ایده و خلاقیت

لیست بهترین سالن های بولینگ تهران [شرق، غرب، شمال و جنوب]

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

کجای تهران بهترین سالن بولینگ را دارد؟

بهترین بولینگ تهران

بولینگ ورزش مفرح و شادی است که قاعده چندان خاص و سخت ندارد برای همین بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند حتی یک بار هم که شده آن را امتحان کنند. کافی است از فاصله معین شده با توپ مخصوص، پین‌هایی را که به شکل مثلث در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند بزنید تا تعداد پین‌های ریخته شده شمارش شود و امتیاز به دست آمده نمایش داده شود. در تهران پایتخت ایران چندین باشگاه بولینگ فعال هستند که در ادامه به معرفی بهترین بولینگ تهران خواهیم پرداخت تا هدف، نشانه و پرتاب را تجربه کنید.

 

 

سالن‌های بولینگ جنوب و مرکز تهران

 

باشگاه بولینگ عبدو در تهران

یکی از بهترین باشگاه بولینگ تهران، بولینگ عبدو است که امروزه به بولینگ شهید چمران تغییر نام داده است. باشگاه بولینگ عبدو (باشگاه بولینگ شهید چمران) با سال‌ها قدمت هشت لاین مجهز با استاندارد بین المللی دارد که برای هر دور بازی 20 توپ بولینگ در اختیار فرد قرار داده می‌شود.

 

باشگاه بولینگ انقلاب تهران

یکی از بهترین باشگاه بولینگ تهران، باشگاه بولینگ انقلاب است که ساخت مهندسان ایتالیایی بوده و با فضای بزرگ و دلنشین خود 24 لاین اتوماتیک دارد. فروشگاهی برای فروش تجهیزات بولینگ حرفه‌ای در آن دایر است که نیازهای مراجعه کنندگان را برطرف می‌کند.

 

 

باشگاه بولینگ شیان | سالن بولینگ در شرق تهران

یکی از بهترین باشگاه بولینگ تهران در شمال شرق، باشگاه بولینگ شیان است که علاوه بر گذراندن ساعتی مفرح در آن‌جا می‌توانید در کلاس‌های آموزشی که در سطوح مختلف برگزار می‌شود شرکت کنید. باشگاه بولینگ شیان محدودیت سنی ندارد و از صبح تا شب دایر است که در مجموعه ورزشی صدف دایر شده است.

 

 

باشگاه بولینگ در غرب تهران

غرب تهران نسبتا امکانات بسیار زیادی دارد که از میان آن‌ها می‌توان به باشگاه‌های بولینگ اشاره کرد. در ادامه به هر یک از بهترین باشگاه‌های بولینگ در غرب تهران اشاره خواهیم کرد:

 

باشگاه بولینگ تیراژه

باشگاه بولینگ تیراژه در مجتمع تجاری تیراژه قرار گرفته است که دارای یک سالن مینی بولینگ با پنج خط بولینگ و یک سالن کامل با دوازده خط است. معمولا سالن مینی بولینگ مورد استفاده کودکان قرار گرفته و سالن اصلی بیشتر برای بزرگسالان طراحی شده است که در کل باشگاه بولینگ تیراژه پذیرای کودکان و بزرگسالان است. گاه از باشگاه بولینگ تیراژه با عنوان باشگاه بولینگ سرزمین عجایب یاد می‌شود.

 

باشگاه بولینگ مگامال

باشگاه بولینگ مگامال یکی دیگر از بهترین باشگاه بولینگ در غرب تهران است که در 12 لاین با تجهیزات پیشرفته و ارائه بهترین خدمات پذیرای علاقمندان ورزش بولینگ است. باشگاه بولینگ مگامال بیش از 1300 متر مربع مساحت دارد که در مجتمع تجاری مگامال قرار گرفته است که محیط خانوادگی و فضای حرفه‌ای آن بسیار به چشم می‌آید.

 

باشگاه بولینگ ایران مال

مجتمع ایران مال در منطقه 22 مجموعه بسیار بزرگی است که باشگاه بولینگ ایران مال با 18 لاین بازی در سطح استانداردهای بین اللملی و پیشرفته پذیرای علاقمندان است. یکی از مزایای باشگاه بولینگ ایران مال، پارکینگ آن است که نگرانی بابت جای پارک وجود ندارد.

 

باشگاه بولینگ تهرانسر

تهرانسر محله‌ای در جنوب غرب تهران است که یکی از بهترین باشگاه بولینگ تهران در آنجا قرار گرفته است که باشگاه بولینگ گنجینه شادی نام دارد. محیط باشگاه بولینگ گنجینه شادی خانوادگی و دوستانه بوده که همراه با خانواده و دوستان خود می‌توانید ساعاتی مفرح به ورزش جذاب بولینگ بپردازید.

 

 

باشگاه بولینگ شمال تهران

یکی از بهترین باشگاه بولینگ تهران، باشگاه بولینگ اریکه ایرانیان است که با بیش از دو دهه قدمت جزو باشگاه‌های قدیمی بولینگ ایران به شمار می‌رود. باشگاه بولینگ اریکه ایرانیان 12 لاین داردکه مطابق با استانداردهای جهانی طراحی شده است. پخش موسیقی انرژی بخش هر فردی را به وجد می‌آورد که بولینگ را با ذوق بیشتری ادامه دهد.

 

 

آدرس باشگاه بولینگ در تهران

  • باشگاه بولینگ عبدو: خیابان شریعتی، بالاتر از پل‌صدر، رو به ‌روی ایستگاه مترو/ تلفن: ۲۲۲۱۶۹۷۰
  • باشگاه بولینگ انقلاب: خیابان ولیعصر (عج)، بزرگراه نیایش، حدفاصل بزرگراه‌های کردستان و سئول، مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب/ تلفن: ۲۶۲۱۶۳۷۸
  • باشگاه بولینگ شیان: پاسداران، میدان هروی، ضلع ضرقی پارک صدف، مجموعه ورزشی صدف/ تلفن: ۲۲۹۷۳۴۹۵
  • باشگاه بولینگ تهرانسر: تهرانسر، بلوار لاله، پلاک192، مجتمع تجاری الماس، طبقه سوم/ تلفن: 20230779
  • باشگاه بولینگ تیراژه: بزرگراه اشرفی اصفهانی، پایین‌تر از پونک، مجتمع تجاری تیراژه/ تلفن: 44492000
  • باشگاه بولینگ مگامال: بزرگراه شهید ستاری، شهرک اکباتان، میدان شهید صارمی، مجموعه مگامال/ تلفن: 44694471
  • باشگاه بولینگ اریکه ایرانیان: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، نبش خیابان حافظی، مجموعه فرهنگی ورزشی اریکه ایرانیان/ تلفن: 22370087
  • باشگاه بولینگ ایران مال: انتهای بزرگراه شهید همت غرب، بزرگراه شهید خرازی، بازار بزرگ ایران (ایران مال)/ تلفن: 47672151

 

 

قیمت بازی بولینگ در تهران |قیمت بولینگ تیراژه

احتمالا اکنون برای تجربه بهترین بولینگ تهران به دنبال قیمت آن هستید اما باید گفت هزینه بولینگ از باشگاهی به باشگاه دیگر متفاوت است. بعضی از باشگاه‌های بولینگ تهران مانند بولینگ انقلاب و ایران مال هزینه‌ای بابت ورودی دریافت نمی‌کنند اما در بولینگ تیراژه به ازای هر نفر 5 هزار تومان ورودی دریافت می‌شود. برای انجام انجام بولینگ برخی از باشگاه‌ها مانند بولینگ عبدو محدودیت توپ دارند اما بولینگ انقلاب محدودیتی برای تعداد توپ در نظر نگرفته است.

 بولینگ تیراژه با لاین 5 نفره قبل از شروع بازی، آموزش رایگان برگزار کرده و هزینه آن حدود 180 هزار تومان است. آموزش بولینگ مبتدی و حرفه‌ای حدود 10 جلسه است که هر جلسه یک ساعت زمان می‌برد و هزینه آموزشی حدودا از 2 میلیون تومان به بالا است. از طریق شماره تلفن‌های نام برده شده می‌توانید اطلاعات لازم را کسب کنید.

برچسب ها:
bowling
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید