ایده و خلاقیت

لیست بهترین اتاق فرارهای تئاتر تعاملی در تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۲ دقیقه تاریخ نگارش: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

اگر شما هم عاشق اتاق فرارهای تئاتر تعاملی هستید، در این مقاله لیستی از بهترین اتاق فرارهای تئاتر تعاملی را مشاهده میکنید. پس همراه ما باشید.

این روزها یکی از سرگرمی‌ها و تفریحات محبوبی که در بین اکیپ‌های دوستانه باب شده، اتاق فرار است. معمولا بازی‌های دسته جمعی و هیجان انگیز می‌توانند سرگرمی بسیار عالی برای جمع‌های دوستانه باشند. تجربیات خاص در بازی‌های گروهی موجب می‌شود تا افراد روابط اجتماعی قوی‌تری داشته باشند. اشتیاق به تعامل و کار گروهی در کنار هیجاناتی که در بطن سناریو اتاق فرار قرار دارد، می‌تواند بهترین خاطره را برای جمع دوستانه شما بسازد. از محبوبترین انواع اتاق فرار می‌توان به اتاق فرار ترسناک، اتاق فرار معمایی و اتاق فرار تعاملی اشاره کرد. اتاق فرار تئاتر یا اتاق فرار تعاملی با سبک خاص خود می‌تواند تجربه‌ای خاص برای جمع دوستانه شما باشد. 

اگر میخواهید در خصوص اتاق فرار تئاتر بیشتر بدانید و لیست کاملی از انواع اتاق فرار تعاملی بدانید، در ادامه همراه ما باشید تا بهترین اتاق فرار تئاتر تعاملی تهران  را معرفی کنیم.

 

لیست بهترین اتاق فرار تئاتر تعاملی در تهران

تئاتر تعاملی در تهران

میل و اشتیاق افراد به یافتن سرگرمی‌های مختلف بسیار زیاد است. نیاز هر انسان، تفریح و چالش‌های بدنی و ذهنی است. اتاق فرار بازی هیجان‌انگیزی است که برای چند ساعت فعالیت بدنی، چالش ذهنی، سنجش هوش، چالش کار گروهی و همچنین سرگرمی جالب و خنده دار، از ویژگی‌های اتاق فرار است. در این میان، اتاق فرار تئاتر میتواند هیجان خاص دیگری را ایجاد کند. چاشنی هنر و تجربه خاص در اتاق فرار تئاتر تعاملی به شدت این بازی را تبدیل به خاصترین سرگرمی برای علاقه‌مندان هنر کرده است. اتاق فرار تعاملی شما را وادار می‌کند که بخشی از داستان و تجربه بازیگر باشید یا در تعامل با او، حرکت کنید تا روند داستان را پیش ببرید. این تمام چیزی است که در یک اتاق فرار تئاتر رخ می‌دهد. در ادامه بهترین اتاق فرار تئاتر تعاملی را معرفی می‌کنیم.

 

بهترین اتاق فرار جنوب تهران ؛ شانس فرار

بازگشایی یک اتاق فرار با یک بازی هیجان انگیز و ترسناک در جنوب تهران بهترین خبر برای ساکنین این منطقه است. مجموعه شانس فرار اولین بازی اتاق فرار ترسناک خود را در نازی آباد تهران به نام بیگناه راه اندازی کرده است. یکی از بازی های ترسناک  و معمایی که میتوانید لحظاتی پر اضطراب و هیجانی را با دوستان خود بگذرانید.

یکی از ویژگی های بسیار جالب بازی های شانس فرار طبقاتی بودن و محیط بسیار بزرگ آن است که باعث میشود چالش های موجود در بازی بیشتر و جذاب تر شود. فرقی نمیکند در کجای تهران باشید، تجربه این اتاق فرار باعث میشود بازی های دیگر آن را نیز دنبال کنید.

بازی اتاق فرار ترسناک که در حال حاضر در حال برگزاری است بازی بی گناه است. داستان زن و مردی که پس از سالها بچه دار میشوند اما کودک آنها دچار معلولیت ذهنی و جسمی و زن از همسرش میخواهد تا وی را بکشد، اما او این کار را نمیکند و سالها بعد کودکشان در یک آتش سوزی جان خود را از دست میدهد. اما زن تصور میکند که همسرش فرزندشان را کشته پس در صدد انتقام برمی آید و ... . برای خواندن ادامه داستان میتوانید روی بازی بیگناه کلیک کنید.

برای رزرو بازی اتاق فرار ترسناک بی گناه در جنوب تهران میتوانید از لینک زیر اقدام کنید.

رزرو بازی اتاق فرار بی گناه

 

اتاق فرار شبح بازارچه

اتاق فرار شبح بازارچه

اتاق فرار شبح بازارچه شما را در محیطی هیجان انگیز قرار می‌دهد که محل تردد اشباح است. شما به عنوان دزد وارد یک بازارچه می‌شوید و داستان از همین‌جا آغاز می‌شود. این اتاق فرار توسط مجموعه اسکیپ روم ارائه می‌شود و توانسته است تا کنون رضایت بسیاری از مراجعه کنندگان را جلب کند. زیبایی سناریو اتاق فرار تئاتر تعاملی و چالش کشیدن بازیکن‌ها به عنوان بخشی از بازیگرها، مهم‌ترین ویژگی این اتاق فرار است.

آدرس اتاق فارر شبح بازارچه: بالاتر از میدان کاج، بلوار سعادت آباد، خیابان عبقری، کوچه دوم جنوبی، ورودی بوستان شقایق، ساختمان آجری قرمز، مجموعه Game Republic

شماره تلفن: 021-26113389

 

حتما بخوانید: لیست بهترین اتاق فرار ترسناک در تهران و کرج

 

اتاق فرار گرمابه

اتاق فرار گرمابه

اگر علاقه‌مند به سناریوهای ترسناک در تئاتر تعاملی یا اتاق فرار باشید، باید حتما سری به اتاق فرار GreatEscape بزنید. تجربیاتی که در این اتاق فرار به دست می‌آورید، قطعا با چاشنی هیجان و ترس در آمیخته است. بی شک بخشی از داستان بودن، به شما حس و حال خاصی می‌بخشد. پس حتما از این اتاق فرار دیدن کنید و ساعاتی را به همراه دوستان‌تان خوش بگذرانید.

آدرس اتاق فرار گرمابه: تهران، ابتدای خیابان ولیعصر شمال کوچه ملایی روبروی هتل پارسیان پلاک ۲۲ واحد ۲

شماره تلفن: 09123063033

 

اتاق فرار میم مثل مادر

اتاق فرار میم مثل مادر

یکی از محبوب‌ترین و احساسی‌ترین اتاق فرارهایی که می‌توانید برای تفریح و تجربه جدید انتخاب کنید، اتاق فرار میم مثل مادر است. این بازی زیبا و خاص که در قابل اتاق فرار تعاملی سناریو خاصی را اجرا می‌کند، توسط تیم حرفه‌ای اِلف اسکیپ روم اجرا می‌شود. اگر عاشق چالش در کنار هنر هستید و می‌خواهید احساسات‌تان را کمی قلقلک دهید، حتما سری به این اتاق فرار بزنید.

آدرس اتاق فرار میم مثل مادر: تهرانپارس شرقی، خیابان واثقی (۲۱۲ شرقی) پلاک ۱۹۱

شماره تلفن: 09228578566

 

حتما بخوانید: معرفی 18 رستوران روباز خوب در تهران [شرق + غرب+ شمال و مرکز]

 

اتاق فرار ملک پدری

اتاق فرار ملک پدری

یکی از جذاب‌ترین اتاق فرار تئاتر تعاملی که می‌توانید حوالی خیابان نبرد تهران به آن مراجعه کنید، اتاق فرار ملک پدری است.این اتاق فرار توسط تیم دارک اسکیپ ارائه می‌شود. در بطن این اتاق فرار تعاملی، شما به زیر زمین خانه پدری وارد می‌شوید و داستان‌ها و رویدادهای آن را با دوستان هم تیمی‌تان تجربه می‌کنید. خاص بودن این اتاق فرار به دلیل ژانر ترس و وحشت تلفیق شده با تئاتر تعاملی است که نظر شرکت کنندگان را جلب می‌کند.

آدرس اتاق فرار ملک پدری: تهران خیابان نبرد شمالی، کوچه فرشباف، پلاک ۹۶

شماره تماس: 09120430733

 

اتاق فرار شوم

اتاق فرار شوم

امگا اسکیپ یک مجموعه پرتوان و ارائه دهنده اتاق فرار تعاملی در شرق تهران است. اگر ساکن شرق تهران هستید، حتما برای لذت بردن از اتاق فرار شوم، سری به این اتاق فرار بزنید و ساعات خوشی را بگذرانید. اتاق فرار تعاملی خاص و جذاب شوم، می‌تواند هر آنچه برای هیجان به آن احتیاج دارید را تامین کند. تلفیق هنر تئاتر و وحشت می‌تواند چالش جذابی برای جمع‌های دوستانه باشد.

آدرس اتاق فرار شوم: تهران، نارمک، ۴۶ متری ثانی، خیابان طاهری، پلاک ۱۷۶ زنگ اول

شماره تلفن: 09129368937

 

حتما بخوانید: بهترین اتاق فرار معمایی در تهران و کرج

 

اتاق فرار غریبه

اتاق فرار غریبه

اتاق فرار تعاملی غریبه یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین اتاق فرارهایی است که در ژانر وحشت توسط وایا روم ارائه می‌شود. جذابیت این اتاق فرار به دلیل هیجان و ترسی که در سناریو آن نهفته است، به شدت بالا است. تئاتر تعاملی بودن این اتاق فرار، عامل محبوبیت آن شده است. اگر میخواهید در مرکز تهران سری به اتاق فرار بزنید، حتما وایا روم را یادتان باشد.

آدرس اتاق فرار غریبه، تهران کرج، چهار راه هفت تیر، پشت پاساژ کیش، زیرزمین برج ارم

شماره تماس: 09330260020

 

اتاق فرار جنگل بالی بولی

اتاق فرار جنگل بالی بولی

اتاق فرار جنگل بالی بولی با داشتن سناریو جذاب در ژانر وحشت، می‌تواند حس و حال خوبی برایتان رقم بزند. تجربه ترس، وحشت و هیجان با چاشنی هنر و همکاری در اجرای یک سناریو می‌تواند بهترین نتیجه از این بازی باشد. اگر میخواهید اتاق فرار جذابی را تجربه کنید و حوالی جنوب تهران سراغ اتاق فرار تعاملی بروید، آرک اسکیپ این اتاق فرار را برای شما اجرا می‌کند.

آدرس اتاق فرار جنگل بالی بولی: تهران، ازادگان احمد آباد مستوفی فیروز بهرام ملک اسد نژاد

شماره تماس: 09120808718

 

اتاق فرار ماماچه

اتاق فرار ماماچه

اگر بخواهیم یکی از جذاب‌ترین اتاق های فرار شرق تهران را معرفی کنیم که در ژانر هیجان، وحشت و تئاتر تعاملی سناریو اجرا می‌کند، باید سری به اسکیپ رود2 بزنید. اسکیپ رود با سناریو ماماچه، تئاتر تعاملی با ژانر وحشت است. گیم مسترهای فعال و حرفه‌ای، به بهترین شکل ممکن این سناریو را در کنار اکتورها یا بازیگران اجرا می‌کنند. ماماچه داستان زایشگاهی است که یک بچه در آن فوت می‌کند و ماجرا آغاز می‌شود.

آدرس اتاق فرار ماماچه: تهران، فرجام غربی، سه راه سراج، خیابان مظفر نیا، نبش کوچه صالحی

شماره تلفن: 09037007445

 

حتما بخوانید:  لیست بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران [شرق و غرب، شمال و جنوب]

 

اتاق فرار آتش زاد

اتاق فرار آتش زاد

اتاق فرار تئاتر تعاملی آتش زاد، یک سناریو خاص و جذاب دارد که حس کنجکاوی، ترس و وحشت را، درون‌تان بیدار می‌کند. معمولا خاص بودن این اتاق فرار به دلیل تلفیق آن با شرکت کنندگان در اتاق فرار است. حس تعامل، کار گروهی، وحشت و ترشح آدرنالین از خاص‌ترین و جذاب‌ترین احساساتی است که در این اتاق فرار تجربه می‌کنید. اتاق فررار آتش زاد توسط اگزیت گروپ ارائه می‌شود.

 آدرس اتاق فرار آتش زاد: تهران، اتوبان باقری، تقاطع اتوبان زین الدین، بلوار مطهری، کوچه سوم شرقی، پلاک ۵

شماره تلفن: 09046555252

 

اتاق فرار سرایت

اتاق فرار سرایت

فاینال اسکیپ یکی از اتاق فرارهای جذاب در ژانر تئاتر تعاملی را ارائه می‌کند که می‌توانید ساعت‌ها در آن لذت ببرید. اتاق فرار سرایت با روایت داستانی جالب و هیجان انگیز معمایی، وحشت و تعاملی، می‌تواند پاسخگوی تمامی سلیقه‌ها باشد. سناریو و جذابیت آن در اتاق فرار تئاتر تعاملی بسیار اهمیت دارد. کیفیت عملکرد بازیگران در کنار به بازی گرفتن شرکت کنندگان در اتاق فرار اثر مستقیمی بر نتیجه بازی دارد.

آدرس اتاق فرار سرایت: تهران ، تهرانپارس ، اتوبان زین الدین شرق ، خروجی احسان ، ابتدای خیابان زهدی ، پلاک ۷۶۰، تالار پذیرایی هامون، واحد ۳

شماره تلفن: 09122342004

 

 

اتاق فرار هویت

اتاق فرار هویت

اتاق فرار هویت نیز یکی از شاهکارهای اتاق فرار فاینال اسکیپ محسوب می‌شود که با سناریویی در ژانر وحشت و تعاتر تعاملی ارائه می‌شود. جذابیت این اتاق فرار به دلیل ترسناک بودن سناریو آن است. اتاق فرار هویت داستان قتل دختری توسط مادرش است که شما نیز به همراه تیم‌تان در بطن داستان همراه بازیگران می‌شوید تا کشفیاتتان را از این اتاق فرار انجام دهید. ترس، وحشت و هیجان از جذابیت‌های این اتاق فرار است.

آدرس اتاق فرار سرایت: تهران ، تهرانپارس ، اتوبان زین الدین شرق ، خروجی احسان ، ابتدای خیابان زهدی ، پلاک ۷۶۰، تالار پذیرایی هامون، واحد ۳

شماره تلفن: 09122342004

 

اتاق فرار شیطان صدا ندارد

اتاق فرار شیطان صدا ندارد

اگر عاشق اتاق فرار هستید و میخواهید سری به اتاق فرارهای شرق تهران بزنید تا یک اتاق فرار تعاملی را تجربه کنید، حتما مجموعه رتسل را انتخاب کنید. اتاق فرار شیطان صدا ندارد، با دارا بودن ژانر وحشت، هیجان و تعاملی می‌تواند حس و حال خاصی برایتان رقم بزند. اگر ساکن شرق تهران هستید، حتما سری به این اتاق فرار بزنید.

آدرس اتاق فرار شیطان صدا ندارد: میدان شاهد(پروین)، خیابان شادآلویی(۱۳۱)، کوچه نفری(۲۰۰)، پلاک ۵۴

شماره تلفن: 09201001713

 

خلاصه مطلب

یافتن یک اتاق فرار جذاب می‌تواند بهترین حس و حالی باشد که این روزها برای تنوع تجربه می‌کنید. اتاق فرار تعاملی با تجربه‌ای جدید می‌تواند شما را وارد دنیای دیگری کند. لیست اتاق فرارهای تعاملی را همینجا دنبال کنید.

اگر تجربه رفتن به این اتاق فرارها را دارید، حتما نظرتان را، با ما درمیان بگذارید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید