ایده و خلاقیت

معرفی ۱۰ تا از بهترین هتل های قشم

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

برای آشنایی با بهترین هتل های قشم در ادامه این بخش با تشریفینو همراه بمانید.

اگر برای سفر بعدی خود به جزیره فوق العاده زیبای قشم فکر می کنید، لازم است که برای داشتن تعطیلات عالی، مطمئن شوید که راحت ترین و لوکس ترین هتل را در مقصد خواهید داشت. به هر حال اقامت در بهترین هتل های قشم با امکانات متعددی که دارند استرس شما را کاهش می دهد و سفر شما را لذت بخش تر خواهد کرد .

از انجایی که قشم بزرگترین و یکی از توریستی ترین جزایر ایران است، انواع متعددی از هتل ها و اقامتگاه ها نیز در این جزیره زیبا وجود دارد. پس اگر به آسایش خود اهمیت می دهید و به دنبال هتل های مجلل در جزیره قشم هستید، این صفحه برای شما مفید خواهد بود. برای آشنایی با بهترین هتل های قشم در ادامه این بخش با تشریفینو همراه بمانید.

 

پیشنهاد مطالعه: هر آنچه که درباره هتل آریا باستان کیش باید بدانیم؟

 

آشنایی مختصری با جزیره قشم

جزیره قشم

جزیره قشم، با عنوان نگین زیبای خلیج فارس شناخته می شود و سرزمینی پر از صخره، شنی و سواحل دوست داشتنی است. گستردگی آثار تاریخی، فرهنگی و باستانی در کنار میراث ارزشمند زمین شناسی، این جزیره را به تنها ژئوپارک ایران و خاورمیانه تبدیل کرده است. جزیره قشم بزرگترین جزیره منطقه آزاد تجاری جهان است. این جزیره، به دلیل نزدیکی به خط استوا و دریا، آب و هوای گرمسیری دارد، بنابراین بهترین فصل برای سفر به آنجا پاییز و زمستان است.

تنگه چاهکوه در جزیره قشم یکی از خیره کننده ترین نقاط دیدنی است که می توانید از آن دیدن کنید. این یکی از عجایب هفتگانه قشم است که مجسمه‌ ها و صخره‌ های طبیعت در طول زمان در آنجا تشکیل شده اند. تنگه چاهکوه در شرق جزیره قشم با عمق صد متری است. این دره به دره مقدس نیز معروف است زیرا هنگام بارندگی مانند آب انبار عمل می کرد و آب از تقدس خاصی برخوردار بود.

دره ستارگان در قشم نیز یک پدیده جالب دو میلیون ساله است. فرسایش خاک، سنگ و ماسه ناشی از باد و باران و رگبار این دره را ایجاد کرده است. ویژگی ها و مناظر گرانبهای دره ستاره ها باعث شده تا به عنوان بخشی از ژئوپارک جزیره قشم در فهرست یونسکو ثبت شود.

جنگل حرا در سواحل جنوبی ایران شباهتی به جنگل های دیگری که تا به حال دیده اید ندارد. این جنگل، مساحتی در حدود 200 کیلومتر در جزیره قشم داشته و یک ساعت با مرکز شهر فاصله دارد و طول عمر آن 30 تا 40 میلیون سال است. جنگل حرا همیشه سبز است و درختان آن سال ها در دریا غوطه ور بودند. 

قلعه پرتغالی یکی از جاذبه های تاریخی شگفت انگیز در ضلع شمالی جزیره قشم است. در قرن شانزدهم، نیروهای اشغالگر پرتغالی این قلعه را برای دفاع در برابر شورش های محلی و نگهداری مهمات و اسلحه ساختند.

غار نمکدان به طول 6400 متر طولانی ترین غار نمکی جهان است که در 90 کیلومتری ساحل جنوب غربی شهر قشم قرار دارد. این شاهکار طبیعی یکی از جاذبه های بزرگ جزیره قشم است.

 

آشنایی با بهترین هتل های قشم

در ادامه لیستی از 10 تا از بهترین هتل های قشم را آماده کردیم:

 

هتل بوتیک ایرمان

هتل بوتیک ایرمان

بوتیک هتل ایرمان، یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های قشم است که به عنوان هتل 4 ستاره در شرقی ترین قسمت جزیره قرار دارد. چیزی که این هتل را خاص می کند طراحی داخلی زیبا و مدرن آن است. همچنین می توانید در این مکان از عناصر معماری سنتی جزیره قشم لذت ببرید. نزدیک بودن این هتل به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری قشم از دیگر مزایای هتل بوتیک ایرمان است. همچنین خلیج زیبای فارس به راحتی در عرض چند دقیقه قابل دسترسی است. به علاوه، غارهای خربس و قلعه پرتغالی ها از دیگر مکان های توریستی برای دیدن هستند که در فاصله کمی از این هتل قرار دارند.

  • آدرس: قشم، نخل زرین، خیابان پژوهش، نبش خیابان پیام

 

هتل ارم قشم

هتل ارم قشم

هتل ارم قشم، یکی دیگر از هتل های 4 ستاره در جزیره قشم است که می توان از آن به بهترین هتل قشم نیز یاد کرد. این هتل دارای سالن کنفرانس و سالن آمفی تئاتر است و با حدود ۳۰ دقیقه پیاده‌ روی و کمتر از ۱۰ دقیقه رانندگی، می‌ توانید از قلعه پرتغالی‌ ها، که از جاذبه‌ های دیدنی قشم است، بازدید کنید. بازار قدیم قشم و مرکز خرید ستاره قشم و سیتی سنتر ۱ و ۲ نیز در نزدیکی این هتل قرار دارند و می توانید در زمان اقامت خود در این هتل، خیلی سریع و راحت به این مراکز خرید و تجربه یک خرید عالی در جزیره قشم را داشته باشید.

  • آدرس: قشم، بلوار آزادگان، روبروی شیلات

 

بوتیک هتل فولتون

بوتیک هتل فولتون

بوتیک هتل فوتون، یکی دیگر از هتل های شیک و عالی ر جزیره قشم است که با اقامت در آن می توانید منظره فوق العاده و پانوراما از ساحل طلایی و آبی اقیانوس خلیج فارس راداشته باشید. برای اقامت در این هتل 4 ستاره چند گزینه دارید و می توانید از میان اتاق هتل، ویلا و سوئیت آپارتمان هتل، یکی را برای اقامت خود انتخاب نمایید.

همچنین، این هتل دارای یک چایخانه سنتی است که در آن می توانید لحظات خوشی را سپری کنید. رستوران، اتاق تجاری و سالن کنفرانس از دیگر امکانات این هتل هستند. مهمتر از همه، بوتیک هتل فولتون دارای استخر، سونا و اتاق ماساژ است که می توانید در اوقات فراغت خود از آنها استفاده کنید.

  • آدرس: قشم، میدان استقلال، بزرگراه خلیج فارس، بعد از کمپ هامون

 

پیشنهاد مطالعه: در هتل اسپیناس چه جوری تولد بگیریم؟

 

هتل خلیج فارس قشم

هتل خلیج فارس قشم

هتل 4 ستاره خلیج فارس یکی از بهترین هتل های قشم است که در ساحل خلیج فارس واقع شده است که می توان از ان به عنوان بهترین هتل ساحلی جزیره قشم نیز یاد کرد. در واقع با اقامت در این هتل می توانید هر زمان که بخواهید در کنار ساحل قدم بزنید. همچنین تمامی اتاق ها و حتی رستوران هتل رو به خلیج فارس است.

  • آدرس: قشم، میدان علم وصنعت

 

هتل آرتا قشم

هتل آرتا قشم

هتل آرتا از دیگر هتل های 4 ستاره و مجلل در جزیره قشم است که در یک مرکز تجاری واقع شده است. از امکانات این هتل می توان به یک فروشگاه خرید، باشگاه ورزشی، رستوران و کافه اشاره کرد. همچنین، شما مزیت تجربه یک چایخانه سنتی را دارید! خوردن یک فنجان چای ایرانی خاطره انگیز را در این هتل از دست ندهید. همچنین اگر دوست دارید ماجراجویی های خود را در جزیره قشم از این هتل آغاز کنید، غار نمکدان نمکدان، جزیره هنگام، دره ستاره ها و جنگل های حرا قشم مکان های خوبی برای شروع هستند.

  • آدرس: قشم، بلوار شهید بهشتی، رو به روی منازل مسکونی علی بن ابی طالب

 

هتل ژئو پارک قشم

هتل ژئو پارک قشم

یکی از معروف ترین هتل های قشم، هتل 3 ستاره ژئو پارک است. این هتل دارای کافی شاپ، رستوران، صندوق امانات، یخچال، لاندری، حمام مجزا و غیره است. این هتل یکی از تمیزترین و بهترین هتل های قشم با کارکنان خوب و غذاهای دریایی متنوع است که دسترسی خوبی به مراکز دیدنی قشم مانند قلعه پرتغالی ها و بازار قشم را دارد.

  • آدرس: قشم، اسکله شهید ذاکری

 

هتل آوینا قشم

هتل آوینا قشم

هتل آوینا، یکی دیگر از بهترین هتل های قشم است که در فاصله کمی از ساحل خلیج فارس و مراکز خرید قشم قرار دارد. از امکانات این هتل می توان به اینترنت، سرویس باربری ویژه، پارکینگ، رستوران با کافی شاپ و غیره  اشاره کرد که می توانیدیک اقامت عالی و به یادماندنی را در آن تجربه کنید.

  • آدرس: قشم، بلوار باهنر

 

پیشنهاد مطالعه: بکرترین جزایر جنوب ایران را بشناسیم؟

 

هتل آتامان قشم

هتل آتامان قشم

 هتل آتامان یکی از بهترین هتل های قشم با امکاناتی مانند حمام ترکی، سونا، سالن تشریفات، نمازخانه، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور، سالن بدنسازی، خشکشویی، تاکسی سرویس، کپسول آتش نشانی و ... می باشد. غیره است. این هتل 4 ستاره دارای پرسنل حرفه ای و غذاهای باکیفیت است که می توانید برای اقامت در قشم روی آن حساب کنید.

  • آدرس: قشم، میدان حافظ، به سمت میدان امام قلی خان، بلوار گلستان

 

هتل ریحان قشم

هتل ریحان قشم

 این هتل سه ستاره تنها 150 متر با ساحل خلیج فارس فاصله دارد. بنابراین می توانید با اقامت در این هتل، به راحتی به ساحل بروید و از زیبایی های خلیج فارس لذت ببرید.

  • آدرس: قشم، چهارراه پردیس، خیابان فلسطین، نبش کوچه سینا ۵

 

هتل رویال قشم

هتل رویال قشم

هتل سه ستاره رویال قشم، یکی از هتل های نوساز در جزیره قشم است که در نزدیکی مرکز خرید ستاره قشم قرار دارد و همچنین دسترسی آسانی به خلیج نیلگون فارس و مراکز خرید جزیره از جمله بازار ستاره دارد. 

هتل رویال برای پذیرایی هرچه بهتر از مهمانان خود امکاناتی مانند لابی با ظرفیت ۸۰ نفر، مینی بار، پارکینگ، سالن بیلیارد، نمازخانه و سرویس ایرانی و فرنگی را در لابی و طبقات قرار داده است.

  • آدرس: قشم، چهارراه پردیس، خیابان فلسطین، روبروی مبلمان جالود

 

اگر شما نیز تجربه ای از اقامت در بهترین هتل های قشم را دارید، در قسمت کامنت معرفی کنید.

برچسب ها:
هتل
قشم
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید