ایده و خلاقیت

بهترین کلینیک زیبایی ورزشی ایران کدام است ؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

سلامت، تناسب ، زیبایی تخصص ماست اولین و تخصصی ترین کلینیک زیبایی ورزشی

معرفی اسپرت بیوتی سنتر 

زمانی که می خواهیم خدمات زیبایی انجام بدیم قطعا مرکزی رو انتخاب میکنیم که بتواند بالاترین کیفیت رو  با بهترین متریال ارائه دهد

چطور متوجه شویم که کدام مرکز می تواند این خدمات را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد؟

گرفتن لقب بهترین مرکز میکروبلیدینگ نیاز به داشتن نقاط مثبت زیادی دارد. تهران شهر بزرگی است و تعداد مراکز زیبایی در آن نیز زیاد است؛ به همین منظورباید تلاش زیادی کرد. از مهمترین ویژگی‌های بهترین مرکز می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.
 • سیستم وقت دهی منظم
 • رعایت استانداردهای وزارت بهداشت
 • پرسنل حرفه ای 
 • مشاوره تخصصی
 • متعهد به اصول کاری
 • استفاده از ابزار کار پیشرفته و تخصصی
 • استفاده از برندهای معتبر
 • ارائه تمام خدمات میکروبلیدینگ
 • دسترسی
 • قیمت مناسب
 • ارائه نمونه کار 

گروه کلینیک‌ زیبایی اسپرت بیوتی سنتر با چندین سال تجربه ی درخشان در لاین های مختلف پزشکی و زیبایی مفتخر به ارائه خدمات به افراد مطرح جامعه ورزش ،هنری و مردم ارزشمند ایران میباشد 

خدمات ارائه شده در کلینیک اسپرت بیوتی سنتر مطابق با استاندارهای روز جهان است و همه روزه در تلاش هستیم تا بهترین تجربه را برای همراهان خود رقم بزنیم.

کادرپزشکی و پرسنل شاغل در کلینیک‌ اسپرت بیوتی سنتر جزو بهترین‌های حوزه خود هستند و گروه اسپرت بیوتی سنتر ضمن دریافت تمام مجوزهای مربوطه در زمینه خدمات جوانسازی، پوست ، زیبایی،اسکالپ،کاشت مو ،میکروبلیدینگ ،رژیم لاغری و تناسب اندام با بهرگیری از به‌روزترین تکنیک های روز دنیا، به برندی درخشان در زمینه کلینیک‌های زیبایی تبدیل شده است

جوانی و زیبایی آرزوی دیرینه انسان بوده است و از دیرباز انسان به دنبال یافتن راز جوانی و زیبایی و دستیابی به اکسیر جوانی بوده است. یکی از شاخه های علم و تکنولوژی که در این سالها پیشرفت زیادی داشته است، پوست و زیبایی می باشد. به گونه ای که دیگر آرزوی جوان ماندن و زیبایی به امری در دسترس مبدل گشته است. به همین سبب بر آن شدیم تا با مهیا کردن مکانی سرشار از آرامش و صمیمیت نزدیک شما و در کنارتان شما را در دستیابی به این امر یاری نماییم. به همین منظور برترین تجهیزات و فناوری های نوین مطرح پوست و زیبایی را بر طبق استانداردهای FDA و وزارت بهداشت و درمان گرد هم آورده و جمعـی از مجربترین پزشکــــان و متخصصان زیبایی را برای رساندن شما به آنچه ایده آلتان است به همکاری گرفته ایم و تخصص و تعهد را همواره سرلوحه کار خود قرار داده ایم.

بر همین اساس است که در گروه  کلینیک‌ اسپرت سنتر پزشکان متخصص و فوق تخصص همه تلاش خود را به‌کار بسته‌اند تا با قرار دادن اصل صداقت، مراجعه‌کنندگان را به بهترین شکل ممکن راهنمایی و درمان کنند.
تمامی مواد مصرفی در کلینیک اسپرت بیوتی سنتر مانند بوتاکس، فیلر، مزوژل، مزوتراپی و …  به صورت وکیوم شده، با مجوز وزارت بهداشت و از بهترین برندهای موجود در جهان هستند و ارائه خدمات فوق تخصصی اصل اول در کلینیک اسپرت بیوتی سنتر است. کلینیک اسپرت بیوتی سنتر معتقد است که زیبایی و سلامتی حق تمام مردم ایران است


مهدی حیدری عضو رسمی آکادمی بین المللی فی می ‌باشد. با ارائه خدمات تخصصی میکروبلیدینگ آقایان با استایل مردانه و خانم ها با استایل زنانه /بن مژه/خط چشم/شیدینگ لب . در خدمت شما عزیزان است.

 مرکز تخصصی اسکالپ مهدی حیدری قدیمی ترین و با تجربه ترین مرکز اسکالپ در ایران و مفتخر به دریافت تقدیرنامه های گوناگون از همایش های مطرح سراسر کشور ، آماده است تا بهترین خدمات اسکالپ و میکروپیگمنتیشین را با استانداردهای جهانی در اختیار هموطنان عزیز قرار دهد.


پزشکان و متخصصان این مرکز در نهایت تخصص، تعهد و دلسوزی شما را در این مسیر همراهی کرده و تمامی پرسنل این مرکز آماده ارائه بهترین خدمات به شما خوبان هستند. آرزومند دیدار شما در این مرکز و ارائه خدمات به شما عزیزان هستیم.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
مهدی طاهریان
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

سلام و عرض ادب خدمت استاد عزیز و ماهر مرکز تخصصی زیبایی، مهدی اقای حیدری

مهدی : نام امام زمان علیه السلام است که او زنده کننده اسلام در همه جای دنیاست. در هر شغل و مکان و منطقه ای.

آیا می توانیم زمینه ساز ظهور باشیم؟

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید