ایده و خلاقیت

معرفی 13 تا از بهترین رستوان برای صبحانه در تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۲ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۳
دسته ها:

معرفی بهترین رستوران و کافه ها در تهران برای صرف صبحانه لذیذ و به یاد ماندنی

صبحانه یکی از اصلی‌ترین وعده‌های غذایی است که به شدت بر خوردن آن تاکید می‌شود. صبحانه‌ای که لذیذی باشد قطعا بیشتر می‌چسبد و فرد راغب می‌شود که روز خود را با خوردن صبحانه آغاز کند. توصیه می‌شود صبحانه خوردن به صورت همیشگی در یک مکان ثابت انجام نشود بلکه گاهی به جای صرف صبحانه در منزل، در کافه و رستوران آن را صرف کنید. همچنین می‌توانید قرارهای دوستانه خود را طوری برنامه ریزی کنید که در رستوران و کافه ها علاوه بر صحبت و دیدار به صرف صبحانه مشغول شوید. بهترین رستوران برای صبحانه در تهران در ادامه معرفی شده است تا هر کجای پایتخت که هستید بتوانید روزی عالی و به یاد ماندنی را تجربه کنید.

 

 

بهترین کافه برای صبحانه در تهران | بهترین مکان برای صبحانه خوردن در تهران

کافه مکانی است در آن انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و همچنین تعدادی فست فود و غذاهای حاضری و مخصوص ارائه می‌شود. در تهران کافه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید در آن تجربه یک صبحانه عالی و به یاد ماندنی داشته باشید. در ادامه لیستی از بهترین‌ها را برای شما فراهم کرده‌ایم:

 

*در ادامه نام کافه و رستوران‌هایی که آورده شده است برخی از آن ها لینک دارند. با کلیک بر روی هر کدام از آن‌ها به پیج اینستاگرام رستوران یا کافه مربوطه هدایت خواهید شد*

 

کافه سام

کافه سام یکی از بهترین مکان‌ها برای صرف صبحانه در تهران به شمار می‌آید زیرا زنجیره‌ای بوده و با توجه به موقعیت خود می‌توانید نزدیک‌ترین آن را انتخاب کنید. کافه‌های سام به نورپردازی فوق العاده، دکور زیبا، مکانی تمیز و صبحانه متنوع معروف است که هر آنچه از یک رستوران و یا کافه برای صرف صبحانه انتظار داشته باشید را برآورده خواهد کرد. آدرس شعب مختلف کافه سام در ادامه آمده است:

  • شعبه مرکزی: خیابان فرشته (شهید فیاضی)، مرکز خرید سام سنتر، طبقه اول
  • شعبه ونک: تقاطع خیابان خدامی و آفتاب، ضلع جنوب شرقی، جنب پارک، ساختمان مادیران
  • شعبه قیطریه: خیابان شریعتی، بلوار صبا، خیابان فاطمیه، نبش مهر هفتم (گودرزی)
  • شعبه سنایی: خیابان کریمخان، خیابان سنایی،‌ پلاک ۱۹

 

 

کافه رستوران سبوس

یک کافه دو طبقه در یک منطقه خوش آب و هوا انتظار کسانی را می‌کشد که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند. نام این کافه زیبا و دوست داشتنی، کافه رستوران سبوس است. کافه رستوران سبوس نان‌ها را به صورت روزانه پخت می‌کند در نتیجه هنگامی که صبحانه حاضر می‌شود بو و عطر نان بیش از هر چیز دیگری در فضا می‌پیچد. آدرس کافه رستوران سبوس که یکی از بهترین رستوران برای صبحانه در تهران است در ادامه آمده است:

  • چهارراه پارک وی، ابتدای بزرگراه چمران، خیابان جوانان، خیابان الف

 

 

کافه رستوران ویکافه

یکی دیگر از به نام‌ترین و بهترین رستوران برای صبحانه در تهران، ویکافه است. کافه رستوران وی‌کافه منوی بسیار جالب و متنوعی را برای صبحانه تدارک دیده است که که می‌توان از میان گزینه‌ها صبحانه ایرانی- سنتی یا صبحانه خارجی میل کرد.‌ کافه رستوران ویکافه به دلیل برگزاری رویدادهای فرهنگی و نمایشگاه‌های آثار هنری به یکی از معروف‌ترین و مشهورترین کافه‌ها در میان دانشجویان و فرهنگیان تبدیل شده است. آدرس شعب کافه رستوران ویکافه در ادامه آمده است:

  • شعبه مرکزی: خیابان فلسطین، بالاتر از خیابان انقلاب، نبش خیابان نایبی
  • شعبه قلهک: خیابان شریعتی، دو راهی قلهک، خیابان بصیری، پلاک ۶ (ساختمان سام)، طبقه پنجم
  • شعبه پاسداران: خیابان پاسداران، نبش بوستان پنجم، ساختمان سام (فود هال سام)

 

 

کافه چای بار

اولین چیزی که هنگام شنیدن نام صبحانه به ذهن می‌رسد نوشیدن چای در یک استکان کمر باریک است. کافه چای بار این رویا را تحقق بخشیده است طوریکه به هنگام صرف صبحانه شاهد یک استکان کمر باریک بر روی نعلبکی خواهید بود.‌ سینی صبحانه کافه چای بار به روش سنتی چیده می‌شود که باعث ایجاد حسی خوب و مثبت در میان مشتریان می‌شود. نام صبحانه در منوی چای بار، ناشتایی است. هوای بهاری باغ کافه چای بار را به صرف صبحانه در منزل ترجیح دهید تا روزی خاطره انگیز داشته باشید.

  • اندرزگو، سلیمی شمالی، پلاک 145

 

 

کافه ژوان

سعادت آباد جایی در تهران است که امکانات متنوع آن در کنار آب و هوای مطبوع و دوست داشتنی باعث شده است کافه‌های مختلفی در آنجا ساخته و تاسیس شود. بهترین رستوران برای صبحانه در تهران، کافه ژوان در سعادت آباد است که فضای باز و صندلی‌های مدرن و فانتزی بیش از هر چیز دیگری جلب توجه می‌کند. از ساعت هفت صبح به بعد می‌توانید در چنین کافه دوست داشتنی و زیبا صبحانه خود را همراه با دوستان و خانواده میل نمایید.

  • سعادت آبد، بلوار دریا به طرف غرب، نرسیده ب خیابان صراف‌های جنوبی، رو به روی کارواش دریا، پلاک 75

 

 

آش و حلیم سید مهدی

شاید شنیدن کلمه آش در لیست بهترین رستوران برای صبحانه در تهران عجیب به نظر برسد اما چنین رستورانی برای صبح و در تمام روز حلیم نیز ارائه می‌دهد. حلیم صبحانه مقوی و سنتی ایرانیان است که بوی آن به همراه دارچین هر شخصی را مست می‌کند. برای رفتن به آش و حلیم سید مهدی در تهران شعبه تجریش از همه آن‌ها معروف‌تر است و البته که نه تنها با ماشین شخصی بلکه با مترو واتوبوس نیز می‌توان خود را به آنجا رساند:

  • شعبه مرکزی: تجریش، امامزاده صالح، جنب پاساژ رضوی
  • شعبه اندرزگو: رو به روی پاساژ سانا، پلاک 16
  • شعبه ولیعصر: باغ فردوس، پلاک 2920

 

آش و حلیم دارچین

شعبه دیگری برای صرف حلیم در وعده صبحانه وجود دارد که معطر و نوستالژیک بودن آن بیش از حر چیز دیگری به چشم می‌آید. آش و حلیم دارچین، بهتریان رستوران برای صبحانه در تهران در منطقه غربی آن است که صف‌های طولانی گواهی بر این مدعاست که جزو خاص‌ترین و بهترین‌ها است. آشکده و حلیم دارچین  با فراهم آوردن امکان سفارش آنلاین فرصتی بسیار عالی برای افرادی را فراهم آورده است که خواهان دریافت صبحانه توسط پیک هستند:

  • میدان توحید، خیابان ستارخان، نرسیده به باقرخان، نبش کوچه آفرند

 

 

آشپزخانه برادران

یکی از بهترین رستوران‌ها برای صرف صبحانه که البته رستورانی اقتصادی اما معروف و پر مشتری است، رستوران برادران است. رستوران برادران با داشتن فضایی ویژه فرصتی برای خوردن صبحانه از ساعت 7 تا 13 فراهم آورده است. منوی متنوع آن برای صبحانه بسیار مقبول است طوریکه کارمندان و دانشجویان از آن استقبال خوبی کرده‌اند. آشپزخانه برادران در جایی واقع شده است که در نزدیکی دانشگاه، ادارات، سازمان‌ها، شرکت‌های خصوصی و پاساژهای متنوع است بنابراین از نظر قیمت بسیار اقتصادی و از نظر کیفیت بسیار عالی و خوش طعم است:

  • ضلع شمالی میدان شیخ بهایی، به‌‌ ‌سمت خیابان ونک، ابتدای سئول جنوبی، نبش كوچه نسترن، پلاک ۹

 

 

طباخی ساعی

یکی از صبحانه‌های سنتی ایرانی، کله پاچه است. قطعا کسی که کله پاچه را در وعده صبحانه میل کرده است می‌داند که طعم آن تا مدت‌ها به یاد خواهد ماند. طباخی ساعی مفتخر است در لیست بهترین رستوران برای صبحانه در تهران جای گیرد که در شعب مختلف آماده خدمت رسانی است. برای صرف کله پاچه در این طباخی معروف و محبوب از ساعت 4 صبح به بعد می‌توانید مراجعه کنید. معروف‌ترین شعبه، طباخی ساعی است:

  • شعبه مرکزی: خیابان ولیعصر، بعد از پارک ساعی، طباخی ساعی
  • شعبه آزادی: خیابان آزادی، نرسیده به میدان آزادی، طباخی ساعی
  • شعبه اکباتان: اکباتان، خیابان نفیسی، جنب پلیس+10، طباخی قصر
  • شعبه شریعتی: خیابان شریعتی، بالاتر از بهشتی، طباخی قصر

 

معرفی 15 کافه روباز تهران | کافی شاپ روف گاردن غرب و شرق تهران

 

 

بهترین صبحانه سلف سرویس در تهران

سلیقه‌ها با یکدیگر متفاوت است. عده‌ای ترجیح می‌دهند برای اینکه بتوانند از غذای خود لذت ببرند به صورت سلف سرویس آن را میل کنند. در نتیجه توانایی نشستن در یک جا برای آمدن گارسون و دریافت سرویس را ندارند. سایت تشریفینو تعدادی از بهترین صبحانه سلف سرویس در تهران را در ادامه معرفی کرده است تا با توجه به موقعیت مکانی خود بتوانید یک صبحانه دلچسب و عالی میل نمایید.

 

بوفه صبحانه هتل اسپیناس پالاس

هنگامی که بزرگراه یادگار امام به سمت سعادت آباد می‌روید در جلوی چشمان شما برجی مرتفع خودنمایی می‌کند که هتل اسپیناس پالاس نام دارد. هتل اسپیناس پالاس یک هتل بسیار مجهز و زیبا است که مفتخر است بهترین رستوران برای صبحانه در تهران را در اختیار داشته باشد. تجربه صرف صبحانه لذیذ در رستوران لاتون هتل اسپیناس را از دست ندهید که به صورت سلف سرویس است.

  • بزرگراه یادگار امام، سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، خیابان 33، هتل اسپیناس پالاس

 

 

کافه رستوران کوبابا

به دنبال بهترین رستوران برای صرف صبحانه در تهران هستید؟ کافه رستوران کوبابا در دکوراسیونی شیک، مجلل، زیبا و البته تمیز انتظار شما را می‌کشد تا صبحانه‌ای لذیذ صرف نمایید. یکی از مزایای فوق العاده خاص کافه رستوران کوبابا داشتن شعبه‌های متعدد است. چنین امری باعث می‌شود در هر کجای تهران که باشید بتوانید از صبحانه‌ای خوشمزه و با کیفیت بهره‌مند شوید. آدرس شعب مختلف کافه رستوران کوبابا در ادامه آمده است که صبحانه آن سلف سرویس است:

  • شعبه جردن: بلوار آفریقا (جردن)، نبش خیابان گلخانه، شماره ۲۵۷، طبقه اول
  • شعبه باملند: انتهای اتوبان همت، اتوبان خرازی، به‌سمت دریاچه خلیج فارس، خیابان 45 متری ارغوان، میدان موج، خیابان موج، مرکز تفریحی و تجاری باملند 
  • شعبه لواسان: لواسان، بلوار امام خمینی، ساختمان اسکای سنتر، طبقه سوم

 

رستوران اردک آبی

به نظر شما اردک چه رنگی است؟ اگر پاسخ شما سفید است باید بگوییم این بار اردک آبی را به خاطر بسپارید. رستوران اردک آبی با نام خاص خود یکی از بهترین‌ها است. بهترین رستوران برای صبحانه در تهران به صورت سلف سرویس، اردک آبی است که اتفاقا اولین رستورانی است که صبحانه رستورانی را به ایران معرفی کرده است. ویو بسیار زیبای آن هر رهگذری را به این فکر می‌اندازد که حداقل یک بار هم که شده صبحانه آنجا را امتحان کند.

  • میدان تجریش، مجتمع تجاری تندیس، طبقه اول

 

 

رستوران نایب

کمتر کسی است که نام رستوران نایب را نشنیده باشد. رستوران نایب با قدمت دیرینه خود یادآور دوست و آشپز مخصوص ناصر الدین شاه قاجار است که فرزند وی با تاسیس رستوران توانست چنین موفق و درخشان راه پدر را ادامه دهد. بوفه صبحانه رستوران نایب از ساعت 6:30 صبح به صورت سلف سرویس صبحانه متنوع و بسیار خوشمزه را آماده کرده تا در محیط دلنشین آن بتوانید روزی خوب را شروع کرده و سلامتی خود را تضمین کنید. آدرس شعبه‌های رستوران نایب در تهران در ادامه آمده است که معروف‌ترین آن برای صبحانه سلف سرویس کافه رستوران نایب ساعی است:

  • نایب ساعی: خیابان ولیعصر، پایین‌تر از پارک ساعی، شماره ۱۰۳۰ 
  • نایب وزرا: عباس‌آباد،‌ خیابان وزرا،‌ کوچه ۱۱ 
  • نایب آبان: خیابان کریمخان، انتهای آبان جنوبی،‌ پلاک پنج 
  • نایب سهروردی: سهروردی شمالی، بالاتر از سه راه خرمشهر،‌ پلاک ۶۴۹ 
  • نایب جردن: خیابان آفریقا،‌ خیابان گلفام،‌ پاساژ امیر،‌ واحد ۱۰ 
  • نایب سعادت آباد: سعادت آباد، میدان کاج، مرکز تجاری ابریشم، واحد ۳ 
  • نایب زعفرانیه: ولیعصر، نرسیده به میدان تجریش، ایستگاه پسیان، پلاک ۱۷۱۹

 

لیست لوکس ترین کافه های تهران

 

 

بهترین صبحانه تهران 1401

سایت تشریفینو لیستی از بهترین رستوران برای صبحانه در تهران را معرفی کرده است که همه آن‌ها در سال 1401 فعال بوده و آماده خدمت رسانی هستند. آیا شما هم در جایی صبحانه خورده‌اید که طعم و خاطرات آن به صورت همیشگی در ذهن باقی مانده است؟ اگر پاسخ شما مثبت است در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید تا فرصتی برای معرفی کافه رستوران‌های محبوب برای صرف صبحانه به سایرین فراهم شود.

 

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید