ایده و خلاقیت

لیست بهترین زیپ لاین تهران (آدرس و جزئیات)

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶
تعداد رای‌دهندگان:
۳
۵
دسته ها:

در تهران کجا به زیپ لاین برویم؟

بهترین زیپ لاین تهران کجاست؟

آیا به دنبال تفریحی پر هیجان هستید که سرعت و دلهره را در ارتفاع تجربه کنید؟ گردشگری همراه با هیجان و ماجراجویی را می‌توان با زیپ لاین تجربه کرد. زیپ لاین تفریحی سالم است که در پیر و جوان شور و هیجان می‌آفریند. مسافت بین دو نقطه با ارتفاع متفاوت توسط ریسمانی به یکدیگر وصل شده است که با پوشیدن لباس‌های مخصوص و قرار گرفتن بر روی صندلی زیپ لاین با سرعت از نقطه‌ای به نقطه‌ دیگر می‌روید در برخی از قسمت‌های مسیر به خاطر شیب تند سرعت بیشتری را تجربه می‌کنید. با ما همراه بمانید تا بهترین زیپ لاین تهران را به شما معرفی کنیم.

 

 

زیپ لاین تهران توچال | زیپ لاین بام تهران

مجموعه توچال به خاطر انواع امکانات یکی از مفرح‌ترین فضاها برای داشتن روزی شاد و هیجان انگیز است که بهترین زیپ لاین تهران نیز در در توچال قرار دارد. طول مسیر زیپ لاین توچال 170 متر است که امکان تجربه آن به صورت نشسته، ایستاده، خوابیده و دو نفره وجود دارد. قبل از پرواز زیپ لاین بام تهران تجهیزات ایمنی به صورت رایگان عرضه می‌شود و از سن 12 سال به بالا تا وزن 100 کیلوگرم مجاز به استفاده از زیپ لاین توچال هستید.

 

زیپ لاین تهران برج میلاد

زیپ لاین برج میلاد نیز جزو بهترین زیپ لاین تهران است که فقط چند ثانیه هیجان انگیز برای دیدن مسیر 150 متری کافی است. سرعت زیپ لاین برج میلاد بین 60 تا 70 کیلومتر در ساعت است که قبل از استفاده از آن آموزش لازم توسط پرسنل داده خواهد شد. محدوده وزنی برای استفاده از زیپ لاین برج میلاد از 30 تا 120 کیلوگرم است.

 

 

زیپ لاین تهران پارک طالقانی

زیپ لاین پارک طالقانی یکی دیگر از زیر مجموعه بهترین زیپ لاین تهران است که برای افراد در محدوده وزنی 25 تا 110 کیلوگرم و قد 150 تا 200 سانتی متر مناسب است تا با سرعت 60 تا 85 کیلومتر بر ساعت مسیر 210 کیلومتری را بر فراز پوشش گیاهی زیبا و خاص پیمود.

 

زیپ لاین تهران چیتگر

در میان انواع زیپ لاین تهران، زیپ لاین چیتگر دریاچه شهدای خلیج فارس حالت ریلی داشته و همانند ترن هوایی برعکس است که تجربه‌ای هیجان انگیز و خاص به شمار می‌رود از این رو به آن رول گلایدر نیز گفته می‌شود. برای استفاده از زیپ لاین چیتگر باید محدوده وزنی بین 30 تا 120 کیلوگرم و قد بین 120 تا 200 سانتی متر باشد تا مسافت 80 متری پر پیچ و خم را تجربه کنید.

 

 

ارتفاع زیپ لاین تهران

فصل بهار تا اوایل پاییز بهترین زمان تجربه زیپ لاین است. قطعا دانستن ارتفاع زیپ لاین تهران نیز هیجان انگیز خواهید بود. در ادامه ارتفاع هر یک از زیپ لاین‌های شهر تهران آمده است:

  • ارتفاع زیپ لاین توچال: 60 متر
  • ارتفاع زیپ لاین برج میلاد: 30 متر
  • ارتفاع زیپ لاین پارک طالقانی: 30 تا 50 متر
  • ارتفاع زیپ لاین چیتگر: 24 متر

 

 

آدرس زیپ لاین تهران

اکنون که با تعدادی از بهترین زیپ لاین تهران آشنا شده‌اید نوبت آن است که آدرس آن‌ها را هم معرفی کنیم تا برنامه سفر خود را بچینید:

  • آدرس زیپ لاین توچال: آدرس: انتهای خیابان ولنجک، مجموعه تله‌کابین توچال، نرسیده به ایستگاه اول، بوستان سلامتی ۲ / تلفن: 09011080028
  • آدرس زیپ لاین برج میلاد: اتوبان شیخ فضل الله نوری، خروجی برج میلاد، کنارگذر اختصاصی برج میلاد/ تلفن: 09393333775
  • آدرس زیپ لاین پارک طالقانی: بزرگراه شهید حقانی شرق، بعد از خروجی مدرس شمال، خیابان سرو، جنب باغ موزه دفاع مقدس/ تلفن: 09363076167
  • آدرس زیپ لاین چیتگر: انتهای اتوبان همت غرب، دریاچه شهدای خلیج فارس/ تلفن: 02124557

 

 

بزرگترین زیپ لاین تهران

بزرگ‌ترین زیپ لاین تهران، زیپ لاین پارک طالقانی است که با نام زیپ لاین کماندو شناخته می‌شود. زیپ لاین کماندو نه تنها بزرگترین بلکه طولانی‌ترین زیپ لاین تهران است که 210 متر طول و 30 تا 50 متر ارتفاع دارد.

 

 

با تجربه زیپ لاین در تهران آدرنالین خون را بالا ببرید و ورزش هیجانی را تجربه کنید. شما چه خاطره‌ای از زیپ لاین دارید؟ تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید