ایده و خلاقیت

لیست رستوران ها و کافی شاپ های تهران برای تولد + هزینه و لوازم مورد نیاز

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
تعداد رای‌دهندگان:
۳
۲.۳

اگر برای برگزاری جشن تولد خاص و شیک به دنبال پیدا کردن بهترین کافی شاپ های مناسب تولد هستید، این مطلب را با دقت بخوانید.

فهرست موضوعات

احتمالا این روزها تولد بسیاری از دوستان‌تان در کافی شاپ برایتان بسیار جذاب بوده است. کافی شاپ بهترین فضایی است که می‌توانید با استفاده از آن، یک محیط مناسب جهت پذیرایی دوستان‌تان آماده کنید و یا سورپرایز تولد یکی از عزیزان‌تان را در آن برنامه ریزی کنید. دانستن لیست کافه های تهران برای تولد به شما کمک می‌کند تا بدون سردرگمی یک کافه مناسب با بودجه و امکانات موردنیازتان پیدا کنید.

در این بخش به جزییات لیست رستوران ها و کافی شاپ های تهران برای تولد می‌پردازیم و نکات برگزاری تولد در کافه را بررسی می‌کنیم.

پس تا پایان همراه ما باشید.

 

چگونگی برگزاری تولد در کافی شاپ

چگونگی برگزاری تولد در کافی شاپ

این روزها که شبکه‌های اجتماعی همه‌گیر شده‌اند، احتمالا شما نیز نمونه‌هایی از جشن تولد در کافه را مشاهده کرده‌اید. سورپرایز تولد در کافه بسیار رایج است. افراد با هدف خوردن یک فنجان قهوه یا شام سبک به کافی شاپ مراجعه می‌کنند و با دیدن میز تزیین شده و هدایای روی آن به شدت سورپرایز می‌شوند. امکاناتی که در کافی شاپ فراهم است، می‌تواند شبی رویایی و زیبا برای‌تان بسازد. کافی است تا به یک کافی شاپ مراجعه کنید و هزینه برگزاری تولد در کافی شاپ را پرداخت کنید تا سرویس‌دهی مطلوبی برای جشن تولدتان دریافت کنید. برای برگزاری تولد در کافی شاپ، حتما از قبل برنامه‌ریزی کنید و هماهنگی‌های لازم را درخصوص ساعت رزرو میز، ساعت حضور مهمانان، نوع چیدمان و تزیین میز تولد در کافه هماهنگ کنید تا یک تولد حرفه‌ای و خاص بگیرید.

 

لیست کافه های تهران برای تولد | لیست رستوران های تهران برای تولد

لیست کافه های تهران برای تولد

معمولا پیدا کردن لیست رستوران های تهران برای تولد و لیست کافه‌های مناسب جشن تولد در تهران، بسیار زمان‌بر و دشوار است. شما با استفاده از این مطلبی که برای‌تان تهیه کرده‌ایم، می‌توانید مکانی برای تولد گرفتن در تهران پیدا کنید و در پایان، از جزییات تولد گرفتن در کافه مطلع شوید و ایده بگیرید که برای تولد در کافه چه چیزهایی لازم است.

 

کافه، رستوران تولد در شمال تهران

 

1- کافه روتین | رستوران تولد در تهران

کافه روتین کافه تولد

اگر اهل خوردن صبحانه‌های هیجان‌انگیز هستید، کافه روتین مقصد فانتزی و بامزه ای برای شما است. این کافه که در شمال تهران حوالی پاسداران واقع شده است، دکوراسیون شیک و مینیمال این کافه با رنگ صورتی اصلی ترین دلیل جذب در نگاه اول است. برای تولد میتوانید کافه روتین را انتخاب کنید و از یک کافه نقلی و زیبا لذت ببرید.

آدرس: تهران،  پاسداران، نبش نیستان دوم

شماره: 02126711852

 

حتما بخوانید: بهترین و جذابترین ایده های سورپرایز سالگرد ازدواج

 

2- کاقه رسم نو | کافه تولد در تهران

کافه رسم نو

رسم نو یکی از شیک ترین کافه های فشم در شمال تهران است که آب و هوای کوهستانی آن به شدت میتواند اتمسفری بی نظیر خلق کند. دکوراسیون شیک و زیبای این کافه موجب میشود تا به مقصدی خاص برای برگزاری تولد تبدیل شود. کافه رسم نو با ارائه سرویس بی عیب و نقص خود میتواند لحظات شیرینی برای شما ایجاد کند. پس با خیال آسوده برای یک روز هیجان انگیز در این کافه برنامه ریزی کنید و لذت ببرید.

 آدرس: تهران، كیلومتر ٢ جاده فشم، جنب هتل آرینا

شماره تلفن: 02126507476

 

3- کافه کاریز در انجمن شاعران

کافه کاریز در انجمن شاعران

اگر عاشق کافه گردی باشید و کافه‌های سرسبز با محیط طبیعی برایتان جذاب باشد، احتمالا کافه کاریز را می‌شناسید. این کافه یکی از بهترین گزینه‌ها برای برگزاری جشن تولد در محیطی سرسبز، زیبا و خاص است. کاریز در حیاط انجمن شاعران واقع شده است و شما می‌توانید ساعاتی را در این حیاط زیبا به دور از دغدغه‌های روزمره‌تان وقت بگذرانید. کاریز بهترین کافی شاپ در شمال تهران برای تولد است. کافی است قبل از حضورتان هماهنگی‌های لازم را انجام دهید و میز موردنظرتان را رزرو کنید. اگر بخواهید میز موردنظرتان را در این کافه تزیین کنید، می‌توانید مسئولیت را به پرسنل کافه واگذار کنید و یا خودتان با تهیه لوازم تولد مثل بادکنک هلیومی و گل و کیک، میز موردنظرتان را آماده کنید.

آدرس: خیابان شریعتی، خیابان دولت، نبش نعمتی( کیکاووس )، باغ خانه شاعران ایران.

شماره تلفن:  02122617179

 

حتما بخوانید: جذابترین ایده های خرید هدیه ولنتاین

 

4- کافه سولیس اندرزگو

کافه سولیس اندرزگو

کافه سولیس اندرزگو یکی از جذاب‌ترین و شیک‌ترین کافی شاپ در شمال تهران برای تولد است. شما می‌توانید در ارتفاعی مطلوب و محیطی زیبا و خاص، عزیزان‌تان را سورپرایز کنید و جشن تولد زیبایی برگزار کنید. این کافه در طبقه یازدهم ساختمانی در اندرزگو واقع شده است. شما می‌توانید با رزرد یکی از میزهای نزدیک به پنجره سراسری، ویو زیبایی از تهران مشاهده کنید و لذت ببرید. کافه سولیس این امکان را به شما می‌دهد تا عزیزان‌تان را شگفت زده کنید و برای تولد بهترین فضای ممکن را ایجاد می‌کند. حتما چند روز پیش از تولد برای رزرو میز اقدام کنید.

آدرس: تهران – فرمانیه – بلوار اندرزگو – نبش مهر محمدی جنوبی – ساختمان دیانا – طبقه یازدهم

شماره تلفن:   09354141106

 

5- باغ رستوران آجودانیه | رستوران تولد در تهران

باغ رستوران آجودانیه | رستوران تولد در تهران

باغ رستوران آجودانیه فضایی سر سبز و دلربا دارد که آلاچیق‌های مدرن آن برای تولد گرفتن بسیار مناسب است.  آلاچیق‌ها طوری ساخته شده‌اند که بتوان در تمامی فصول سال از آن استفاده کرد بنابراین محدودیتی برای گرفتن تولد در فصول گرد یا سرد سال وجود ندارد. کادر مجرب باغ رستوران آجودانیه واقع در شما تهران تمام تلاش خود را خواهند کرد که تولدی به یاد ماندنی داشته باشید.

آدرس: نیاوران، خیابان اقدسیه، خیابان آجودانیه، خیابان موحد دانش، بعد از خیابان سباری، خیابان سپند، کوچه دانشوران

شماره:  02122292525

 

6- کافه رستوران رولانژ فرمانیه

کافه رستوران رولانژ فرمانیه

فرمانیه یکی دیگر از منطقه اعیان نشین شمال تهران است که کافه رستوران رولانژ یکی از لوکس‌ترین مکان‌های آن است که می‌توان درآن جشن تولد برگزار کرد. در قسمت سالن یا تراس آن می‌توانید جشن تولد برگزار کنید که پرسنل مجرب آن با سرویس دهی به موقع و خدمات عالی موقعیتی مناسب برای شاد بودن شما و عزیزان را فراهم می‌آورند.

آدرس: چهار راه فرمانیه، نارنجستان هفتم، مرکز خرید پارک سنتر، طبقه 2

شماره: 02140227002

 

 

کافه، رستوران تولد در شرق تهران

کافه، رستوران مناسب برای تولد در شرق تهران

7- کافه شومینه شهرک امید

کافه شومینه شهرک امید

اگر به دنبال کافی شاپ در شرق تهران برای تولد باشید، حوالی شهرک امید می‌توانید یک کافه با حال و هوایی گرم و زیبا پیدا کنید. کافه شومینه با دیزاینی خاص و آجرهایی زیبا، فضایی دل‌نشین برای شما ایجاد خواهد کرد. در این کافه می‌توانید شب‌های سرد زمستان را با شومینه گرم شوید و حس زندگی را تجربه کنید. کافه شومینه با ویژگی عدم امکان استعمال سیگار و قلیان، بهترین گزینه برای افرادی است که هیچ علاقه‌ای به دود ندارند. در این کافه ساعاتی آرام و زیبا را تجربه می‌کنید. برای تجربه تولد در این فضا حتما میزتان را رزرو کنید. این کافه گزینه خوبی برای تولد دونفره یا چند نفره است.

آدرس: تهران، اتوبان بابایی، انتهای اتوبان همت شرق، شهرک امید، مجتمع تجاری شهرک امید، پلاک ۳۳

تلفن: 02177076096   

 

حتما بخوانید: آموزش بادکنک آرایی تولد ساده و شیک

 

8- کافه هوکر تهرانپارس

کافه هوکر تهرانپارس

کافه هوکر یکی از معروف‌ترین و بهترین کافه های شرق تهران است که با طعم قهوه‌های خاص عده زیادی را به خود جذب کرده است. فضای مطلوب و سرویس دهی حرفه‌ای این کافه، دلیل دیگر شهرت آن در بین افراد کافه باز است. دکوراسیون کافه هوکر بسیار جذاب و دل‌نشین است. اگر میخواهید در کافه‌های شرق تهران جشن تولد برگزار کنید، انتخاب کافه هوکر بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. فقط پیش از برنامه‌ریزی حتما جهت هماهنگی تماس بگیرید.

آدرس: تهران، تهرانپارس، نرسیده به چهار راه تیرانداز، نبش خیابان اصغری، خیابان ۱۵۶

تلفن: 02177719377

 

9- کافه ویونا تهرانپارس | کافه تولد در تهران

کافه ویونا تهرانپارس

حتما با کافه‌های زنجیره‌ای ویونا آشنا هستید. کیفیت سرویس دهی و طعم بی‌نظیر قهوه در کافه ویونا اصلی‌ترین عامل جذب مشتری است. کافه ویونا تهرانپارس در محیطی زیبا و جذاب بنا شده است. شما برای پیدا کردن کافی شاپ در تهرانپارس برای تولد می‌توانید این کافه حرفه‌ای را انتخاب کنید. کافه ویونا انتظارات شما را از میزبانی قوی برآورده می‌کند. حتما برای هماهنگی بهتر و رزرو میز قبل از تولد اقدام کنید. زیرا این کافه از مشهورترین کافه‌های شرق تهران است و میزها در بیشتر اوقات پر هستند.

آدرس: تهرانپارس بین فلکه دوم و سوم، سیوان سنتر

شماره تلفن: 021-40774788

 

10- کافه رستوران النزه لواسان

کافه رستوران النزه لواسان

کافه رستوران النزه در لواسان یکی از بهترین مکان‌ها برای برگزاری جشن تولد است. لواسان در شمال شرق تهران قرار دارد که طبیعت زیبا و آب و هوای دلپذیر آن شرایط مناسبی را برای دور هم بودن و جشن گرفتن فراهم می‌آورد. کافه رستوران النزه با کادر مجرب و منوی غذای ایتالیایی شما را در برگزاری یک جشن تولد به یاد ماندنی یاری خواهد کرد.

آدرس: لواسان، بلوار امام خمینی، بعد از سه راه پیام

شماره: 02126571004

 

11- کافه رستوران سورینو پیروزی

 کافه رستوران سورینو پیروزی

در شرق تهران رستوران و کافه رستوران‌هایی وجود دارد که جزو بهترین‌ها هستند. یکی از این بهترین‌ها، کافه رستوران سورینو است. رستوران سورینو در دو طبقه مجزا با دکوری جذاب و شیک آماده برگزاری جشن تولد است. تنوع منوی غذایی، سرویس دهی به موقع، کادر مجرب و محیط تمیز در کنار یکدیگر شرایط مناسبی را برای برگزاری یک تولد هیجان انگیز فراهم آورده است.

آدرس: خیابان پیروزی، جنب تقاطع اتوبان امام علی، رو به روی مجتمع تجاری پرواز

شماره: 02133322011

 

 

کافه، رستوران مناسب برای تولد در غرب تهران

کافه، رستوران مناسب برای تولد در غرب تهران

 

12-کافه رستوران باکس کلاسیک

کافه رستوران باکس کلاسیک

اگر به دنبال پیدا کردن جذاب‌ترین کافه در غرب تهران برای تولد باشید، رستوران باکس کلاسیک یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. کافه برای تولد در سعادت آباد کم نیست، اما محیطی دنج، زیبا، گرم و صمیمی با دکوراسیون کلاسیک بسیار خاص و جذاب است. همکاری پرسنل در برگزاری جشن تولد دونفره یا چند نفره در این کافه فوق‌العاده است. معمولا محیط کافه در اکثر زمان‌ها از صبحانه تا شام پر از مشتری است. پس حتما قبل از تولد این کافه را رزرو کنید. هزینه تولد در کافی شاپ باکس کلاسیک به نسبت خدماتی که ارائه می‌شود فوق العاده عالی است.

آدرس: تهران، شهرک غرب،  بلوار دادمان، پلاک ۱۷۱.

شماره تلفن: 02188570102

 

حتما بخوانید: آیا می توانیم بادکنک آرایی تولد را خودمان انجام دهیم؟

 

14- کافه ژوان سعادت آباد

کافه ژوان سعادت آباد

اگر بخواهید یک کافه باکیفیت و خوب برای جشن تولد انتخاب کنید، کافه ژوان سعادت آباد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای‌تان خواهد بود. این کافه در محدوده سعادت آباد واقع شده است و با دارا بودن محیط باز و بسته امکانات خوبی برای مشتری ایجاد می‌کند. کافه ژوان به صبحانه‌های هیجان‌انگیز در سینی‌های مختلف معروف است. اگر بخواهید کافه برای تولد در سعادت آباد پیدا کنید، این کافه به شدت پیشنهاد می‌شود. پرسنل حرفه‌ای و مودب شما را برای تزیین میز تولد یاری می‌کنند. به یاد داشته باشید که پیش از مراجعه به کافه حتما برای رزرو میز تولد اقدام  کنید.

آدرس: تهران، سعادت آباد، ابتدای بلوار دریا، نرسیده به صرافهای جنوبی، پلاک۷۵

شماره تلفن: 02186128640

 

 

15-کافه آبشار در آبشار تهران

کافه آبشار در آبشار تهران

کافه‌های غرب تهران تعدادشان کم نیست. قطعا گلچین کردن تعدادی از آن‌ها برای معرفی به شما بسیار مشکل است. اما به جرعت می‌توان گفت که کافه آبشار یکی از بی‌نظیرترین کافه‌های تهران است که می‌توانید ساعات خوشی در آن بگذرانید. محیط خلوت و دنج کافه موجب شده است تا مشتریان ثابت و خاص خودش را به‌دست آورد. منظره فوق‌العاده کافه ابشار و اتاق تولد آن، هر امکاناتی که برای یک سورپرایز تولد هیجان‌انگیز به آن احتیاج دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. پرسنل حرفه‌ای کافه آبشار با پذیرایی حرفه‌ای و خوراکی‌های هیجان‌انگیز می‌توانند شب شما را زیباتر کنند. جهت رزرو میز یا اتاق تولد حتما با این مجموعه تماس بگیرید.

آدرس: همت غرب، بزرگراه شهید خرازی، آبشار تهران، ورودی پارکینگ 5-4،بعد از گیت دوم

شماره تلفن: 09105895088

 

حتما بخوانید: ژست عکس تولد دخترانه لاکچری (فضای باز و بسته)

 

16- کافی شاپ های بام لند

کافی شاپ های بام لند

اگر ساکن تهران باشید، حتما تا به حال سری به مجموعه زیبای بام لند در غرب تهران زده‌اید. مجموعه‌ای حرفه‌ای، لوکس و زیبا که ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای برای مراجعین خود ایجاد کرده است. محیطی خاص، ویو زیبا و کافه‌های متعدد در فضای مناسب جهت پیاده روی، خرید و تفریح از ویژگی‌های کافه های مجموعه باملند است. بام لند در محدوده دریاچه چیتگر واقع شده است و مجموعه قوی و حرفه‌ای از بهترین کافه‌های تهران را در خود جای داده است. کافه شمرون، کافه ایلی illy، کافه لانجین، کافه رستا و کافه دوکاتی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین کافه‌های مجموعه بام لند تهران است. دکوراسیون خاص هر یک از این کافه‌ها، علاقه‌مندان خاص خود را جذب کرده است. زیبایی دکوراسیون‌های مختلف با چشم اندازهای گوناگون، هر سلیقه‌ای را به سمت و سوی خود جذب کرده است.

آدرس:  تهران، انتهای اتوبان همت، خروجی بلوار کاشان، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند 

 

 

17-کافه مجنون شهرک غرب | کافه تولد در تهران

کافه مجنون شهرک غرب

یکی از کافه‌های زیبا و فوق‌العاده در غرب تهران، کافه مجنون است. شاید به‌دلیل عدم ارائه خدمات تولد، احساس کنید که این کافه در غرب تهران برای تولد مناسب نیست. اما بهتر است بدانید که کافه مجنون به مدت دو ساعت و نیم میز را دراختیار شما قرار می‌دهد و کافی است پیش از حضورتان از یکی از عزیزان‌تان بخواهید تا کیک تولد و گل‌های روی میز را به کافه تحویل دهند. کافه مجنون با دکوراسیونی شیک و زیبا، دقایق هیجان انگیز و ماندگاری برایتان ایجاد می‌کند.

آدرس: شهرک غرب، ایران زمین، بین چهارم و ششم، باغ راه فدک.

شماره تلفن: 02188378949

 

حتما بخوانید: چطور تولد سورپرایزی بگیریم؟ بهترین ایده تولد سورپرایزی

 

18-کافه کیک استودیو ورتا انقلاب | کافه تولد در تهران

کافه کیک استودیو ورتا انقلاب

این روزها قنادی‌های حرفه‌ای و مشتری مدار، در تلاش‌اند تا بهترین فضا را برای ارائه خدمات و شادی مشتریان فراهم کنند. کافه کیک استودیو ورتا نیز یکی از همین کافه‌هایی است که با تهیه کیک بهترین لحظات را برایتان می‌سازد. شما می‌توانید به‌راحتی در محیطی دوستانه و خاص، جشن تولد خودمانی و صمیمی برگزار کنید و از کنارهم بودن تا حد امکان لذت ببرید. اگر شما نیز عاشق خیابان انقلاب و همان حوالی هستید، کافه برای تولد در انقلاب را کافه کیک استودیو ورتا بدانید. این کافه با ارائه کیک‌های هیجان انگیز و پذیرایی نوشیدنی لحظات زیبایی برایتان ایجاد خواهد کرد. پس حتما به کافه کیک استودیو ورتا سر بزنید. برای رزرو میز حتما با کافه تماس بگیرید.

آدرس: تهران، خیابان انقلاب،  حدفاصل چهارراه وصال و اسکو،  جنب سینمای سپیده

شماره تلفن:  02166475300

 

19-رستوران ارکیده سعادت آباد | رستوران تولد در تهران

رستوران ارکیده سعادت آباد | رستوران تولد در تهران

رستوران ارکیده یکی از رستوران‌های معروف غرب تهران است که کمتر کسی را خواهید یافت که حداقل یک بار نام آن را نشنیده باشد.‌ رستوران زنجیره‌ای ارکیده که یکی از شعبه‌های آن در سعادت آباد واقع شده است ساعات مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید برای خود یا دیگران جشن تولد بگیرید. منوی غذای متنوع سنتی و محلی در فضای شیک و دلنشین نیز فرصتی برای شام دسته جمعی خوردن را فراهم می‌آورد.

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای خیابان علامه شمالی، نبش خیابان اقبال ملی

شماره: 02179397000

 

 

20-رستوران عمارت مجلل کابان آیت الله کاشانی | رستوران تولد در تهران

رستوران عمارت مجلل کابان آیت الله کاشانی | رستوران تولد در تهران

منطقه آیت الله کاشانی واقع در غرب تهران یکی از مجلل‌ترین و با کیفیت‌ترین رستوران‌ها را در اختیار دارد که منوی غذای آن همیشه خاص و لذیذ بوده است. رستوران عمارت کابان فرصتی مناسب برای افرادی فراهم می‌آورد که می خواهند دور هم یک جشن تولد تولد شاد و خاطره انگیز داشته باشند. برخورد پرسنل بسیار عالی است و محیط تمیز آن باعث می‌شود که تصویری خوب در ذهن به جا بماند.

آدرس: صادقیه، آیت الله کاشانی، جنب خیابان مهران

شماره: 02144965584

 

21-کافه تیستی  روم

-کافه تیستی  روم

اگر عاشق فضاهای فانتزی و جذاب باشید، قطعا کافه تیستی روم گزینه بسیار عالی برای مراجعه و برگزاری تولد است. این کافه به دلیل دکوراسیون فانتزی و جذاب، موفق شده است تا نظر مشتریان زیادی را جلب کند. خوشبختانه این کافه شیک و صورتی، برای جشن تولدهای دخترانه و رمانتیک گزینه مناسبی است. پس اگر دنبال کافه تولد هستید، شک نکنید که تیستی روم انتخاب عالی برای شما است.

آدرس: تهران، شهرک غرب، خیابان ایران زمین، جنب فرهنگسرا ابن سینا، تیستی روم

شماره تلفن: 09194000421

 

 

هزینه تولد در کافی شاپ چقدر است؟

هزینه تولد در کافی شاپ چقدر است؟

هزینه تولد در کافی شاپ بستگی به نوع کافی شاپ متفاوت است. بسیاری از کافه‌ها تنها به هزینه خوراکی‌های مصرفی و خدماتی که ارائه می‌کنند بسنده خواهند کرد و برخی دیگر، هزینه میز و فضا یا مناسب تولد را از شما دریافت می‌کنند. پس بهتر است برای پیشگیری از غافلگیری احتمالی در مقابل صندوق پرداخت، حتما با تماس تلفنی جزییات ماجرا را سوال کنید.

 

خلاصه مطلب

برای برگزاری یک تولد هیجان‌انگیز می‌توانید روی خدمات کافی شاپ‌ها حساب کنید. کافه‌هایی که با دکوراسیون خاص و زیبا، خدماتی مناسب را به شما ارائه می‌کنند از بهترین گزینه‌های تولد در خارج از منزل هستند.

شما چه کافه ای را برای تولد انتخاب میکنید؟ حتما اسم آن را برای ما بنویسید.

اگر این محتوا برای شما مفید بود، حتما به ما ستاره و امتیاز بدهید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید
فهرست موضوعات