ارائه می‌کنند. اگر عاشق اتاق فرار معمایی هستید، حتما ساعت‌های زیادی در جستجوی بهترین اتاق فرار معمایی تهران بوده‌اید. گاهی حتی موفق به یافتن گزینه دلخواهتان نشده‌اید. به همین دلیل تیم تشریفینو با جمع آوری اطلاعات دقیق درخصوص اتاق فرار معمایی تهران، لیست کاملی از آن‌ها منتشر می‌کند. شما به راحتی می‌توانید دسترسی خوبی به این اتاق‌های فرار داشته باشید و اتاق فرار معمایی را امتحان کنید.

 

بهترین اتاق فرار جنوب تهران ؛ شانس فرار

بازگشایی یک اتاق فرار با یک بازی هیجان انگیز و ترسناک در جنوب تهران بهترین خبر برای ساکنین این منطقه است. مجموعه شانس فرار اولین بازی اتاق فرار ترسناک خود را در نازی آباد تهران به نام بیگناه راه اندازی کرده است. یکی از بازی های ترسناک  و معمایی که میتوانید لحظاتی پر اضطراب و هیجانی را با دوستان خود بگذرانید.

یکی از ویژگی های بسیار جالب بازی های شانس فرار طبقاتی بودن و محیط بسیار بزرگ آن است که باعث میشود چالش های موجود در بازی بیشتر و جذاب تر شود. فرقی نمیکند در کجای تهران باشید، تجربه این اتاق فرار باعث میشود بازی های دیگر آن را نیز دنبال کنید.

بازی اتاق فرار ترسناک که در حال حاضر در حال برگزاری است بازی بی گناه است. داستان زن و مردی که پس از سالها بچه دار میشوند اما کودک آنها دچار معلولیت ذهنی و جسمی و زن از همسرش میخواهد تا وی را بکشد، اما او این کار را نمیکند و سالها بعد کودکشان در یک آتش سوزی جان خود را از دست میدهد. اما زن تصور میکند که همسرش فرزندشان را کشته پس در صدد انتقام برمی آید و ... . برای خواندن ادامه داستان میتوانید روی بازی بیگناه کلیک کنید.

برای رزرو بازی اتاق فرار ترسناک بی گناه در جنوب تهران میتوانید از لینک زیر اقدام کنید.

رزرو بازی اتاق فرار بی گناه

 

اتاق فرار انیگما

اتاق فرار انیگما

در پروسه معرفی بهترین اتاق فرارهای غرب تهران، به اتاق فرار انیگما می‌رسیم. اتاق فرار انیگما یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین مجموعه‌هایی است که سناریوهای مختلف با دکوراسیون‌های جذاب را ارائه می‌کند. اتاق فرار انیگما با دارا بودن پرسنل آموزش دیده و حرفه‌ای، می‌تواند به راحتی بازی‌ها و سناریوها را مدیریت کند. خلق سناریوهای جذاب در کنار معماهای چالش برانگیز در اتاق فرار انیگما، هر روز این مجموعه را میان علاقه‌مندان به اتاق فرار محبوب‌تر می‌کند. اگر شما هم عاشق این بازی جذاب هستید، برای تجربه سناریوهایی که در ادامه ذکر کرده‌ایم، پا به این مجموعه بگذارید.

  • اتاق فرار اتاق جنگ
  • اتاق فرار روانی
  • اتاق فرار تسخیر
  • اتاق فرار قتل مرموز
  • اتاق فرار کلبه وحشت
  • اتاق فرار رویا

آدرس اتاق فرار انیگما: برج میلاد گذرگاه میلاد ورودی پاركینگ

تلفن مدیریت: 09122215121

تلفن رزرو: 09120030269 -- 09120036614

 

اتاق فرار ذهن برتر

اتاق فرار ذهن برتر

اتاق فرار ذهن برتر واقع در باغ کتاب تهران، یکی از جذاب‌ترین فضاهایی است که می‌توانید به همراه دوستان‌تان وقت بگذرانید. چالشی‌ترین سناریوها با حل معماهای مختلف و متنوع، از ویژگی‌هایی است که در این فضا تجربه می‌کنید. تعداد افراد شرکت کننده در اتاق فرار باغ کتاب، بستگی به سناریو دارد و شما می‌توانید با هماهنگی پرسنل پذیرش این مجموعه، بهترین خاطره را تجربه کنید.

  • اتاق فرار اتاق بیگانه
  • اتاق فرار نفرین فرعون
  • اتاق فرار تهران

آدرس ذهن برتر: میدان ونک، بزرگراه حقانی، مسیر غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی، باغ کتاب ‏تهران

شماره تلفن: 02196045687

 

اتاق فرار اسکیپ روم شارون

اتاق فرار اسکیپ روم شارون

اگر بخواهید جذاب‌ترین اتاق فرار معمایی و کمی ترسناک را پیدا کنید، باید حتما سری به اسکیپ روم شارون بزنید. این اسکیپ روم با دارا بودن جذاب‌ترین لوکیشن و افراد آموزش دیده حرفه‌ای، توانایی ایجاد هیجان و جذابیت برای شما را دارا است. پس حتما برای رفتن به این اتاق بازی هیجان انگیز، با دوستان‌تان برنامه ریزی کنید.

آدرس اتاق فرار اسکیپ روم شارون: نارمک میدان هلال احمر خیابان جانبازان غربی بعد از سمنگان پلاک 122

 

 

اتاق فرار آی اسکیپ

اتاق فرار آی اسکیپ

اگر عاشق اتاق فرار در تهران باشید، حتما تاکنون سری به اتاق فرار آی اسکیپ زده‌اید، چرا که این اتاق فرار در لیست معرفی بهترین اتاق فرارهای مرکز تهران وجود دارد. اتاق فراری خاص در باغ موزه قصر تهران، که می‌تواند با سناریوهای خاص و جذاب، توجه مخاطب را جلب کند. دکور جذاب در کنار پرسنل حرفه‌ای و همچنین محیط خاص این اتاق فرار، از ویژگی‌هایی است که موجب محبوبیت بیش از پیش آن شده است.

  • اتاق فرار نویسنده دیوانه
  • اتاق فرار روانکاو تاریکی

آدرس اتاق فرار آی اسکیپ: تهران، خیابان شریعتی، باغ موزه قصر

 

 

اتاق فرار اسکیپ کیوب

اتاق فرار اسکیپ کیوب

اگر بخواهیم در معرفی بهترین اتاق فرارهای شمال تهران، به یکی از حرفه‌ای‌ترین اتاق فرارها اشاره کنیم، اتاق فرار اسکیپ کیوب در صدر آن است. این اتاق فرار هیجان‌انگیز با پرسنل هوشمند، علاقه‌مند و عاشق هیجان اداره می‌شود که در سه شعبه مختلف کار خود را گسترش داده است. سناریوهای جذاب، هیجانی، فانتزی و ترسناک از محبوب‌ترین انواع بازی در اسکیپ کیوب است. شما می‌توانید به راحتی با مراجعه به شعبه‌های مختلف در شمال تهران و غرب تهران، از اتاق فرارهای مختلف این مجموعه استفاده کنید و هیجانی وصف نشدنی را تجربه کنید. شعبه‌های مختلف اسکیپ کیوب موجب شده است، تا در معرفی بهترین اتاق فرارهای غرب تهران نیز، اسمی از این اتاق فرار هیجان انگیز باشد.

  • اتاق فرار اسم من سیدنی است
  • اتاق فرار بن بست
  • اتاق فرار پشت میله‌ ها
  • اتاق فرار شمع‌ های خود را فوت کن

آدرس شعبه توچال: تهران، انتهای خیابان ولنجک، مجموعه تله کابین توچال، بوستان سلامتی 2، کیوب کلاب

آدرس شعبه ایران مال: اتوبان شهید خرازی ، غرب به شرق ، نرسیده به خروجی چیتگر ، مجموعه ایران مال ، طبقه ی G3 ، واحد RD219

آدرس شعبه اوپال مال: سعادت آباد ، خیابان کوهستان ، اپال مال ، طبقه ۸

 

اتاق فرار اسیپ روم تهرومز

اتاق فرار اسیپ روم تهرومز

تهرومز یکی از جذاب‌ترین اتاق‌های فرار در تهران را به خود اختصاص داده است. سناریوهای هیجان‌‌انگیز و ترسناک تهرومز، می‌تواند چالشی جذاب میان شما و هم تیمی‌های‌تان ایجاد کند. معمولا برای شرکت در اتاق فرار این مجموعه، باید تعداد نفرات بیش‌ از 4 نفر باشد. حتما پیش از حضور، جهت دریافت نوبت اقدام کنید تا هماهنگی‌های لازم برای حضورتان انجام شود

  • اتاق فرار با موضوع فرار از سلول انفرادی
  • اتاق فرارعمارت تسخیر شده

آدرس مجموعه اسیپ روم تهرومز: تهران,امیریه , خیابان برادران جوادیان , خیابان مسعود مدرس

شماره تلفن: ۰۹۱۲۲۷۸۹۶۳۲

 

اتاق فرار اینفینیتی

اتاق فرار اینفینیتی

اکثر افرادی که علاقه‌مند به اتاق فرار هستند، ژانر وحشت، دلهره و ترس را انتخاب می‌کنند. به همین دلیل سناریوهای اینچنینی به شدت طرفدار دارد. در اینفینیتی نیز، می‌توانید سناریوهای ژانر وحشت را تجربه کنید و با پرسنلی حرفه‌ای و کار بلد، ساعات خوشی را در کنار دوستان‌تان بگذرانید.

  • اتاق فرار خفگی
  • اتاق فرار زامبی
  • اتاق فرار فرار از کشتی سان ست
  • اتاق فرار فرار از گاراژ متروکه

آدرس اتاق فرار اینفینیتی: تهران شریعتی بالاتر از پل سید خندان خیابان سیمرغ شرقی پلاک ۳۸ واحد همکف

 

 

اتاق فرار اسکیپ رومیست

اتاق فرار اسکیپ رومیست

اگر شما نیز عاشق اتاق فرار معمایی در تهران هستید، باید حتما سری به اسکیپ رومیست بزنید. برای پیدا کردن اتاق فرار در تهران، بهتر است به محل زندگی‌تان توجه کنید و یا راه دسترسی به آن را بررسی کنید. اتاق فرار رومیست یکی از بهترین اتاق فرار در شرق تهران است، به همین دلیل در لیست معرفی بهترین اتاق فرارهای شرق تهران قرار گرفته است. شما می‌توانید تجربه‌ای متفاوت و خاص را در این فضا به دست آورید و از نتیجه آن بسیار لذت ببرید.

  • اتاق فرار راز
  • اتاق فرار تنهایی
  • نفوذ
  • میراث

آدرس اتاق فرار اسکیپ رومیست 1: تهران، تهرانپارس، بزرگراه رسالت (شهید سلیمانی)، بین حجربن‌عدی و رشید، روبروی شیرینی سالوت، پلاک ۲۱۱

آدرس اتاق فرار اسکیپ رومیست 2: تهران، تهرانپارس، خیابان ۱۳۰، بین ملکی (۱۱۱) و علیپور (۱۰۹)، پلاک ۱۰۰

 

اتاق فرار اسکیپ تایم

اتاق فرار اسکیپ تایم

در معرفی بهترین اتاق فرارهای شرق  تهران، باید به معرفی اسکیپ تایم بپردازیم. در این اتاق فرار می‌توانید 4 الی 8 نفره به همراه دوستان‌تان شرکت کنید. حدود زمان سناریوهای مختلف بازی در این اتاق فرار، حدود 60 دقیقه است. معمولا محدودیت سنی برای شرکت کنندگان، بالای 15 سال است. پس با نهایت دقت، تیم هیجان‌انگیزی ترتیب بدهید و ساعات جذابی را در این اتاق فرار بگذرانید.

  • اتاق فرار آمازون
  • اتاق فرار صحراهای کالاهاری
  • اتاق فرار قبرستان نفرین شده

آدرس اتاق فرار اسکیپ تایم: بزرگراه رسالت شرق ، بین فلکه اول و دوم تهرانپارس ، نبش چهار راه تیر انداز

شماره تلفن: 09120947606 - 77290581

 

 

اتاق فرار اسکیپ روم دات آی آر

اتاق فرار اسکیپ روم دات آی آر

اسکیپ روم دات آی آر یکی از مجریان مطرح اتاق فرار در ایران است. درواقع، این تیم قوی زیرمجموعه گروه سرگرمی آفلاین است که با هدف طراحی و پیاده سازی بازی‌های معمایی مثل اتاق فرار ایجاد شده است. این تیم بهترین کیفیت از سناریو را همگام با انواع معما ارائه می‌کند. استفاده از اتاق فرار با طراحی اسکیپ روم دات آی آر، یکی از بهترین تجربیات شما خواهد بود.

  • اتاق فرار احضار
  • اتاق فرار تابوت
  • اتاق فرار سامورایی
  • اتاق فرار سرقت
  • اتاق فرار شام آخر
  • اتاق فرار طهران ۱۳۴۶
  • اتاق فرار طاعون
  • اتاق فرار نجات شهر
  • اتاق فرار هکر
  • اتاق فرار محاکمه با آتش
  • اتاق فرار شب سیزدهم
  • اتاق فرار کابوس

آدرس اسکیپ روم دات آی آر 1: میدان بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، بعد از چهارراه سرچشمه، کوچه نصرالهی، کوچه فخرالملک، پلاک 11، عمارت دبیرالملک، منزل عالیجناب میرزامحمد حسین خان فراهانی

آدرس اسکیپ روم دات آی آر 2: بلوار آفریقا (جردن)، ضلع شمال شرقی تقاطع با خیابان ظفر، ساختمان شماره 93، طبقه 5

آدرس اسکیپ روم دات آی آر 3: تهران، پارک لاله

آدرس اسکیپ روم دات آی آر 4: تهران، خیابان نوفل لوشاتو (چرچیل)، بن بست مسعود سعد، پردیس علم و فناوری

آدرس اسکیپ روم دات آی آر 4: تهران، بزرگراه حقانی، نرسیده به چهارراه جهان کودک، بعد از دیدار شمالی، پلاک ۳۱، باشگاه بازی‌های فکری و اتاق فرار کاوش و معما

آدرس اسکیپ روم دات آی آر 5: تهران، بلوار دریا، خیابان گل ها، کوچه توحید پنجم، پلاک 36، طبقه چهارم

شماره تلفن: 02126113389

 

اتاق فرار اسکیپ می

اتاق فرار اسکیپ می

یکی از متنوع‌ترین و جذاب‌ترین اسکیپ روم در تهران، اتاق فرار اسکیپ می است. در این اتاق فرار، می‌توانید سناریوهای متنوعی را تجربه کنید و از دکوراسیون جذاب این مجموعه در کنار هم تیمی‌های خودتان لذت ببرید. خاص بودن اتاق فرار اسکیپ می، در سناریوهای متنوع در ژانرهای مختلفی است که می‌تواند پاسخگوی سلیقه مخاطبان زیادی باشد، اما ژانر  هیجان در این اتاق فرار به شدت جذاب و هیجان‌انگیز است.

  • اتاق فرار سرقت از بانک
  • اتاق فرار سفر به ماه
  • اتاق فرار فرار از زندان یک
  • اتاق فرار فرار از زندان دو
  • اتاق فرار فرار از مدرسه
  • اتاق فرار فریتز هابر
  • اتاق فرار متل بوداپست
  • اتاق فرار معمای تسلا

آدرس اتاق فرار اسکیپ می:تهران، تقاطع بزرگراه حکیم و بزرگراه ستاری مجتمع تجاری کورش طبقه دوم. جنب شهربازی. مجموعه EscapeMe

 

 

 

اتاق فرار دالون

اتاق فرار دالون

معمولا پیدا کردن یک اتاق فرار جذاب در حوالی لواسانات، کار آسانی نیست. اما خوشبختانه مجموعه دالون، با دارا بودن یکی از ‌اتاق فرار معمایی تهران، توانایی جلب رضایت مشتریان خود را داشته است. اگر می‌خواهید چالش جذابی برای خودتان و دوستان‌تان ایجاد کنید که هم سرگرمی داشته باشید و هم ساعات خوشی بگذرانید، حتما سری به این اتاق فرار معمایی با چاشنی ترس بزنید و تجربه خودتان را برای ما بنویسید.

  • اتاق فرار تله مرگ
  • اتاق فرار فرار از تنگنا

آدرس اتاق فرار دالون: تهران، شمیرانات، بلوار امام خمینی، روبرو، بانك صادرات، بالای دفتر پیشخوان دولت، پلاک ۸۹

 

 

اتاق فرار اسکیپ پلن

اتاق فرار اسکیپ پلن

برای معرفی بهترین اتاق فرارهای شرق تهران، باید به اسکیپ پلن اشاره کنیم. این اتاق فرار با دارا بودن جذاب‌ترین سناریو‌های معمایی می‌تواند نظر شرکت کنندگان در اتاق فرار را جلب کند. پرسنل حرفه‌ای و آموزش دیده در این اتاق فرار، بهترین سطح از سرویس دهی را دارند. توجه داشته باشید که برای شرکت در این اتاق فرار، نیاز به پیش زمینه قبلی ندارید و همه چیز توسط پرسنل قبل از شروع سانس اتاق فرار برای تیم شما، شرح داده می‌شود.

  • اتاق فرار قتل در متروی مخوف
  • اتاق فرار هواپیما ربایی
  • اتاق فرار قلعه دراکولا

آدرس اتاق فرار اسکیپ پلن:  تهران، خیابان هنگام سی متری دوم بین والاییان و تکاوران پلاک 294

 

حتما بخوانید: بازی اتاق فرار چیست ؟ + راهنمای بازی | تجربه یک هیجان شگفت انگیز

 

اتاق فرار اسکیپ هوم

اتاق فرار اسکیپ هوم

برای معرفی بهترین اتاق فرارهای مرکز تهران، باید جایی برای اتاق فرار اسکیپ هوم باز کنید. این اتاق فرار با دارا بودن چندین سناریو مختلف و چالش برانگیز، ذهن شما را درگیر می‌کند. سناریوهای هیجانی و ژانر وحشت در اسکیپ هوم، آدرنالین خون شما را در بالاترین میزان خود قرار می‌دهد تا تجربه‌ای جذاب از حضور در این فضا داشته باشید.

  • اتاق فرار پاپوش
  • اتاق فرار خانه اشباح
  • اتاق فرار گروگان
  • اتاق فرار ماموریت غیرممکن

آدرس اتاق فرار اسکیپ هوم: خیابان كریمخان خیابان نجات الهی كوچه نوید پلاك ١٧

 

حتما بخوانید: معرفی تعدادی از باحال ترین بازی های دورهمی و دسته جمعی

 

اتاق فرار مرکز بازی‌های فکری

اتاق فرار مرکز بازی‌های فکری

مجموعه مرکز بازی های فکری، یکی از بهترین اتاق فرار در تهران محسوب می‌شود. این مجموعه با ارائه جذاب‌ترین بازی‌های چالشی، رتبه فوق‌العاده‌ای در این زمینه کسب کرده است. معمولا نوع هیجان بازی‌هایی که توسط این مجموعه ارائه می‌شود، بسیار مطلوب بوده است و سناریو‌ها استانداردی بین المللی و جذابی برای بازی‌های اتاق فرار در تهران ایجاد کرده‌اند. این اتاق فرار نیز، در لیست معرفی بهترین اتاق فرارهای شمال تهران قرار می‌گیرد.

آدرس اتاق فرار مرکز بازی‌های فکری: تهران، میدان تجریش، خیابان غلام جعفری، بالاتر از مجتمع تندیس، پلاک 35، طبقه بالای هایپرمی

 

اتاق فرار هانتد هاوس

اتاق فرار هانتد هاوس

برای معرفی بهترین اتاق فرارهای جنوب تهران، باید سری به شهرری بزنید. هانتد هاوس یکی از جذاب‌ترین اتاق فرار در تهران و سمت جنوب آن است. هانتد هاوس در محدوده شهرری واقع شده است و با دارا بودن پرسنل جوان و پر هیجان، شرایط عالی برای شرکت در اتاق فرار معمایی را فراهم می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به پیج اینستاگرام hauntedescape_ir از رزرو و آدرس این مجموعه مطلع شوید.

 

 

اتاق فرار اسکیپ مستر

اتاق فرار اسکیپ مستر

اگر عاشق ژانر وحشت باشید و بخواهید سری به  معمایی ترین اتاق فرار تهران بزنید، باید اسکیپ مستر در شرق تهران را به یاد بیاورید. این اتاق فرار جذاب، با دارا بودن سناریو‌های متنوع، تمامی نیازهای شما را برای داشتن روزی جذاب پاسخ می‌دهد. اسکیپ مستر از بهترین اتاق فرار در تهران است که می‌توانید به همراه دوستان‌تان به آن سری بزنید.

  • اتاق فرار مردگان متحرک
  • اتاق فرار قاتل سریالی
  • اتاق فرار شکنجه
  • اتاق فرار غسال
  • اتاق فرار ماؤراطبیعه
  • اتاق فرار گیم آف ترونز
  • اتاق فرار قرارگاه نظامی

آدرس اتاق فرار اسکیپ مستر: تهران – نارمک 46 متری ثانی خیابان طاهری پلاک 176 زنگ 1

 

 

اتاق فرار رد اسکیپ

اتاق فرار رد اسکیپ

یکی از جذاب‌ترین اتاق‌های فرار غرب تهران، رد اسکیپ است. این اتاق فرار با دارا بودن ژانرهای ترسناک و جذاب، می‌تواند مراجعه کنندگان را به هیجان بالایی برساند. اتاق فرار یتیم خانه و پیچ اشتباهی، از محبوب‌ترین سناریوهایی است که می‌توانید تجربه کنید. برای رفتن به این اتاق فرار، باید حتما وقت قبلی بگیرید و به همراه دوستان‌تان در این مکان حضور پیدا کنید.

  • اتاق فرار یتیم خانه
  • اتاق فرار پیچ اشتباهی 

آدرس اتاق فرار رد اسکیپ: تهران ,سعادت آباد , صرافهای جنوبی , کوچه ۳۵ شرقی

 

لیست بهترین اتاق فرار معمایی کرج

لیست بهترین اتاق فرار معمایی کرج

معمولا یافتن جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین اتاق فرار معمایی چندان ساده نیست. در بیشتر انواع اتاق فرار، معماهای مختلف وجود دارد که باید با حل آن در بازی پیش روی کنید؛ اما یافتن اتاق فرارهای معمایی برای افراد علاقه‌مند به این بازی چندان ساده نیست. به همین دلیل، تشریفینو با بررسی‌های دقیق لیست کاملی از انواع اتاق فرارهای معمایی به دست آورده است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم. یادتان باشد که اتاق فرار معمایی کرج، در این بخش لیست می‌شود و اتاق فرار معمایی تهران نیز، در لیست پایین‌تر قرار دارد.

 

اتاق فرار سناتور

اتاق فرار سناتور

اتاق فرار سناتور به عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین و جذاب‌ترین اتاق های فرار کرج شناخته می‌شود. معماهای چالشی زیبا در کنار روند داستانی خاص، می‌تواند جذابیت این اتاق فرار را بیش از پیش زیاد کند. شما باید بدانید که برای شرکت در این اتاق فرار، اندکی چاشنی هیجان و ترس نیز وجود دارد که موجب زیباتر شدن بازی می‌شود. پس حتما سری به اتاق فرار معمایی سناتور بزنید.

  • اتاق فرار بتشیبا

آدرس اتاق فرار سناتور :کرج، فردیس، خوشنام، بعد از میدان امام حسین، رو به روی بانک تجارت، پلاک ۷۸

شماره تلفن: ۰۹۳۵۲۶۲۲۷۳۸

 

حتما بخوانید: معرفی 18 رستوران روباز خوب در تهران [شرق + غرب+ شمال و مرکز]

 

اتاق فرار مخمصه

اتاق فرار مخمصه

چیزی که در تمامی اتاق فرارهای  معمایی می‌توانید تجربه کنید، حس و حالی از هیجان، جذابیت، معما و داستان است. شما در بطن یک داستان ترسناک یا مرموز قرار می‌گیرید و امام تلاش‌تان را می‌کنید که راهی برای فرار و پیشبرد بازی پیدا کنید. معمولا در اتاق فرار، باید خلاقیت و توانایی حل معما را باهم داشته باشید تا یکی از بازیکن‌های خاص این اتاق فرار شوید.

  • اتاق فرار جنگیر
  • اتاق فرار گنج فرعون
  • اتاق فرار ارواح سرگردان
  • اتاق فراردلقک
  • اتاق فرارتناسخ

آدرس اتاق فرار مخمصه: کرج, گوهردشت ,بلوار موذن, نبش خیابان چهاردهم

شماره تفلن: ۰۲۶۳۴۴۱۶۰۱۴

 

حتما بخوانید: لیست بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران [شرق و غرب، شمال و جنوب]

 

اتاق فرار اسکیپ ایکس

اتاق فرار اسکیپ ایکس

ذهن ما نیاز به انجام کار تیمی، فعالیت اجتماعی و دوستانه در کنار حل معما و چالش‌های ترسناک یا هیجانی است. ترکیب کلیه این موارد در یک اتاق فرار به نام اسکیپ ایکس، بهترین گزینه برای تفریح گروهی است. اگر عاشق بازی های دسته جمعی هستید، حتما سری به اتاق فرار اسکیپ ایکس بزنید و از حضور در اتاق فرار معمایی لذت ببرید.

  • اتاق فرار رستاخیز مردگان

آدرس اتاق فرار اسکیپ ایکس:کرج، هفت تیر، بلوار دانش اموز

تماس :۰۹۳۳۶۱۳۶۶۲۲

 

اتاق فرار اکو کلاب

اتاق فرار اکو کلاب

اکو کلاب یکی از اتاق فرارهای مطرح کرج محسوب می‌شود. بازی در این اتاق فرار پر از هیجان و حل معماهای مختلف است. شما به راحتی می‌توانید دنیایی از چالش‌های فکری را در سناریوهای این اتاق فرار تجربه کنید. جذابیت تجربه کردن در این فضا بسیار زیاد است و کافی است کمی با برنامه در کنار تیم قوی شرکت کنید. 

  • اتاق فرار جوکر ۲
  • اتاق فرار ناشناخته 
  • اتاق فرار جک قاتل 
  • اتاق فرار کد داوینچی

آدرس اتاق فرار اکو کلاب : کرج ابتدای جاده مشکین دشت رزکان نو مجتمع اکو مال

تماس :  09378888706

 

اتاق فرار اسکیپ لند

اتاق فرار اسکیپ لند

اگر ساکن کرج و حوالی گوهردشت باشید، حتما باید سری به اتاق فرار اسکیپ لند بزنید. محیطی جذاب در کنار هیجان و درگیری ذهنی که می‌تواند سرگرم‌ کننده‌ترین ساعات را برای شما و دوستان‌تان فراهم کند. کار تیمی، هیجان دسته جمعی در کنار معماهای چالش برانگیز، از مزایای حضور در این اتاق فرار معمایی محسوب می‌شود.

  • اتاق فرار هانیبال

آدرس : کرج , خیابان اصلی گوهردشت (آزادی)، نبش ۱۲ شرقی، پلاک ۴۵۴ ، طبقه اول

 

 

اتاق فرار اسکیپ روم دات آی آر

اتاق فرار اسکیپ روم دات آی آر

یکی از حرفه‌ای ترین و بهترین اتاق فرارهایی که می‌توانید در کرج تجربه کنید، اتاق فرار اسکیپ روم دات آی آر در حوالی گوهردشت کرج است. این اتاق فرار کرج، با دارا بودن پرسنل حرفه‌ای می‌تواند یک روز خاص برای شما ایجاد کند. در این اتاق فرار ژانرهای مختلفی ارائه می‌شود. در ادامه جذاب‌ترین سناریوهای معمایی و هیجان‌انگیز با چاشنی ترس را معرفی می‌کنیم.

  • اتاق فرار خط سفید
  • اتاق فرار مرتاض
  • اتاق فرار لیمیا
  • اتاق فرار اغما
  • اتاق فرار مجنون
  • اتاق فرار دهکده مرگ

 آدرس: کرج، گوهردشت، خیابان اصلی، نبش چهارم شرقی، جنب ساختمان همسفر، پلاک 100، واحد 3

شماره تلفن: 02632561054

 

اتاق فرار اسکیپ مایند

اتاق فرار اسکیپ مایند

حضور در یک اتاق فرار معمایی پر از معماهای مختلف و پیش رونده می‌تواند حس و حال جذابی برای بازی ایجاد کند. شما باید برای گذراندن وقت در محیطی پر از چالش و لذت، اتاق فرار اسکیپ مایند را انتخاب کنید. اتاق فرار معمایی در کرج به همراه سناریو ترسناک می‌تواند بهترین گزینه برای تفریح‌تان باشد.

  • اتاق فرار ارثیه شوم

آدرس اتاق فرار اسکیپ مایند :کرج سه راه گوهردشت کوی کارمندان

شماره تلفن: ۰۹۳۶۲۰۰۲۹۸۵

 

اتاق فرار اسکیپ تیم

اتاق فرار اسکیپ تیم

اگر بخواهید با هیجان و معما ذهن‌تان را دعوت به چالش کنید، می‌توانید به راحتی ساعات جذابی را در اسکیپ تیم بگذرانید. ژانر معمایی و ترسناک سناریوهای اتاق فرار در این مجموعه بسیار حرفه‌ای و اصولی طراحی شده است. کافی است یک تیم خوب بچینید و با همکاری، چالش‌های معمایی را حل کنید و روند بازی را تا پایان مدیریت کنید.

  • اتاق فرار هلاکستان

آدرس : کرج، چهارراه گلزار به سمت ۴۵ متری گلشهر، خیابان بهار شرقی، جنب میوه فروشی رحمانی، پلاک ۲۸

تماس : ۰۹۱۰۸۵۰۱۱۶۱ 

 

 

اتاق فرار میزروم

اتاق فرار میزروم

اگر شما نیز عاشق ژانر معمایی هستید و میخواهید یکی از جذاب‌ترین اتاق فرارهای معمایی را تجربه کنید، باید سری به اتاق فرار میزروم بزنید. در این اتاق فرار تجربه‌ای متفاوت از حل معماهای مختلف در طی داستان را مشاهده می‌کنید. اتاق فرار میزروم با داشتن یک ژانر معمایی و ترسناک، می‌تواند چالش ذهنی جذابی برای شما ایجاد کند و حالت خاصی را رقم بزند.

  • اتاق فرار کارآگاه

آدرس اتاق فرار میزروم :کرج , بلوار باغستان ,نبش بوستان۷ ,جنب داروخانه

شماره تلفن:۰۹۱۰۱۵۴۷۶۰۸

 

 

اتاق فرار انیگما کرج

اتاق فرار انیگما کرج

مجموعه انیگما یکی از اولین‌ها در اتاق فرار معمایی ایران بود. شعبه‌های مختلف اتاق فرار مجموعه انیگما، بسیار حرفه‌ای، خاص و جذاب طراحی شده است. دکوراسیون با در نظر گرفتن سناریوها و همچنین معماهای خطی یا موازی، از بهترین امکاناتی است که در این اتاق فرار جذاب لحاظ شده است.

  • اتاق فرار  هالای پوزان

آدرس اتاق فرار انیگما: .کرج، گلشهر، بلوار پونه شرقی، خیابان شایگان، ساختمان ماهور، درب تکی سمت چپ

تماس : ۰۹۱۲۰۰۳۶۶۱۴

 

 

اتاق فرار هکس اسکیپ

اتاق فرار هکس اسکیپ

اتاق فرار هکس یکی از پرطرفدارترین اتاق فرار معمایی با چاشنی ترس در کرج است. این اتاق فرار با دارا بودن سناریو معمایی و پر از چالش، قدرت جذب بالایی برای جوانان و علاقه‌مندان به اسکیپ روم ایجاد کرده است. اگر شما نیز به ژانر اتاق فرار معمایی علاقه دارید و کمی هیجان و ترس برای‌تان جذاب است، حتما سری به هکس اسکیپ بزنید.

  • اتاق فرار خون بس

آدرس اتاق فرار هکس اسکیپ : کرج، دولت آباد، خیابان ابو سعید، نبش کوچه ابو سعید ۳۱

شماره تلفن: ۰۹۳۶۵۱۲۱۱۱۱

 

اتاق فرار اسکیپ هوس

اتاق فرار اسکیپ هوس

آن چه در اتاق فرار اسکیپ هوس تجربه می‌کنید، کار تیمی در کنار هیجان، پویایی و حل مسئله است. افراد عاشق اتاق فرار، عاشق هیجان و چالش هستند. حل مسئله در کنار پرداختن به موضوعات ریز و کشف معماها می‌تواند بهترین رویدادهای تیمی را رقم بزند. سعی کنید برای رفتن به این اتاق فرار برنامه ریزی کنید و ساعات خوبی با دوستان‌تان بسازید.

  • اتاق فرار  عروسک شکارچی

آدرس اتاق فرار اسکیپ هوس : کرج، گوهردشت، بین خیابان ۱۰ و ۱۱ غربی، جنب املاک جام جم درب قهوه ای

شماره تلفن : ۰۹۱۰۳۲۷۶۳۴۳

 

اتاق فرار دیاموند

اتاق فرار دیاموند

پیدا کردن یک اتاق فرار معمایی و هیجان‌انگیز در کرج، کمی دشوار است. اما بهتر است بدانید که در حوالی شاهین ویلا، تیم خلاق و جالبی تلاش می‌کنند تا یک اتاق فرار خاص و معمایی برای شما تدارک ببینند که چاشنی ترس نیز، در آن نهفته است. اتاق فرار دیاموند با دارا بودن سناریوهای مختلف می‌تواند هر نوع سلیقه‌ای را جذب اسکیپ روم کند.

  • اتاق فرار جیغ
  • اتاق فرار رد روم
  • اتاق فرار بازگشت
  • اتاق فرار آدر
  • اتاق فرار سقوط

آدرس:  شاهین ویلا، خیابان سوم غربی، جنب املاک بیست، زیر زمین تجاری واحد۲

شماره تلفن: ۰۹۱۲۳۶۲۵۸۳۵

 

 

اتاق فرار دارکنس

اتاق فرار دارکنس

یافتن یک اتاق فرار هیجان‌انگیز و معمایی، خیلی راحت نیست. شما باید ژانرهای مختلف را بررسی کنید تا بهترین و مناسب‌ترین ژانر معمایی را پیدا کنید. در اتاق فرار دارکنس، سناریوهای مختلفی با دارا بودن معماهای چالشی وجود دارند که بر حسب انتخاب‌تان مبنی بر ترسناک بودن یا نبودن آن، می‌توانید انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید.

  • اتاق فرار آوانگارد
  • اتاق فرار نیگاتو
  • اتاق فرار ناقوص مرگ

آدرس اتاق فرار دارکنس :کرج .باغستان .کوی گوهر

شماره تلفن: ۰۹۳۳۱۰۱۱۳۵۵

 

اتاق فرار ایلوژن

اتاق فرار ایلوژن

اسکیپ روم ایلوژن ساخته شده است تا ذهن شما را به چالش بکشد. طرح معماهای جذاب در بطن بازی‌های هیجان انگیز و ترسناک، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اسکیپ روم ایلوژن است. شما به راحتی می‌توانید یک اتاق فرار جذاب و خاص را انتخاب کنید تا مجموعه‌ای از اتاق فرارهای  معمایی را در این فضا تجربه کنید.

  • اتاق فرار ناشناخته
  • اتاق فرار نفرین خانوادگی
  • اتاق فرارگرگینه

آدرس اتاق فرار ایلوژن :کرج,گوهردشت ,خیابان یازدهم غربی

شماره تلفن: ۰۹۰۵۴۱۴۴۲۷۵

 

 

اتاق فرار دررو

اتاق فرار دررو

اگر بخواهید حوالی گلشهر به دنبال یک اتاق فرار معمایی کرج بگردید، حتما باید سری به اتاق فرار درو بزنید. در این اتاق فرار می‌توانید تجربه‌ای متفاوت و خاص از اتاق فرار معمایی و ترسناک داشته باشید. معمولا معماهای جذابی در بستر داستانی اتاق‌ها وجود دارد که تنها با کشف آن‌ها می‌توانید مرحله به مرحله طی کنید. برای شرکت در این اتاق فرار، باید حتما وقت قبلی بگیرید.

  • اتاق فرار بخش یازده
  • اتاق فرار اونتور

آدرس اتاق فرار دررو: کرج، گلشهر، پونه شرقی، کوچه شایگان

شماره تلفن: ۰۹۱۰۹۴۴۵۷۸۱

 

اتاق فرار پازل

اتاق فرار پازل

اگر به دنبال اتاق فرار معمایی کرج باشید، باید سری به اتاق فرار پازل بزنید. در این اتاق فرار می‌توانید تجربیات جذابی از حل معماهای مختلف در ژانر معمایی و ترسناک به  دست آورید. یادتان باشد که اتاق فرار پازل، بهترین و جذاب‌ترین روند داستانی را، در کنار معماها ارائه می‌کند که باید به آن بپردازید.

  • اتاق فرار طمع
  • اتاق فرار همخون

آدرس اتاق فرار پازل: کرج ,خیابان شهید بهشتی , دهقان ویلای اول و دوم , روبه رو امیران

شماره تلفن: ۰۹۱۲۸۶۵۵۶۸۴

 

 

اتاق فرار وی اوت

اتاق فرار وی اوت

اتاق فرار وی اوت در حوالی فردیس کرج یکی از در دسترس‌ترین اتاق فرارهای معمایی در کرج محسوب می‌شود. شما اگر ساکن کرج باشید، می‌توانید با بهترین دسترسی به این مکان، از آن لذت ببرید. معماهای متفاوت در کنار روند داستانی قوی و حرفه‌ای، بهترین فضا را برای وقت گذرانی در کنار چالش ذهنی ایجاد می‌کند.

  • اتاق فرار ساحره 

آدرس اتاق فرار وی اوت: فردیس, فلکه چهارم ,خیابان ۴۸ شرقی ,سر نبش طبقه۲

شماره تلفن: ۰۹۹۰۰۱۷۹۷۲۷

 

 

 

 

خلاصه مطلب

اگر شما نیز عاشق اتاق فرار معمایی هستید، حتما گاهی برای پیدا کردن یک سناریو جذاب در یک اتاق فرار خاص، به مشکل خورده‌اید. تشریفینو با ایجاد لیست جامع و کاملی از اتاق فرار معمایی تهران و کرج، بهترین اطلاعات را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید
فهرست موضوعات