ایده و خلاقیت

با برونکو باریج از شر سرفه خلاص شوید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر همراه با سرد شدن هوا سرفه های دائمی باعث آزارتان میشود میتوانید با یک شربت بینظیر این مشکل را حل کنید.

با سرد شدن هوا، بیماری‌های تنفسی که باعث سرفه می‌‎شود افزایش پیدا می‌کند. سرفه واقعا آزاردهنده است و می‌تواند آرامشتان را درهنگام کار و خواب‌ کاملا بر هم بزند. فقط خودتان نیستید که عذاب می‌کشید و اذیت می‌شوید، اطرافیانتان هم از سرفه‌های وقت‌وبی‌وقتتان آزار می‌بینند؛ اما کافی است بدانید که چه دارویی مشکلتان را حل می‌کند.

 

سرفه، واکنش طبیعی به سوزش و یا راه تنفسی مسدود شده و اغلب همراه آلرژی، سرماخوردگی یا آنفولانزا است. داروهای گیاهی خلط آور با افزودن بر آب موجود در ترکیبات خلط می‌توانند آن را رقیق‌تر کنند و مشکلتان کاهش و از بین ببرند. البته یادتان باشد داروهای خلط آور کاری برای رفع عفونتی که باعث این ترشحات شده است نمی‌کنند؛ اما به آرام‌شدن گلو و خواب راحت شما کمک می‌کنند.

در طب سنتی ایران از آویشن شیرازی و ختمی برای درمان این مشکلات استفاده می‌شده است. کارواکرول جزء اصلی اسانس آویشن است که اثرات ضد باکتریائی و  ضد قارچی آن روی میکروارگانیزم‌های مختلف به اثبات رسیده است. دوزهای کافی از تیمول و کارواکرولکه که در آویشن شیرازی وجود دارد دارای اثر شل‌کنندگی نای هستند. این گیاه در رفع علائم سرفه و به‌عنوان خلط‌آور با اثر ضد اسپاسم همواره مورد توجه بوده و در بزرگسالان در درمان برونشیت و سرفه‌های همراه با اسپاسم کاربرد دارد.

شربت برونکو باریج با ترکیب عصاره این دو گیاه براساس تاثیرات ثابت شده درمانی هر دو گیاه محصولی را تولید کرده است که در درمان و بهبود مشکلات تنفسی و به صورت ویژه سرفه و خلط تاثیر قابل توجه دارد.

داروسازی باریج اسانس با توجه به نقش خود در تامین سلامت عموم جامعه ایرانی از مواد اولیه با کیفیت محصولی با استانداردهای جهانی به نام شربت ضد سرفه برونکو باریج  تولید کرده است که به شما کمک می‌کند تا با استفاده از این محصول زندگی با کیفیت‌تر و سلامتی را تجربه کنید.

این محصول را می‌توانید از این لینک خریداری کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید