ایده و خلاقیت

بهترین شرکت طراحی غرفه های نمایشگاهی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

اگر به فکر موفقیت در نمایشگاه تجاری هستید، حتما باید این موضوع را به خاطر داشته باشید که طراحی و اجرای یک غرفه نمایشگاهی خلاقانه، بدیع و از نظر بصری چشمگیر، یکی از کارهای مهم و ضروری است

اگر به فکر موفقیت در نمایشگاه تجاری هستید، حتما باید این موضوع را به خاطر داشته باشید که طراحی و اجرای یک غرفه نمایشگاهی خلاقانه، بدیع و از نظر بصری چشمگیر، یکی از کارهای مهم و ضروری است که باید انجام دهید. در واقع، شما می توانید با همکاری شرکت های طراحی غرفه، ایده های جدید و خلاقانه ای که برای طراحی غرفه دارید را به بهترین شکل ممکن اجرا کرده و از این طریق، کسب و کار و برند خود را از غرفه های دیگر در یک نمایشگاه تجاری متمایز کنید.

بنابراین سوالی که ممکن است برای شما نیز ایجاد شود که هنگام ایجاد یک غرفه نمایشگاهی خوب باید چه چیزهایی را در نظر گرفت و بهترین شرکت های طراحی غرفه در ایران کدام هستند؟

در ادامه این بخش با ما همراه بمانید تا اطلاعات خوبی در این زمینه کسب کنید و با یکی از شرکت های طراحی غرفه فعال در تهران بیشتر آشنا شوید.

 

خدمات شرکت غرفه سازی

این روزها استفاده از خدمات شرکت غرفه سازی به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده است. زیرا بسیاری از برندها و کسب و کارها تمایل دارند با ارائه یک تصویر عالی و ماندگار از کار و فعالیت خود، در ذهن مشتریان باقی بمانند و این هدف با طراحی یک غرفه نمایشگاهی عالی و هدفمند، امکان پذیر خواهد شد.

چرا که اولین کارکرد غرفه نمایشگاهی جلب توجه بازدیدکنندگان و کارکرد دوم جذب بازدیدکنندگان به غرفه نمایشگاهی برای علاقه مندی به محصولات شماست. برای دستیابی به این هدف، غرفه باید به طور منطقی طراحی و تزئین شود، بنابراین طراحان باید درک کنند که طراحی غرفه نمایشگاه بخش مهمی از کار نمایشگاهی است و از همین رو خدمات شرکت غرفه سازی بسیار پر اهمیت بوده و انتخاب یکی از بهترین شرکت های طراحی غرفه برای این منظور، می تواند کمی سخت باشد.

 

 

 

اصول طراحی غرفه های نمایشگاهی

اگر قصد دارید قبل از هر اقدامی با اصول طراحی غرفه نمایشگاهی آشنا شوید، حتما به خواندن این مطلب ادامه دهید تا با نکات مهم و ضروری در این رابطه، بیشتر و بهتر آشنا شوید.

 

گرافیک، پایه و رکن مهم در طراحی غرفه نمایشگاهی است

گرافیک نقش مهمی در اجرای غرفه نمایشگاهی دارد. زمانی که با یکی از شرکت های طراحی غرفه نمایشگاهی همکاری می کنید، از چاپخانه آنها نمونه بخواهید تا بتوانید کیفیت آن را ارزیابی کنید. به این ترتیب در طول روزهایی که قرار است غرفه شما در نمایشگاه حضور داشته باشد، لازم نیست نگران باشید که مخاطبان غرفه های شما را به دلیل گرافیک، برند و کسب و کار شما را رد کنند.

درباره متن های مورد استفاده برای تبلیغ برند خود، هوشمندانه عمل کنید.

یک طراح خوب می ‌تواند به شما کمک کند تا شعارهای خاص و جذابی برای برندتان بنویسید و آن را در مکان‌ های استراتژیک در نمایشگاه قرار دهید. در صورت امکان از ارجاعات طنزآمیز به برند خود استفاده کنید؛ این کار، قطعا توجه جمعیت را به غرفه شما جلب می کند. ایده های خلاقانه دیگر برای متن غرفه های نمایشگاهی تغییر اندازه فونت برای بهبود درک عمق و ظاهر کلی غرفه شما است.

به عنوان مثال، قرار دادن بیوگرافی شرکت روی قسمت اصلی و بالایی غرفه نمایشگاهی ایده خوبی نیست. بهتر است ارائه بیوگرافی را برای زمانی که مشتریان با تیم فروش شما درگیر هستند نگه دارید. به جای آن، از اصوات خاص و جلب و توجه کننده یا تگ لاین ها استفاده کنید، متن خود را مختصر و نقطه ای برای طراحی پایه خود نگه دارید.

 

 

 

رنگ مناسبی را برای غرفه نمایشگاهی انتخاب کنید

رنگ بندی صحیح یکی از اصلی ترین عواملی است که گرافیک نمایشگاهی شما را مرتبط و منحصر به فرد می کند. زیرا رنگ ها هستند که در نگاه اول باعث افزایش بازدید در هر غرفه نمایشگاهی می شوند. اما اصول اصلی این است که طرح های رنگی مختلف واکنش های احساسی متفاوتی را در افراد برمی انگیزد. بنابراین باید مطمئن شوید که غرفه شما دارای رنگ صحیحی است تا اطمینان حاصل شود که مخاطبان فرضیات درستی در مورد برند شما دارند.

بنابراین، اگر با یکی از شرکت های طراحی غرفه نمایشگاهی همکاری می کنید، با آنها در مورد استفاده از رنگ هایی که به خوبی با ایده غرفه نمایشگاهی و مهمتر از همه با نام تجاری شما مطابقت دارد، صحبت کنید. رنگ هایی را پیدا کنید که با جمعیتی که قرار است در غرفه نمایشگاه شما شرکت کنند، به درستی کار می کنند.

همچنین، به یاد داشته باشید که ، استفاده از رنگ ‌های بیشتر لزوماً به معنای طراحی یک غرفه نمایشگاهی پر جنب و جوش نیست. این می تواند منجر به طراحی پایه ای شود که زننده و درک آن دشوار است و این چیزی است که باید همیشه سعی کنید از آن اجتناب کنید زیرا دامنه توجه شرکت کنندگان همیشه در غرفه های نمایشگاهی در اولویت است.

 

یک غرفه سازی نوین و خلاق طراحی کف را به حساب می آورد

یکی دیگر از نکاتی که باید در هنگام طراحی غرفه نمایشگاهی در نظر داشته باشید این است که به شرکت های طراحی غرفه های نمایشگاهی برای استفاده از کفپوش مناسب به جای تلاش برای مطابقت کفپوش غرفه با کفپوش هایی که مشابه محل برگزاری نمایشگاه است، اصرار کنید.

یک کفپوش متمایز می تواند بخشی از ایده طراحی غرفه نمایشگاهی شما باشد. یک طبقه راحت همچنین باعث می شود بازدیدکنندگان از غرفه شما استقبال بیشتری داشته باشند. در واقع می توانید با در نظر گرفتن یک طراحی عالی برای کفپوش غرفه نمایشگاهی خود، طراحی غرفه خود را بیشتر توسعه دهید.

 

 

 

فضای ذخیره سازی در فضای غرفه را در نظر بگیرید

در هنگام طراحی غرفه نمایشگاهی، علاوه بر استفاده از تجهیزات استاندارد در غرفه سازی باید حتما فضایی برای ذخیره سازی محصولات در غرفه نیز در نظر بگیرید. زیرا وقتی چندین محصول برای نمایش در غرفه نمایشگاهی خود دارید، پس تمایل طبیعی این است که همه چیز را کنار بگذارید تا مطمئناً بتوانید جمعیت بیشتری را جذب کنید که می توانند تلاش شما را به سود تبدیل کنند. اما اگر غرفه نمایشگاهی شما نامرتب و شلوغ بادشد، ممکن است فرصت های زیادی را از دست دهید.

به طور کلی، ایجاد فضای کافی برای نمایش جزوات و بروشورها در غرفه نمایشگاهی امکان پذیر نیست. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که فضای ذخیره سازی را برای ذخیره هر چیزی که فورا مرتبط و مورد نیاز نیست، در نظر بگیرید.

 

طراحی غرفه های نمایشگاهی ایرانی

اگر به فکر ساخت غرفه نمایشگاهی با طراحی اصولی و چیدمان مناسب فضا هستید و می خواهید با یکی از بهترین شرکت های طراحی غرفه در ایران همکاری کنید، بهترین پیشنهاد این است که بر روی شناخت بیشتر از شرکت خاک پی خانه ایرانیان تمرکز کنید.

شرکت خاک پی خانه ایرانیان فعالیت رسمی خود را از سال 1399 آغاز نموده و تاکنون موفق به طراحی و اجرای چندین پروژه فروشگاهی، بازسازی و طراحی داخلی شده است. این مجموعه در تلاش است با بهره‌گیری از نیروهای جوان و متخصص، زمینه را جهت گسترش فعالیت‌های خود فراهم نماید.

شما می توانید با همکاری این شرکت اقدامات مربوط به بازسازی مغازه تجاری، فضای اداری، فضای تجاری، فضای مسکونی، ویلا و نما را انجام دهید و یا طراحی و اجرا غرفه، فروشگاه های زنجیره ای، فضاهای اداری و تجاری، فضای مسکونی، ویلا و محصولات دکوراتیو و مبلمان را به کارشناسان متخصص این شرکت بسپارید تا خیالتان از بابت اجرای کار به بهترین شکل ممکن، راحت باشد.

 

آدرس شرکت خاک پی خانه :

  • تهران، بلوار میرداماد، انتهای خیابان حصاری، خیابان کوشا، کوچه شهره، پلاک ۱، واحد ۱۲

شماره تماس شرکت خاک پی خانه ایرانیان:

  • 02126401272
  • 02126401270
  • 02126401255

 

آدرس صفحه اینستاگرام شرکت خاک پی خانه:

khakpeykhaneh@

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید