ایده و خلاقیت

کارت عروسی پلکسی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵
دسته ها:

ما در این مطلب سعی داریم تا شما را به طور کامل با کارت عروسی پلکسی آشنا کنیم.

کارت عروسی پلکسی گلاس

عروسی ، مراسم عقد و ازدواج با اینکه از لذت بخش ترین قسمت های زندگی هر کسی می باشند اما نیاز به مقدماتی که دارد که به بهترین شکل ممکن بتوان آن را برگزار کرد. یکی از مقدماتی که تهیه کارت های دعوت می باشد که به اشکال مختلفی صورت می گیرد. شکل مرسوم ساخت کارت دعوت ، چاپ بر روی کاغذ می باشد اما ما در این مطلب قصد داریم که شما را با یکی از جدید ترین و زیبا ترین انوع کارت عروسی ، یعنی کارت عروسی پلکسی گلاس آشنا کنیم.

کارت عروسی پلکسی گلاس را می توان یکی از جدید ترین و شیک ترین روش های ساخت کارت دعوت معرفی کرد که می توانید در این مطلب به تمامی اطلاعات مورد نیاز خود در مورد این نوع کارت دعوت بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

پلکسی گلاس چیست ؟

ممکن است خیلی نام پلکسی گلاس به گوش شما نخورده باشد چرا که استفاده از این ورق ها در ایران جدید می باشد و تازه مورد استقبال مردم قرار گرفته است. با این وجود خوب است بدانید که این مزایا این محصول باعث شده است که روز به روز کاربرد بیشتری داشته باشد و در مصارف گسترده تری مورد استفاده قرار بگیرد که کارت عروسی یکی از آن ها می باشد.

اگر بخواهیم پلکسی گلاس را به شما معرفی کنیم ابتدا باید جنس پلاستیکی آن را ذکر کنیم. این ورق ها از پلاستیک با کیفیت ساخته شده اند و با این وجود شباهت زیادی به شیشه دارند و از این رو به پلکسی گلاس مشهور شده اند. با این وجود انواع پلکسی گلاس محدود به شکل شیشه ای آن نمی باشد در انواع زیر مورد خرید و فروش قرار می گیرد :

  • پلکسی آیینه ای که دقیقا مانند آیینه شفافیت دارد و در رنگ های طلایی و نقره ای موجود می باشد.
  • پلکسی رنگی که از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد و در هر رنگی که تصور کنید موجود می باشد.
  • پلکسی شفاف که به طلق شیشه ای نیز مشهور است و از نظر ظاهر کاملا مشابه شیشه است.
  • پلکسی ترانسپارنت که شیشه های رنگی می باشد و با وجود شفافیت در رنگ های مختلفی وجود دارد.

این ورق ها امروزه در ساخت کارت عروسی پلکسی نیز مورد استفاده قرار می گیرند چرا که به نسبت کاغذ از زیبایی دو چندان برابری برخوردار می باشند و یک انتخاب شیک و ایده آل برای ساخت کارت دعوت محسوب می شوند.

اما چرا از پلکسی برای ساخت کارت عروسی استفاده می کنند ؟ به علت مزایایی که این ورق را برای ساخت کارت دعوت مناسب می کند.  پیش از اینکه از این مزایا مطلع شوید خوب است بدانید که به سادگی می توانید از طریق این لینک به تمامی اطلاعات مورد نظر خود در مورد ورق پلکسی گلاس دست پیدا کنید و سپس با بهترین قیمت و کیفیت به سفارش آن بپردازید : پلکسی (plexiglass)

کارت عروسی پلکسی گلاس

مزایا کارت عروسی پلکسی

در اینجا به تفصیل شرح می دهید که شما با انتخاب این نوع از کارت عروسی ، می توانید زیبا ترین و شیک ترین کارت عروسی را داشته باشید.

قابلیت حکاکی

همانطور که فوقا نیز گفتیم این محصول از نظر ظاهری شباهت زیادی به شیشه دارد. با وجود این ، به علت پلاستیکی بودن آن به خوبی قابلیت حکاکی بر روی آن وجود دارد. شما می توانید متن مورد نظر برای کارت عروسی خود را در هر خط و مدلی که دوست دارید بر روی ورق های پلکسی حکاکی کنید و یک کارت دعوت شیک و به یاد ماندنی داشته باشید. این حکاکی معمولا با لیزر و به صورت دقیق و ظریف صورت میگیرد و کاملا مطابق با نظر و سلیقه شما انجام می شود.

برش پذیری آسان

از دیگر ویژگی های خوب این محصول که آن را برای ساخت کارت عروسی مناسب می کند ، برش پذیری آسان می باشد. در حقیقت شما می توانید علاوه بر متن ، خود ورق و کارت را نیز در شکل های مختلفی سفارش دهید و مطابق با سلیقه خود آن را تحویل بگیرید. برش این محصولات نیز به صورت لیزری صورت می گیرد و به همین علت است که دقیقا در شکل و فرم مورد نظر شما آماده تحویل می شود.

تنوع بالا :

فوقا انواع ورق های پلکسی را برای شما نام بردیم و خوب است بدانید که می توانید بر اساس سلیقه خود از انواع ورق های پلکسی برای ساخت کارت عروسی استفاده کنید. هرچند که پلکسی شیشه به نسبت سایر انواع آن برای ساخت کارت عروسی پلکسی متدوال تر است اما استفاده از پلکسی های آیینه ای یا رنگ های سفید و سیاه پلکسی گلاس نیز می تواند یک انتخاب شیک برای کارت دعوت منتخب شما باشد.

زیبایی :

مهم ترین ویژگی ورق های پلکسی گلاس که باعث شده است برای ساخت کارت عروسی مورد توجه قرار بگیرد زیبایی آن است. در مقایسه با کاغذ یا حتی چوب که امروزه برای ساخت کارت عروسی مورد استفاده قرار می گیرد باید گفت که زیبایی ورق های پلکسی گلاس بسیار بیشتر است و می تواند کارت دعوت شما را منحصر به فرد و زیبا کند و با تنوعی که می توان در شکل و طرح آن داد ، آن را به بهترین شکل ممکن طراحی کرد.

خوب است بدانید که می توانید با یک سرج ساده برای سفارش کارت عروسی پلکسی گلاس ایده بگیرید و آن را با خیالی راحت به دست سازنده بدهید.

مقاومت :

ممکن است تصور کنید که مقاومت بالای ورق های پلکسی گلاس برای ساخت کارت عروسی چندان مورد توجه نمی باشد اما با این وجود در ساخت یک کارت بی نقص به شما کمک می کند. در این قسمت از مطلب خوب است به این نکته نیز بپردازیم که این ورق ها از وزن سبکی برخوردار می باشند و به هیچ عنوان برای کارت عروسی سنگین و نامناسب نیستند.

کارت عروسی پلکسی

متفاوت بودن :  

و در آخر ورق های پلکسی گلاس و استفاده از آن ها برای ساخت کارت عروسی بسیار منحصر به فرد می باشد. شما به سختی می توانید در میان اطرافیان خود کسانی را ببینید که از پیش به فکر ساخت کارت عروسی پلکسی افتاده باشند. به همین علت اگر خاص بودن عروسی شما برایتان اهمیت دارد پیشنهاد می کنید که به این ورق ها به عنوان یک انتخاب ویژه فکر کنید و در صورت تمایل به سفارش آن ها بپردازید.

البته که ویژگی ها و مزایا ورق های پلکسی گلاس محدود به این موارد نمی باشد اما در خصوص کارت عروسی این موارد شایان ذکر بود. شما می توانید سایر ویژگی های این محصول را از طریق لینکی که در ابتدای صفحه برای شما قرار داده ایم مشاهده نمایید.

قیمت کارت عروسی پلکسی گلاس

بدون شک در زمان عروسی پیش بینی مخارج برای شما اهمیت دارد. اگر قصد خریداری کارت عروسی پلکسی را دارید طبیعتا در مورد قیمت آن نیز جویا هستید و می خواهید آگاهانه تر انتخاب کنید. باید ابتدا ذکر کرد که طبیعتا قیمت کارت عروسی پلکسی گلاس به نسبت انواع کاغذی این محصول گران تر می باشد. اما قیمت دقیق این محصول از ویژگی های مد نظر شما تاثیر می گیرد که به این شرح می باشد :

  • نوع ورق : انواع ورق های پلکسی از قیمت های مختلفی برخوردار می باشند و بر اساس انتخاب شما در هزینه ها تاثیر گذارند.
  • ضخامت و کیفیت آن : ورق ها پلکسی از برند ها مختلف و در ضخامت متنوعی در بازار موجودند که بر اساس کیفیت و قطر مد نظر شما از هزینی مختلفی برخوردار خواهند بود.
  • مدل و طرح کارت عروسی : همانطور که گفتیم این محصولات قابل برش و حکاکی می باشند که بر اساس میزان متن مورد نظر شما و همچنین طرح کلی خود کارت عروسی ، از هزینه ساخت مختلفی برخوردار خواهند بود.

در آخر فروشگاه منتخب خود برای ساخت کارت عروسی پلکسی غافل نشوید. چرا که امروزه فروشگاهایی وجود دارند که می توانند سفارشات شما را با بالاترین کیفیت بهترین قیمت عرضه کنند. لینکی که در ابتدای صفحه برای شما قرار داده ایم در پیدا کردن این فروشگاه ها به شما کمک می کنند.

ما در این مطلب سعی داشتیم تا شما را به طور کامل با کارت عروسی پلکسی آشنا کنیم. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده و از آن استفاده نموده باشید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید