ایده و خلاقیت

رنگ مو نسکافه ای | انواع مختلف رنگ مو نسکافه ای

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
تعداد رای‌دهندگان:
۴
۴

اگر علاقه مند به رنگ مو نسکافه ای باشید، باید انواع مختلف رنگ مو و بهترین برندهای رنگ مو نسکافه ای را بشناسید.

یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین رنگ موهایی که می‌تواند زیبایی شما را دگرگون کند، رنگ موی نسکافه ای است. این رنگ مو، بسیار جذاب است و برای اکثر افراد مناسب است. رنگ موی نسکافه ای، بسیار لطیف و زیبا موها را به رنگ دل‌خواه می‌رساند. ملایم بودن تغییرات در مو و طیف‌های مختلفی که رنگ موی نسکافه‌ای دارد، مهم‌ترین عامل محبوبیت آن است. این رنگ مو را می‌توانید برای خانم‌های جوان، میان سال و دختر خانم‌ها نیز استفاده کنید.

اگر می‌خواهید بدانید که بهترین برندهای رنگ مو چیست؟ انواع رنگ مو نسکافه ای چیست و برای رسیدن به بهترین رنگ مو چه نکاتی را باید بدانید، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

رنگ مو نسکافه ‌ای چگونه است؟

رنگ مو نسکافه ‌ای چگونه است

نسکافه یکی از نوشیدنی‌های گرم و خوشمزه است که علاقه‌مندان خاص خودش را دارد. اگر کمی به رنگ آن دقت کرده باشید، متوجه جذابیت فوق‌العاده رنگ آن می‌شوید. رنگ مو نسکافه ای، ترکیبی از رنگ‌ دانه‌های قهوه‌ای و شکلاتی است که کمی دودی به آن اضافه شده‌است. این رنگ مو، طیف‌های مختلفی دارد، رنگ مو نسکافه ای دودی، رنگ مو نسکافه ای شکلاتی، رنگ مو نسکافه ای شیری، رنگ مو نسکافه ای عسلی و رنگ مو نسکافه ای زیتونی از رایج‌ترین طیف‌های رنگ مو نسکافه ای محسوب می‌شوند، که در ادامه به بررسی بیشتر این رنگ هیجان‌انگیز می‌پردازیم.

 

حتما بخوانید:  مهم ترین نکات درباره آرایش و میکاپ عروس

 

رنگ مو نسکافه ای برای چه افرادی مناسب است؟

رنگ مو نسکافه ای برای چه افرادی مناسب است

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در انتخاب رنگ مو اثرگذار است، نوع تناژ پوست است. شاید شنیده باشید که بعضی افراد، رنگ پوست‌شان گرم است و برخی دیگر رنگ پوست‌شان سرد است. برای انتخاب رنگ مو، باید بدانید که در کدام دسته‌بندی قراردارید. برای انجام یکی از آسان‌ترین راه‌های شناسایی نوع توناژ پوست، می‌توانید طلای سفید و زرد را بر روی گردن خودتان قراردهید و ببینید کدام‌ یک برای شما مناسب‌تر است و جذابیت بیشتری با آن احساس می‌کنید؟ اگر طلای زرد برای پوست شما مناسب بود، تناژ پوست شما گرم و اگر طلای سفید انتخاب شما باشد، تناژ پوست‌تان سرد است.

  • اگر رنگ پوست‌تان روشن است، رنگ مو نسکافه‌ ای دودی، بهترین رنگی است که می‌توانید انتخاب کنید.
  • اگر رنگ پوست‌تان متوسط است، رنگ مو نسکافه ای عسلی، بهترین رنگی است که می‌توانید انتخاب کنید.
  • اگر رنگ پوست‌تان تیره است، رنگ مو نسکافه ای زیتونی با کمی هایلایت طلایی، بهترین انتخاب برای شما است.

 

حتما بخوانید:  بهترین سالن زیبایی و آرایشگاه عروس در تهران

 

بهترین رنگ مو هایلایت نسکافه ای کدام است؟

بهترین رنگ مو هایلایت نسکافه ای کدام است

اگر بخواهید بدانید که بهترین رنگ مو هایلایت نسکافه ای چیست، باید اطمینان داشته باشید که، همه‌چیز به رنگ پوست و رنگ چشم‌های شما بستگی دارد. این دو، عواملی هستند که تعیین می‌کنند یک رنگ مو به شما می‌آید یا نه! هرچه بهتر رنگ مو و رنگ چشم‌های‌تان را بهتر بشناسید، راحت‌تر می‌توانید بهترین رنگ مو هایلایت نسکافه‌ای را کشف کنید. معمولا، این هایلایت دخترانه جذاب را، خانم‌های جوان انجام می‌دهند. افرادی که علاقه‌مند به رنگ موهای دخترانه هستند، کم‌ سن‌تر به‌نظر می‌آیند. به همین دلیل، رنگ مو هایلایت نسکافه ای، طرفداران زیادی دارد. رنگ موی شکلاتی با هایلایت نسکافه ای نیز، یکی از خاص‌ترین و زیباترین هایلایت‌هایی است که می‌توانید انجام دهید. اگر رنگ موی شکلاتی با هایلایت نسکافه ای را انجام دهید، استایل شیک و فوق‌‌العاده‌ای برای خودتان ایجاد می‌کنید. باتوجه به این توضیحات، می‌توان گفت که بهترین برای هر شخص متفاوت است.

همه‌چیز به رنگ پوست و رنگ چشم‌های شما بستگی دارد.

 

حتما بخوانید:  آموزش آرایش انواع مدل های مختلف چشم

 

آیا رنگ موی نسکافه ای برای موهای سفید مناسب است؟

آیا رنگ مو نسکافه ای برای موهای سفید مناسب است

یکی از تخصصی‌ترین کارهایی که توسط یک رنگ کار حرفه‌ای انجام می‌شود، رنگ کردن موهای سفید است. طریقه رنگ کردن موهایی که دارای سفیدی است، اهمیت زیادی دارد. هرچه دقیق‌تر و تخصصی‌تر این‌کار انجام شود، نتیجه مطلوب‌تری خواهد داشت و ماندگاری رنگ بالاتر خواهد بود. رنگ مو نسکافه ای برای موهای سفید نیز، همین‌طور است. سعی کنید، در بهترین زمان و شرایط روحی مناسب موهای سفید را رنگ کنید. از شامپوهای نگهدارنده رنگ مو استفاده کنید و به هیچ‌عنوان در آب استخر، موهای‌تان را خیس نکنید. با رعایت این موارد، می‌توانید رنگ مو اسکافه ای را بر روی موهای سفید امتحان کنید و از آن لذت ببرید.

 

بهترین برندهای رنگ مو نسکافه ای چیست؟

بهترین برندهای رنگ مو نسکافه ای چیست

معمولا، برند رنگ مو اهمیت زیادی در کیفیت رنگ مو دارد. اگر بتوانید برند رنگ مو را به درستی انتخاب کنید، قطعا رنگ مو باکیفیتی خواهید داشت. معمولا، ماندگاری رنگ مو نیز، به برند آن بستگی دارد. هرچند، اصلی‌ترین عامل زیبایی رنگ مو نسکافه‌ ای، به تخصص رنگ کاری بستگی دارد که آن را انجام می‌دهد. اگر به آرایشگاه خوبی مراجعه کنید که رنگ کار یا شیمیایی کار آن را به خوبی بشناسید، کیفیت رنگ در پایان کار، بسیار مطلوب خواهد بود. پس برای رسیدن به بهترین رنگ مو، باید بهترین برندهای رنگ مو را بشناسید و کشف کنید و بدانید که متخصصین این کار، از چه برندهایی استفاده می‌کنند. در ادامه، به معرفی بهترین برندهای رنگ مو ایرانی و خارجی می‌پردازیم.

 

حتما بخوانید:  جذاب ترین رنگ موهای تابستان 2020

 

رنگ موی نسکافه ای بیول

رنگ مو نسکافه ای بیول

یکی از بهترین‌ برندها در حوزه رنگ مو، برند بیول است. این برند، از بهترین برندهای ایرانی محسوب می‌شود.  رنگ مو نسکافه ای بیول، با فرمولاسیون آلمانی، یکی از جذاب‌ترین رنگ‌ موهایی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. این رنگ مو، بر پایه مواد طبیعی و اورگانیک ساخته شده‌است. مراقبت از موها، مهم‌ترین ویژگی است که رنگ مو برند بیول را در بین خانم‌ها محبوب کرده است.

 

 

رنگ شیر نسکافه ای مارال

رنگ شیر نسکافه ای مارال

رنگ مو مارال، یکی از برندهای موفق در زمینه رنگ‌ مو و لوازم آرایشی است. اگر علاقه‌مند به استفاده از این رنگ مو باشید، باید بدانید که ماندگاری رنگ شیر نسکافه ای مارال، بسیار زیاد است. درواقع، برند مارال، با محصولات خارجی در رقابتی تنگاتنگ است. اگر بخواهید چنین رنگ مویی را امتحان کنید، باید از سایر محصولات مراقبت از مو مارال نیز استفاده کنید تا بهترین نتیجه را مشاهده کنید. ماندگاری رنگ مو، ارتباط مستقیمی با مراقبت از آن دارد. هرچه فرمولاسیون محصولات مراقبتی و زیبایی که استفاده می‌کنید، با یکدیگر متناسب باشد، نتیجه مطلوب‌تری خواهید دید.

 

 

رنگ موی نسکافه ای اورآل

رنگ موی نسکافه ای اورآل

اورآل یا L'Oréal یکی از برندهای معروف فرانسوی است که در زمینه آرایشی و مراقبتی، فعالیت گسترده‌ای دارد. محصولات پوست و مو لورئال، طرفداران زیادی دارند. رنگ موی نسکافه ای اورآل، یکی از جذاب‌ترین رنگ موهای نسکافه‌ ای است، که در بازار ایران عرضه می‌شود.‌ اگر عاشق رنگ مو نسکافه ای هستید، حتما برند اورآل را امتحان کنید و از زیبایی آن لذت ببرید. معمولا، آرایشگرهای حرفه‌ای، از این برند استفاده می‌کنند تا زیبایی، سلامت و جذابیت را در موها ایجاد کنند.

 

 

رنگ موی نسکافه ای پرستیژ

رنگ موی نسکافه ای پرستیژ

اگر برای رنگ مو، به آرایشگاهی متوسط مراجعه کنید، احتمالا از محصولات باکیفیت ایرانی برای شما استفاده می‌کنند. رنگ مو نسکافه ای پرستیژ، یکی از همین رنگ موها است. پرستیژ، با فرمولاسیونی قوی، محافظت از موها را تاحد زیادی انجام می‌دهد. ویتامین E، C و کراتین، در تمامی رنگ موهای این برند وجود دارد. با استفاده از رنگ موی نسکافه ای پرستیژ، می‌توانید جذابیت این رنگ را بر روی موهای خودتان مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

 

حتما بخوانید:  آموزش انواع مدل آرایش چشم 2020

 

انواع مختلف رنگ مو نسکافه ای را بشناسید

انواع مختلف رنگ مو نسکافه ای را بشناسید

همان‌طور که از ابتدا اشاره کردیم، رنگ مو نسکافه‌ ای، انواع مختلفی دارد. طیف‌های گوناگون  رنگ مو نسکافه ای، امکان استفاده از آن را برای همه افراد فراهم می‌کند. برای شناخت بهتر انواع مختلف رنگ مو نسکافه ای، در ادامه همراه ما باشید.

 

رنگ مو نسکافه ای دودی

رنگ مو نسکافه ای دودی

رنگ مو نسکافه ای، یکی از محبوب‌ترین رنگ‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید. برای ساخت این رنگ مو، باید یک دوم از رنگ بلوند دودی را با یک سوم از رنگ مو بلوند تیره را ترکیب کنید و در پایان، یک چهارم از رنگ نسکافه‌ای را مخلوط کنید و در نهایت با مقدار مناسبی از اکسیدان  6% ترکیب کنید. برای به‌دست آوردن این رنگ مو جذاب، نیازی به پایه خیلی روشن ندارید و می‌توانید، رنگ مو نسکافه ای دودی را،  در موهای طبیعی‌تان آن را اجرا کنید.

 

رنگ مو نسکافه ای شکلاتی

رنگ مو نسکافه ای شکلاتی

رنگ مو شکلاتی نسکافه ای، معمولا در تناژهای رنگی که هر برند به بازار عرضه می‌کند وجود دارد. اگر علاقه‌مند به رنگ مو نسکافه ای شکلاتی باشید، می‌توانید این رنگ را از برندهای مطرح تهیه کنید. درنظر بگیرید که تناژ رنگ قالب در این رنگ، گرم‌تر از نسکافه‌ای است و اندکی از رنگ مو شکلاتی خالص، سردتر است.

 

رنگ مو نسکافه ای شماره 5

رنگ مو نسکافه ای شماره 5

اگر بخواهید رنگ مو تیره‌ای داشته باشید، می‌توانید از رنگ مو نسکافه ای شماره 5 استفاده کنید. اگر می‌خواهید رنگ مو شما تیره‌تر باشد، بهتر است این رنگ را با اکسیدان 6% مخلوط کنید. اما درصورتی‌که عاشق رنگ‌های روشن هستید، باید رنگ مو نسکافه ای را با اکسیدان 9% مخلوط کنید. رنگ مو نسکافه ای شماره 5 نیز، انتخاب هیجان‌انگیزی برای افراد علاقه‌مند به این طیف رنگی است.

 

رنگ مو نسکافه ای زیتونی

رنگ مو نسکافه ای زیتونی

یکی از جذاب‌ترین رنگ موهایی که می‌توانید آن را بر روی موهای خودتان امتحان کنید، رنگ مو نسکافه ای زیتونی است. این رنگ مو، هیچ قرمزی ندارد. همین ویژگی فوق‌العاده، عده زیادی را علاقه‌مند به نسکافه ای زیتونی کرده است. اگر بخواهید رنگ بادوامی بر روی موهای‌تان امتحان کنید، قطعا انتخاب این رنگ بسیار صحیح است. از ویژگی‌های بارز رنگ مو نسکافه ای زیتونی، ماندگاری و دوام زیاد آن است. با ترکیب رنگ مو نسکافه ای، دودی، زیتونی به همراه واریاسیون نقره‌ای و خاکستری، می‌توانید رنگ جذابی را ایجاد کنید.

 

 

خلاصه مطلب

رنگ نسکافه‌ای، یکی از رنگ‌های جذاب تابستانی است که می‌توانید با آن حس و حال تابستان را احساس کنید. رنگ مو نسکافه ای، طیف‌های گوناگونی دارد. در این مطلب، طیف‌های مختلفی از این رنگ مو را با فرمول‌ ترکیبی آن، توضیح داده‌ایم. با مطالعه دقیق‌تر این مطلب می‌توانید بهترین برندهای رنگ مو نسکافه ای را نیز، شناسایی کنید.

شما چه فرمولی برای رنگ مو نسکافه ای می‌شناسید؟

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید