ایده و خلاقیت

محبوب ترین هتل های تبریز

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه تاریخ نگارش: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در ادامه این بخش از تشریفینو، لیستی از بهترین هتل های تبریز را اماده کردیم تا در زمان سفر به تبریز، خیلی سریع و راحت بهترین و مناسب ترین هتل را برای اقامت خود در این شهر زیباف رزرو کنید.

تبریز شهری زیبا پر از تاریخ، فرهنگ و مکان های شگفت انگیزی مانند پارک ائل گلی است. اگر قصد سفر به تبریز را دارید، پیدا کردن هتل عالی مهم است. درست در قلب تبریز، مجموعه‌ ای از هتل‌ های فوق‌ العاده برای هر نوع مسافری را خواهید دید. بنابراین چه به دنبال یک هتل لوکس 5 ستاره باشکوه باشید و چه فقط به دنبال یک مکان راحت باشید که بتوانید چند شب را در آنجا استراحت کنید، می توانید بهترین و محبوب ترین هتل های تبریز را بررسی کنید تا مناسب ترین هتل را برای اقامت خود در تبریز انتخاب نمایید.

در واقع، این هتل‌ های برتر تبریز، فقط به شما مکانی برای استراحت کردن نمی‌ دهند، بلکه مطمئن می‌ شوند که اقامت شما شگفت‌ انگیز و خاطره انگیز است. آنها با خدمات دوستانه و غذاهای لذیذ به هر مهمان احساس خاصی ارائه می کنند. این هتل‌ ها از اتاق‌ های دنج با تمام امکانات تا مناظر خیره‌ کننده از خط افق شهر، هر آنچه را که برای اقامتی خاطره‌ انگیز نیاز دارید، ارائه می‌ کنند.

بنابراین، صرف نظر از بودجه یا ترجیحات خود، مکان مناسبی برای استراحت خود در این شهر شلوغ پیدا خواهید کرد. با بسیاری از گزینه های عالی برای انتخاب، تنها چالش شما این است که تصمیم بگیرید کدام یک از محبوب ترین هتل های تبریز را رزرو کنید!

به همین منظور، در ادامه این بخش از تشریفینو، لیستی از بهترین هتل های تبریز را اماده کردیم تا در زمان سفر به تبریز، خیلی سریع و راحت بهترین و مناسب ترین هتل را برای اقامت خود در این شهر زیباف رزرو کنید.

 

پیشنهاد مطالعه : دیدنی ترین دریاچه های گیلان

 

هتل شهریار تبریز

هتل شهریار تبریز

نام این هتل، به نام شاعر نامدار پارسی گوی اهل تبریز انتخاب شده است. هتل شهریار تبریز، یک هتل 5 ستاره با امکانات و خدمات متعدد است و اگر به این فکر می کنید که کجا با خانواده در تبریز اقامت کنید، هتل شهریار می تواند بهترین انتخاب برایتان باشد. این هتل، در نزدیکی پارک ایل گلی قرار دارد که یک جاذبه گردشگری عالی برای خانواده ها است. علاوه بر این، دارای اتاق های متنوع از ظرفیت یک تا چهار نفر است و در نهایت، این هتل برای کودکان مناسب است. زیرا، همه بچه های زیر دو سال می توانند رایگان اقامت کنند. همچنین برای بچه های 2 تا 8 سال نیم بها حساب می شود.

یکی دیگر از دلایلی که باید این هتل را به عنوان یکی از گزینه های خود در تبریز در نظر بگیرید، دسترسی آن به جاذبه های اصلی مانند مسجد جامع تبریز (6 کیلومتر)، مسجد آبی (5 کیلومتر)، بازار تبریز (6 کیلومتر)، عینالی (6 کیلومتر) و و پارک ولیعصر تبریز (1 کیلومتر) است.

آدرس: تبریز، ابتدای بلوار ائل گلی

 

پیشنهاد مطالعه: معرفی ۱۰ تا از بهترین هتل های قشم

 

هتل لاله پارک کایا تبریز

هتل لاله پارک کایا تبریز

مورد بعدی که در لیست محبوب ترین هتل های تبریز وجود دارد، هتل لاله پارک کایا است. این هتل 5 ستاره دارای چندین رستوران بوده و می توانید انواع غذاهای سنتی و بین المللی را در این هتل امتحان کنید. مهمتر از همه، این رستوران ها فرهنگ و میراث اصیل ایرانی را با غذاهای برتر از سراسر جهان ادغام می کنند.

همچنین لازم است بدانید که هتل لاله پارک تبریز، از ارگ تبریز (7 کیلومتر)، کلیسای مریم مقدس تبریز (7 کیلومتر)، موزه استاد شهریار (6 کیلومتر)، پارک ایل گلی (5 کیلومتر)، موزه اندازه (7 کیلومتر)، مجموعه گردشگری آمند (24 کیلومتر)، مقبره الشعرا (6 کیلومتر) و موزه آذربایجان (6 کیلومتر).فاصله دارد. 

آدرس: تبریز، اتوبان پاسداران، میدان شهید فهمیده، جنب مرکز خرید لاله پارک

 

هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل پارس ائل گلی تبریز

از دیگر محبوب ترین هتل های تبریز می توان به هتل مجلل ایل گلی پارس اشاره کرد. این هتل 5 ستاره مانند قلعه ای شیشه ای در بالای تبریز است و با 178 اتاق در 17 طبقه، یکی از بهترین انتخاب هایی است که می توانید برای اقامت در تبریز داشته باشید. علاوه بر این، همانطور که از نامش می توانید حدس بزنید، این هتل در کنار پارک ائل گلی قرار دارد. پارک ایل گلی به دلیل زیبایی های طبیعی به قطب گردشگری شهر تبریز تبدیل شده است. حس شگفت انگیز قدم زدن در خنکای دلپذیر و با طراوت پارک را نمی توان با هیچ مکان دیدنی تبریز مقایسه کرد.

از جمله جاذبه های گردشگری نزدیک هتل ایل گلی پارس می توان به مسجد جامع تبریز (10 کیلومتر)، مسجد کبود (8 کیلومتر)، بازار تبریز (9 کیلومتر)، عینالی (9 کیلومتر)، پارک ولیعصر تبریز (5 کیلومتر)، خانه امیر نظام یاموزه قاجار (9 کیلومتر)، خانه پروین اعتصامی (8 کیلومتر) و برج ساعت (9 کیلومتر) اشاره کرد.

آدرس: تبریز، جاده ائل گلی، مشرف به پارک ائل گلی

 

پیشنهاد مطالعه: بکرترین جزایر جنوب ایران را بشناسیم؟

 

هتل بین المللی تبریز

هتل بین المللی تبریز

هتل بین المللی تبریز، در قلب شهر واقع شده است و یک هتل 4 ستاره لوکس است که مزایای زیادی دارد. این موزه به برخی از مهم ترین جاذبه های گردشگری تبریز مانند موزه سفال تبریز (3 کیلومتر)، خانه مشروطه تبریز (4 کیلومتر)، ارگ تبریز (3 کیلومتر)، کلیسای مریم مقدس تبریز (4 کیلومتر)، موزه شهریار (3 کیلومتر)، پارک ایل گلی (6 کیلومتر) و موزه اندازه (3 کیلومتر)، نزدیک است.

این هتل دارای 135 اتاق است که شامل اتاق های یک نفره، دو تخته و سه تخته مشترک است. در صورت درخواست می توانید یک تخت اضافی نیز در نظر بگیرید. به طور کلی، هتل بین المللی تبریز یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات در زمینه مدیریت هتلداری است و غذاهای ارائه شده در این هتل، فوق العاده خوشمزه و خدمات آن قابل ستایش است. از این رو، اگر فردی به دنبال مهمان نوازی و اقامتی عالی با تمام امکانات لوکس است، این هتل مقصد مناسبی برای او خواهد بود.

آدرس: تبریز، خیابان امام خمینی، نرسیده به فلکه دانشگاه

 

هتل بوتیک ارسی تبریز

هتل بوتیک ارسی تبریز

هتل بوتیک اروسی، ترکیبی از طراحی مدرن و سنتی است که در قلب شهر تبریز واقع شده است. اتاق‌ هایی این هتل دارای تزئینات زیبایی است که باعث می شود در زمان اقامت در این هتل، حس خوبی را تجربه کنید. همچنین به بساری از مکان‌ های تاریخی نزدیک است، که گشت و گذار در شهر را برایتان آسان می‌ کند.

آدرس: تبریز، ائل گلی، کوی بهارستان، کوچه سوم، پلاک 19

 

هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز

هتل گسترش یکی از هتل های 4 ستاره در تبریز است که می توانید از مزایای صبحانه در رختخواب، بوفه که طعم غذاهای سنتی را به همراه غذاهای قاره ای مختلف به شما می دهد، قهوه خانه آن لذت ببرید. همچنین از فرودگاه و ترمینال هر کدام 10 تا 15 دقیقه و راه آهن 30 دقیقه فاصله دارند. بنابراین اگر می خواهید هتل شما در نزدیکی مکان های مهم توریستی قرار گیرد، هتل گسترش بهترین هتل برای شماست.

فاصله هتل گسترش تبریز تا مسجد کبود (2 کیلومتر)، بازار تبریز (3 کیلومتر)، عینالی (4 کیلومتر)، پارک ولیعصر تبریز (2 کیلومتر)، خانه امیر نظام (موزه قاجار) (2 کیلومتر)، خانه پروین اعتصامی (2 کیلومتر)، برج ساعت (3 کیلومتر) و موزه سفال تبریز در 3 کیلومتری است.

آدرس: تبریز، چهار راه آب رسان

 

پیشنهاد مطالعه: معرفی ۱۰ فستیوال جذاب در دنیا

 

هتل دریا تبریز

هتل دریا تبریز

آیا می خواهید نزدیک بازار تبریز باشید تا بتوانید سوغاتی های زیبا و سایر وسایل سنتی را از تبریز خریداری کنید، هتل دریا گزینه خوبی برای شماست. این هتل 3 ستاره در مرکز شهر قرار دارد. بنابراین، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی برای شما مشکلی ندارد و می توانید از تاکسی یا اتوبوس برای رسیدن به جاذبه هایی مانند کلیسای مریم مقدس تبریز (4 کیلومتر)، موزه استاد شهریار (5 کیلومتر)، پارک ایل گلی (12 کیلومتر)، موزه اندازه (5 کیلومتر)، مقبره الشعرا (6 کیلومتر)، موزه آذربایجان (5 کیلومتر) و خانه حیدرزاده (5 کیلومتر) استفاده کنید.

آدرس: تبریز، خیابان راه آهن (۲۲ بهمن)، مقابل مرکز درمانی بابک

 

هتل سهند تبریز

هتل سهند تبریز

در میان بهترین و محبوب ترین هتل های تبریز، هتل درخشانی وجود دارد که با وجود 2 ستاره بودن، خودنمایی می کند. هتل سهند در یک ساختمان 3 طبقه ساده، دارای 28 اتاق منحصر به فرد است. با این حال، با توجه به محبوبیت این هتل و نزدیکی 5 دقیقه ای آن به مرکز شهر، عاقلانه است که از قبل اتاق خود رزرو کنید تا خیالتان راحت باشد. 

اتاق های هتل سهند دارای گزینه های مختلفی از یک تخته تا چهار تخته است. جالب اینجاست که هر چه تعداد تخت‌ ها در یک اتاق بیشتر باشد، قیمت آن مقرون به صرفه‌ تر می‌ شود! بنابراین، اگر به دنبال آسایش و مقرون به صرفه بودن در جریان سفر خود به تبریز هستید، هتل سهند با آغوش باز منتظر ورود شماست.

آدرس: تبریز، خیابان امام خمینی، رو به روی درب اصلی مصلی تبریز ( ما بین سه راه فردوسی و سه راه طالقانی )

 

پیشنهاد مطالعه: اولین جنگل استوایی ایران

 

هتل مروارید تبریز

هتل مروارید تبریز

اگر به دنبال یک هتل ارزان در میان محبوب ترین هتل های تبریز هستید، باید گفت که هتل مروارید بهترین گزینه است! هتل مروارید یکی از قدیمی ترین هتل های تبریز است. بنابراین، می توانید مطمئن باشید که آنها می دانند چگونه از شما استقبال کنند. این هتل 1 ستاره و ساده در یکی از خیابان های اصلی شهر واقع شده است که شما را قادر می سازد به راحتی به جاذبه های گردشگری دسترسی داشته باشید.

ارگ تبریز (1 کیلومتر)، کلیسای مریم مقدس تبریز (1 کیلومتر)، موزه استاد شهریار (1 کیلومتر)، پارک ایل گلی (9 کیلومتر)، موزه اندازه (1 کیلومتر)، مقبره شعرا (2 کیلومتر)، موزه آذربایجان (2 کیلومتر) برخی از جاذبه های گردشگری تبریز هستند که در فاصله کمی با این هتل قرار دارند.

آدرس: خیابان امام خمینی ، چهار راه گلستان (مرکز شهر)

 

اگر شما نیز محبوب ترین هتل های تبریز را می شناسید، حتما در قسمت کامنت معرفی کنید.

برچسب ها:
هتل
تبریز
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید