ایده و خلاقیت

9 پیشنهاد جذاب جهت کادو تولد برای پسران، ارزان ولی ارزشمند

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

اگر به دنبال یک کادوی بسیار جذاب و هیجان انگیز برای پسران هستید به شما پیشنهاد میکنیم حتما این مطلب را بخوانید.

شاید فکر کنید که مسافرت برای جوانان جالب باشد، به همین دلیل به عنوان هدیه می توانید تور مشهد از تهران را برای کادو انتخاب کنید. کادوهای از این قبیل هزینه بالایی دارند و شاید برای هدیه دادن برای همه ی افراد گزینه مناسبی نباشد. به عنوان هدیه های کاربردی و اقصادی تر ما چند پیشنهاد برای شما داریم.

عطر و ادکلن

عطر برای کادو به آقایان و پسران گزینه آشنا و محبوبی است. اما باید توجه داشته باشید خرید عطر بسیار به سلیقه شخص بستگی دارد. اگر از سلیقه شخصی که میخواهید به او کادو دهید مطمئن نیستید، گزینه دیگری را برای هدیه انتخاب کنید. فراموش نکنید عطری که می خرید متناسب با فصل باشد و از خرید عطر های مناسب بهار و تابستان برای زمستان بپرهیزید. به عنوان موردی متنوع و شیک تر می توان ست عطر را در انتخاب کرد. ست های عطر مردانه علاوه بر عطر و ادکلن دارای افتر شیو و شامپو بدن عطری می باشند. اگر بودجه محدودی دارید، عطر جیبی گزینه بسیار مناسبی است.

ساعت مچی

یکی از گزینه های مناسب برای هدیه دادن به پسران و آقایان، ساعت مچی است. از مزیت های این خرید می توان به تنوع قیمت بالا، کاربردی بودن آن، خرید راحت، تنوع مدل ساعت ها و کمک به استایلی بهتر اشاره کرد. اگر به عنوان هدیه برای شخصی ساعت مچی تهیه کنید، با هر بار نگاه به آن یاد شما خواهد افتاد. ممکن است گاهی ساعت معمولی مناسب برای پسران نباشد. هنگامی که فرد حداقل یک ساعت معمولی داشته باشد، برای تنوع می توانید ساعت هوشمند تهیه کنید. این ساعت ها هم تنوع بالا و خوبی دارا می باشند. ساعت های مچی هوشمند علاوهه بر کارایی خود جنبه ی زینتی و تزئینی دارند.

ست چرم

اگر از کسی که میخواهید برای او هدیه بگیرید، شناخت زیادی ندارید ست چرم یک گزینه مناسب و کاربردی است. این ست ها برای اغلب پسران مورد نیاز می باشد. ست های چرمی دارای مدل ها و تنوعات زیادی می باشند. ست کفش و کمربند قیمت بیشتری نسبت به ست کیف پول، کمربند و جاکارتی دارد اما اگر می توانید هزینه بیشتری کنید، گزینه کاربردی تری خواهد بود.

هندزفری

هر کسی که گوشی همراه یا وسایل الکترونیکی داشته باشد، به هندزفری احتیاج دارد. این وسیله از گزینه های مناسب برای پسران جوان محسوب می شود. هر چه کیفیت بهتری انتخاب کنید، ماندگاری بیشتری دارد. از گزینه های مشابه می توان به هدفون بی سیم اشاره کرد. بدن سیم بودن آن یک مزیت بسیار مناسب است.

پاور بانک

امروزه گوشی های هوشمند کاربرد و استفاده زیادی دارند. شارژ کردن گوشی برای افرادی که اغلب خارج از خانه می باشند یا هنگام سفر که امکان شارژ گوشی وجود ندارد، مشکل ساز است. داشتن پاور بانک در این زمان ها، کمک زیادی می کند، اما قبل از خرید پاور بانک بدانید که مهم ترین اصل برای خرید پاور بانک ظرفیت آن است. پاور بانک ها دارای سه مدل معمولی، خورشیدی و پاور های قرار گرفته در قاب محافظ گوشی می باشند.

بازی مخصوص کنسول

این مورد برای پسران جوان و نوجوان که دارای دستگاه های کنسول هستند بسیار مناسب است. از بازی های محبوب برای کنسول می توان به Alien Isolation، Dark Souls، Dishonored، Doom، The Elder Scrolls 5 و Forza Horizon اشاره کرد.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید