ایده و خلاقیت

میکروبلیدینگ ابرو | بهترین روش هاشور ابرو

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۲ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

میکروبلیدینگ چیست؟ کاربرد میکروبلیدینگ چیست؟ بهترین روش ترمیم و هاشور ابرو چیست؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالات، مطالعه این مقاله را ازدست‌ندهید.

یکی از مشکلات رایج در بین خانم‌ها، کم‌پشت بودن ابروها است. برای رفع این مشکل، در گذشته، از روش تاتو استفاده می‌شد؛ روشی که با تزریق رنگ‌ به سطحی از پوست، رنگ طبیعی آن را دچار تغییر می‌کند. مشکل بزرگ تاتو، این است که بعد از گذشت مدتی، رنگ آن تغییر می‌کند و همین دلیل باعث شده تعداد متقاضیان استفاده از آن، کاهش پیدا کند.

معمولا ابروهای تاتو شده، پس از مدت یک سال، دچار تغییر رنگ می‌شوند و به رنگ‌های سبز تیره و آبی تیره، تبدیل می‌شوند. در اکثر مواقع، رنگ تاتو ازبین نمی‌رود و حاله بد رنگی از آن باقی‌می‌ماند. برای خلاص شدن از شر آن، باید روش‌های دردناکی استفاده شود. اما امروزه، میکروبلیدینگ جایگزین فوق‌العاده‌ای برای تاتو است. با تکنیک هیجان‌انگیز میکروبلیدینگ، می‌توان قسمت‌های خالی ابرو را پر و طبیعی نشان داد. داشتن ابروهای طبیعی و پرپشت به‌کمک تکنولوژی میکروبلیدینگ، دست‌یافتنی شده‌است.

میکروبلیدینگ چیست؟ کاربرد میکروبلیدینگ چیست؟ بهترین روش ترمیم ابرو چیست؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالات، مطالعه این مقاله را از دست‌ ندهید.

 

میکروبلیدینگ چیست؟

میکروبلیدینگ چیست

میکروبلیدینگ، روشی نیمه دائمی است، که می‌توان به‌ کمک آن، ابروهای ریخته، باریک و کم‌پشت را پرپشت جلوه داد. با روش میکروبلیدینگ، نیازی به کشیدن ابرو با سایه ابرو و مداد ابرو نیست. به‌ وسیله این روش هیجان‌انگیز، موهای ابرو، به طبیعی‌ترین حالت ممکن، در قسمت‌های خالی کشیده می‌شود؛ کاری شبیه به نقاشی. میکروبلیدینگ با استفاده از رنگ‌های طبیعی و ارگانیک، نتیجه فوق‌العاده طبیعی و زیبایی برای ترمیم ابرو ایجاد می‌کند.

میکروپیگمنتیشن چیست؟ مزایا و معایب

 

مزایای میکروبلیدینگ چیست؟

بهترین میکروبلیدینگ ابرو

اگر ابروهای کم‌پشت و خالی داشته‌ باشید، حتما روش‌های مختلفی برای پرپشت نشان‌دادن آن انجام داده‌اید. میکروبلیدینگ، یکی از موفق‌ترین روش‌های ترمیم فرم ابرو است. با این روش نیمه دائمی، می‌توانید برای مدت زمان نسبتا طولانی، از کشیدن ابرو با مداد و سایه ابرو راحت شوید. این روش، مانند تاتو‌های قدیمی دچار تغییر رنگ نمی‌شود. در میکروبلیدینگ، از رنگ‌های ارگانیک، استفاده می‌شود. همین ویژگی، افراد زیادی را به سمت این روش جذب کرده‌است. اگر قصد انجام میکروبلیدینگ دارید، بهتر است نکاتی که در ادامه خواهیم گفت را، بررسی کنید.

 

میکروبلیدینگ چه مدت ماندگاری دارد؟

نمونه تاثیر میکروبلیدینگ ابرو

 

سوال رایجی که همیشه پرسیده می‌شود، این است که، مدت زمان ماندگاری میکروبلیدینگ چقدر است؟ آیا این روش، دائمی محسوب می‌شود؟ باید گفت خیر. همان‌طور که از ابتدا عنوان شد، میکروبلیدینگ روشی نیمه دائمی است. در این روش، خطوطی شبیه به موهای ابرو، مابین ابروها کشیده می‌شود. این خطوط، معمولا چیزی حدود 8 الی 18 ماه باقی‌می‌مانند. مدت زمان ماندگاری این تکنیک، برای هر فرد متفاوت است. زیرا، ماندگاری میکروبلیدینگ، ارتباط مستقیمی با سبک زندگی افراد دارد. ورزشکاران و افراد دارای پوست چرب، خیلی سریع‌تر، نیاز به ترمیم میکروبلیدینگ پیدا می‌کنند. ماندگاری این روش برای پوست‌های چرب، کم‌تر است.

 

میکروبلیدینگ چگونه انجام می‌شود؟

میکروبلیدینگ ارزان

این روش هیجان‌انگیز، به کمک ابزاری به‌ نام بلید انجام می‌شود. این ابزار، الکترونیکی نیست و تنها به‌ وسیله سوزن‌ هایی در سایز‌های مختلف و کنار هم که در سر آن وجود دارد، کار می‌کند. میکروبلیدینگ، توسط فرد متخصصی که بلیدر نامیده می‌شود، روی پوست ناحیه ابرو انجام می‌شود. در این روش، پس از ایجاد خراش روی پوست، رنگ ارگانیک جهت نفوذ به سطح خراشیده شده از پوست، روی خراش‌ها کشیده می‌شود. با این اقدام، رنگ‌ها، درون این خراش‌ها نفوذ می‌کنند و خراش‌های ایجاد شده، رنگی می‌شوند. به‌دلیل سطحی بودن خراش‌ها، این روش، روشی نیمه دائمی محسوب می‌شود. به‌ همین‌دلیل، برای پوست‌های چرب، ماندگاری طولانی‌مدتی ندارد.

مهمترین تفاوت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن چیست؟

 

آیا میکروبلیدینگ طبیعی به‌ نظر می‌رسد؟

میکروبلیدینگ طبیعی ابرو

میکروبلیدینگ، روشی است که با ظرافت بسیار زیادی انجام می‌شود. به‌دلیل حساس بودن هاشورهای ابرو، این تکنیک به‌وسیله بلید، توسط فردی متخصص انجام می‌شود. هرچه ظرافت دست بلیدر، بیشتر باشد، نتیجه کار طبیعی‌تر خواهد بود. در این روش، خراش‌های سطح پوست، بسیار نازک و ظریف هستند. به‌همین‌دلیل، میکروبلیدینگ، طبیعی‌ترین روش برای اصلاح فرم ابرو شناخته می‌شود.

 

آیا میکروبلیدینگ دوران نقاهت دارد؟

مدل هاشور ابرو

یکی از سوالاتی که توسط علاقه‌مندان به انجام میکروبلیدینگ پرسیده می‌شود، مدت زمان دوران نقاهت آن است. باید گفت، این روش دوران نقاهت طولانی ندارد. معمولا به‌دلیل سطحی بودن خراش‌هایی که توسط بلید، روی پوست ایجاد می‌شود، بهبودی آن بسیار سریع اتفاق می‌افتد. در بیشتر مواقع، دوران نقاهت این روش، حدود یک هفته طول می‌کشد. پس از گذشت یک‌ هفته، درصورتی‌که زخم‌ها به‌ طور کامل بهبود یافته‌ بیابد، می‌توانید، پس از مشورت با کلینیک زیبایی میکروبلیدینگ، از کرم‌های صورت یا لوازم آرایش استفاده نمایید.

 

آیا می‌توان میکروبلیدینگ را پاک کرد؟

هاشور ابرو

متاسفانه باید گفت، پاک کردن میکروبلیدینگ پروسه بسیار سختی است. درصورت انجام آن، آسیب‌ها و هزینه‌های بسیاری را متحمل خواهید شد. پس بهتر است، قبل از تصمیم به انجام هاشور ابرو، حتما تصمیم خود را نهایی کنید. مطمئن شوید که حداقل، برای مدت یک سال، علاقه‌مند به داشتن این فرم ابرو هستید.

 

بعد از مدت ماندگاری میکروبلیدینگ چطور می‌شود؟

مدل میکروبلیدینگ ابرو 2020

بعد از گذشت مدت زمان ماندگاری میکروبلیدینگ، چه بر سر آن می‌آید؟ آیا مانند تاتو تغییر رنگ می‌دهد؟ در جواب باید گفت که یکی از مزایای میکروبلیدینگ این است که، پس از گذشت مدت زمان ماندگاری روی پوست، هیچ تغییر رنگی نخواهد داشت. این روش، به بهترین شکل ممکن، کم‌رنگ می‌شود و درنهایت خطوط هاشور، محو می‌شود. همین ویژگی، علاقه‌مندان هاشور ابرو با این روش را، افزایش داده‌است.

 

هزینه میکروبلیدینگ چقدر است؟

هزینه میکروبلیدینگ ابرو

از مهم‌ترین پارامترهایی که هزینه میکروبلیدینگ را مشخص می‌کند، محلی است که برای انجام آن انتخاب می‌کنید. کلینیک زیبایی، بهترین مکان انجام این‌کار است. اگر علاقه‌مند به این تکنیک باشید، بهتر است فرد متخصصی را برای انجام آن انتخاب کنید. فرد متخصص، مطمئنا دوره‌های تخصصی زیادی برای انجام میکروبلیدینگ گذرانده‌ است. هرچه تخصص بلیدر، برای انجام این‌ تکنیک بیشتر باشد، هزینه میکروبلیدینگ بیشتر خواهد شد. یکی دیگر از عوامل تعیین‌کننده هزینه میکروبلیدینگ، نوع رنگی است که برای انجام این تکنیک استفاده می‌شود. رنگ‌های ارگانیک، هزینه بالاتری دارند.

 

کیفیت را فدای ارزانی نکنید

مدل میکروبلیدینگ ابرو

یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای انجام میکروبلیدینگ باید بدانید، هزینه منطقی انجام آن است. هرچه تخصص بلیدر بیشتر باشد، قطعا، هزینه بیشتری باید پرداخت کنید. هرچه زاویه دست بلیدر تخصصی‌تر باشد، ماندگاری این روش بیشتر می‌شود. هرچه کیفیت رنگ‌ها بیشتر باشد، احتمال بروز حساسیت و تغییر رنگ میکروبلیدینگ، کمتر خواهد بود. پس به‌هیچ‌وجه، کیفیت را فدای قیمت ارزان نکنید و مطمئن باشید که هزینه پایین خدمات زیبایی، یکی از نشانه‌های مهم کاهش کیفیت انجام آن است. با انجام کار ارزان، ریسک ترمیم مجدد، حساسیت پوستی و عفونت را افزایش ندهید. برای انجام میکروبلیدینگ، حتما مرکز معتبری را انتخاب کنید.

 

مراقبت‌های لازم برای میکروبلیدینگ

  • یک هفته قبل و بعد از انجام میکروبلیدینگ، از مصرف آسپرین پرهیز کنید.
  • یک هفته قبل و بعد از انجام میکروبلیدینگ، میکرودرم و خدمات پوستی تهاجمی انجام ندهید.
  • یک هفته قبل و تا زمان بهبودی میکروبلیدینگ، از لایه بردارها استفاده نکنید.
  • تا یک هفته بعد از انجام این تکنیک، حتما از ایجاد رطوبت در این ناحیه جلوگیری کنید.
  • قبل و بعد از میکروبلیدینگ، سولاریوم یا حمام آفتاب نگیرید.
  • یک ماه قبل از انجام میکروبلیدینگ، از تزریق بوتاکس بپرهیزید.
  • دو هفته پس از انجام میکروبلیدینگ، از مراجعه به استخر و سالن ماساژ پرهیز کنید.
  • رعایت بهداشت و مراقبت از عدم عفونت زخم‌های ایجاد شده، مهمترین عامل در نتیجه مطلوب است.
  • تا زمان بهبودی، از حضور مقابل آفتاب پرهیز کنید.

 

نکاتی که باید قبل از انجام میکروبلیدینگ بررسی کنید

بهترین مرکز میکروبلیدینگ

برای رسیدن به نتیجه مطلوب از میکروبلیدینگ، باید نکاتی را بدانید و برای بررسی آن‌ها، زمان کافی اختصاص دهید. هرچه بررسی‌های قبل از انجام این تکنیک، مطلوب‌تر باشد، نتیجه آن رضایت‌بخش‌تر خواهد بود. در ادامه نکاتی که قبل از انجام میکروبلیدینگ باید بدانید را، بررسی می‌کنیم.

 

1. بهترین مرکز میکروبلیدینگ را انتخاب کنید.

یکی از مهم‌ترین عوامل اثرگذار در نتیجه هاشور ابرو با این تکنیک، انتخاب بهترین مرکز میکروبلیدینگ است. با تحقیق صحیح، فرد متخصصی برای انجام این‌کار انتخاب کنید. هرچه تخصص و تجربه بلیدر بیشتر باشد، نتیجه کار او حرفه‌ای‌تر و ماندگارتر خواهد بود. سعی کنید کلینیک زیبایی معتبری برای انجام میکروبلیدینگ ابرو انتخاب کنید. محلی را برای انجام این‌کار انتخاب کنید که نتیجه کار زیبایی آن را، در دوستان و آشنایان دیده باشید.

 

2. نمونه کارهای واقعی میکروبلیدینگ را ببینید.

نمونه کارهایی که عکس‌های آن، از نظرتان استاندارد و مطلوب است، انتخاب کنید. با مراجعه حضوری به مرکز انجام میکروبلیدینگ، نمونه کارهای واقعی این افراد را ببینید. سعی کنید در مراجعه حضوری، پاسخ تمام سوالاتتان را از بلیدر بگیرید و اگر قصد انجام میکروبلیدینگ دارید، حتما با آرامش و اطمینان‌خاطر به او ، جهت انجام این‌کار مراجعه کنید.

 

3. در شبکه‌های اجتماعی تحقیق کنید.

یکی از روش‌های مطلوب برای کسب اطلاعات واقعی از خدمات زیبایی، تحقیق در شبکه‌های اجتماعی است. سعی کنید، کامنت‌های زیر عکس‌هایی که از نمونه کارهای واقعی قرار داده می‌شود را بررسی کنید و به افرادی که قبلا، از این خدمات زیبایی استفاده کرده‌اند پیام دهید. این افراد، بهترین و واقعی‌ترین منابع، برای کسب اطلاعات هستند. حتما درخصوص میزان ماندگاری میکروبلیدینگ و ظریف بودن کار بلیدر، از این افراد سوال کنید.

 

4. قیمت و کیفیت را مقایسه کنید.

یکی از مهم‌ترین اقدامات قبل از انجام میکروبلیدینگ، مقایسه قیمت و کیفیت کارهایی است که از نزدیک دیده‌اید. گاهی قیمت پایینی که برای این‌ کار اعلام می‌شود، به‌دلیل استفاده از رنگ‌های بی‌کیفیت و غیرارگانیک است. استفاده از رنگ‌های طبیعی، هزینه بالاتری به بلیدر تحمیل می‌کند و همین موضوع، هزینه انجام این‌ کار را افزایش می‌دهد. اما بی‌توجهی به این نکته، باعث بروز حساسیت، تغییر رنگ و ازدست‌دادن زیبایی هاشور ابرو خواهد شد. سعی کنید، با مقایسه صحیح و تحقیق کافی از کیفیت، اطمینان حاصل کنید. هیچ‌گاه کیفیت انجام کار خوب را، فدای قیمت پایین نکنید. زیرا هزینه‌هایی که با انجام خدمات زیبایی غیراستاندارد برایتان با دردسر تحمیل خواهد شد، بسیار بیشتر از هزینه اولیه، کار باکیفیت است.

 

میکروبلیدینگ برای چه کسانی مناسب نیست؟

 میکروبلیدینگ ابرو

در این روش، محدودیت‌هایی وجود دارد. برخی افراد، به‌دلیل مشکلات زمینه‌ای که دارند، امکان استفاده از روش میکروبلیدینگ را ندارند. پس لازم است، اگر کاندید انجام این خدمات زیبایی هستید، حتما لیست زیر را بررسی کنید تا مطمئن شوید، این روش برایتان مناسب باشد و محدودیتی برای انجام آن ندارید.

 

1. اگر تزریق ژل داشته‌اید، میکروبلیدینگ انجام ندهید.

اگر طی دو سال اخیر تزریق ژل به نواحی نزدیک ابرو داشته‌اید، انجام میکروبلیدینگ اصلا برایتان مناسب نخواهد بود. معمولا، متخصصین انجام میکروبلیدینگ، قبل از انجام آن، سوالاتی می‌پرسند. عدم تزریق ژل یکی از همین سوال‌ها است. اگر تزریق ژل انجام داده باشید، بلیدر برای انجام هاشور ابرو، تاییدیه پزشک می‌خواهد.

 

2. اگر بیماری خونی دارید، میکروبلیدینگ انجام ندهید.

اگر دارای بیماری خونی مانند Hiv، Hpv، دیابت و سایر بیماری‌های خونی هستید، به‌هیچ‌وجه تصمیم به انجام این روش نگیرید. هرچند لوازم مورد استفاده در این روش، یک‌‌بار‌‌مصرف است. اما انجام این تکنیک برای این دسته از افراد، گزینه مناسبی نیست. زیرا بهبود زخم‌ها در این افراد بسیار کند اتفاق می‌افتد و همین موضوع ممکن است، موجب عفونت نواحی خراشیده شده شود.

 

3. اگر بیماری کلوئید دارید، میکروبلیدینگ انجام ندهید.

بیماری کلوئید، به زبان ساده، عارضه‌ای پوستی است که پس از زخم ایجاد می‌شود. در برخی افراد، پس از ایجاد خراش و زخم روی پوست، برآمدگی صورتی رنگی به طول محل زخم ایجاد می‌شود. در زبان عامه، به آن گوشت اضافه گفته می‌شود. اگر بیماری کلوئید دارید، میکروبلیدینگ به‌دلیل خراش‌های متعددی که روی پوست ایجاد می‌کند، اصلا گزینه مناسبی برایتان نخواهد بود.

 

سخن آخر

میل بی‌نهایت به زیباتر شدن، یکی از ویژگی‌های انسان است. مطمئن باشید که چهره طبیعی شما، بدون انجام کارهای زیبایی، بسیار جذاب است. سعی کنید،اگر امکان انجام میکروبلیدینگ دارید و تمام شرایط آن را بررسی کرده‌اید، سراغ انجام آن بروید. استفاده از خدمات زیبایی، تنها وقتی توصیه می‌شود که آسیبی به سلامتتان وارد نکند.

میکروپیگمنتیشن لب | بهترین روش حجیم سازی لب ها

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید