ایده و خلاقیت

برای جشن عروسی چی بپوشم ؟ پوشش عروسی غریبه و آشنا

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
تعداد رای‌دهندگان:
۵
۵
دسته ها:

لباس مناسب جشن عروسی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

صحبت از عروسی که می‌شود اولین سوالی که به ذهن دختران و بانوان می‌رسد این است که: برای عروسی چی بپوشم؟

انتخاب لباس برای عروسی شاید کار دشواری به نظر برسد اما سایت تشریفینو قصد دارد با ارائه مقاله‌ای جذاب و کامل شما را در این امر یاری نماید تا با خیالی آسوده از لباس‌های موجود در کمد خود استفاده کرده یا برای خرید راهی بازار شوید و یا به خیاط سفارش دوخت بدهید.

 

 

عروسی در روز یا شب

نکته مهمی که برای انتخاب لباس مناسب در جشن عروسی باید در نظر گرفت، برگزاری جشن در روز یا شب است. معمولا روزها هوا گرم‌تر بوده و در شب هوا به دلیل غروب آفتاب خنک‌تر می‌شود. لباسی که برای عروسی در روز انتخاب می‌کنید بهتر است یقه آن باز بوده و رنگ روشنی داشته باشد. باز بودن یقه مانع از عرق کردن بیش از حد شده و رنگ روشن مانع از جذب گرما می‌شود. بهتر است لباسی را انتخاب کنید که پارچه آن از مواد پلاستیکی ضخیم نباشد زیرا پلاستیک گرما را در خود نگه داشته و باعث گرم شدن فرد می‌شود.

بیشتر مراسم‌های عروسی به ویژه در ایران در شب برگزار می‌شوند که به صرف میوه و شیرینی و همچنین شام همراه هستند. برای شب انتخاب لباس ساده‌تر است زیرا می‌توانید از لباس‌هایی با یقه‌های بسته، رنگ های تیره و حتی پر زرق و برق استفاده کنید که تلالو نور درخشش زیبایی را به وجود می‌آورند. استفاده از یقه باز و رنگ روشن برای عروسی در شب هیچ مشکلی ندارد.

 

معرفی مزون عروس تایسیز

مزون عروس تایسیز وارد کننده لباس عروس از برترین برندهای ترک با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت. ارائه انواع تاج ، تور سر ، کفش ، شنل و اسکسسوری عروس. آدرس این مزون در سعادت آباد ، علامه جنوبی ، 34 غربی

اطلاعات بیشتر : مزون عروس تایسیز

آی دی اینستاگرام : @Mezon_aroos_taysiz

مزون لباس عروس رزا مجیدی

مزون لباس عروس رزا مجیدی ، یکی از مزون های عالی و درجه یک تهران است که هم جدیدترین مدل های لباس عروس ترک را برای فروش یا اجاره آماده کرده و هم طراحی و دوخت سفارشی لباس عروس ، فرمالیته و عقد را انجام می دهد . شعاد این مزون لباس عروس تهران این است : پیراهنی از عشق برایت دارم!

اطلاعات بیشتر : مزون عروس رزا مجیدی

آدرس اینستاگرام مزون لباس عروس رزا مجیدی : rosamajidi_weddingdress

شماره تماس مشاوره در واتس آپ : ۰۹۱۲۸۳۴۹۲۲۴

شماره : 09120151767

برای عروسی غریبه چی بپوشم؟

برای مراسم عروسی رسمی چه بپوشیم؟

عروسی که دعوت می‌شویم می‌تواند از جانب اقوام دور یا نزدیک، دوست و همکار یا آشنا مانند همسایه و ... باشد.‌ عروسی افراد دور و غریبه به نوعی رسمی محسوب می‌شود که ممکن است به جز اقوام درجه یک عروس یا داماد فرد دیگری را نشناسیم. بهتر است در پاسخ برای عروسی چی بپوشم؟ بگوییم اگر از نزدیکان عروس یا داماد نیستید لباس‌های بلند که دامن آن از زانو پایین‌تر است گزینه ایده آلی به شمار می‌آید. چنین لباسی می‌تواند آستین دار بوده یا با حریر روی آن پوشانده شود.

برای عروسی غیر رسمی اگر با عروس و داماد نسبت نزدیک‌تری دارید می‌توانید از دامن کوتاه، لباس‌های دکلته و بند دار استفاده کنید. طرح پارچه لباس می‌تواند ساده یا شلوغ باشد. اگر طرح ساده‌ای را انتخاب می‌کنید می‌توانید آرایشی پر رنگ داشته و از زیور آلات و جواهرات پر جلوه و لوکس استفاده کنید.

 

 

برای عروسی چی بپوشم مردانه | برای عروسی چی بپوشم زنانه

برای عروسی چی بپوشم؟

عروسی که دعوت می‌شوید ممکن است به صورت مختلط نباشد یعنی قسمت بانوان از آقایان جدا باشد. در چنین حالتی در قسمت بانوان به راحتی می‌توانید با در نظر گرفتن میزان صمیمیت و نزدیکی خود با عروس و داماد هر لباسی که دوست دارید انتخاب کنید.

اگر به حجاب و پوشش مقید هستید هنگامی که آقای داماد برای رقصیدن با عروس خانم وارد قسمت بانوان می‌شود می‌توانید با شال یا روسری موهای خود را پوشانده و یا از چادر استفاده کنید. برای پوشش دست و پاها نیز از کت، رو انداز یا مانتو بلند عبایی استفاده کنید تا راحت‌تر باشید. بهتر است حجاب انتخابی سبک و خنک باشد تا باعث به هم ریختن شینیون موها و تعریق بیش از حد نشود.

در چنین مراسم‌هایی که معمولا در تالار برگزار می‌شود آقایان از پوشش رسمی مانند کت شلوار استفاده می‌کنند. کت شلوار می‌تواند ست باشد یا اینکه کت تک انتخاب کرده و رنگ آن را با پیراهن یا شلوار ست کرد. استفاده از کراوات باعث شیک و رسمی‌تر شدن می‌شود.

 

 

برای عروسی دوستم چی بپوشم؟

دوست فردی است که شاید او را مثل خواهر یا برادر عزیز و گرامی بداریم، رازهای خود را با او در میان بگذاریم و با او به گردش و تفریح برویم. دوست مجرد ما روزی مزدوج می‌شود و ما را به عروسی خود دعوت می‌کند. برای عروسی چی بپوشم؟

تاچه حد دوست خود را می‌شناسید؟ آیا با او رفت و آمد خانوادگی دارید؟ آیا به طور کامل به او اعتماد کرده‌اید؟ اگر پاسخ شما به این سوالات مثبت است بهتر و راحت‌تر می‌توانید برای انتخاب لباس تصمیم بگیرید. هنگامی که به عروسی می‌روید دعوت را پاسخ مثبت گفته‌اید بنابراین خوب است ضمن حفظ شخصیت خود به فرهنگ و اعتقادات او و خانواده همسر وی احترام بگذارید. در صورتی که به مسائل اسلامی پایبند بوده و حجاب دارند می‌توانید از لباس‌های بلند و کمی گشاد استفاده کنید. اما اگر چنین نیستند انتخاب لباس راحت‌تر بوده که می‌توان دامن کوتاه و لباس اندامی جذب تن را پوشید.

 

برای عروسی چطور آرایش کنم ؟ بهترین مدل آرایش عروسی

 

 

تعبیر خواب عروسی خواهر چیست؟

 

برای عروسی برادرم چی بپوشم؟ | برای عروسی خواهرم چی بپوشم؟

عروسی خواهرم نزدیکه، برای عروسی چی بپوشم؟

چند وقت دیگه عروسی داداشمه، برای عروسی چی بپوشم؟

در مراسم عروسی به عنوان خواهر داماد یا عروس نسبت به سایرین، بیشتر به چشم می‌آیید بنابراین مهم است لباسی را انتخاب کنید که برازنده شما بوده و جایگاه شما را نشان دهد.

بهتر است اکنون که در مقام خواهر عروس یا داماد هستید، لباسی که انتخاب می‌کنید خاص باشد زیرا ممکن است مدلی را انتخاب کنید که عامیانه بوده و یک یا چند نفر از مهمانان همان را پوشیده باشند، حس بدی است؟! چنین نیست؟

لباس تک رنگ با طرح‌های ساده اما با دوخت تمیز به همراه کفش مناسب و یک آرایش بی نقص کمک می‌کند همچون ستاره‌ای در مجلس بدرخشید. اگر تمایلی به طرح‌های ساده ندارید سراغ پارچه‌های طرح دار بروید اما قبل از انتخاب آن هیکل خود را در نظر بگیرید. توصیه می‌شود افرادی که درشت هیکل هستند از طرح‌های ریز و افراز ریز نقش از طرح‌های ریز یا درشت استفاده کنند.

اگر دوست دارید نگین و پولک‌های لباس در برخورد با نور اثری رقصان و درخشان از خود به جای بگذارد دست نگه دارید! استفاده از نگین و پولک‌های بسیار شاید در نگاه اول جذاب و دلربا باشد اما به دلیل انعکاس زیاد نور در عکس و فیلم جلوه چندان جالبی ندارد. پس بهتر است در حد اعتدال از چنین لوازم زینتی استفاده شده باشد.

از رنگ سفید بگذرید! رنگ سفید مختص لباس عروس است بنابراین اجازه دهید عروس همچون فرشته‌ای آسمانی و معصوم در شب ازدواج خود بدرخشد. به بهانه اینکه لباس سفید اما کوتاه است به خاطر یک شب اعتبار و آبروی خود نفروشید. اگر به رنگ‌ سفید علاقه دارید لباس خود را طوری انتخاب کنید که حاشیه‌های سفید داشته باشد یا در رنگ‌های استخوانی، شیری، نباتی و ... باشد.

 

برترین مراکز خرید کارت عروسی تهران با کیفیت عالی

شب حجله یا حجله شب عروسی چیست؟

 

 

جمع بندی

برای عروسی جاریم چی بپوشم؟ برای عروسی پسرعموم چی بپوشم؟ برای عروسی دختر خاله چی بپوشم؟

عروسی هر کسی که باشد شما به عنوان یک مهمان دعوت را پذیرفته‌اید و به عروسی رفته‌اید. لباس اولین چیزی است که از ظاهر به چشم می‌آید بنابراین بهتر است به دعوت کننده احترام گذاشته و برای چنین شبی بهترین لباس را انتخاب کنید. سال‌ها بعد که فیلم و عکس‌ها مورد بازبینی قرار می‌گیرند این لباس‌ها هستند که به عنوان مهم‌ترین اثر به یادگار می‌مانند پس برای عروسی چی بپوشم یکی از بهترین و البته درست‌ترین سوالاتی است که هر فردی به دنبال جواب آن خواهد بود.

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید