ایده و خلاقیت

معرفی بهترین بازی اتاق فرار ترسناک در تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

اگر به دنبال بهترین اتاق فرارهای ترسناک تهران هستید، خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد میدهیم . با بهترین اتاق فرار ترسناک آشنا شوید.

تفریح برای افراد با خلق و خوی مختلف، می‌تواند به اشکال متفاوتی برگزار شود. برخی افراد استراحت و آرامش را برای تایم تفریح خود انتخاب می‌کنند. بعضی دیگر هم کوهنوردی و یا ورزش‌های دیگر را ترجیح می‌دهند. اما گروهی از افراد هم سلیقه‌ای متفاوت دارند. مثلا گاهی این افراد تفریحاتی با هیجان خیلی بالا را انتخاب می‌کنند. تفریحاتی که معمولا چالش و حل معما هم شامل می‌شوند. اتاق فرار یکی از این تفریحات کاملا هیجانی و در عین حال معمایی است. در طول این بازی افراد کامل با هیجانات و ذهن فعال خود درگیر خواهند بود. چرا که این بازی‌ها اکثرا با هوش و خلاقیت فرد حل می‌شوند. اتاق فرارها امروزه در هر جای ایران راه اندازی شده‌اند. در این مطلب قصد داریم بیشتر در این رابطه صحبت کنیم.

اتاق فرار ترسناک جنوب تهران

از آن جایی که این روزها در تهران تعداد اتاق‌های فرار به نسبت زیاد شده است، احتمالا پیدا کردن یک اتاق فرار جذاب برای شما کمی مشکل خواهد بود. اما با کمی جست و جو قطعا می‌توانید مناسب‌ترین اتاق فرار را برای یک تفریح به یاد ماندنی خود بیابید. از اتاق فرار ترسناک جنوب تهران تا شمالی‌ترین اتاق فرار تهران، هر کدام به نوعی جذاب خواهند بود. البته که برخی از این اتاق فرارها در گروه ترسناک‌ها هستند و هیجان این بازی را چند برابر خواهند کرد. اگر اهل تجربه کردن این سبک از هیجانات هستید، این نوع اتاق فرار را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

اسکیپ روم بی گناه

اسکیپ روم بی گناه که محصول گروه شانس فرار است، در ساختمانی طبقاتی و به نسبت بزرگ و به کمک تیمی حرفه‌ای در زمینه طراحی اتاق فرار، طراحی شده است. روایت این اسکیپ روم گویای یک داستان قدیمی است. این داستان از این قرار است:

در سال 1970 میلادی رابرت و سوفیا که زن و شوهر بودند، در یک روستا به اسم نورث آمبرلند در انگلیس زندگی می‌کردند. این زوج که برای بچه دار شدن مشکلاتی داشتند، بعد از صرف زمانی برای درمان و دعاهای مداوم سوفیا، 11 سال بعد صاحب فرزندی می‌شوند که دچار معلولیت جسمی و ذهنی است. پس از آن رابرت پیشنهاد کشتن دخترشان امیلی را مطرح می‌کند برای اینکه از زجر کشیدن او جلوگیری کنند. او قصد داشت بعد از کشتن امیلی، جسد او را در حیاط خانه دفن کند تا روح دخترشان همیشه با آن‌ها بماند.

سوفیا به سختی با این نظر همسرش مخالفت کرد. تا زمانی که امیلی بزرگ‌تر می‌شود و خودش این خواسته را مقابل پدرش مطرح کرد. رابرت از این درخواست دخترش شدیدا ناراحت بود ولی سوفیا همچنان مخالف بود. تا اینکه امیلی در اثر یک آتش سوزی در کارگاه نجاری پدرش، جان باخت.

اما سوفیا که معتقد بود رابرت دخترشان را به قتل رسانده است، او را کشت و او را نیز کنار دخترش در حیاط خانه دفن کرد. پس از مدتی سوفیا را به دلیل اینکه از دیدن روح همسر و دخترش در خانه سخن گفته بود، در بیمارستان بستری کردند. اما یک تیم تحقیقاتی برای بررسی دقیق‌تر به خانه او اعزام شدند. ولی پس از 3 روز هیچ خبری از آن‌ها نشد.

اما امروز در اسکیپ روم بی گناه، شما به عنوان دومین تیم تحقیقاتی وارد خانه سوفیا خواهید شد و در مورد شواهد تحقیق می‌کنید.

 

اتاق فرار خوب

در واقع همان طور که پیش‌تر توضیح دادیم، اسکیپ روم و یا همان اتاق فرار این روزها شدیدا پرطرفدار شده است. اتاق فرار یک تفریح و سرگرمی جالب و هیجان انگیز در بین نوجوانان و جوانان است و حتی از بزرگسالان نیز افراد زیادی مشتاق این بازی هستند. تعداد اتاق‌های فرار در سراسر ایران امروزه رو به افزایش است و تا به امروز نیز رشد قابل توجهی داشته است. از این رو انتخاب اتاق فرار خوب شاید کمی به جست و جو نیاز داشته باشد، اما در کل کار زیاد سختی نیست. با تجره یک اتاق فرار خوب شا هم احتمالا یکی از طرفداران این نوع سرگرمی خواهید شد.

 

 

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم در رابطه با اتاق فرار و ویژگی‌های این نوع سرگرمی برای شما توضیحاتی را ارائه کنیم. همان طور که گفتیم، اسکیپ روم یا اتاق فرار یک سرگرمی و تفریح سرشار از هیجان است که معمولا با خلاقیت و هوش افراد پیش می‌رود. این روزها تعداد این اتاق‌های فرار در سطح کشور رشد خیلی خوبی داشته است و به نسبت شمار طرفداران خوبی را نیز از آن خود کرده است.

  • آیا شما هم از آن دسته از افراد هستید که سرگرمی‌های هیجانی و چالشی را برای اوقات فراغت خود انتخاب می‌کنند؟
  • آیا شما هم تجربه حضور در اتاق فرار را داشته‌اید؟
  • شما چه سبک اتاق فرار را برای سرگرمی انتخاب می‌کنید؟

تجربیات و نظرات خود را در رابطه با اتاق فرار در قسمت کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید