ایده و خلاقیت

برترین مراکز خرید کارت عروسی تهران با کیفیت عالی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
تعداد رای‌دهندگان:
۳
۵
دسته ها:

بهترین مرکز خرید کارت عروسی در تهران

روزی که ازدواج می‌کنیم یکی از زیباترین و به یاد ماندنی‌ترین روزها در طول همه عمر به شمار می‌آید. برای چنین روزی تمایل داریم تمام تشریفات و مقدمات به بهترین نحو آماده شوند. یکی از کارهایی که از چند ماه قبل تا چند روز قبل از عروسی انجام می‌شود تهیه کارت عروسی است. اگر در انتخاب کارت عروسی دقت و برای آن زمان صرف شود ممکن است افراد دیگری جز شما هم بخواهند چنین کارتی را به عنوان یادگاری سالیان سال نزد خود نگه دارند.

در این بخش از سایت تشریفینو به موضوع هیجان انگیز معرفی مراکز خرید کارت عروسی در تهران پرداخته‌ایم. تا انتهای متن با ما همراه بمانید.

 

 

برای کارت عروسی کجا برم؟

شاید برای شما هم سوال باشد که برای تهیه کارت عروسی کجا برویم؟

در تهران بزرگ خیابان‌هایی وجود دارند که بخش عمده آن به تهیه و چاپ کارت عروسی اختصاص یافته است. راسته کارت عروسی در تهران در انتهای خیابان جمهوری و میدان بهارستان است که برای هر سلیقه‌ای انواع و اقسام کارت‌ها وجود دارد که با هر بودجه‌ای می‌توان آن را تهیه کرد.

 

 

مراکز خرید کارت عروسی

مراکز تهیه کارت عروسی این روزها با استفاده از خلاقیت کارت‌های بسیار متفاوت و خاصی را طراحی کرده‌اند که کافی است هر کدام از آن‌ها را شناخته و متناسب با موقعیت خود آن را انتخاب کنید. از جمله این اقدامات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

تعبیر خواب عروسی خواهر چیست؟

 

کارت عروسی

کارت عروسی یک شی فیزیکی بوده که بر روی آن نام و نام خانوادگی عروس و داماد، متنی زیبا و متناسب با عروسی به منزله دعوت و مکان و زمان عروسی قید می‌شود. ممکن است کارت عروسی کاملا ساده باشد یا بر روی آن نقش و نگارهایی وجود داشته باشد. حتی می‌توان بر روی کارت عروسی، عکس عروس و داماد را چاپ کرد که علاوه بر کارت عروسی حکم ورق عکس را هم دارد.

گاهی برای اینکه کارت شکیل‌تر بوده و خاص‌تر به نظر آید از ورق‌های چوبی یا صفحه فلزی در آن استفاده می‌شود. اخیرا برای ایجاد تنوع بیشتر از کارت‌های عروسی کشورهای ترکیه و سوریه نیز استفاده می‌شود. اگر متن و طرحی منحصر به فرد دارید می‌توانید آن را سفارش داده تا به طور اختصاصی برای شما چاپ شود. برای تزئینات بیشتر کارت عروسی از روبان، سنگ، مروارید، گل و غیره استفاده می‌شود که انتخاب همه یا بخشی از آن‌ها و حتی عدم انتخاب آن به سلیقه عروس و داماد بستگی دارد.

 

کارت عروسی دیجیتال

امروزه از هر راهی برای صرفه جویی در هزینه‌ها و یا ایجاد خلاقیت بیشتر استفاده می‌شود. می‌توانید از مراکزی که طراحی و تهیه کارت عروسی را انجام می‌دهند درخواست کنید آن را به صورت دیجیتالی تهیه کرده و در اختیار شما قرار دهند. با این کار می‌توان کارت عروسی دیجیتالی را از طریق اینترنت و فضای مجازی برای تمام افرادی که دوست دارید در شب عروسی شما حضور داشته باشند به صورت آنلاین ارسال کنید.

یکی از مزیت‌های کارت دیجیتال، امکان درج آهنگ بر روی آن است که به هیجان و کیفیت کارت عروسی می‌افزاید. به قدری آهنگ‌های متنوع وجود دارد که می‌توانید با آن خلاقیت خود ترکیب کرده و به کارت عروسی دیجیتال خود بیفزایید.

 

 

کارت عروسی دیجیتال چیست؟| راهنمای ساخت کارت عروسی دیجیتال

 

کلیپ عروسی

شاید برای شما هم جالب باشد که به جای کارت عروسی، از کلیپ دعوت به عروسی استفاده شود. کلیپ‌های عروسی کوتاه بوده و مراکز تهیه کارت عروسی که به هنر ساخت ویدیو و کلیپ‌های کوتاه آشنایی دارند می‌توانند از آن استفاده کنند. بدین صورت که از عروس و داماد کلیپی بسیار کوتاه در حد چند ثانیه تهیه کرده و در انتهای آن متن کارت عروسی و مکان برگزاری را قید می‌کنند. چنین ایده‌ای می‌تواند بسیار جذاب و خاص باشد.

 

کارت عروسی دست ساز

نوع دیگری از کارت‌های عروسی وجود دارند که انتخاب افراد پر دل و جرات و ریسک پذیر است. کارت‌های عروسی دست ساز را می‌توانید بر اساس سلیقه شخصی تهیه کرده و از مراکز تهیه کارت عروسی ایده گرفته یا وسایل اولیه آن را تهیه کنید. به عنوان مثال می‌توانید پاکت کارت عروسی را جداگانه سفارش داده و فقط داخل آن کارت دست ساز خود را قرار دهید. البته این ایده ممکن است هزینه بالایی داشته باشد یا اینکه نتوانید هر آنچه را می‌خواهید از طریق مراکز کارت عروسی تهیه کنید.

 

 

مراکز خرید کارت عروسی تهران | بهترین جا برای تهیه کارت عروسی

مراکز ارائه انواع کارت‌های عروسی با داشتن تنوع شرایطی را فراهم آورده‌اند که می‌توانید از طریق آن‌ها اقدام به خرید و تهیه کارت عروسی نمایید. در تهران می‌توان به صورت حضوری به بهارستان رفت و کارت‌ها را از نزدیک دید، لمس کرد و در نهایت طرح و مورد دلخواه را سفارش داد.

همچنین می‌توانید از طریق فضای مجازی همچون اینستاگرام از پیج‌های فعال در این زمینه کمک بگیرید. با دیدن آلبوم نمونه کار، کارت عروسی دلخواه را انتخاب کرده و پس از اطلاع از قیمت و شرایط اولیه اقدام به خرید آنلاین نمایید تا کارت‌ها به آدرس داده شده ارسال شوند.

 

 

راه‌های رفتن به بهارستان

بهارستان در محدوده طرح اصلی ترافیک قرار دارد که همیشه هم نمی‌توان با ماشین شخصی آن‌جا رفت مگر اینکه در روزهای تعطیل به آنجا بروید یا طرح ترافیک بخرید. راه‌های رفتن به بهارستان برای تهیه کارت عروسی با وسایل حمل و نقل عمومی عبارتند از:

  • مترو: کافی است در ایستگاه سعدی یا بهارستان پیاده شوید و به سمت مغازه‌های کارت فروشی پیاده روی کنید.
  • اتوبوس: اتوبوس‌هایی که از میدان جمهوری به سمت خیابان جمهوری و بهارستان می‌روند را سوار شوید. همچنین از اتوبوس‌های پیروزی به امام خمینی هم می‌توانید استفاده کنید.

 

 

 

انواع و مدل کارت عروسی لوکس جدید 2020

 

جمع بندی

آیا شما هم کارت عروسی داشته‌اید؟ کدام مغازه یا پیج کارت عروسی از همه بهتر بوده است؟ یا به دنبال تهیه کارت عروسی هستید؟ هر خاطره و تجربه‌ای که دارید در بخش نظرات سایت تشریفینو بیان کنید که مشتاق خواندن نوشته‌های شما هستیم.

 

 

 

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید