ایده و خلاقیت

نکاتی که هنگام خرید سرویس طلا عروس باید بدانید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۹
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵
دسته ها:

خرید سرویس طلا عروس نیازمند اطلاع از نکاتی در خصوص خرید سرویس عروس است که در اینجا به ان پرداخته شده است.

سرویس طلا عروس یکی از آیتم هایی است که در پروسه خرید قبل از عروسی انجام می شود، نوع سرویس معمولاً ارتباط مستقیمی با بودجه ی درنظر گرفته شده دارد. سرویس جواهر، سرویس طلا، سرویس نقره و سرویس های بدلیجات از جمله انواع سرویس عروس است. برای تهیه سرویس طلا عروس لازم است نکاتی را بدانید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. سرویس طلا عروس هدیه ای است که از جانب آقای داماد به عروس اهدا می شود و تا مدت ها ماندگار است و در واقع یادگاری از جشن عروسی محسوب می شود. پس حتماً با مطالعه این مقاله که توسط سامانه تخصصی تشریفات و خدمات مجالس تهیه شده است، نکات مهم در انتخاب سرویس عروس را بیاموزید.

انواع پوست و جواهرات مناسب آن

برای خرید سرویس طلا عروس به رنگ پوست دقت کنید

یکی از مواردی که اصلا به آن اهمیتی داده نمی شود، تاثیر رنگ پوست عروس، هنگام سرویس طلا عروس عروس است. شما با اطلاع از این موضوع می توانید انتخاب مطلوب تری داشته باشید. البته تاکید می شود هنگام خرید سرویس طلا عروس حتماً به علاقه خودتان دقت کنید؛ چرا که مواردی که در ادامه گفته خواهند شد صرفاً استانداردهای این انتخاب است و علاقه شما و انتخابتان کاملاً سلیقه ای است.

  • اگر پوست سبزه و برنز دارید
    سرویس طلا عروس به رنگ طلایی، دورنگ و همچنین رزگلد از جمله انتخاب های مطلوبی برای رنگ پوست سبزه و برنز است.
  • اگر پوست گندمی دارید
    سرویس طلا عروس به رنگ رزگلد و زرد برای شما فوق العاده است این رنگ ها جلوه ی بسیار زیادی بر روی پوست شما خواهند داشت.
  • اگر پوست سفید دارید
    استفاده از سرویس طلا عروس به رنگ سفید جلوه بسیار زیادی بر روی پوست روشن شما خواهد داشت. این رنگ طلا زیبایی پوست شما را بیشتر نشان می دهد.

نکات مهم انتخاب سرویس طلا عروس

نکات مهم در انتخاب نوع سرویس طلا عروس

بهتر است در نظر داشته باشید، برای خرید سرویس طلا عروس سایز گردنبند، دستبند و گوشواره شما بسیار مهم است. در صورتی که سرویس طلا مورد نظر شما دارای گردنبند پهن است، حتماً از گوشواره ظریف تر برای آن استفاده کنید. و در صورتی که گردن کوتاهی دارید از انتخاب گردنبند ضخیم و پهن صرفنظر کنید. انتخاب سرویس طلایی که دستبند آن برای دست شما تنگ است، در حالیکه دستان پری دارید، حتماً سعی کنید دستبند بلندتری اتنخاب کنید تا دستبند به شکل تنگ و چسبان روی مچ دست شما قرار نگیرد.

 

انتخاب سرویس طلا متناسب با لباس عروس

تناسب مدل سرویس طلا عروس با لباس عروس

یکی از نکات مهم در انتخاب مدل، جهت خرید سرویس طلا عروس این است که به تناسب آن با لباس عروس دقت داشته باشید. اگر لباس عروس پر زرق و برق و شلوغی دارید، حتماً از سرویس طلای بسیار ظریف و ساده استفاده کنید. اما درصورتیکه لباس عروس شما ساده است، سعی کنید از سرویس طلا عروس با نگین و گوشواره هایی درخشان و اوپال شکل استفاده کنید. توجه داشته باشید که مدل سرویس طلا نباید به گونه ای باشد که همه ی توجه ها را به خود جلب کند و زیبایی سایر آیتم های عروس را محو کند. دقت کنید که کلیه ی پارامترهای عروس، در کنارهم لازم است زیبایی و جلوه ایجاد کنند، نه هر یک به تنهایی جلب توجه کنند.

 

سرویس طلا عروس را با اطمینان انتخاب کنید

سعی کنید سرویس طلا عروس را با اطمینان انتخاب کنید، بدین صورت که اصلا سمت مدل هایی که در سبک و استایل شما نبوده، نروید. انتخاب سبک هایی که اصلا علاقه ای به آن نداشته اید، موجب می شود پس از مدت کوتاهی پشیمان شوید.  البته دقت داشته باشید سرویس طلا عروس را به گونه ای انتخاب کنید که یک انتخاب خاص و تک باشد و قبلا مشابه آن را نداشته باشید. پس قبل از مراجعه به طلا فروشی مدل های مختلف سرویس طلا عروس را ببینید و تصمیم بگیرید که چه سبک سرویس طلایی مدنظر شماست. سرویس طلا عروس را با اطمینان انتخاب کنید و مطمئن باشید که با پوشیدن آن  احساس راحتی خواهید کرد.

 

تاثیر مدل موها بر مدل سرویس طلا عروس

انتخاب سرویس طلا عروس با مدل موهای عروس ارتباط زیادی دارد و بهتر است، قبل از انتخاب مدل سرویس طلا عروس، مدل موهای خود را انتخاب کنید. انتخاب مدل مو بر اساس مدل تاج و استایل عروس کمک زیادی به تصمیم گیری شما خواهد کرد. اگر سرویس طلا عروس را بدون درنظر گرفتن مدل موها تهیه کنید، ممکن است روز عروسی چهره مطلوبی از خود در آینه نبینید. گوشواره های بزرگ و آویز مانند اصلا مناسب شنیون های شل و کنار گوش نیست. گوشواره های خود را به گونه ای انتخاب کنید که جلوه فوق العاده ای به گوش ها و صورت شما دهد، اما آویزان بودن و درگیر بودن با موها را فراموش کنید. اگر مدل موهای شما شنیونی است که بالا بوده و شلوغی موها و آویزان بودن آن در کنار گوش نیست، می توانید از گوشواره های کوچک تر که به گوش چسبیده استفاده نمایید. با آگاهی از نکات مهم در خرید سرویس طلا عروس انتخاب مطلوبی خواهید داشت.

انتخاب سرویس طلا عروس

بودجه خرید سرویس طلا عروس را مشخص کنید

در مقاله برنامه ریزی عروس، تاکید شد که پس از تهیه چک لیست اقدام به بررسی هزینه ها و تعیین بودجه درنظر گرفته شده برای هریک از مراحل عروسی نمایید. سرویس طلا نیز جزو همین موارد است که باید میزان بودجه آن را از قبل مشخص نمایید. دقت داشته باشید اگر امکان تهیه آن را دارید و محدودیت زیادی برای انتخاب سرویس طلا عروس ندارید، سرویس طلا و جواهر انتخاب کنید. اما در صورتی که بودجه شما برای خرید سرویس طلا عروس محدود است، می توانید از سرویس طلایی استفاده کنید که وزن بیشتر آن طلا است و از سنگ ها و نگین های تزئینی و جواهر روی آن استفاده نشده است. استفاده از سنگ های جواهری و قیمتی، هزینه خرید سرویس طلا را چند برابر می کنند.

 

تناسب رنگ سرویس طلا عروس و حلقه عروس

گاهی ممکن است به دلیل مشغله ذهنی عروس و داماد، در هنگام خرید حلقه عروس و سرویس طلا عروس، به این نکته توجه نشود که، تناسب رنگ سرویس طلا عروس و حلقه عروس بسیار مهم است. تصور کنید سرویس طلا عروس به رنگ طلا سفید است و رنگ حلقه عروس زرد است. دستبند طلا سفید در کنار حلقه زرد ظاهر جذابی ایجاد نمی کند. پس حتماً توجه داشته باشید، در صورت امکان رنگ سرویس طلا عروس و رنگ حلقه عروس را همرنگ انتخاب نمایید. انتخاب طلای چند رنگ و استفاده از آن در شب مهمی مانند شب جشن عروسی اصلا توصیه نمی شود.

 

سرمایه گذاری در سرویس طلا عروس

یکی از نکاتی که جالب است به آن دقت کنید، این است که خرید سرویس طلا عروس، مانند سایر خریدهای عروسی نیست. خرید سرویس طلا به نوعی سرمایه گذاری است، تا هر زمان که دچار مشکل شدید اقدام به فروش آن کنید. صرف هزینه برای خرید سرویس طلا عروس به هیچ عنوان هدر نخواهد رفت و در واقع ارزش آن روز به روز با تغییرات اقتصادی بیشتر و بیشتر خواهد شد. پس درصورتی که توان مالی خرید سرویس طلا دارید، تا حد امکان بجای هزینه نمودن برای خورده ریزها، برای خرید سرویس طلا هزینه کنید.

 

منبع:  https://jewelryjealousy.com/

        https://www.weddingideasmag.com/

        https://www.dazzlingrock.com/

        https://www.instyle.com/

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید