ایده و خلاقیت

سوالات خواستگاری که پسرها باید بپرسند

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۴.۵

اگر برای روز خواستگاری استرس دارید و نگران هستید که چگونه سوالات مهم را مطرح کنید، در این مطلب سوالات خواستگاری که پسرها باید بپرسند را لیست کرده ایم.

یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که قبل از شروع زندگی مشترک تجربه می‌کنید، مراسم خواستگاری است. این مراسم معمولا با هدف آشنایی بیشتر دختر و پسر و خانواده‌ها برگزار می‌شود. در این مراسم، معمولا بزرگترها به همراه داماد به منزل عروس می‌روند تا آشنایی اولیه‌ای کسب کنند. این آشنایی معمولا با توجه به بررسی‌های ظاهری و برداشت‌های شخصی طرفین از نحوه برخورد خانواده‌ها انجام می‌شود. در جلسه خواستگاری، خانواده دختر و پسر شروع به معرفی خودشان می‌کنند تا خانواده طرف مقابل، امکان برقراری ارتباط بیشتری با آن‌ها داشته باشد. بعد از این مرحله، خانواده دختر و پسر برداشت‌های اولیه‌شان را بررسی می‌کنند و وارد فاز جدی‌تری از خواستگاری می‌شوند. در جلسه دوم خواستگاری معمولا صحبت‌های جدی‌تری درخصوص ازدواج و مقدمات آن، مطرح می‌شود. دختر و پسر در این جلسات فرصت آشنایی بیشتر دارند. سوالات که خانواده عروس از داماد در خواستگاری می‌پرسند، بخشی از شناخت آن‌ها را تشکیل می‌دهد. لیست سوالات خواستگاری برای دختر و پسر، به آن‌ها کمک می‌کند تا با پرسیدن سوالات خواستگاری جلسه اول، دید بهتری در شناخت طرف مقابل پیدا کنند و درصورت به توافق رسیدن در این مرحله، وارد مرحله دوم شوند.

مهم‌ترین سوالاتی که باید در خواستگاری مطرح کنید چیست؟ چگونه با پرسدین سوال و بررسی رفتار طرف مقابل‌تان را بشناسید؟  آیا سوالات خواستگاری تعیین کننده سرنوشت زندگی آینده‌تان است؟ در ادامه به بررسی پاسخ این سوالات می‌پردازیم.

پس تا پایان همراه ما باشید.

 

لیست سوالات خواستگاری چیست؟

لیست سوالات خواستگاری چیست؟

شاید بارها و بارها در وب گردی‌ها با لینک‌های فن بیان در خواستگاری، سوالات خواستگاری دکتر فرهنگ، سوالات خواستگاری دکتر انوشه و لینک‌هایی از این قبیل مواجه شده باشید. وجود چنین محتواهایی، نشان دهنده اهمیت اطلاع از سوالاتی است که باید در جلسه خواستگاری مطرح شوند. روز خواستگاری، روزی است که دختر و پسر و خانواده‌ها، نسبت به هم اطلاعاتی کسب می‌کنند و با آشنایی بیشتر، نسبت به تصمیم‌گیری درخصوص تایید یا عدم تایید طرف مقابل به‌عنوان همسر آینده فرزندشان، اقدام می‌کنند. همین موضوع، نشان دهنده اهمیت این سوالات است. درواقع، بخشی از شناختی که می‌توانید نسبت به طرف مقابل کسب کنید، به‌وسیله همین سوالات و نحوه پاسخ به آن مشخص می‌شود.

با آگاهی بیشتر درخصوص سوالات مهمی که باید در مراسم خواستگاری بپرسید، خواستگاری موفقیت آمیزتری را تجربه خواهید کرد

 

حتما بخوانید: تشریفات مراحل ازدواج از خواستگاری تا ازدواج در ایران [100% کامل]

 

آیا پرسیدن سوالات خواستگاری بهترین راه شناخت خواستگار است؟

آیا پرسیدن سوالات خواستگاری بهترین راه شناخت خواستگار است؟

شاید به‌نظر عده‌ای، سوالات آخرین جلسه خواستگاری و حتی سوالات اولیه در زمان شروع پروسه خواستگاری، مهم‌ترین بخش یک خواستگاری باشد و راه شناخت خواستگار، ازطریق پرسیدن همین سوالات باشد. اما بهتر است بدانید که پرسیدن سوال، اصلا برای شناخت طرف مقابل کافی نیست. چیزی‌که در زمان پرسیدن این سوالات اهمیت دارد، نحوه پاسخ‌گویی فرد به سوالات شما است. درواقع، تحلیلی که شما از پاسخ سوالات خواهید داشت، مهم‌ترین بخش در خواستگاری است. شخصیت شناسی در خواستگاری معمولا با تحلیل پاسخ طرف مقابل به پرسش‌هایی که مطرح می‌شود، به‌دست می‌آید. پس بهتر است، به جای جستجوی مداوم برای پیدا کردن بهترین کانال سوالات خواستگاری و یا لیست سوالات جلسه اول خواستگاری شهاب مرادی، به تحقیق درخصوص روانشناسی روابط و زبان بدن در افراد بپردازید. با درنظر گرفتن این پارامترها، قطعا خواستگاری موفقیت‌آمیزی را تجربه خواهید کرد.

زبان بدن افراد، بهترین اطلاعات را درخصوص نحوه برخورد آن‌ها با مشکلات، چالش‌ها و احساسات، نشان می‌دهد.

 

حتما بخوانید: در اولین جلسه خواستگاری چه می گذرد؟ (سوالات مهم خواستگاری)

 

اهمیت پرسیدن سوالات خواستگاری چیست؟

اهمیت پرسیدن سوالات خواستگاری چیست؟

تفاوتی ندارد که شما پسر باشید یا دختر! به هر حال لازم است بدانید که سوالات خواستگاری چه اهمیتی در شناخت فرد دارد و مزایای استفاده از آن‌ها چیست؟ آگاهی در خصوص سوالات استراتژیک و کلیدی که در پروسه خواستگاری مطرح می‌شود بسیار زیاد است. به این ترتیب می‌توانید با اطمینان بیشتری پا در رابطه بگذارید و به بهترین شکل ممکن در خصوص طرف مقابل اطلاعات کسب کنید. این سوالات اهمیت زیادی دارند و معمولا با اهداف مختلفی تعیین میشوند. سوالات خواستگاری در یک رابطه عاطفی و مهم بین دو فرد مستقل مطرح می‌شوند.. این سوالات برای دختر و پسر به عنوان ابزاری برای برقراری ارتباط عمیقتر و بهتر، درک بهتر از یکدیگر و همچنین بررسی تطابق‌ها و تفاوت‌ها در نظر گرفته می‌شوند. اهمیت سوالات خواستگاری به تفکیک زیر بررسی می‌شود.

  1. شناخت بهتر همسر آینده: سوالات خواستگاری به آقا پسرها کمک می‌کنند تا همسر آینده احتمالی را بهتر بشناسند. این سوالات شامل اطلاعاتی درباره عقاید، ارزش‌ها، رویکردها و ترجیحات هر طرف می‌شوند. این اطلاعات برای سازگاری و تطبیق در آینده بسیار اهمیت دارند و می‌تواند نقشی سرنوشت ساز داشته باشد.
  2. تعامل مطلوب و موثر: سوالات خواستگاری به طرفین کمک می‌کنند تا در تعاملات خود موثرتر باشند. با پرسیدن سوالات مربوط به نحوه برخورد با مشکلات، رفتارها و احساسات، هر طرف می‌تواند بهتر درک کند که چگونه می‌تواند در موقعیت‌های مختلف بهتر عمل کند و به نیازهای دیگر طرف پاسخ دهد. همین موارد کوچک می‌تواند انتظارات شما از رابطه را تخمین بزند.
  3. بررسی تفاوت‌ها و شباهت ها: سوالات خواستگاری به طرفین کمک می‌کنند تا به بهترین شکل ممکن شباهت ها و تفاوت‌هایشان را بررسی کنند. با پرسیدن سوالات مربوط به اولویت‌ها، اهداف و انتظارات، هر طرف می‌تواند بهتر درک کند که آیا این رابطه متعهد کننده و سازگاری دارد یا خیر.
  4. ایجاد ارتباط عمیق: سوالات خواستگاری می‌توانند در ایجاد ارتباط عمیقتر و صمیمی‌تر بین طرفین نقش مهمی ایفا کنند. با پرسیدن سوالات درباره خاطرات، روابط قبلی، آرزوها و رویاها، هر طرف می‌تواند به طور عمیق‌تری در مورد زندگی و خواسته‌های دیگر طرف بداند. آقا پسرها با پرسیدن این سوالات شانس بالایی دارند تا انتظارات طرف مقابل را ارزیابی کنند و در شخصیت، هویت و ویژگی‌های شخصی خودشان، برآورده سازی این نیازها را بررسی کنند.

اهمیت سوالات خواستگاری در این است که شما را قادر می‌سازد تا چشم انداز رابطه را تصور کنید و با یک ارزیابی دقیق بتوانید موفقیت یا عدم موفقیت رابطه را بررسی کنید.

 

آداب پرسیدن سوالات خواستگاری پسر چیست؟

آداب پرسیدن سوالات خواستگاری پسر چیست؟

اطلاع از آداب مطرح کردن سوالات خواستگاری از طرف پسر اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل شما باید در این زمینه اطلاعات و آگاهی کافی داشته باشید. معمولا یکی از بخشهای مهم این آداب، آماده‌باش و آگاهی است. شما قبل از مطرح کردن سوالات خواستگاری، باید به اندازه کافی آمادهه باشید و با دقت به موضوع رابطه و نیازهای خود آگاهی پیدا کنید. این اقدام شامل شناخت محیط خانواده طرف دیگر، مقدمات خواستگاری و مفاهیم اولیه ازدواج است.نکته مهم دیگری که به عنوان آداب سوالات خواستگاری مورد توجه قرار میگیرد، صبر و توجه کافی است. یادتان باشد که  صبر کردن حین مکالمه و توجه به پاسخ‌ها و توضیحات خانواده طرف مقابل بسیار مهم است. با دقت به اظهار نظرها گوش کنید و سعی کنید به خوبی این جزییات را درک کنید. احترام به خانواده عروس از بدیهیاتی است که باید آن را جدی بگیرید. در هنگام مطرح کردن سوالات، احترام کامل به خانواده عروس خانم را در نظر داشته باشید. با احترام به خانواده و درخواست‌ها بپردازید و به سنت‌ها و اعتقادات آنها احترام بگذارید. یادتان باشد که انتخاب  زمان مناسب برای برگزاری جلسه برای پرسیدن این سوالات مهم است. زمان مطرح کردن سوالات خواستگاری نیز بسیار مهم است. برای آنکه بازخورد خوبی از خانواده طرف مقابل دریافت کنید، باید با هماهنگی بیشتر، این موضوع را بررسی کنند، زمان مناسبی را برای مطرح کردن سوالات انتخاب کنید. انتخاب کلمات مناسب می‌تواند بخشی از هنر شما به حساب آید! انتخاب کلمات باید حتما با احتیاط و دقت انجام شود. استفاده از کلمات محبت آمیز با این روند بازخورد عالی خواهد داشت. تلاش کنید تا حسن نظر و تعهدتان را نشان دهید تا عروس خانم آینده با اطمینان خاطر پاسخگوی سوالات شما باشد.

 

چگونه خواستگاری موفقی را تجربه کنید؟

چگونه خواستگاری موفقی را تجربه کنید؟

مهارتهای گفتگو در خواستگاری، مهم‌ترین موضوعی است که باید قبل از مشخص کردن تاریخ خواستگاری، به آن بپردازید. معمولا، دختر و پسر برای برقراری ارتباط با یکدیگر، نیازمند کسب مهارت‌های گوناگونی هستند. اجتماعی بودن، وقت شناسی، رعایت ادب و احترام، شناخت مطلوب از جنس مخالف و روشن بودن اهداف زندگی، از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید درخصوص آن به نتیجه برسید و سپس برای تعیین روز خواستگاری اقدام کنید. به‌دست آوردن لیست سوالات خواستگاری به تفکیک جلسات، تنها راه رسیدن به موفقیت در خواستگاری نیست. یک خواستگاری موفق، با آگاهی و شناخت میسر است.

 

حتما بخوانید: در مراسم خواستگاری چه بگوییم؟ (لیست مهمترین سوالات خواستگاری)

 

مهم ترین سوالات خواستگاری که پسرها باید بپرسند

مهم ترین سوالات خواستگاری که پسرها باید بپرسند

در جلسه خواستگاری، فرصت کافی برای مطرح کردن سوال‌های‌تان خواهید داشت. پس سعی کنید، با مشاهده سوالات پسر از دوست دختر، شناخت‌تان را نسبت به طرف مقابل بالا ببرید؛ تا درنهایت بتوانید بهترین تصمیم را برای ازدواج و شروع زندگی مشترک با شریک زندگی‌تان، بگیرید.

 

از اعتقادات و روحیه مذهبی او سوال کنید

از اعتقادات و روحیه مذهبی او سوال کنید

یکی از جدی‌ترین و اساسی‌ترین موضوعاتی که در آینده زندگی مشترک تاثیرگذار است، همسو بودن زن و شوهر در موضوعات اعتقادی است. اصلا لازم نیست که تندرو مذهبی باشید که اطلاع از سوالات خواستگاری مذهبی را ضروری بدانید. در هر سطح از اعتقادات مذهبی، نیاز دارید که طرف مقابل‌تان را بسنجید. قطعا افرادی که ازنظر دینی و اعتقادی، در مخالفت باهم قراردارند، قادر به داشتن زندگی مطلوب و عاشقانه نیستند. هرچند در موارد اندکی درک و پذیرش این تفاوت‌ها، داشتن یک زندگی مطلوب را ممکن می‌کند. سعی کنید، اطلاعاتی درخصوص طرز فکر طرف مقابل‌تان در شرایط مختلف اعتقادی کسب کنید و در نهایت، به جمع بندی خوبی دست پیدا کنید.

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین تشریفات مجالس و تشریفات عروسی در تهران

 

از اصول فرهنگی اجتماعی و خطر قرمزها بپرسید

از اصول فرهنگی اجتماعی و خطر قرمزها بپرسید

اگر در کانال سوالات خواستگاری جستجویی کرده باشید، حتما به سوالاتی برخورده‌اید که برای‌تان چندان مهم به‌نظر نمی‌آمده است. اما باید بدانید که اصول فرهنگی و دیدگاه‌های فرهنگی، بخش مهمی از سوالات شما را تشکیل می‌دهد که باید درمورد آن آگاهی لازم را کسب کنید. در اصول فرهنگی، نوع دیدگاه به جامعه و خط قرمزهای هر فرد، نشان دهنده سبک زندگی آینده او است. سعی کنید، درخصوص فرهنگ خانواده طرف مقابل‌تان اطلاعات درستی به‌دست آورید و طرز فکر آن‌ها را درخصوص نوع رفتار اجتماعی، وقایع فرهنگی و علایق مشترک در این زمینه بررسی کنید.

 

از ارتباطات خانوادگی و اجتماعی بپرسید

از ارتباطات خانوادگی و اجتماعی بپرسید

قطعا زمانی که از هیجان اولیه ازدواج‌تان کم شود، به فکر رفت و آمدهای خانوادگی و دوستانه می‌افتید. اطلاع از خط فکری طرف مقابل‌تان در چنین شرایطی، بخش مهمی از زندگی‌تان را تشکیل می‌دهد. قطعا، زندگی یک فرد اجتماعی و عاشق رفت و آمد، در کنار فرد درونگرا و بدون علاقه‌مندی به چنین روابط و رفت و آمدهایی، چیزی شبیه به جهنم است. پس سعی کنید، با دقت رفتار طرف مقابل و خانواده‌ او را بررسی کنید و در مراحل گام به گام خواستگاری، نوع برخورد، صمیمیت، اجتماعی بودن و حد و مرزها را درک کنید و به صراحت، درخصوص میزان رفت و آمد در زندگی آینده‌تان سوال کنید.

توصیه بزرگان در ازدواج این است که؛ قبل از ازدواج چشم‌های‌تان را باز کنید و بعد از ازدواج آن را ببندید! این موضوع، به ضرورت تحقیق و تحلیل خواستگار و تعامل بعد از ازدواج اشاره می‌کند.

 

از نحوه مدیریت زندگی سوال کنید

از نحوه مدیریت زندگی سوال کنید

اگر سوال شما این است که تو خواستگاری چی بپرسم؟ باید بدانید، یکی از مهم‌ترین سوالات در جلسه خواستگاری صحبت درخصوص نحوه مدیریت زندگی مشترک است. این روزها که تعادل بسیاری از سطوح زندگی در خانم‌ها و آقایان برهم خورده است، عده زیادی متمایل به مدیریت زندگی به سبک مرد سالاری و زن سالاری رفته‌اند. اصول مطلوب یک زندگی مشترک، مدیریت به‌صورت اشتراکی است؛ به‌گونه‌ای که وظایف بین افراد تقسیم شود و مدیریت کلیه امور زندگی بر دوش هر دو نفر باشد. در چنین خانواده‌ای معمولا مشورت، قبل از تصمیم گیری نهایی صورت می‌گیرد. سعی کنید، چنین اصولی را در زندگی درپیش بگیرید.

یک خانواده متعادل خانواده‌ای است، که برای تصمیم گیری کلیه امور از مشورت استفاده می‌کند.

 

از چارچوب کلی زندگی سوال کنید

سوالات خواستگاری

شاید از رفتار دختر در جلسه اول خواستگاری، بتوانید اطلاعات خوبی درخصوص لایف استایل کلی او به‌دست آورید، اما باید برای اطمینان بیشتر و شناخت مطلوب‌تر، اطلاعات دقیق‌تری به‌دست آورید. سوال درخصوص علایق، سلیقه‌ در سبک زندگی و استانداردهای ذهنی طرف مقابل‌تان، موجب می‌شود تا بتوانید برای تصمیم گیری درخصوص شروع زندگی مشترک با او، به نتیجه مطلوبی برسید. سعی کنید، در همین سوالات، به خواسته‌های طرف مقابل از زندگی و نیازهای او اشراف پیدا کنید و به دقت آن‌ها را بررسی کنید تا بتوانید خودتان را در برطرف کردن این نیازها بسنجید.

 

حتما بخوانید: بهترین شیرینی برای خواستگاری

 

10 سوال مهم در مراسم خواستگاری چیست؟

10 سوال مهم در مراسم خواستگاری چیست؟

هرچند آشنایی پیش از ازدواج در تعاملات متعدد، رفت و آمدها و حضور در شرایط گوناگون مشخص میشود. اما بهتر است بدانید که این 10 سوال خواستگاری برای پسرها تنظیم شده است و کمک می‌کند تا جایگاه خودشان در رابطه را کشف کنند. یادتان باشد که سوالات هر فرد متناسب با سطح دغدغه‌ها، علایق و سلیقه ها متفاوت است و این 10 مورد سوالات خواستگاری پسرها، صرفا چند نمونه مهم از مواردی است که در این جلسه مطرح می‌گردد.

  1. آیا مایل هستید در آینده با یکدیگر در شهر X زندگی کنیم؟  این سوال برای بررسی تمایل طرفین به ادامه رابطه و تعهد در آینده مطرح می‌شود. معمولا تعیین محل زندگی یکی از موارد مهمی است که باید بر سر آن توافق داشته باشید.
  2. چه ارزش‌ها و اصولی در زندگی برای شما مهم است؟ چارچوب‌ها و خط قرمزهای شما چیست؟  این سوال به طرفین کمک می‌کند تا درک بهتری از ارزش‌ها، اصول و معیارهای یکدیگر پیدا کنند. یادتان باشد که این سوالات متناسب با سطح دغدغه ها مشخص می‌شوند.
  3. اهداف و رویاهای آینده‌ شما چیست؟ آیا مایل به صحبت در خصوص آن هستید؟  این سوال به شما کمک می‌کند تا بدانید همسویی آینده رابطه شما چگونه است و آیا اهداف یا آرزوهای مشترکی دارید یا خیر!
  4. بررسی نحوه مواجهه با مشکلات و اختلافات روزمره چگونه است؟ این سوال به طرفین کمک می‌کند تا نحوه مدیریت و حل مشکلات را درک کنند و سطح تعامل و همکاری را بسنجند. یادتان باشد که در یک رابطه ازدواج، همه چیز نرمال و عادی نیست و گاهی شرایط بحرانی می‌تواند همه چیز را بهم بریزد.
  5. چه نوع پشتیبانی و حمایتی از همسر آینده خودتان انتظار دارید؟ این سوال به شما کمک می‌کند تا نیازهای همسر آینده را درک کنید و متناسب با نیازهای او، انتظارات و میزان حمایت مدنظر، عکس العمل مناسبی نشان دهید.
  6. چگونه به تفریحات و سرگرمی‌های خود اهمیت می‌دهید؟ تفریحات مدنظرتان چیست؟ پاسخ این سوال به طرفین کمک می‌کند تا درک کنند که آیا سبک زندگی و سرگرمی‌هایشان با هم سازگاری دارد یا خیر! در برخی موارد ساپورت کردن همسر با همسویی در علایق یکی از اقدامات مطلوبی است که موجب صمیمیت و حفظ رابطه می‌شود.
  7. برای تعامل با خانواده من و خودتان چه برنامه ای در ذهن دارید؟ پاسخ این سوال به شما کمک می‌کند تا نظرات و نگرش‌های همسر احتمالی آینده را  درباره تعامل با خانواده، درک کنید. چگونگی ارتباط با والدین و اقوام درجه 1 از هر طرف اهمیت زیادی دارد. به این ترتیب می‌توانید آینده رابطه، نوع روابط، عمق آن و سایر جزییات را بدانید.
  8. بررسی نقطه نظرات در مورد مسائل مالی و مدیریت مالی! درک پاسخ این جمله به طرفین کمک می‌کند تا نظرات و رویکردهایشان نسبت به مسائل مالی را بررسی کنند و از نظر سازگاری و شرایط خاص همه چیز را بسنجند. یادتان باشد که بسیاری از ازدواج ها به دلیل مشکلات مالی و عدم هماهنگی زوجین خاتمه می یابد. پس بدیهی است که باید حتما در این زمینه به نقطه نظر مشترک دست پیدا کنید.
  9. هدفتان از تشکیل خانواده چیست؟: این سوال برای بررسی تمایل طرفین به تشکیل خانواده و برنامه‌ریزی آینده مطرح میگردد. معمولا تمایل به دارا بودن فرزند در آینده نیز بخشی از اهمین ماجرا است که باید به وضوح در مورد آن فکر کنید و تصمیم بگیرید.
  10. نحوه نگاه شما به ارتباطات و احساسات در رابطه چگونه است؟ این سوال به طرفین کمک می‌کند تا نگرش خودشان را نسبت به ارتباطات افزایش داده و مدیریت احساسات را درک نموده و به تعادل مطلوبی دست پیدا کنند. یادتان باشد که چگونگی برقراری ارتباط با اقوام، دوستان و آشنایان نیز در همین مرحله مورد بررسی قرار میگیرد. انتظارات اولیه از روابط احساسی مابین زن و شوهر نیز موضوع مهمی است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

یادتان باشد که بررسی نقطه نظرات، اهداف، خط قرمزها و ایده آل ها همگی میتواند آینده رابطه شما را مشخص کند. درنظر داشته باشید که حتی مسائلی مثل چگونگی استفاده از شبکه های اجتماعی، حدود رابطه و فضای شخصی نیز میتواند در این زمینه دخیل باشد و آینده ارتباط را تحت تاثیر قرار دهد.

 

وظایف خانواده عروس و داماد در جلسه خواستگاری چیست؟

وظایف خانواده عروس و داماد در جلسه خواستگاری چیست؟

معمولا، جلسات خواستگاری برای نزدیکی بیشتر خانواده‌ها و شناخت بهتر آن‌ها برگزار می‌شود. علاوه بر روشن کردن جوانان درخصوص دانستن "مهم‌ترین سوالاتی که باید از نامزدمان بپرسیم" ایجاد محیطی امن و آرام برای صحبت کردن جوانان نیز، بخش مهمی از وظیفه والدین در جلسه خواستگاری است. دانستن این موضوع که در روز خواستگاری چگونه رفتار کنیم تا جوانان برای ابراز عقیده و نظرشان احساس راحتی کنند و برای صحبت خصوصی با یکدیگر اعتماد به نفس کافی داشته باشند، همه از وظایف خانواده‌ها محسوب می‌شود.

 

خلاصه مطلب

شاید برای شما هم جالب باشد که یک لیست بلند بالا از سوالات پسر و دختر در جلسه خواستگاری داشته باشید و یا پاسخ سوال همیشگی‌تان به "شب خواستگاری چی بپوشم؟" را اینجا بخوانید، اما طبق تجربیاتی که تیم تشریفینو طی این سال‌ها کسب نموده است، بهترین شرایط برای حضور در جلسه خواستگاری، اطلاع از موضوعات کلی است که باید درخصوص آن صحبت کنید. با مطالعه دقیق‌تر موضوعاتی که در بالا مطرح شد، قادر هستید که بهترین لیست سوالات را براساس نیازهای شخصی‌ و سبک زندگی‌تان تهیه کنید. قطعا این روش بهترین حالتی است که می‌توانید قبل از نزدیکی بیشتر و رفت و آمد مکرر، طرف مقابل‌تان را بشناسید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید