ایده و خلاقیت

معرفی 20 کافه روباز تهران | کافی شاپ روف گاردن شمال، غرب و شرق تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
تعداد رای‌دهندگان:
۹
۳.۷

اگر به دنبال پیدا کردن بهترین کافی شاپ روف گاردن تهران هستید، همراه ما باشید تا 20 کافه روباز تهران را معرفی کنیم.

فهرست موضوعات

این روزها که همگی بیش از پیش به دنبال فضاهایی هستیم که برایمان لذت بیشتری ایجاد می‌کنند. تشریفینو توصیه می‌کند تا بهترین کافه روباز تهران در شمال و جنوب و شرق و غرب را بشناسید.  کافه های رو باز بهترین فضا برای دورهمی، قرارهای دوستانه و عاشقانه است. این فضاها با تعامل هوا و تهویه مطلوب به شما اجازه میدهند تا در فضای طبیعت حضور پیدا کنید و چند ساعتی را با آرامش خاطر بگذرانید. مشاهده بهترین کافه روباز تهران میتواند برای شما بسیار مطلوب باشد، چرا که بدون صرف وقت و جستجوی طولانی مدت میتوانید به معروفترین کافه های روباز تهران مراجعه کنید.

اگر می‌خواهید بهترین‌های کافه روباز تهران را بشناسید، در این مقاله همراه ما باشید.

 

معروف ترین کافه های روباز تهران

همان طور که گفته شد، پیدا کردن معروف ترین کافه های روباز تهران زمان بر است. اما خوشبختانه با این مقاله از تشریفینو میتوانید در کوتاهترین زمان ممکن، کافه مورد علاقه در تهران را پیدا کنید و به سمت آن حرکت کنید تا لحظات خوشی را تجربه نمایید.

 

1-کافه سفال آنسو | کافه روباز مرکز تهران

| کافه روباز آنسو مرکز تهران

در کافه سفال آنسو با دنیایی دیگر مواجه هستید. دنیایی از خشت و گل با خلاقیتی بدون وصف! تمام ظروف این مجموعه حاصل هنر دست علاقه مندان به سفال است که در کارگاه شخصی آنسو ساخته میشوند. این کافه با منوهای شخصی سازی شده موفق شده است تا نظر بسیاری از مهمانان را به خود جلب کند و مشتریان همیشگی برای کافه رو باز هنری خود ایجاد کند. همه چیز در این کافه برای علاقه مندان به سفال، رویایی است. پس لذت حضور در این فضا را ازدست ندهید.

آدرس: تهران، خیابان ویلا، خیابان ورشو پلاک 11

تلفن: 88803714

 

2-کافه یرما | کافه روباز مرکز تهران

کافه یرما

کافه یرما پکیجی از احساسات مثبت یک فضای نوستالژی بازسازی شده است که میتواند شما را شگفت زده کند. فضایی پر از جزییات زیبا که میتواند محل امنی برای دورهمی و قرار عاشقانه باشد. فضای داخلی یرما به اندازه فضای خارجی آن جذاب است و میتواند نظر شما را جلب کند.

آدرس:  تهران، تهران، خیابان کریم خان، نجات اللهی شمالی (ویلا شمالی)، کوچه زبرجد، پلاک ۱۵

تلفن: 02188906595

 

3-کافه شمرون در باملند | کافه روباز غرب تهران

2-کافه شمرون در باملند

یکی از کافه های روباز در غرب تهران، کافه شمرون در غرب تهران است. شما می‌توانید با حضور در باملند یک فضای فوق‌العاده جذاب از رستوران‌های متنوع، فروشگاه‌های برند و دریاچه‌ای زیبا را مشاهده کنید و در نهایت با حضور در کافه شمرون باملند، لحظات خوشی را تجربه کنید. پس اگر می‌خواهید لحظات‌تان را در محیطی امن و روباز بگذرانید، کافه شمرون بهترین انتخاب شما است.

آدرس: انتهاى همت غرب ابتداى اتوبان خرازى خروجى دریاچه میدان موج خیابان موج،بلوار صدف،مجموعه تجارى بام لند

تلفن: 02140447342

 

حتما بخوانید: لیست رستوران ها و کافی شاپ های تهران برای تولد + هزینه و لوازم مورد نیاز

 

3-کافه ژوان سعادت آباد | کافه روباز غرب تهران

3-کافه ژوان سعادت آباد

اگر بخواهید یک کافه روباز سعادت آباد پیدا کنید، کافه ژوان انتخاب خوبی خواهد بود. این کافه با دارا بودن فضایی دنج در داخل و بیرون کافه به شما امکان انتخاب می‌دهد که در فضای مسقف یا فضای باز لحظات‌تان را بگذرانید. صبحانه‌های خوشمزه کافه ژوال طرفداران زیادی دارد. شما می‌توانید به‌راحتی در محیطی باز و امن ساعات‌تان را بگذرانید. به یاد داشته باشید اگر هدفتان فضای باز کافه ژوان باشد، باید این موضوع را با آن‌ها به‌طور دقیق هماهنگ کنید تا میز فضای باز را برایتان رزرو کنند.

آدرس: سعادت آباد، ابتدای بلوار دریا،نرسیده به صرافها جنوبی،پلاک75

تلفن: 02186128640

 

5-کافه هاگ | کافه روباز شمال تهران

کافه هاگ | کافه روباز شمال تهران

اگر عاشق طبیعت هستید و میخواهید در یک فضای بی نظیر پر از درختان کهن سال و آب و هوای مطلوب چند ساعتی را بگذرانید، کافه هاگ انتخاب عالی برای شما است. کافه ای پر از جزییات جذاب و طبیعت بکر که میتواند ذهن شما از هر نگرانی و استرسی دور نگهدارد. سرویس دهی مطلوب و کارکنان آموزش دیده این کافه از دلایل دیگری است که موجب رضایت همراهان شده است.

آدرس:  تهران، نیاوران، خیابان امیدوار، پلاک ۲۳

تلفن:  09026600550

 

 

6-کافه لورکا | کافه روباز  مرکز تهران

کافه لورکا

کافه لورکا یکی از گزینه های عالی در مرکز شهر است. این کافه در حیاط یک عمارت تاریخی، زیبا و شیک بنا شده است. فضایی که شما را به یاد فیلم های قدیمی و کلاسیک ایرانی می اندازد. زیبایی کافه با ستون های بلند و پنجره های قوص دار چند برابر میشود. سروی  دهی عالی کارکنان این مجموعه به بهترین شکل ممکن پاسخگوی نیاز شما است.

آدرس: تهران، بلوار کشاورز، نبش تقاطع خیابان نادری و خیابان ایتالیا

تلفن:  02186052294

 

7-کافه اینترنی | کافه روباز شمال تهران

کافه اینترنی

اگر عاشق سنتورینی هستید و هنوز به آن جا سفر نکرده اید، حضور در کافه اینترنی بهترین گزینه برای شما است. کافه ای با دیزاین فوق العاده خاص و سفید رنگ که چیزی غیر از زیبایی و آرامش را از آن برداشت نمیکنید. این کافه با سرو منوی هیجان انگیز مدیترانه ای تجربه ای خاص برای شما رقم میزند.

آدرس: ولنجک‌، خیابان چهاردهم‌، پاساژ توچال‌، طبقه اول

تلفن: 09905776910

 

حتما بخوانید: تبریک تولد رسمی به دوست [متن + عکس]

 

 

8-کافه کیپ لیک | کافه روباز شمال تهران

8-کافه کیپ لیک سعد آباد تهران

کافه کیپ لیک را به عنوان یک کافه روف گاردن تهران شناخته می‌شود. هرچند این کافه در حیاط کاخ سعد آباد قرار گرفته است و محیط فوق‌العاده جذابی برای گذراندن ساعات هیجان‌انگیز ایجاد کرده است. فضایی تاریخی و سرسبز با حس و حالی لطیف به شما این امکان را می‌دهد تا تمامی نگرانی‌هایتان را فراموش کنید و در محیطی دلچسب از فضا لذت ببرید. کافه کیپ لیک سعد آباد تهران می‌تواند بهترین انتخاب بعد از بازدید از کاخ موزه سعد آباد باشد. این فضا کافه روباز تهران در شمال تهران محسوب می‌شود که امکانات فوق‌العاده‌ای به بازدید کنندگان از موزه سعد آباد ارائه می‌کند.

آدرس: تهران - میدان تجریش - خیابان ولیعصر - خیابان زعفرانیه - انتهای خیابان طاهری - کاخ موزه سعد آباد

تلفن: 22735124-021

 

9- کافه رستوران دورهمی | کافه روباز غرب تهران

9-نان کافه در شمال تهران

کافه دورهمی جزو کافه روباز تهران محسوب می‌شود. این کافه با سروی دهی عالی و منو خوش طعم و هیجان‌انگیز معروف شده است. این کافه روباز تهران با ارائه فضایی مناسب و بدون سقف، این امکان را به مشتری ارائه می‌کند تا بدون نگرانی از محیط‌های مسقف و بدون تبادل هوا، امکانات مطلوبی را ارائه کند. دورهمی  دقیقا برای دورهمی های دوستانه، قرارهای عاشقانه و رویدادهای اینچنینی و سورپرایزی مناسب است. فضای دورهمی مطابق با سلیقه شما است و با دارا بودن یک لاین شیشه ای حتی در باد و باران نیز قابل استفاده است. فضاهای بسته داخلی نیز وجود دارد که آماده سرویس دهی به شما مشتریان عزیز است.

آدرس: منطقه توریستی چیتگر - بلوار کوهک - خیابان نسیم 10 - پلاک 44

تلفن:  46023719

 

حتما بخوانید: لیست بهترین هدیه ها برای مردان خاص پسند

 

10-کافه کاریز | کافه روباز شمال تهران

10-کافه کاریز در شمال تهران

اگر اهل کافه گردی باشید حتما می‌دانید که کافه کاریز فضایی فوق‌العاده در باغ خانه شاعران ایران برایتان فراهم کرده است. این کافه به عنوان یکی از معروف ترین کافه روباز تهران شناخته می‌شود. کافه کاریز در شمال تهران واقع شده است و محیطی سرسبز، زیبا و خاص برای علاقه‌مندان به حضور در کافه فراهم کرده است. کیفیت خوب، فضایی زیبا و امکاناتی مناسب روزهای تابستانی از امتیازاتی است که این کافه را برای علاقه‌مندان به کافه روباز تهران پاتق کرده است. فضای کافه کاریز نسبتا بزرگ است و می‌توانید برای قرارهای دوستانه و عاشقانه این کافه زیبا را انتخاب کنید و هیچ نگران فضای بسته نباشید.

آدرس: خیابان شریعتی، خیابان دولت، نبش خیابان نعمتی(کیکاوس)، باغ خانه شاعران ایران

تلفن: 02122617179

 

 

11- کافه تهرون | کافه روباز مرکز تهران

11- کافه تهرون در مرکز تهران

کافه تهرون با دارا بودن حال و هوایی خاص در محیطی نوستالژیک به شما این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی لحظات زیبایی برای خودتان و عزیزان‌تان ایجاد کنید. کافه تهرون حس تهران قدیم را در ذهن‌تان تداعی می‌کند. حوض آبی رنگ وسط حیاط با عمارتی نوستالژیک به خوبی روحیه‌تان را عوض می‌کند. این فضا در حیاتی زیبا واقع شده است و شما می‌توانید به راحتی در آن احساس آرامش کنید. در چنین کافه‌هایی می‌توانید دورهمی دوستانه و کوچک برگزار کنید و دوستان‌تان را ملاقات کنید.

آدرس: تهران، خیابان ویلا كوچه خسرو پلاك ۳۹

تلفن: 02188906813

 

 

12-کافه بوژان | کافه روباز شمال تهران

کافه بوژان

اگر اهل خوردن قهوه‌های هیجان‌انگیز باشید، کافه بوژان را می‌شناسید. این کافه از کافه‌های جذاب شمال شهر محسوب میشود که حس و حال بی نظیری دارد. وجود چوب و آجر در کنار هم معجزه ای است که مثل یک تراپی تمام وقت ذهن شما را آزاد میکند. این کافه سرباز انتخاب عالی برای علاقه مندان به زیبایی، نظم و خوراکی های خوشمزه است. کافی است یک بار به آن سر بزنید تا مشتری همیشگی بوژان باشید.

آدرس:  تهران ، خیابان ولیعصر ، پائین تر از پارک ساعی ، نبش کوچه دلبسته ، شماره ۲۱۴۱

تلفن: 88719910

 

 

13-امیر شکلات دارآباد تهران | کافه روباز شمال تهران

13-امیر شکلات دارآباد تهران

معرفی کافه های روباز شمال شرق تهران در محدوده دارآباد، کافه امیر چاکلت را یکی از بهترین‌ کافه‌های این منطقه می‌داند. کافه امیر شکلات با دارا بودن فضای باز و بالکن مناسب، محیطی سرسبز و خاص در موزه حیات وحش تهران در منطقه دارآباد قرار گرفته است. شما می‌توانید با یک برنامه ریزی هیجان انگیز، بعد از مشاهده و بازدید موزه حیات وحش دارآباد، در این کافه تفریح‌تان را تکمیل کنید. صبحانه‌های امیر شکلات از قدیم بسیار پرطرفدار بوده است. امیر شکلات دارآباد با منو صبحانه به شکل بوفه، تنوع فوق‌العاده‌ای دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

آدرس: تهران، دارآباد، موزه حیات وحش

تلفن: 02122837851

 

14- کافه باکارا  | کافه روباز مرکز تهران

14- کافه رستوران باکارا

اگر بخواهیم بعد از جستجوهای زیاد معرفی کافه های روباز مرکز تهران را به اطلاع شما عزیزان برسانیم، کافه باکارا در مرکز تهران یکی از بهترین‌ها است. فضایی مناسب با سایه‌بان سنتی و نوستالژیک که به شما این امکان را می‌دهد تا در محیطی امن ساعات خوشی را بگذرانید. تبادل هوا به‌دلیل سرباز بودن این محیط به خوبی انجام می‌شود. کافی شاپ روباز مرکز تهران بهترین فضایی است که می‌توانید در آن احساس آرامش کنید و دوستان‌تان را ملاقات کنید.

آدرس: تهران، خیابان انقلاب، بعد از تئاتر شهر، بین رازی و خارک، انتهای بن بست انجمن کتاب

تلفن:  09373564072

 

 

15-کافه رود لواسان تهران  | کافه روباز شمال شرق تهران

15-کافه رود لواسان تهران

اگر می‌خواهید یکی از کافه روف گاردن تهران در منطقه‌ای خوش آب و هوا را بشناسید، می‌توانید به کافه رود لواسان مراجعه کنید. کافه رود یکی از جذاب‌ترین و خاص‌ترین کافه هایی است که در لواسان تهران می‌توانید از آن استفاده کنید. کافی شاپ روف گاردن تهران در فضایی سرسبز با چشم اندازی زیبا، همه را به خود جذب می‌کند.

آدرس: لواسانات،بوستان خلیج فارس شمالی، مرکز غذایی رود

تلفن: 02126570970

 

16-کافه روباز پاسارگاد | کافه روباز غرب تهران

1-کافه روباز پاسارگاد در غرب تهران

شاید پیدا کردن کافه روف گاردن تهران بزرگ کمی مشکل به‌نظر برسد. به همین دلیل ما سعی کرده‌ایم تا مطرح‌ترین و بهترین کافی شاپ روف گاردن تهران در ناحیه غرب را به شما معرفی کنیم. اگر بخواهیم یک کافه روباز تهران را معرفی کنیم، کافه پاسارگاد یکی از بهترین و خاص‌ترین کافه‌های روباز در سطح شهر است. این کافه با دارا بودن محیطی دلچسب و سرباز، می‌تواند اوقات خوشی برایتان رقم بزند. کافه پاسارگاد با ارائه کلیه خدمات کافی شاپ و رستوران، تمامی نیاز شما را به تفریح و گذراندن زمانی خوش پاسخگو خواهد بود. در این کافه می‌توانید ساعت‌ها زمان صرف کنید و از سرسبزی آن لذت ببرید.

آدرس: تهران اشرفی اصفهانی خیابان جلال ال احمد مجتمع پاسارگاد کافه پاسارگاد

تلفن: 09056460531

 

17-کافه گودو یاس | کافه روباز مرکز تهران

5-کافه گودو یاس مرکز تهران

بسیاری از افراد برای داشتن لحظاتی خوش در فضایی مناسب با دسترسی خوب، به دنبال کافه روباز در مرکز شهر می‌گردند. کافه گودو یاس یک کافه با حیات دلباز و زیبا محسوب می‌شود. معماری خاص و جذاب کافه گودو خوراک عکاسی برای صفحات مجازی است. کافه گودو یک بنای قدیمی و نوستالژیک برای سالیان گذشته است که این روزها با یک بازسازی خلاقانه و حفظ حال و هوای حوض قدیمی و کاشی‌های رنگارنگ، فضای خاطره‌انگیزی را پدید آورده است.

آدرس: خیابان استاد نجات‌الهی، خیابان محمدی، بن‌بست یاس

تلفن:   02188942573

 

حتما بخوانید:  بهترین و جذابترین ایده های سورپرایز سالگرد ازدواج

 

18-کافه روحی باغ نگارستان | کافه روباز مرکز تهران 

6-کافه روحی باغ نگارستان

در مرکز شهر حال و هوای خانه‌های قدیمی و خاطره‌انگیز به شدت قوی است. باغ نگارستان نیز، میزبان یکی از این کافه های خوب و باکیفیت است. اگر می‌خواهید لحظات زیبایی را در محیط فوق‌العاده نوستالژیک و سرسبز باغ نگارستان بگذرانید، کافه روحی بهترین انتخاب برای‌تان است. کافه روحی باغ نگارستان در فضایی زیبا بهترین کیفیت خدمات یک کافه را ارائه می‌کند. حضور در حیاط باغ نگارستان حال و هوای خاصی دارد که حسابی دل‌تان را پر از حال خوب می‌کند.

آدرس:   میدان بهارستان خیابان دانشسرا خیابان شریعتمدار رفیع ” باغ نگارستان “

تلفن: 02133900138

 

19-چای بار | کافه روباز شمال تهران

7-چای بار شمال تهران

اگر عاشق تاریخ و حال و هوای دوران قاجار هستید، حتما سری به چای بار بزنید. کافه چای بار در فضایی دلنشین و سرسبز واقع شده است. مجاورت صندلی‌های این کافه با ساختمانی به جا مانده از دوران قاجار حس عجیبی در انسان ایجاد می‌کند.‌ فضای داخلی کافه نیز بسیار دلچسب و تاریخی است. شما می‌توانید برای گذراندن ساعات خوش‌تان انتخاب کنید و از حضور در آن لذت ببرید. یادتان باشد که صبحانه‌های دلچسب چای بار بسیار پرطرفدار است. پس حتما از آن استفاده کنید.

آدرس: خیابان دزاشیب، خیابان کریمی، خیابان سلیمی شمالی، پلاک 145، انجمن خوشنویسان

تلفن: 02122210311

 

20-کافه بومی | کافه روباز   تهران

کافه بومی

حضور در یک کافه آرامش بخش با محیطی زیبا و جذاب میتواند برای شما یک روز دلنشین را فراهم کند. کافه بومی فرشته با لوکیشنی جذاب و روباز اما دارای سقف متحرک، میتواند در هر فصل و زمانی مورد استفاده قرار گیرد. دیزاین ساده و شیک در کنار سرویس دهی مطلوب این کافه، اصلی ترین دلیل محبوبیت آن است.منو غذا و کافی شاپی مطلوب و ارائه خدمات عالی موجب شده است تا هر روز مشتریان بیشتری این کافه را انتخاب کنند.

آدرس:  خیابان فرشته، خیابان بوسنی هرزگوین،بوتیک مال ملل، طبقه چهارم

تلفن: 02122011950

 

خلاصه مطلب

گاهی شناسایی یک کافه روباز تهران بسیار کار مشکلی است. زیرا اطلاعات کافی با مشخصات محل کافه، آدرس کافه روباز تهران و شماره تلفن برای هماهنگی و رزرو به‌طور کامل ارائه نمی‌شود. تشریفینو در این مقاله به روزترین اطلاعات را درخصوص کافه‌ های روباز و دارای روف گاردن ارائه کرده است که می‌توانید برای دوستان‌تان ارسال کنید تا قرارهای ملاقات‌تان را آسان‌تر هماهنگ کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید
فهرست موضوعات