ایده و خلاقیت

10 ایده بادکنک‌آرایی جدید و خاص برای جشن تولد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۳
دسته ها:

در این مطلب 10 ایدۀ جدید و خاص برای بادکنک آرایی جشن تولد ارائه می‌دهیم.

برای اینکه جشن تولدی خاص و باشکوه داشته باشید، لازم و ضروری است که در انتخاب و اجرای آیتم بادکنک‌ آرایی خلاقیت نشان بدهید. به این منظور بهتر است که از اجرای دکورهای بادکنکی قدیمی و کلیشه‌ای پرهیز کنید. چنانچه از مدل‌های خاص و منحصربه‌فرد استفاده کنید دکور بادکنکی مجللی خواهید داشت. ما در این مطلب 10 ایدۀ جدید و خاص برای بادکنک آرایی جشن تولد ارائه می‌دهیم.

دیوار بادکنکی

یکی از خاص‌ترین ایده‎هایی که می‌توانید برای بادکنک آرایی جشن تولد از آن استفاده کنید، دیوار بادکنکی است. به این منظور باید بادکنک‌هایی در سایزهای کوچک و بزرگ و با تنوع رنگی دلخواه خود خریداری کرده و بادکنک‌ها را با چسب مخصوص به دیوار بچسبانید. دقت داشته باشید که در این سبک نباید هیچ قسمتی از دیوار بدون بادکنک باقی بماند. شما می‌توانید استند بزرگ و مخصوص برای بادکنک آرایی سفارش داده و آن را با انواع بادکنک تزیین کنید. دقت داشته باشید که این ایده زمان‌بر بوده و بهتر است از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

تلفیق بادکنک آرایی با ریسه‌های نوری

اگر جشن تولد را در شب و حتی فضای باز برگزار می‌کنید استفاده از ترکیب بادکنک و ریسه‌های نورانی و رنگی می‌تواند زیبایی دکور شما را چندین برابر کند. مسئله‌ای که باید به آن دقت کنید، هماهنگی نور و ترکیب رنگ آن با بادکنک‌ها است. مثلاً نور زرد با بادکنک‌هایی به رنگ مشکی و طوسی ایده‌آل به نظر می‌رسد.

بادکنک آرایی با تور

اکثر افراد برای داشتن آیتم دکور بادکنکی صرفاً از بادکنک استفاده می‌کنند. پیشنهاد ما برای شما عزیزان استفاده از سایر المان‌های تزیینی به همراه بادکنک آرایی است. به عنوان مثال اگر برای تزیین به همراه بادکنک تور نیز استفاده کنید، جذابیت دکورتان چندین برابر می‌شود. اگر رنگ دکور شما صورتی روشن یا آبی است استفاده از تورهایی با یک درجه رنگ روشن ی تیره‌تر از رنگ بادکنک‌ها فضای خاصی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

بالن‌های بادکنکی

استفاده از بالن‌های بادکنکی مدت‌ها است که ترند شده و از طرفی زیبایی ویژه‌ای به دور می‌بخشد. مهم‌ترین قابلیت استفاده از بالن این است که می‌توان ریسه نورانی و یا بادکنک‌هایی ریز و درشت درون این بالن‌های بادکنکی جای دارد. این مسئله موجب آراستگی و خاص شدن دکور بادکنکی جشن تولد شما می‌شود.

بادکنک آرایی به سبک مونوکروم

بادکنک آرایی به سبک مونوکروم

در این روش تنها از بادکنک‌هایی با یک طیف رنگ استفاده می‌کنید. مثلاً می‌توانید از آبی بسیار روشن، آبی، آبی‌پررنگ و ... استفاده کنید. انتخاب رنگ مونوکوم کاملا سلیقه‌ای بوده و حتی بادکنک آرایی به رنگ سفید و مشکی نیز بسیار خاص و جذاب به نظر می‌رسد.

 

بادکنک آرایی تک رنگ

بادکنک آرایی تک رنگ

اگر از ایده مونوکروم خوشتان نیامد کافی است از بادکنک‌های تک رنگ استفاده کرده و طاق بادکنکی به رنگ دلخواه خود درست کنید. نوع شکل این مدل از طاق‌های بادکنکی نیز به سلیقه شخص شما بستگی دارد. مثلا طاق دایره و نیم دایره ترند و خاص است.

بادکنک‌های هلیومی

بادکنک‌های هلیومی

جذابیت بادکنک‌های هلیومی به معلق بودن آنها است. شما می‌توانید از این ایده در فضاهای باز و حتی در منازل خود نیز استفاده کرده و با انتخاب ترکیب رنگ مناسب جذابیت و شکوه ویژه‌ای به دکور جشن تولد ببخشید.

بادکنک آرایی موضوعی

شما می‌توانید بادکنک آرایی جشن را با موضوع تم تولد نیز هماهنگ کنید. این ایده برای جشن تولد کودکان بسیار مناسب استو مثلاً اگر تم تولد شما مک کویین است بادکنک‌آرایی به رنگ مشکی و قرمز بسیار ایده‌آل است.

بادکنک‌های فویلی

بادکنک‌های فویلی به دلیل براق بودن ویژه‌ای که دارند مورد توجه افراد قرار گرفته‌اند. این قبیل از بادکنک‌ها تاثیر بسزایی در دورانی شدن فضا داشته و جلوه ویژه‌ای به آن می‌بخشند. اگر در فضای باز جشن تولد برگزار می‌کنید استفاده از طاق بادکنکی با بادکنک‌های فویلی و براق ایده‌ جذابی است.

پاشیدن رنگ به بادکنک‌ها

اگر می‌خواهید بادکنک آرایی جشن تولدتان بسیار خاص و یونیک باشد پیشنهاد ما استفاده از ایده پاشیدن رنگ به بادکنک‌ها است. حتماً ترکیب رنگی را انتخاب کنید که با رنگ بادکنک آرایی هارمونی داشته و جذابیت فضای دکوراسیون شما را دوچندان کند.

شما می‌توانید از 10 ایده نامبرده در جشن تولد خود و عزیزانتان استفاده کنید، اما فراموش نکنید که انتخاب دکور و بادکنک آرایی و سفارش فینگرفود برای برگزاری جشن تعیین جنسیت یک ضرورت محسوب می‌شود. پیشنهاد ما برای شما عزیزان استفاده از خدمات مومنتاپ در زمینه بادکنک آرایی و سفارش فینگرفود است. کلیه فینگرفودهای خوش‌طعم و رنگ، باب سلیقه تمامی افراد توسط افراد ماهر آماده شده و شما عزیزان با خیال آسوده می‌توانید از آیتم بادکنک آرایی و فینگرفود جشن تعیین جنسیت استفاده کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید