ایده و خلاقیت

جدیدترین مدل های لباس عروس کردی | لباس عروس کردی 2023

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
تعداد رای‌دهندگان:
۵
۴.۶
دسته ها:

لباس عروس کردی چگونه است؟ ویژگی لباس عروس کردی چیست و این لباس ها چه رنگی هستند؟ جدیدترین مدل لباس عروس کردی 2023 را اینجا ببینید.

یکی از زیباترین و جذاب‌ترین انواع مدل لباس عروس، لباس عروس کردی است. کردها، مردمان شاد و مهربانی هستند که سبک زندگی خاص خودشان را دارند. حضور رنگ‌ها در زندگی مردمان کرد، به وضوح مشخص است. مدل لباس کردی عروس نیز، از همین قاعده پیروی می‌کند. اگر در مدل لباس عروس کردی دقت کنید، زیبایی رنگ‌های زنده و زیبایی را می‌بینید که برگرفته از همین سبک زندگی شاد است. تفاوتی ندارد عروس کردی ارومیه را ببینید یا مدل لباس کردی ماکو را مشاهده کنید، ویژگی جذاب استفاده از لباس عروس رنگی، حتما نظر شما را هم جلب می‌کند. پارچه لباس کردی سنندج و کرمانشاه، پر از زرق و برق و شاین است.

اگر نگاهی به انواع مدل های لباس عروسی کردی کرده باشید، قطعا فستیوالی از رنگ ها، نقش‌ها و طرح‌ها را دیده اید. زیبایی این لباس‌ها به نوع پارچه‌های پر زرق و برق، شاد و رنگارنگی است که بر تن عروس خانم‌های کرد است. معمولا لباس کردی با چنین ویژگی‌هایی به شدت محبوب  است و اکثر عروس خانم‌های کرد از آن استقبال می‌کنند. مدل های لباس عروس کردی نیز مانند سایر انواع لباس عروس متنوع است. شناخت انواع مدل لباس عروس کردی، به شما ذهنیت خوبی می‌بخشد تا انتخاب عالی داشته باشید.

در ادامه، جدیدترین مدل لباس عروس کردی جدید را باهم بررسی می‌کنیم و انواع مدل لباس کردی در نواحی کرد نشین ایران را باهم می‌بینیم.

پس تا پایان همراه ما باشید.

 

لباس کردی چیست؟

جدیدترین لباس عروس کردی

شاید شما هم به شهرهای کرد نشین سفر کرده باشید و لباس کردی سقزی، لباس عروس کردی مهابادی و لباس عروس کرد اومیه‌ای را بر تن زیباترین عروس کرد ارومیه، دیده باشید. این لباس‌ها، همگی استایل خاصی دارند که در بیشتر پوشش‌های لباس‌های کردی دیده می‌شود. اگر مدل لباس کردی مهابادی یا سنندجی در آقایان را مشاهده کنید، شال کردی بر کمر آن‌ها، ویژگی مشترک لباس کردی مردانه و زنانه است.همانطور که می‌دانید، استایل لباس کردی مردانه بسیار خاص است، مدل رسمی این لباس کردی دامادی، با پارچه‌های گران قیمت و شال ابریشمی دوخته می‌شود و به شدت پر هزینه، فاخر و زیبا است.

در لباس‌های کردی، معمولا از پارچه‌های سنگ دوزی،  ترمه دوزی و هنر دست با قیمت بالا شده و گران قیمت استفاده می‌شود.

حتما بخوانید : شنل لباس عروس : جدیدترین مدل شنل لباس عروس

 

ویژگی مهم لباس عروس کردی چیست؟

لباس عروس کردی  2020

حتما با مشاهده عکس لباس عروس کردی سفید و رنگی، برای شما هم جالب است که بدانید ویژگی لباس عروس کردی چیست؟ چطور می‌توانید این مدل لباس عروس را تشخیص دهید؟ شال‌های ابریشمی، پارچه‌های زرق و برق دار رنگی، پارچه‌های پولک دار و منگوله دار طلایی، از رایج‌ترین نشانه‌های لباس کردی عروس  است. در مدل لباس کردی سال 99 نیز می‌توانید تمامی این ویژگی‌ها را مشاهده کنید. کردها، علاوه بر لباس کردی عروس ، لباس‌های مردانه متنوعی برای داماد دارند. در مقالات بعدی می‌توانید زیباترین مدل لباس کردی مردانه را مشاهده کنید.

سنگ دوزی‌های زیاد و طلایی رنگ به همراه پولک های آویزان شده از ناجیه آستین و کمربند لباس، از ویژگی‌های لباس عروس کردی محسوب می‌شود.

حتما بخوانید : مدل لباس مجلسی با پارچه پولکی کوتاه و بلند جدید 2020 [رنگ های متنوع]

بخش‌های مهم لباس عروس کردی

شاید جالب باشد که بدانید بخش‌های مهم لباس عروس کردی چیست و دقیقا چه چیزی می‌تواند این لباس‌ها را جذاب‌تر کند. با مشاهده انواع لباس عروس کردی درمی‌یابید که در ظاهر این لباس ها هیچ شباهتی به یکدیگر ندارند اما در واقع همه براساس یک نظم خاص در کنار هم قرار گرفته‌اند. معمولا لباس عروس کردی دارای سه بخش مهم است.

  1. سرپوش یا سربند: کلاو یا سروین به عنوان سرپوش‌های رایج در فرهنگ کردی شناخته می‌شوند. این سرپوش‌ها برای عروس خانم ها نیز معنا و مفهومی از حیا و نجابت هستند. استفاده از پولک‌های طلایی، منجوق و ملیله برای سرپوش بسیار رایج است. توجه داشته باشید که این المان‌ها به بهترین شکل ممکن می‌توانند هویت فرهنگ و اصالت کردی را نمایش دهند.
  2. تن پوش: معمولا تن پوش لباس عروس کردی، شامل یک پیراهن بلند مدل دار نسبتا ساده است و رویه لباس با حریر سنگ دوزی، پولک دوزی و منجوق دوزی شده آراستگی زیادی پیدا کرده است. تمام جزییات این لباس با هنر و فرهنگ کردی آمیخته شده است و همه چیز در زیباترین شکل خود نشان داده می‌شود.
  3. زیور آلات و اکسسوری لباس: در لباس‌های کردی، وجود اکسسوری‌های خاص، نمادها و هنر دست به شدت خودنمایی می‌کند. معمولا برای نشان دادن جذابیت و زیبایی بصری لباس عروس، از هنر دست کمک گرفته می‌شود. استفاده از رنگ‌های طلایی در این لباس‌ها بسیار رایج است و نمادی رایج از هنر کردها است.

 

پارچه‌های مخصوص لباس عروس کردی چیست؟

حریر، تور، مخمل و ساتن بوده که با پولک دوزی، سرمه دوزی، سنگ دوزی، ملیله دوزی، منجوق دوزی

 

با انواع لباس عروس کردی زنانه آشنا شوید

شناخت انواع مدل های لباس عروس کردی به شما اجازه می‌دهد تا آگاهانه دست به انتخاب بزنید. زیباترین و شیک‌ترین مدل لباس عروس زنانه کردی، شما را برای دستیابی به یک استایل بی نظیر آماده می‌کند. این سبک لباس‌ها در طرح‌ها، مدل‌ها و انواع مختلف طراحی و دوخته می‌شوند. به همین دلیل شناخت جزییات‌شان کمک می‌کند تا بتوانید انتخاب مطلوبی رقم بزنید.

 

1- مدل لباس عروس کردی سورانی

انواع مدل لباس عروس کردی سورانی یا کردی کرمانجی می‌تواند در مزون‌های لباس عروس سنتی این خطه وجود داشت باشد. زیبایی لباس عروس کردی کرمانجی به عنوان یک کردی میانی شناخته می‌شود. هرچند بیشتر این تفاوت‌ها مربوط به گویش و زبان مردم کرد است، اما همین اصطلاحات برای انتخاب مدل لباس عروس نیز مطرح می‌شود. اما بهتر است بدانید که در مزون‌های لباس عروس سنتی، تمامی مدل‌های کردی با یکدیگر یکسان است و تنها تفاوت آن مربوط به کمی جزییات ریز است که هویت لباس را مشخص می‌کند.

 

2- مدل لباس عروس کردی سنندج

در اکثر مدل های لباس عروس کردی سنندج، استفاده از رنگ های شاد، آرام و طبیعی دیده می‌شود. معمولا مردمان خطه کردستان، به دلیل مجاورت در مناطق خوش آب و هوا، طبیعت را بخش مهمی از زندگی می‌دانند. به همین دلیل استفاده از رنگ‌ در لباس عروس بسیار رایج است و فاخر بودن آن را نمایش می‌دهد. مدل لباس عروس کردی سنندجی با ظاهری شیک، سنگین و در عین حال جذاب خودنمایی می‌کند تا عروس دلپذیر خود را پیدا کند.

 

 

3- مدل لباس عروس کردی کرمانشاه

اگر مشتاق خرید انواع مدل لباس عروس کردی کرمانشاه هستید،  باید سری به فروشگاه‌های اصیل یا بازار بزنید. خرید این مدل لباس‌ها به شدت می‌تواند حس و حال حضور در دنیای اصالت و زیبایی را القا کند. معمولا مدل لباس عروس کردی کرمانشاهی در مزون‌های لباس عروس قابل سفارش است. شما می‌توانید با تلفیق چند مدل و المان‌های گوناگون مدنظرتان، یک لباس رویایی شیک را ایجاد کنید و از جذابیت آن لذت ببرید.

 

4- مدل لباس عروس کردی سقزی

مدل لباس عروس کردی سقزی با ترکیب تور، پولک و پارچه‌های فاخز و شیک دوخته می‌شود. زیبایی این سبک لباس به دلیل استایل بی نظیر آن چشم نواز است.معمولا عروس‌های کردی سقزی، برای خرید لباس از فروشگاه‌های سنتی این منطقه استفاده می‌کنند. گاهی امکاناتی برای دوخت لباس عروس کردی فراهم می‌شود که در چنین شرایطی می‌توان، با انتخاب پارچه‌های محبوب و طیف رنگی مدنظر، یک لباس عروس شیک، اصیل و کردی را سفارش داد. یادتان باشد به دلیل ریزه کاری‌های لباس عروس کردی، باید چند ماه پیش از عروسی برای سفارش اقدام کنید.

 

5-مدل لباس عروس کردی مهابادی

خطه مهاباد با مردمان غیور کرد شناخته می‌شود. اصالت بخش مهم زندگی اهالی این منطقه است. به همین دلیل تهیه انواع لباس عروس کردی در این محدوده بسیار رایج است. لباس عروس کردی مهابادی با دارا بودن پارچه‌های تور، حریر، گلدوزی و پولک دوزی شده، ظاهری خاص دارد. شما به راحتی می‌توانید اصالت و زیبایی را در لباس عروس کردی مهابادی مشاهده کنید. معمولا زنان این خطه با تکیه بر فرهنگ غنی خودشان، تلاش می‌کنند تا لباس‌های بومی و محلی را ترویج دهند و اصالت این ناحیه را حفظ کنند.

رنگ لباس عروسی کردی زنانه

لاکچری ترین لباس عروس کردی

همان‌طور که از ابتدا اشاره کردیم، رنگ یکی از مهم‌ترین ویژگی در انواع مدل لباس کردی محسوب می‌شود. قرمز یکی از رنگ‌های موردعلاقه در کردها است. معمولا، شادی و حس زندگی در این رنگ، لباس عروس کردی قرمز را بیش از سایر رنگ‌ها محبوب کرده است. با مشاهده عکس عروس کردستانی یا عکس عروس کردی ارومیه، متوجه معجزه رنگ‌ها در لباس خواهید شد. معمولا، رنگ‌های متنوعی را در عکس لباس عروس کردی می‌توانید ببینید. عروس كردی با لباس‌های زرد، قرمز، آبی، سبز و نارنجی دیده می‌شود.

 

حتما بخوانید : مدل موی عروس ایرانی برای جشن نامزدی جدید 2020

 

عکس خوشگل ترین لباس عروس دنیا

خاص ترین لباس عروس کردی

حتما برای شما هم جالب است که جدیدترین و زیباترین مدل لباس عروس کردی را اینجا ببینید. در این بخش، بهترین لباس عروس‌های کردی را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم. با مشاهده این عکس‌ها می‌توانید لباس موردعلاقه‌تان را برای جشن عروسی انتخاب کنید و یا با کمی تغیرات، مدل لباس کردی زنانه یا دخترانه را سفارش دهید. در ادامه لباس کردی زنانه جدید عروس را باهم می‌بینیم.

لباس عروس کردی

مدل لباس کردی سنتی با حریر سنگ دوزی شده آبی و کمربند طلا و منگوله های پولکی نقره ای

 

زیباترین لباس عروس کردی

شیک ترین و جدیدترین مدل لباس عروس کردی با سنگ دوزی و کمربند منگوله دار خیلی لوکس

 

خاص ترین لباس عروس کردی

خاص ترین مدل پیراهن عروس مدرن با پارچه سفید و رویه طرح دار شیک و لوکس 2023

 

لباس عروس کردی 2020

لاکچری ترین لباس عروس کردی با پارچه گران قیمت و کار شده خیلی شلوغ بژ

 

جدیدترین لباس عروس کردی  2020

زیباترین مدل لباس عروس کردی محجبه با آستین حریر و روسه دانتل پر کار گران قیمت

مدل لباس کردی زنانه جدید

شیک ترین لباس عروس کردی  2020

ساده ترین و زیباترین مدل لباس عروس کردی با کمربند طلایی و آویزهای ظریف و آستین بلند کلوش

 

لوکس ترین و خاص ترین لباس عروس کردی

جدیدترین مدل پیراهن عروس آبی رنگ با کمربند طلایی و منگوله های طلایی آویز دار و آستین بلند شیک و پوشیده

 

لباس عروس کردی  2020

جدیدترین و زیباترین مدل پیراهن زنانه مناسب عروس با سنگ دوزی های لوکس نقره ای، طلایی و کمربند طلایی

 

جدیدترین لباس عروس کردی

مدل لباس کردی سنتی با حریر سنگ دوزی شده صورتی و رویه سنتی زیبا و پوشیده

 

لوکس ترین لباس عروس کردی  2020

جدیدترین مدل لباس عروس کردی به رنگ خردلی با تزیینات سنگ دوزی روی دامن و پولک دوزی آویز دار در بالاتنه 

 

شیک ترین لباس عروس کردی

شیک ترین و خاص ترین مدل پیراهن عروس کردی با پارچه شیک حریر سنگ دوزی شده مدرن

 

خاص ترین لباس عروس کردی

زیباترین مدل پیراهن عروس کردی با سنگ دوزی و پولک دوزی متراکم و شلوغ 2023

 

باکلاس ترین لباس عروس کردی

جدیدترین مدل لباس کردی سنتی با حریر سنگ دوزی شده آبی و کمربند طلایی آویز دار و رویه پوشیده و زیبا

 

گران ترین لباس عروس کردی

خاص ترین مدل لباس کردی سنتی با پارچه ابی و رویه قرمز پولک دوزی شده لوکس و جذاب

 

لباس عروس کردی  بنفش

جدیدترین مدل لباس کردی سنتی با پارچه حریر شیک و لوکس سنگ دوزی شده 2023

 

لباس عروس کردی  یاسی

زیباترین و مدرن ترین مدل لباس کردی سنتی با حریر سنگ دوزی شده بنفش و رویه شاین جذاب و لوکس

لاکچری ترین لباس عروس کردی

جدیدترین مدل پیراهن عروس کردی با حریر سنگ دوزی شده و رویه مناسب و شیک

 

لباس عروس کردی سنتی

خاص ترین و جدیدترین مدل پیراهن عروس کردی با پارچه گران قیمت و لوکس زیبا

 

زیباترین لباس عروس کردی

جدیدترین استایل پیراهن عروس کردی آبی رنگ با رویه سنگ دوزی شده و گلدوزی شده و تزیینات طلایی

 

لباس عروس کردی  آبی

خاص ترین مدل لباس عروس کردی آبی رنگ و رویه سنتی خاص و شیک

 

لباس عروس کردی  آبی آسمانی

جدیدترین و شیک ترین مدل پیراهن عروس کردی حریر سفید و آبی با تزیینات جذاب و شیک

 

جدیدترین و شیک ترین لباس عروس کردی  2020

بهترین مدل لباس کردی سنتی مدرن با پارچه گلدار زیبا و شیک

 

شیک ترین و زیباترین لباس عروس کردی

جدیدترین و شیک ترین مدل لباس عروس کردی سنتی با رویه شیک و سنتی کردی جذاب

 

لباس عروس کردی  سبز

زیباترین مدل لباس کردی سنتی با حریر طرح دار شلوغ و گران قیمت و سنگ دوزی شیک

 

لباس عروس کردی  به همراه داماد کرد

ساده ترین مدل لباس کردی سنتی قرمز رنگ با شال ابریشمی سنتی و خاص

مدل لباس کردی زنانه مجلسی

لباس عروس کردی مدرن

جدیدترین و جذاب ترین مدل پیراهن عروس مدرن با رویه حریر سنگ دوزی شده جذاب

 

لباس عروس کردی  لاکچری

جذاب ترین و خاص ترین مدل پیراهن عروس صورتی رنگ با سنگ دوزی لوکس و جذاب و رویه پوشیده

 

لوکس ترین لباس عروس کردی

زیباترین و لوکس ترین مدل لباس عروس کردی با رویه گلدوزی شده و سنگ دوزی شده خاص

 

لوکس ترین لباس عروس کردی  2020

زیباترین و لوکس ترین مدل لباس عروس کردی با رویه گلدوزی شده و طرح جذاب و شیک

 

زیباترین و جدیدترین لباس عروس کردی

جدیدترین و خاص ترین مدل پیراهن زنانه خاص و جذاب بلند با رویه بنفش و سنگ دوزی جذاب 2023

 

لوکس ترین لباس عروس کردی  2020

ساده ترین و شیک ترین مدل پیراهن عروس سنگ دوزی شده در قسمت رویه شیک و سنتی

 

لباس عروس کردی بنفش

ساده ترین پیراهن عروس ساده و بلند با رویه شیک و لوکس 2023

 

خاص ترین لباس عروس کردی  2020

ساده ترین پیراهن عروس 2023 از جنس حریر با رویه سنگ دوزی شده خاص و جذاب 

 

گران تزین لباس عروس کردی

جدیدترین و زیباترین مدل لباس عروس کردی با رویه گلدوزی شده و سنگ دوزی شده لاکچری و جذاب

 

فشن ترین لباس عروس کردی  2020

زیباترین و خاص ترین مدل پیراهن عروس با سنگ دوزی و گلدوزی شیک و جذاب 2023

 

شیک ترین لباس عروس کردی  2020

لوکس ترین مدل پیراهن عروس عروس سبز سدری با تزیینات سنگین و خاص

 

خاص ترین لباس عروس کردی

جدیدترین و شیک ترین مدل پیراهن صورتی کم رنگ با سنگ دوزی جذاب و ساده روی آستین

 

جدیدترین و لوکس ترین لباس عروس کردی  2020

شیک ترین مدل پیراهن عروس با رویه سنگ دوزی و گلدوزی شده حریر ساده و جذاب

 

لباس عروس کردی قرمز رنگ

جدیدترین مدل پیراهن عروس کردی قرمز رنگ با تزیین لوکس و سنتی طلایی رنگ

 

شیک ترین لباس عروس کردی  2020

لباس عروس کردی صورتی رنگ با تور سر همرنگ لباس و گلدوزی شیک و جذاب 2023

مدل لباس کردی زنانه جدید و شیک

زیباترین لباس عروس کردی  امسال

بهترین مدل لباس عروس کردی سنتی حریر با رویه آبی رنگ سنتی و آویز پولک طلایی

 

لباس عروس کردی ثروتمند

زیباترین و لوکس ترین مدل لباس عروس کردی با کمربند طلایی خاص و لاکچری 2023

 

خرید لباس عروس کردی

جدیدترین  و خاص ترین مدل لباس عروس کردی آستین دار پوشیده با رویه سنگ دوزی شده زیبا

 

سفارش لباس عروس کردی

شیک ترین مدل لباس عروس کردی با رویه سنگدوزی شده لوکس

 

قیمت لباس عروس کردی کرمانشاهی

جدیدترین مدل لباس عروس خردلی رنگ با رویه پولکی طلایی شیک و لوکس 

 

زیباترین لباس عروس کردی  2020

جدیدترین و شیک ترین مدل لباس عروس زرد رنگ با رویه مشکی سنتی و خاص 

 

شیک ترین لباس عروس کردی  2020

شیک ترین و جدیدترین مدل لباس عروس صورتی رنگ با رویه ساتن و حریر طرح دار جذاب

 

خاص ترین لباس عروس کردی  2020

زیباترین مدل پیراهن عروس کردی با رویه حریر ساده و سنگ دوزی سنگین و شلوغ

 

لباس عروس کردی  بنفش

شیک ترین مدل پیراهن مجلسی و لباس عروس کردی 2023 با رویه تزیین شده و خاص

 

جدیدترین و زیباترین لباس عروس کردی  2023

زیباترین مدل لباس با رویه سنگ دوز شده همرنگ و کمربند طلایی رنگ و منگوله دار طلایی

بهترین و جذاب ترین استایل لباس عروس کردی با سنگ دوزی و منجوق و ملیله طلایی رنگ بر روی زمینه گلبهی

بهترین و جذاب ترین استایل لباس عروس کردی با سنگ دوزی و منجوق و ملیله طلایی رنگ بر روی زمینه گلبهی

شیک ترین مدل لباس عروس کردی با پارچه قرمز رنگ حریر و دانتل ترکیبی به همراه شال ابریشمی لوکس و زیبا

شیک ترین مدل لباس عروس کردی با پارچه قرمز رنگ حریر و دانتل ترکیبی به همراه شال ابریشمی لوکس و زیبا

زیباترین مدل لباس عروس کردی با پارچه قرمز رنگ و رویه گران قیمت طلاکوب شده و اکسسوری های طلا

زیباترین مدل لباس عروس کردی با پارچه قرمز رنگ و رویه گران قیمت طلاکوب شده و اکسسوری های طلا

فاخرترین استایل لباس عروس کردی با سنگ دوزی و پارچه دانتل قرمز رنگ گران قیمت به همراه اکسسوری های طلا

فاخرترین استایل لباس عروس کردی با سنگ دوزی و پارچه دانتل قرمز رنگ گران قیمت به همراه اکسسوری های طلا

زیباترین و خانومانه ترین لباس عروس کردی با سنگ دوزی طلایی رنگ و حریر سر قرمز با دور دوزی دانتل

زیباترین و خانومانه ترین لباس عروس کردی با سنگ دوزی طلایی رنگ و حریر سر قرمز با دور دوزی دانتل

امروزی ترین مدل لباس عروس کردی با استفاده از پارچه گران قیمت سنگ دوزی شده با استایل شیک

امروزی ترین مدل لباس عروس کردی با استفاده از پارچه گران قیمت سنگ دوزی شده با استایل شیک  

لاکچری ترین مدل لباس عروس کردی با سنگ دوزی  و گلدوزی سفید و آبی بر روی حریر شیک و بی نظیر به همراه اکسسوری طلایی عروس

لاکچری ترین مدل لباس عروس کردی با سنگ دوزی  و گلدوزی سفید و آبی بر روی حریر شیک و بی نظیر به همراه اکسسوری طلایی عروس

شیک ترین  عروس کردی با سنگ دوزی سفید رنگ و گل های برجسته قرمز متناسب با استایل عروس خانم

شیک ترین  عروس کردی با سنگ دوزی سفید رنگ و گل های برجسته قرمز متناسب با استایل عروس خانم

 

 

 

 

حتما بخوانید : 50 مدل لباس عروس پرنسسی پفی 2023 [شیک] + عکس

 

خلاصه مطلب

در عروسی کردی، می‌توانید انواع مدل لباس کردی  را مشاهده کنید. اگر شما هم عروسی درپیش دارید و می‌خواهید زیباترین و بهترین مدل لباس عروس کردی را انتخاب کنید، حتما به عکس‌ها دقت کنید و باتوجه به رنگ موردعلاقه‌تان، یکی از آن‌ها را برای سفارش به مزون لباس عروس انتخاب کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
میلاد زارعی
۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱

کجا میدونم سفارش بدم

پاسخ
میکائیل
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۹

سلام کجا میتونم از این لباسا سفارش بدم

پاسخ
امیرحسین سلطانی
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷

سلام دختر تو زن من میشه

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید