ایده و خلاقیت

هیجان انگیزترین تم تولد را برای کودکتان بسازید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه تاریخ نگارش: ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

انتخاب تم تولد کودک و دانستن جزئیات انتخاب تم تولد پسرانه و تم تولد دخترانه بسیار اهمیت دارد. پس برای اطلاع از هیجان انگیزترین تم تولد کودکان همراه ما باشید.

جشن تولد کودکان یکی از مهم ترین بخش خاطرات بزرگسالی آن ها را تشکیل می دهد. معمولاً عکس و فیلم های جشن تولد کودک، موجب ثبت لحظات زیبای جشن تولد کودک است. اهمیت زیبایی عکس جشن تولد کودکان بسیار زیاد است. به همین دلیل لازم است به دکوراسیون و رنگ و لعابی که در عکس ثبت می شود دقت بیشتری کنید. معمولاً تم تولد کودک بر اساس علایق او انتخاب می شود. شخصیت های کارتونی، عروسکی و تیم های ورزشی از رایج ترین تم های تولد کودکان است. تم تولد کودکان معمولاً پر از رنگ های جذاب و زیبایی است که در عکس ها خودنمایی می کند. تیم گردآوری رسانه تخصصی تشریفات و خدمات مجالس تشریفینو، به شما آموزش خواهد داد که چطور هیجان انگیز ترین تم تولد را برای کودکتان بسازید. پس در ادامه همراه ما باشید.

تم تولد کودک چیست؟

تم تولد به معنای تزئینات یکپارچه ای است که برای رنگ و لعاب دادن به جشن تولد استفاده می کنید. تم تولد معمولاً شامل طرح و رنگ خاصی است که تمام جزئیات تولد از آن طبعیت می کند. رنگ لوازم پذیرایی، بادکنک آرایی، کیک تولد، ظروف پذیرایی و حتی لباس کودک بخشی از تم تولد کودک است. پس لازم است در خصوص انتخاب تم تولد کودک خود کمی حوصله به خرج دهید و جزئیات آن را مورد بررسی قرار دهید تا زیباترین خاطره را برای کودک دلبندتان ثبت کنید. تم تولد کودک با بزرگسالان کمی متفاوت است. رنگ و لعاب زیاد در تم کودکان به میزان بیشتری دیده می شود و همچنین استفاده از شخصیت های انیمیشنی و عروسکی در تم تولد کودک بسیار رایج است.

تم تولد کودک

راهنمای انتخاب تم تولد کودک

باتوجه به توضیحات بالا حتماً متوجه این موضوع شده اید که انتخاب تم تولد کودک، در تمام قسمت های تولد او تاثیر گذار است و لازم است با دقت علایق کودک را بسنجید و نزدیک ترینن تم تولد به علاقمندی های کودک را انتخاب کنید. با این کار کودک شما از دیدن این المان های هیجان انگیز رنگ و وارنگ ذوق زده خواهد شد. پس در اولین گام، انیمیشن هایی که کودک شما تابحال دیده بررسی کنید. قطعا متوجه خواهید شد که یکی از آن ها را بیشتر دوست دارد. حال نوبت به بررسی شخصیت های عروسکی است. در شخصیت های عروسکی نیز چند عروسک مورد علاقه کودک خود را پیدا کنید. ورزش های مورد علاقه کودکتان را بنویسید و تیم هایی که علاقمند به پوشیدن لباس آن ها است، مشخص کنید. حال نوبت آن رسیده که تمام اطلاعاتی که به آن دست یافته اید را تصور کنید و رنگ و لعاب تم مرتبط با آن ها را بررسی کنید. اگر تم تولد کودک با آن طرح ها زیبا بود، همان طرح را انتخاب کنید و به مرحله تهیه لوازم مرتبط با آن طرح بروید. دقت کنید، بهتر است تم تولد کودک را به گونه ای انتخاب کنید که امکان تهیه و یا ساختن لوازم مرتبط با آن تم را داشته باشید.

تم تولد پسرانه

انتخاب تم تولد پسرانه

تم تولد پسرانه معمولاً از شخصیت های قدرتمند فیلم ها و انیمیشن ها انتخاب می شود. تم تولد هر شخص مطابق با علاقمندی های او انتخاب می شود تا جشن تولدی خاطره انگیز در ذهن او ثبت شود. انتخاب تم تولد پسرانه از ماشین، هواپیما، سوپر هیرو ها، حیوانات مورد علاقه، ورزش های مورد علاقه و تیم های آن،ابزارآلات و شغل های مورد علاقه پسر بچه ها انتخاب می شود. انتخاب تم تولد پسرانه لازم است هوشمندانه صورت گیرد تا امکان تهیه و یا ساختن تم تولد مطابق با آن وجود داشته باشد. امروزه تم های تولد رایج، معمولاً در فروشگاه هایی که لوازم یکبار مصرف و یا لوازم تولد عرضه می کنند موجود است. بشقاب، پیش دستی، لیوان، کارد و چنگال و قاشق، ظروف پاپ کورن و خوراکی ها، کلاه و ریسه ها، همگی با طرح تم مورد نظر چاپ و ارائه می شود. اما در صورتی که شما خیلی خلاق و علاقمند به تهیه تم تولد توسط خودتان هستید، می توانید با استفاده از مقواهای رنگی و کاغذ رنگی اقدام به ساختن تم تولد کنید. همچنین امکان طراحی و چاپ طرح دلخواه نیز وجود دارد که به طبع هزینه بسیار زیادتری برای شما ایجاد خواهد کرد.

تم تولد دخترانه

انتخاب تم تولد دخترانه

تم تولد دخترانه معمولاً از طرح های عروسکی، انیمیشنی، شخصیت هایی همچون فرشته، پرنسس و یا المان های رنگارنگ مانند رنگین کمان و... انتخاب می شود. تم تولد دخترانه معمولاً تم رنگی صورتی، بنفش، قرمز و سایر رنگ های شاد است. تم تولد دخترانه معمولاً پر از رنگ و زیبایی است. انتخاب تم تولد دخترانه شمارا برای برگزاری جشن تولد یک گام به جلو می برد. به این صورت که امکان تهیه لباس، کیک تولد کودک و کلیه آیتم های تولد را با توجه به تم تولد خواهید داشت. هارمونی که در دیزاین میز تولد، کیک تولد و لباس کودک می توانید اجرا کنید نتیجه فوق العاده ای در جلوه عکسهای تولد کودکتان خواهد داشت.

تم تولد کودک بسازید

چطور تم تولد کودک بسازیم؟

گاهی ممکن است خیلی خوش ذوق و با حوصله باشید و یا علاقمند به انتخاب تم های آماده ای که در بازار موجود است نباشید. در این شرایط تم تولد کودک  را می توانید خودتان بسازید. با ساختن تم تولد امکان این را دارید که از تمام آیتم های مورد علاقه کودک خود در رنگ های خاصی که مدنظرتان است استفاده کنید. اگر بتوانید تم تولد بسازید ممکن است هزینه های شما تا حد زیادی کاهش یابد. کافی است مقواهای رنگی بخرید و شروع به برش  نمایید. الگوهایی تهیه کنید و روی مقوا قرار دهید، سپس با استفاده از قیچی شکل های هندسی مشخصی ببرید و با نصب روی روبان بلند، ریسه ای تزئینی برای نصب پشت میز تولد بسازید. با سرچ الگوی جعبه و یا ظروف پاپ کورن می توانید این ظروف مقوایی را با استفاده از مقواهای رنگی بسازید. همچنین با تهیه برچسبی هماهنگ با تم تولد مورد نظرتان، و یا با برش طرحی خاص بر روی مقوا، می توانید آن ها را بر روی کارد و چنگال ها نصب کنید و هارمونی تم تولد را رعایت کنید. بادکنک آرایی در تولد جلوه فوق العاده ای به عکس ها شما خواهد داد. توصیه می کنم حتماً از بادکنک های هم رنگ با تم تولد خود، برای تزئین میز تولد و اطراف محل مورد نظر استفاده کنید. 

لوازم تم تولد کودک

چه چیزهایی باید با تم تولد کودک هماهنگ باشد؟

این موضوع کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد که چه چیزهایی با تم تولد کودک هماهنگ باشد. معمولاً لباس کودک اولین چیزی است که هارمونی رنگی و طرحی آن با تم تولد موجب افزایش جلوه و زیبایی عکس ها و جشن تولد خواهد شد. اگر میهمانان شما خیلی پایه و اهل ذوق باشند، می توانید از آن ها درخواست کنید لباس هایی یک رنگ و یا یک مدل بپوشند. البته رعایت این موضوع کمی مشکل است اما نتیجه آن در عکس ها فوق العاده است. یکی دیگر از المان هایی که هماهنگی آن با تم تولد بسیار جذاب است، انتخاب صحیح طرح و مدل کیک تولد است. شما به راحتی با سرچ شخصیت کارتونی مورد نظر و یا طرح خاصی که تم تولدتان است،  می توانید طرح کیک تولدتان را سفارش دهید. تهیه المان هایی هماهنگ با تم تولد، مانند عینک های مقوایی، کلاه، سیبیل و شکلک های رنگی که بر روی چوب چسبیده شده اند می تواند اکسسوری زیبایی برای عکس های تولد کودک باشد و در تم تولد زیبایی را چند برابر کند. یکی از انتخاب های هوشمندانه ای که می تواند در ذهن میهمانان، جشن تولد و تم تولد شمارا ماندگار کند، انتخاب طرح کارت دعوت تولد بر اساس تم تولد است. اگر امکان استفاده از المان های تم تولد بر روی کارت دعوت تولد را ندارید، می توانید تنها رنگ هماهنگ با تم تولد، برای آن انتخاب کنید.

طراحی بنر تم تولد کودک

راهنمای طراحی بنر تم تولد کودک

طراحی بنر تم تولد کودک یکی از چالش هایی است که افراد علاقمند به داشتن بنر همانگ با تم تولد، درگیر آن هستند. معمولاً این بنر ها باتوجه به تم تولد طراحی می شوند. اگر تم تولد شما یک شخصیت خاص دارد، براحتی می توانید در طراحی بنر تم تولد از آن شخصیت استفاده کنید و با عبارات دلخواه مانند "تولدت مبارک" "تولد .... سالگی (نام کودک)"  و... بنر تم تولد را طراحی کنید. دقت داشته باشید که بهتر است سایز بنر را به اندازه عرض مکانی درنظر گیرید که قرار است میز تولد را در آن قرار دهید و در همان مکان عکس بگیرید. بنر نصفه و نیمه در پشت عکس ها اصلا جالب و زیبا نخواهد بود. پس بهتر است یا کلاً بیخیال طراحی بنر تم تولد شوید، و یا حتماً اندازه درستی برای آن درنظر داشته باشید تا عکس های فوق العاده ای از جشن تولد برایتان به یادگار باقی بماند.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید