ایده و خلاقیت

بهترین فیلم های سینمایی نوروز ۱۴۰۰ چیست؟ 1400 با فیلم های برتر سینما

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۱
دسته ها:

اگر میخواهید در نوروز 1400 با برنامه های سرگرم کننده تلویزیون مثل فیلم های سینمایی نوروز 1400 و سریال ها سرگرم شوید، این مطلب را بخوانید تا از برنامه پخش آگاه شوید.

همان‌طورکه می‌دانید هنگامی که سال نو آغاز می‌شود، زمانی است که رفت و آمدها (سنت صله رحم) زیاد می‌شود ولی در حال حاضر با وجود شیوع بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، دید و بازدید‌های  نوروزی حذف شده است. بنابر این، همه ما برای پر کردن زمانهای بی کاری و بی حوصلگی در خانه، میتوانیم کارهایی را انجام دهیم که تماشای تلویزیون یکی از روش‌هایی است که زمان فراغت و بیکاری ما را پر می‌کند. دیدن فیلم‌های سینمایی و همینطور سریال‌های نوروز 1400 بهترین ایده برای پر کردن زمان‌هایی است که نمیدانیم چطور از آن‌ها استفاده کنید.

باتوجه به شرایط روحی جامعه، سریال‌های نوروز امسال اکثرا ژانر طنز هستند. در ادامه به معرفی فیلم‌های سینمایی 1400 و سریال‌های 1400 می‌پردازیم.

پس تا پایان همراه ما باشید.

 

در نوروز 1400 چه فیلم‌هایی ببینیم؟

در نوروز 1400 چه فیلم‌هایی ببینیم؟

از زمان‌های بسیار دور، اکثر مردم با فیلم‌ها و سریال‌هایی که در رسانه‌های ملی به شکل طنز پخش می‌شد، اوقات خوشی را می‌گذراندند. بیشتر مردم طرفدار ژانر طنز هستند و علاقه بسیار زیادی به تماشای اینگونه فیلم‌ها دارند. به دلیل اینکه موضوعات سطحی این سبک فیلم‌ها باعث سرگرمی و همینطور تغییر روحیه آن‌ها می‌شود. در دو سال گذشته سریال‌های طنز به نسبت قدیم کمتر پخش می‌شود به همین دلیل رسانه‌ها تصمیم گرفتند که در مناسبت‌های خاص، فیلم‌ها و سریال‌های طنز را تهیه کننند و برای مردم به نمایش بگذارند. از قرار معلوم در نوروز 1400 این سریال‌ها به اجرا درخواهد آمد و شما عزیزان کمال استفاده را در این ایام تعطیل نوروز خواهید کرد. هم اکنون در این مقاله با ما همراه باشید تا چندین نمونه از سریال و فیلم‌های سینمایی نوروز 1400 را به شما معرفی کنیم.

 

حتما بخوانید: متن برای نوروز: متن تبریک نوروز برای عشقم + رفیق ❤ ویژه سال 1400

 

شرح فیلم‌های سینمایی نوروز 1400

شرح فیلم‌های سینمایی نوروز 1400

با توجه به گزارشات رسیده از آخرین جلسه شورا صنفی نمایش، تصمیم بر این شده است که هشت فیلم سینمایی نوروزی را در ایام نوروز پخش کنند. ولی به گزارش ایمنا اسامی فیلم‌های سینمایی نوروز 1400 در هفته بعد و جلسات بعدی که شورا تشکیل شود، اعلام خواهد شد. ولی در جلساتی که این هفته برگزار کرده بودند، هر ساله تصمیمشان بر این بوده است که یکی از فیلم‌های نوروزی‌شان که به اکران در ایام نوروز می‌رسد، جزو فیلم‌هایی باشد که برنده سیمرغ جشنواره فجر شده است. به دلیل اینکه اینگونه فیلم‌ها بهترین بودنشان از دیدگاه تمامی  افراد جامعه و عامه مردم بوده است، پس مسلما جزو فیلم‌هایی است که پخش خواهد شد. نمونه آن، ممکن است فیلم سینمایی ابلق باشد. مرتضی شایسته اعلام کرد تعدادی فیلم‌ سینمایی، طی چند روز گذشته در فضای مجازی نام برده شده است و احتمال پخش این فیلم‌های سینمایی از جانب صدا و سیما وجود دارد. تعدادی از این فیلم‌های سینمایی شامل: فیلم سینمایی درخت گردو به کارگردانی محمد حسین مهدویان، فیلم سینمایی چپ راست به کارگردانی حامد محمدی و فیلم سینمایی دینامیت به کارگردانی مسعود اطیابی است.

البته طبق گفته‌های مدیر تامین برنامه شبکه نمایش سیما، جناب آقای امیر عباس اشرف فیلم‌های جدید نوروزی متنوعی را برای عید نوروز 1400 برایتان تدارک دیده‌اند که زمان آن از ساعت یازده صبح تا یک بامداد به صورت متداول ادامه خواهد داشت.

 

حتما بخوانید: سال ۱۴۰۰، سال چه حیوانی است؟ نماد سال 1400

 

ساعات پخش فیلم های سینمایی نوروز 1400

ساعات پخش فیلم های سینمایی نوروز 1400

ساعت یازده: فیلم خانوادگی پخش می‌شود. ساعت سیزده: گلچینی از فیلم‌های سینمایی ایران برگزار می‌شود. البته بیان کردند که جدایی از فیلم‌های گلچین و منتخب پس از انقلاب، فیلم‌های انقلابی را نیز جزو یکی از فیلم‌های سینمایی برگزیده‌ قرارداده‌ند. ساعت نوزده هر روز تعدادی از فیلم‌های طنز و کمدی ایران و جهان روی پرده تلویزیون ظاهر می‌شود.ساعت بیست و یک هر روز نوروز، فیلم‌های جذاب و دیدنی دنیا را برایتان درنظر گرفته‌اند. ساعت بیست و سه نیز، به اکران فیلم‌های خارجی (خصوصا فیلم‌های سینمایی هالیوودی) جدیدی که اداره کل تامین برنامه در نظر گرفته است، نمایش داده خواهد شد. همچنین در ساعت یک بامداد نیز، فیلم‌های سینمایی متنوع و منتخب را پخش می‌کنند. ایشان بیان کرده‌اند که تعدادی از مردم علاقه بسیار زیادی به پخش فیلم‌های ایرانی تکراری در ایام نوروز دارند، مدیر تامین در پاسخ به این نکته گفت که برنامه‌هایی در شبکه نمایش پخش می‌شود، جدایی ازمتنوع بودنشان، فیلم‌های ایرانی تکراری را بنا بر سلیقه شما در کنار کارهای جدید و متنوع سینما پخش خواهیم کرد.

مدیرشبکه های تلویزیونی و نسیم جناب آقای محمد احسانی در حال آماده سازی پانزده فیلم جدید به ویژه فیلم‌های نوستالژیک برای نمایش در فیلم های نوروز 1400 هستند

 

سریال‌های نوروز 1400 چیست؟

سریال‌های نوروز 1400 چیست؟

معمولا هر ساله، ویژه برنامه های نوروزی برای نمایش تهیه می‌شود که بسیار مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد. در ادامه به سریال های نوروز 1400 می‌پردازیم.

 

حتما بخوانید: در عید نوروز چه کارهایی انجام می‌دهیم؟ باید‌ها و نباید‌های نوروز

 

سریال طنز طنز نون خ

سریال طنز طنز نون خ

یکی از سریال‌هایی که بسیار پرطرفدار بوده است و ژانری اجتماعی و طنزگونه دارد، سریال نون خ است. این سریال در نوروز 98 روی آنتن رفت. سریال نون خ به کاگردانی جناب سعید آقا خانیساخته شده است.  امسال نیز تقریبا دو ماهی است که شروع به تصویربرداری فصل سوم سریال نون خ کردند تا کاملا آماده و قابل پخش نوروزی شوند. جدایی از بازیگران درجه یکی که در زمان اجرای اول این سریال پرطرفدار در آن حضور داشتند، تعدادی بازیگر دیگر نیز به آن اضافه شده‌اند. این سریال در اولین فصل طرفداران زیادی را به خود جذب کرد. امسال نیز امید است تا با ساخت فصل سوم سریال نون خ، مخاطبان دلشاد از تماشای آن باشند. این سریال که به نویسندگی امیر وفایی و کارگردانی سعید آقا خانی فصل یک و دو آن روی آنتن رفته است، فصل سه آن نیز، در زمان شیوع کرونا با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در حال تولید است تا در تعطیلات نوروز 1400 به نمایش در خانه‌های شما مخاطبان عزیز دربیاید.

 

سریال هشت آباد بیانگر سال‌های میانی دهه شصت

سریال هشت آباد بیانگر سال‌های میانی دهه شصت

یکی از جدیدترین سریال‌هایی که قرار است به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان و نویسندگی علی مسعودی مشهدی، به اکران برسد؛ سریال هشت آباد است. سریال هشت آباد روایتگر دورانی از سال‌های میانی دهه شصت است که موضوع آن شامل قصه‌هایی طنز گونه است. نویسنده و طنز پرداز عزیز کشورمان جناب آقای علی مسعودی خاطرات دوران نوجوانی‌ و تجربه‌های خصوصی خود را از آن دوران در این سریال به نمایش گذاشته است و قرار است در ایام نوروز روی آنتن قرار گیرد.

 

سریال نوروزی شبکه سه بوتیمار

سریال نوروزی شبکه سه بوتیمار

سریالی که جدیدا تصویربرداری شده است، به نویسندگی سعید جلالی، شهاب عباسی و آرمان صبوری بوده است که تهیه کنندگی مهران مهام و کارگردانی علیرضا نجف زاده در جنگل‌های شمال کشورمان (سی‌سنگان) تصویربرداری شده است. مجموعه تلویزیونی بوتیمار احتمالا یکی از سریال‌های محبوب نوروزی است. موضوع این سریال که ژانر داستانی اجتماعی دارد، با فضایی جذاب تصویر برداری شده است. لوکیشنی که از آن برای اجرای این سریال تلویزیونی استفاده کرده‌اند، بسیار آرام بخش و لذت بخش است. سریال بوتیمار جزو یکی از سریال‌هایی است که در این ایام، کسالت را از چهره شما برداشته و باعث شادی و سرگرمی‌تان می‌شود. از بازیگران سرشناس این سریال نوروزی می‌توان به افرادی همچون حمید لولایی و مرجان گلچین اشاره کرد.  موضوع این مجموعه نمایشی با توجه به اتفاقات اجتماعی و اقتصادی کشورمان آماده نمایش است.

 

حتما بخوانید: هفت سین نماد چیست؟ معرفی کامل سین های نوروزی +تاریچه هفت سین

 

فصل دوم سریال زیر خاکی برای نوروز 1400

فصل دوم سریال زیر خاکی برای نوروز 1400

سریال زیرخاکی جزو یکی از سریال‌های کمدی – تاریخی است که موضوع آن ارتباط با قبل از انقلاب سال 1357 داشته است. این سریال نوروزی  در شبکه یک سیما از آغاز ماه رمضان سال 1399 روی آنتن خواهد رفت که کارگردان و نویسنده این سریال جناب آقای جلیل سامان است. در این سریال، روایتی از داستان مردی است که برای پیدا کردن زیر خاکی تلاش بسیاری می‌کند و در زمانی که به جستجو زیر خاکی می‌رود، به جرم‌های متفاوتی همچون همکاری با گروه‌های انقلابی، پخش اعلامیه ضد شاه و کمک به برادرش در تعمیر موشک ارتش درگیر یک سری مشکلات می‌شود و دستگیرش می‌کنند. به دلیل علاقه تعداد زیادی از مردم به پخش مجدد این سریال، رسانه ملی در تلاش برای آماده سازی فصل دو و پخش آن در ایام نوروز امسال بوده است.

 

 

تولید فصل جدید پایتخت

تولید فصل جدید پایتخت

یکی از موفق‌ترین سریال‌های طنز که نخستین فصل آن در نوروز 1390 در شبکه یک سیما به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری تولید شد، سریال پایتخت بود. طراحی آن توسط محسن تنابنده و همراهی خشایار الوند شکل گرفت. تکرار فصل‌های متناوب این سریال به دلیل استقبال بسیار بالای مردم و همچنین حضور بازیگرانی همچون ارسطو عامل پسرخاله نقی، سارا نیکا دو قلو‌های نقی، نقی معمولی و همسرش هما سعادت و همینطور باباپنجعلی همچنان ادامه دار شد و تصمیم گرفته‌اند تا فصل جدید پایتخت، مجدد ساخته شود. در صورتی که فصل شش این سریال قرار بود که در نوروز 98 آماده شود اما به دلیل ایست قلبی خشایار الوند وسوگ کلیه عزیزان در این سریال، در اوایل روزهای اسفند سال 97 عاملی شد، سریال پایتخت به فصل جدید نرسید. اما این روزها زمزه پایان دادن به فصل ناتمام قبلی وجود دارد که در روزهای پایانی امسال شاهد پخش چند قسمت باقی مانده از سریال خواهیم بود.

 

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
سودا
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷

لطفا سریال دونگی و حتما پایتخت ساخته بشه

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید