ایده و خلاقیت

هزینه مزوتراپی مو در کلینیک ساعی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر تا حالا اسم مزوتراپی رو زیاد شنیده اید بهتر است حتما این مطلب را مطالعه کنید.

مزوتراپی مو یک روش درمانی است که با تزریق ویتامین­ها، مواد معدنی و مخلوط اسیدهای آمینه مورد نیاز مو به پوست سر انجام می شود.

این روش اجزای تغذیه کننده فولیکول­های مو را قادر می­سازد تا به راحتی در مو بنشیند. با این روش می توان ریزش مو را درمان کرد، زیرا موهای نازک را ضخیم می کند، ریزش مو را متوقف و موها را قوی­تر و درخشان­تر می­نماید.

 

تعداد کمی از خانم­ها از موهای خود راضی هستند. امروزه موهای ما به شدت آلوده شده است. به خصوص به دلیل محیط، هوا و آب. استرس و تنش بیش از حد نیز این عوامل را تشدید می نماید و اختلالات خواب نیز تاثیر گذار است.

همه این موارد زیبایی طبیعی را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. مو جزو اولین قسمت هایی است که تحت تاثیر تغییرات بدن قرار می گیرد. مزوتراپی مو یک روش ساده و آسان برای درمان این مشکل می باشد. می توانید در کلینیک پوست و مو ساعی زیر نظر متخصصین مجرب تحت درمان قرار بگیرید.

 

مزوتراپی مو چیست و چگونه اعمال می شود؟

مزوتراپی مو تزریق مستقیم ویتامین­ها، مواد معدنی (کلسیم، ید، منگنز، مس، روی، سلنیوم، آهن، پتاسیم) عوامل مرتبط با لایه کراتین پوست، اسیدهای آمینه و سایر مواد لازم برای رشد و نمو مو است. مزوتراپی برای پوست سر و مو بسیار موثر است. یکی از محبوب ترین کاربردها در زیبایی مدرن برای مبارزه با مشکل ریزش مو محسوب می شود.

 

مزوتراپی مو به درمان موارد زیادی از جمله تحریک ریشه مو، تغذیه فولیکول­های مو و از بین بردن شوره سر کمک می­کند. این روش توسط پزشکان متخصص انجام می­گیرد. تزریق با استفاده از داروهای خاص انجام می­گیرد و به سلامت مو کمک می­نماید.

ترکیب دارویی بسته به مشکل موی فرد توسط پزشک انتخاب می­شود. قیمت این روش کاملا با اثر مورد نظر مطابقت دارد.

 

در چه مواردی می­توان از مزوتراپی مو کمک گرفت:

  • ریزش بیش از حد مو
  • شوره سر
  • خراشیده و خشک شدن پوست مو
  • افزایش شکنندگی مو
  • کاهش حجم موها
  • سبوره پوست سر

 

مزایا و معایب مزوتراپی مو

اگر از مزوتراپی در زمینه موهای مشکل­دار صحبت می­شود لازم است نکاتی را یادآوری کنیم:

اول از همه باید اشاره کرد که محتوای مزوتراپی هر بیمار به صورت جداگانه تهیه می شود و حاوی مقداری مواد معدنی و ویتامین به همراه داروهای تجویزی دکتر است که برای دستیابی به نتیجه حداکثری و رهایی از مشکل درست می شود.

به همین دلیل است که هزینه مزوتراپی به سادگی قابل بیان نیست. اما اگر این هزینه را در برابر درمان هایی که ممکن است در آینده نیاز باشد مانند کاشت مو مقایسه نماییم، قیمت مزوتراپی چندان هم زیاد به شمار نمی رود.

مزایای مزوتراپی بسیار زیاد است. مهم­ترین مزیت مزوتراپی مو، تزریق اجزای مفید به فولیکول­های مو به طور مستقیم است. هیچ ماده آرایشی نمی­تواند مستقیم فولیکول­های مو را تحت تاثیر قرار دهد. مزیت دیگر مزوتراپی مدت زمان آن است. نهایتا 40 دقیقه برای تزریق لازم است تا بازدهی بالاتری را داشته باشد.

از معایب مزوتراپی میتوان به میزان درد آن اشاره کرد. عیب دیگر مزوتراپی مو این است که اینکار در یک جلسه انجام نمی شود. بلکه یک روش تکراری برای نتیجه مناسب و تداوم یافتن آن دارد.

 

 

نکته:

تعداد تکرار دفعات درمان توسط متخصص تعیین می­شود. در حالی که مواد مفید به پیاز مو تزریق می­شود، ممکن است لایه های بالایی پوست اجازه ورود مواد خارجی را ندهند. بنابراین در این حالت از روش های لازم برای بهبود وضعیت استفاده می شود.

 

نتایج مزوتراپی مو

  • ریزش مو به تدریج متوقف می شود.
  • رشد مو فعال می­شود.
  • فعالیت غدد چربی کاهش می­یابد در طولانی مدت موها پرتر و تمیزتر به نظر می­رسند.
  • جریان خون و اکسیژن­رسانی به ریشه مو افزایش می­یابد.
  • شوره سر کاهش می­یابد.
  • بهبود در تراکم مو، صافی، درخشندگی در هنگام شانه مو و حالت دادن دیده می­شود.

 

معمولا پیشنهاد می­شود برای مشاهده نتیجه از عکس­های قبل و بعد استفاده نمایید.

 

آماده سازی برای مزوتراپی مو

هر تزریق مخلوطی از چندین ماده مفید است که توسط متخصص به صورت جداگانه تهیه می­شود. معمولا دو تا شش ماده فعال را در یک سرنگ مخلوط می­نمایند.

ویتامین­های گروه B که متابولیسم طبیعی را فراهم می­کنند، در رشد و ترمیم مو موثر هستند. علاوه بر ویتامین­های گروه B مس و روی از جمله اجزای اصلی در مزوتراپی مو به شمار می­روند تا از دستروفی ساختار مو جلوگیری نمایند.

 

 

آیا مزوتراپی مو درد دارد؟

احساس درد در حین مزوتراپی کاملا طبیعی است. با این حال، آستانه درد فرد عاملی است که بر این وضعیت تاثیر می­گذارد. برخی از افراد ممکن است درد زیادی را احساس کنند زیرا بسیار حساس هستند در حالی که برخی دیگر ممکن است ناراحتی خفیفی را احساس نمایند. پشت سر و ناحیه گوش حساس ترین نواحی به تزریق در مزوتراپی مو  هستند.

به لطف بی­حسی موضعی که قبل از مزوتراپی روی خط موی پیشانی اعمال می­شود، فرآیند مزوتراپی کاملا بدون درد است. تنها درد خفیفی در ناحیه­ای که بی­حسی موضوعی اعمال می­شود وجود دارد. بنابراین نیازی نیست نگران درد مزوتراپی باشید.

 

مراحلی که بعد از مزوتراپی باید رعایت شود.

پس از انجام مزوتراپی مو برای جلوگیری از هرگونه عارضه و ناراحتی، موها نباید شسته شوند. بیمار به مدت چهار روز نمی تواند هیچ آبی را لمس کند. انجام مزوتراپی مو در دوره­هایی که خانم ها پریود هستند توصیه نمی شود. دلیل این امر این است که زنان در این دوران درد بسیار بیشتری را احساس خواهند کرد.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید