ایده و خلاقیت

آیا می توانیم بادکنک آرایی تولد را خودمان انجام دهیم؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

بادکنک آرایی انواع مختلفی دارد. در این مقاله بادکنک آرایی تولد در مدل های مختلف را به شما عزیزان معرفی کرده ایم.

همان طور که در مقاله تم تولد اشاره شد، بادکنک آرایی یا همان مدل آرایش و کنارهم قرار گرفتن بادکنک ها، یکی از جذاب ترین و زیباترین قسمت های دکوراسیون تولد محسوب می شود لازم است با تم تولد هارمونی داشته باشد. بادکنک آرایی تولد را می توان به شکل های متنوعی انجام داد.  بادکنک آرایی معمولاً موجب ترکیب رنگ هایی مطابق با تم تولد و محیط برگزاری تولد می شود و جلوه فوق العاده ای برای عکس ها ایجاد خواهد نمود. خصوصاً در شرایطی که رنگ بادکنک آرایی با کیک تولد تناسب داشته باشد. اما سوالی مطرح می شود مبنی بر اینکه آیا می توانیم بادکنک آرایی تولد را خودمان انجام دهیم؟ بله می توانید، در ادامه نمونه هایی از بادکنک آرایی که توسط تیم رسانه تخصصی تشریفات و خدمات مجالس تهیه شده را، به شما آموزش خواهیم داد.

بادکنک آرایی تولد

بادکنک آرایی تولد مدل طاق بادکنک

یکی از جذاب ترین مدل های بادکنک آرایی تولد، مدل طاق بادکنکی است. در طاق بادکنکی معمولاً دو پایه در راست و چپ وجود دارند که به وسیله یک رابط محکم و هلالی شکل به یکدیگر متصل شده اند. رنگ بادکنک های طاق بادکنک معمولاً بر اساس تم جشن تولد انتخاب می شود و برای زیبایی بیشتر از دو رنگ متفاوت استفاده می شود. معمولاً بادکنک های طاق بادکنک به نحوی بر روی طاق و پایه ها نصب می شوند که فرم پیچ مانند بگیرند. طاق بادکنک معمولاً در قسمت ورودی ها و یا جایگاه ها استفاده می شود و بهتر است اطراف طاق بادکنک، بادکنک آرایی دیگری وجود نداشته باشد تا جلوه طاق بادکنک مشخص باشد.

 

بادکنک آرایی تولد مدل ریسه بادکنک

بادکنک آرایی تولد مدل ریسه بادکنک زمانی استفاده می شود که فریم مشخصی برای نصب بادکنک ها بر روی آن وجود نداشته باشد. در این شرایط بادکنک ها بر روی یک نوار بلند بسته می شود. نصب بادکنک ها بر روی نوار، بر اساس هارمونی رنگ های به کار رفته در تم جشن تولد است. معمولاً ریسه ها تک رنگ و یا چند رنگ بسته می شوند و این چیدمان بستگی به دکوراسیون جشن تولد دارد. شما می توانید ریسه بادکنک را پشت میز تولد نصب نمایید و یا دور میز تولد را با آن دیزاین کنید. بادکنک آرایی مدل ریسه بادکنک را می توان در هر جایی استفاده نمود. چرا که به دلیل نداشتن فریم خاص، محدودیت مکانی برای نصب ندارد.

 

بادکنک آرایی تولد مدل ستون بادکنکی

ستون بادکنکی یکی از مدل های محبوب در بادکنک آرایی تولد محیط هایی با محدودیت فضایی است. شما براحتی می توانید ستون های پلاستیکی تهیه کنید و بادکنک ها را با چینش دلخواه بر روی آن نصب کنید. همچنین می توانید ریسه بادکنکی خود را به دور این ستون ها بپیچید و ستون بادکنکی تهیه نمایید. معمولاً ستون های بادکنکی برای استفاده در مکان هایی طرفدار دارد، که دارای سقف های کوتاه می باشد و یا به دلیل وجود استیجی که با زمین کمی فاصله دارد، جهت نمای بهتر بر روی استیج قرار می گیرند.

 

حتما بخوانید : ژست عکس تولد دخترانه لاکچری (فضای باز و بسته)

 

بادکنک آرایی تولد مدل بادکنک گازی یا هلیومی

بادکنک هلیومی مدل تزئین هدیه

یکی از جذاب ترین کارهایی که با بادکنک هلیومی می توانید انجام دهید، تزئین هدیه تولد با بادکنک هلیومی است. کافی است هدیه خود را در یک جعبه قرار دهید و بادکنک های هلیومی را به آن وصل کنید و در جعبه را ببندید. وقتی جعبه هدیه را دادید، هنگام باز شدن بادکنک های رنگی از جعبه خارج می شود و نمای زیبایی به هدیه شما خواهد داد. یکی دیگر از رایج ترین کارهایی که با بادکنک هلیومی می توانید انجام دهید، وصل نمودن آن به هدیه تولد است. کافی است هدیه خود را روی میز قرار دهید و با روبان سبکی، هدیه تان را به بادکنک هلیومی متصل نمایید. اگر کمی خلاقیت داشته باشید می توانید اشکال بسیار جالبی با قابلیت معلق بودن بادکنک هلیومی ایجاد کنید.

بادکنک هلیومی بالون

بادکنک هلیومی مدل بالن

یکی از تزئینات جذاب بادکنک آرایی تولد و بادکنک هلیومی تزئین آن بصورت بالن است. کافی است سبد زیبایی شبیه به سبد بالن تهیه کنید و 4 طرف آن را با روبان خیلی سبک ببندید. حال وقت آن رسیده که سر دیگر روبان را به بادکنک هلیومی وصل نمایید. دقت کنید اتصال بادکنک به سبد، باید مشابه اتصال سبد بالن به بالن باشد. شما از این تزئین می توانید برای ارائه هدیه خود استفاده نمایید، کافی است هدیه خود را داخل سبد قرار دهید و همین پروسه اتصال بادکنک به سبد را طی کنید.

بادکنک هلیومی و آویز عکس

بادکنک گازی مدل آویز عکس

از کاربرد های جالب بادکنک هلیومی، در بادکنک آرایی تولد می توان به دیزاین عکس اشاره نمود. بادکنک های گازی بهترین گزینه برای آویز نمودن عکس از بادکنک هلیومی است. بادکنک های هلیومی را می توانید در سالن مسقف استفاده کنید و آن ها را معلق رها کنید تا به سقف بچسبند، حال کافی است روبان سبک آن را از ناحیه ای می خواهید عکس ها از آن آویزان باشند، قیچی کنید. می توانید عکس خود را پانچ کنید و به روبانی که از بادکنک آویزان است گره بزنید. همچنین می توانید عکس را به وسیله چسب به روبان آویزان کنید. آویزان نمودن چند عکس به بادکنک هلیومی می تواند فضای فوق العاده ای برای شما ایجاد نماید.

بادکنک هلیومی سقف

بادکنک گازی مدل سقف بادکنکی

از ساده ترین نوع بادکنک آرایی در بادکنک آرایی تولد می توان به همین مدل سقف بادکنکی اشاره نمود. کافی است رنگ بادکنک های مورد نظرتان را انتخاب کنید و درون آن را با گاز هلیوم پر کنید. پس از این مرحله می توانید در هر قسمت از سالن، این بادکنک های هلیومی را بر اساس رنگ و مدل دیزاین سالن خود بچینید. 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید