ایده و خلاقیت

60 تِرِندترین و جذابترین دسته گل عروس در سال 2023

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

دسته گل عروس معمولاً از زیباترین المان های عروسی است. در این مقاله ترند ترین و جذابترین دسته گل عروس در سال 2023 به شما معرفی میشود تا بروز بمانید.

از دیر باز دسته گل عروس از مهم ترین اکسسوری های همراه عروس بشمار می آمده. زیبایی و جذابیت، رنگ و بوی خوش و حس حیات که در گل های طبیعی است آن را به عضو غیر قابل حذفی تبدیل کرده که عروس و داماد ها بر اساس سلیقه و ذوقی که برای انتخاب دسته گل دارند قبل از انتخاب مدل دسته گل عروس جست و جو می کنند تا بروز ترین و جذابترین دسته گل عروس که با سلیقه شخصی و شرایط فصلی همسو است انتخاب کنند. به دلیل همین اهمیت و درک جذابیت دسته گل عروس در عکاسی و جشن عروسی، تیم تشریفینو تصمیم به معرفی ترندترین و جذاب ترین دسته گل عروس در سال 2020 نمود.

اگر قصد انتخاب بهترین دسته گل عروس 2023 را دارید، در ادامه همراه ما باشید تا بروز ترین دسته گل های عروس را بررسی کنیم.

 

دسته گل عروس چیست؟

دسته گل عروس چیست؟

دسته گل عروس که به زبان لاتین  Bridal bouquet یا همان بوکه نوشته می‌شود، یک بقچه گل است که برای روز عروسی و دست عروس خانم طراحی می‌شود. این گل بدون هرگونه کاغذ یا اکسسوری های رایج در جمع کردن گل های طبیعی ساخته می‌شود. تنها ناحیه ساقه گل دیزاین می‌شود و مابقی با هنر گل فروش هنرمند جمع آوری خواهد شد.  این دسته گل معمولاً از ترکیب گل‌های مختلف و برگ‌های سبز تشکیل می‌شود و در طراحی و سبک آن می‌توان تنوع‌های بسیار زیادی را مشاهده کرد. دسته گل عروس به عنوان یک اکسسوری مهم در جشن عروسی استفاده می‌شود و معمولاً با ظاهر زیبا و هماهنگ با بقیه تزئینات عروسی طراحی می‌شود. استفاده از دسته گل عروس در عکس ها و ویدئوها می‌تواند به عنوان یک المان بسیار زیبا اثرگذار باشد. معمولا دسته گل عروس با توجه به سبک برگزاری جشن، نوع لباس، سبک دیزاین سالن و گل آرایی انتخاب می‌شود.

هرچند براساس سلیقه شخصی، میتوانید بدون توجه به این جزییات دسته گل مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید! اگر در این خصوص چندان اطلاعاتی ندارید، می‌توانید با متخصصین تشریفات کاژو مشورت کنید و بهترین گزینه را برای استایل روز عروسی انتخاب کنید.

 

بیشتر بخوانید : انجام صفر تا صد تشریفات مجالس عروسی شما با بهترین کیفیت

 

 

 

نکات مهم انتخاب دسته گل عروس

نکات مهم انتخاب دسته گل عروس

دسته گل عروس به عنوان یک اکسسوری خیلی مهم شناخته می‌شود. معمولا در بدو ورود به سالن عروسی، عکاسی عروس و فرمالیته عروسی از دسته گل استفاده می‌شود. به همین دلیل باید در انتخاب بهترین دسته گل عروس دقت کافی داشته باشید. آگاهی از برخی نکات موجب می‌شود تا انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید و بدون اشتباه بهترین گزینه را انتخاب کنید. در ادامه به برخی نکات مهم در این خصوص اشاره می کنیم.

  1. سبک و موضوع عروسی: در نظر داشته باشید که دسته گل عروس با سبک کلی عروسی و استایل روز عروسی سازگاری داشته باشد. مثلاً برای عروسی های کلاسیک، دسته گل های ترکیبی با استایلی گرد یا کشیده مناسب تر هستند. در حالی که برای عروسی های بوهمیایی، دسته گل‌های بزرگ یا بوکه گل کشیده می‌توانند جذابیت بیشتری داشته باشند. 
  2. سلیقه شخصی: سلیقه و سبک شخصی عروس نیز در انتخاب دسته گل عروس بسیار مهم است. باید مطمئن شوید که دسته گل انتخابی با سلیقه عروس سازگاری دارد یا خیر! توجه به این موضوع اصلی ترین نکته در انتخاب دسته گل عروس است که باید حتما رعایت کنید.
  3. اندازه و شکل دسته گل: اندازه و شکل دسته گل عروس نیز باید با اندازه و قد عروس هماهنگی داشته باشد برخی از عروس‌ خانم‌ها ترجیح می‌دهند دسته گل کوچک و ظریف داشته باشند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می‌دهند دسته گل بزرگ و باریک‌تر داشته باشند. این موضوع کاملا وابسته به شکل دسته گل مدنظر است. معمولا تیم تشریفات شما به بهترین شکل میتواند مشاوره لازم برای انتخاب استایل و گل را ارائه کند.
  4.  احساس شخصی: هنگام انتخاب دسته گل عروس، به احساس و ارتباط شخصی خود با گل‌ها نیز توجه کنید. گل‌ها می‌توانند احساسات و روحیه عروس را منعکس کنند، بنابراین انتخاب گلی که شما را شاد و خوشحال کند، اهمیت بسیار زیادی دارد. استفاده از گل های خاطره انگیز یا گل هایی که عطر آن در شما حس آرامش را بیدار می‌کند، اقدام بسیار خوبی است.
  5. رنگ‌ها و ترکیبات: تلفیق دسته گل عروس با ترکیب رنگ المان‌های دیگر در جشن عروسی نیز اهمیت زیادی دارد. انتخاب رنگی که با لباس عروس سازگاری داشته باشد یا در هماهنگی با رنگ‌های تزئینات عروسی باشد، تأثیر زیادی در هارمونی و هماهنگی کلیه تزئینات خواهد داشت. یادتان باشد توجه به چنین المان های کوچکی میتواند جشن شما را حرفه ای تر و خاص تر نشان دهد.
  6. فصل و گل‌های موجود: به فصل عروسی خود توجه کنید و گل‌هایی را انتخاب کنید که در آن فصل به راحتی قابل دسترسی هستند. اینکه آیا گل‌های مورد نظر در فصل عروسی شما موجود هستند یا نه، امری حائز اهمیت است. در این زمینه میتوانید با متخصصین تیم تشریفات مجالس مشاوره کنید. اگر تیم تشریفاتی شما مثل تشریفات کاژو خدمات مشاوره و ودینگ پلنر ندارد، می توانید با گل فروشی مدنظرتان صحبت کنید و از وجود گل های مورد علاقه تان مطمئن شوید.
  7. مصنوعی بودن یا طبیعی بودن گل ها: یکی از نکات مهم در انتخاب دسته گل عروسی، توجه به سلیقه شخصی در نوع دسته گل است. طبیعی بودن یا مصنوعی بودن گل ها هر کدام مزایای خاص خود دار دارند و نظریات مختلفی در خصوص هرکدام وجود دارد. سعی کنید براساس سلیقه شخصی و علایق خودتان اقدام به انتخاب بهترین گزینه کنید.عطر و شادابی گل طبیعی دنیای دیگری است اما ماندگاری گل مصنوعی تضمین شده تر است! پس براساس اولویت های شخصی انتخاب کنید.

برای اینکه بهترین انتخاب دسته گل عروس را داشته باشید، حتما از متخصصین تشریفات کمک بگیرید. خدمات مشاوره استایل و انتخاب دسته گل در لیست خدمات تشریفات کاژو قرار دارد و متخصصین این حوزه با حوصله و درک بالا از جدیدترین دسته گل ها، به شما مشاوره ارائه میکنند.

 

انواع دسته گل عروس

انواع دسته گل عروس

تنوع گل در طبیعت بی نهاست است. این عناصر زیبا می‌توانند با قرار گرفتن در کنار یکدیگر زیبایی بی اندازه ای را رقم بزنند. به همین دلیل تنوع بالایی در حوزه دسته گل عروس وجود دارد! شما با توجه به انواع دسته گل که در ادامه به آن اشاره میکنیم، می‌توانید بهترین انتخاب را در این حوزه داشته باشید.

 

1-علف های خشک و زرد در دسته گل عروس سال 2023

علف های خشک و زرد در دسته گل عروس سال 2023

دسته گل عروس را مدت ها قبل با گل ها و غنچه های ظریف  دیده اید. اما ترند امسال استفاده از علف های خشک لابه لای دسته گل عروس است. حتماً برای شما هم جالب است چون تا پیش از این بیشتر از المان ها و علف های سبز رنگ در دسته گل عروس استفاده می شد. اما ترند 2020 برای دسته گل های عروس استفاده از المان های طبیعی زرد، خشک و با رنگ های خنثی است. استفاده از گندم، انار مینیاتوری، میوه ها و شاخه های خشک و زرد همگی در ترند دسته گل عروس سال 2020 بوده و احتمالا در یک عروسی پاییزی جذابیت خیره کننده ای خواهد داشت.

 

2-گل و گیاه های بومی در دسته گل عروس سال 2023

گل و گیاه های بومی در دسته گل عروس سال 2023

این روز ها حس مسئولیت بیشتری نسبت به محیط زیست و شرایط بومی محیط زندگی داریم. احتمالاً به همین دلیل است که استفاده از گل و گیاه های بومی در دسته گل عروس سال 2020 رواج بیشتری پیدا کرده. پیشتر از این ها هزینه های گزافی برای وارد کردن گل های خاص از هلند و سایر کشور های پرورش دهنده گل پرداخت می شد اما در ترند 2020 خبری از اینکار نیست و حس علاقمندی به محیط زندگی و تداعی نمودن آن در گل و گیاه های استفاده شده در دسته گل عروس به شدت رایج شده. پس بهتر است شما هم نگاهی عمیق به محل زندگی خود بیندازید و یکی از المان های جذاب آن را برای حضور در دسته گل عروس خود انتخاب کنید.

 

3-گل و گیاه وحشی در دسته گل عروس سال 2023

گل و گیاه وحشی در دسته گل عروس سال 2023

یکی دیگر از ترند های جذاب دسته گل عروس در سال 2023 استفاده از گل های وحشی در دسته گل عروس است.  معمولاً این گیاهان وحشی در هر شهر و روستا متفاوت است و انتخاب آن کاملاً سلیقه ای و بسته به محیط زندگی است. بنظر ایده جالبی است تا دسته گل خاص و جذابی با گل های وحشی و گیاهان رها شده مابین گل ها داشته باشید. اصلا نگران نباشید، اگر یافتن این گیاهان وحشی کمی سخت است می توانید از المان های دیگر مثل شاخ و برگ گیاهان وحشی که در نزدیکی شماست استفاده نمایید. اصلاً گیج نشوید و این موضوع را با گلفروشی مورد نظرتان مطرح کنید. حتماً راه حل مطلوبی برایتان خواهد داشت.

 

4-گل و گیاه معطر در دسته گل عروس سال 2020

گل و گیاه معطر در دسته گل عروس سال 2020

یکی از مواردی که به تازگی به آن پرداخته شده، تاثیر رایحه ها در ایجاد آرامش و کاهش استرس است. حتماً شما هم بر این باورید که روز عروسی بدلیل اهمیت و جذابیت برای عروس و داماد ها روز پر استرسی است. خصوصاً اگر برنامه ریزی عروسی مطلوبی در پیش نگرفته باشند (نگران نباشید چون تیم تشریفینو گام به گام برنامه ریزی عروسی را در مقاله ای کامل در اختیار شما قرار داده است) به همین دلیل استفاده از گل و گیاه معطر تاثیر بسیاری در کنترل استرس عروس و داماد خواهد داشت. استفاده از استخدوس، نعنا، رزماری و آویشن بهمراه سایر گل های ریز و درشت خوش بو نتیجه فوق العاده ای برای عروس و داماد ها خواهد داشت. همان طور که دیزاین غذاهای جشن عروسی شما با سبزی های معطر است، استفاده از آن در دسته گل عروس سال 2020 را خواهید دید.

 

5-شکوفه ها در دسته گل عروس سال 2023

شکوفه ها در دسته گل عروس سال 2023

شکوفه ها نماد زندگی دوباره و جذابیت هستند، ترند امسال استفاده از شکوفه ها در دسته گل عروس است. شکوفه های ریز رنگی که همگی درکنار یکدیگر نمادی از جذابیت و زیبایی هستند و در اوج ظرافت و سادگی دسته گلی خاص برای عروس خلق می کنند. توصیه می کنم حتماً در صورتیکه شکوفه ها در فصل عروسی شما وجود داشت، از آن ها استفاده کنید و تاثیر فوق العاده و خیره کننده ی آن را در عکس های خاطره انگیز عروسی خود مشاهده کنید. در نظر داشته باشید اگر گل عروس (شکوفه های ریز سفید رنگ) یافتید، می توانید آن را نیز بعنوان دسته گل عروس سال 2020 خود انتخاب کنید.

 

6-تک گل در دسته گل عروس  سال 2023

تک گل در دسته گل عروس  سال 2023

استفاده از تک گل در دسته گل عروس سال 2020 رایج شده. یعنی شما می توانید از یک نوع گل سایز درشت برای دسته گل عروس استفاده کنید. مثلا رز های بزرگ، گل آفتابگردان، گل شیپوری و سایر گل های سایز بزرگ گزینه مناسبی برای دسته گل عروس خواهند بود. این انتخاب جسورانه و جذاب می تواند شما را به خاص ترین عروس سال 2023 تبدیل کند. بدین ترتیب نوعی گل سایز بزرگ انتخاب کنید و از گلفروشی بخواهید آن را برای شما کنار هم قرارداده و بصورت خیلی ساده ببندد.

 

از جدیدترین ترند دسته گل عروس 2023 ایده بگیرید

در این بخش مجموعه ای از جذاب ترین دسته گل های عروس 2023 را مشاهده خواهید کرد. با الهام از این دسته گل ها میتوانید به بهترین شکل ممکن انتخاب مطلوبی را تجربه کنید.

ترند دسته گل عروس

شیک ترین و جذاب ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از  گل های خشک و وحشی به همراه تم کرم مناسب دیزاین عروسی بوهو

 

ترند دسته گل عروس

خاص ترین و شیک ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از گل های خشک و ترکیب شده با گل طبیعی قرمز و سفید 2023

 

ترند دسته گل عروس

زیباترین و ساده ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از  گل های سفید، بنفش و برگ سبز گل ها همراه با دیزاین ساده و کلاسیک

 

ترند دسته گل عروس

خاص ترین و جدیدترین ایده دسته گل عروس با استفاده از  دسته گل کلاسیک  ساخته شده از گل های پیونی یا صد تومانی

 

ترند دسته گل عروس

خاص ترین و شیک ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از  گل های طبیعی سفید رنگ ترکیب شده با برگ و استایل وحشی

 

ترند دسته گل عروس

شیک ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از گل های سفید و صورتی ترکیب شده در کنار برگ های سبز شیک

 

ترند دسته گل عروس

خاص ترین و گران قیمت ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از  گل های مصنوعی به رنگ های خاص آبی و گلبهی 

 

ترند دسته گل عروس

گران قیمت ترین و جذاب ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از  گل های رز و شکوفه های گیلاس ترکیب شده 

 

ترند دسته گل عروس

زیباترین و جدیدترین ایده دسته گل عروس با استفاده از  گل های خشک ترکیب شده با رز و گل های گلبهی و بنفش شیک

 

ترند دسته گل عروس

ساده ترین و جدیدترین ایده دسته گل عروس با استفاده از  گل های شکوفه ای گیلاس به شکل ساده و خاص

 

ترند دسته گل عروس

جدیدترین و ارزان ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از  گل های شکوفه صورتی رنگ ترکیبی به شکل گل های وحشی

 

ترند دسته گل عروس

جذاب ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از  شکوفه های گیلاس مناسب نواحی دارای شکوفه گیلاس ترکیب شده به ساده ترین شکل

 

ترند دسته گل عروس

خاص ترین ایده استفاده از تک گل به عنوان دسته گل عروس با استایلی مینیمال - استفاده از گل های درشت و بزرگ

 

ترند دسته گل عروس

جذاب ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از تک گل رز سفید هلندی دیزاین شده با روبان به شکلی خاص و مینیمال

 

ترند دسته گل عروس

جذاب ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از گل های سفید رنگ ترکیب شده سرخس سبز مناسب دسته گل خاص و شیک عروس

 

ترند دسته گل عروس

جذاب ترین ترند دسته گل عروس با استفاده از  گل های لوکس و گران قیمت ارکیده بنفش در دو رنگ متفاوت و شیک 2023

 

ترند دسته گل عروس

جذاب ترین و زیبا ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از گل های ارکیده طبیعی شاخه ای دیزاین شده به شکلی خاص و آبشاری

 

ترند دسته گل عروس

زیباترین و شیک ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از گل های خاص و ترکیبی سفید و بنفش با استایلی مدرن و شیک

 

ترند دسته گل عروس

خاص ترین و شیک ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از گل های پیونی سفید رنگ مناسب جشن عروسی با دیزاین کلاسیک و لوکس

 

ترند دسته گل عروس

لوکس ترین و شیک ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از گل پیونی صورتی رنگ دیزاین شده به شکل دایره ای مناسب جشن عروسی لوکس

 

ترند دسته گل عروس

رایج ترین و ارزان ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از گل های خشک ترکیبی با گل رز طبیعی در دو رنگ مفاوت

 

دسته گل عروس 2023

خاص ترین و شیک ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از گل های نیلوفر به همراه برگ های سبز با دیزاینی ساده و مینیمال

 

دسته گل عروس 2023

لوکس ترین و زیباترین ایده دسته گل عروس با استفاده از گل های درشت پیونی مصنوعی دیزاین شده با کنف و تور مناسب جشن عروسی

 

دسته گل عروس 2023

ساده ترین و شیک ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از گل های رایج فصل و استایلی گرد و متناسب با قد و اندازه عروس

 

دسته گل عروس 2023

جدیدترین و شیک ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از گل های خاص گران قیمت ترکیبی با گل طبیعی به شکلی خاص و ویژه

 

دسته گل عروس 2023

ساده ترین و ارزان ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از گل های متنوع طبیعی و گل خشک جمع شده به شکل دسته گل های بوهو استایل

 

دسته گل عروس 2023

خاص ترین و شیک ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از گل رز درشت هلندی در رنگ های متنوع ترکیبی با شاخ و برگ های سبز

 

دسته گل عروس 2023

کلاسیک ترین و خاص ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از استایل ساده و دسته ای از گل رز به رنگ های بنفش، صورتی و سفید

 

دسته گل عروس 2023

لوکس ترین و گران قیمت ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از گل عروس سفید رنگ دیزاین شده با روبات توری

 

دسته گل عروس 2023

رنگی ترین و جذاب ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از گل های سرخابی پیونی ترکیب شده با رز هلندی گلبهی و گل های سفید شیک

 

دسته گل عروس 2023

جدیدترین و شیک ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از گل های خشک و رنگارنگ دیزاین شده به شکل دسته گل های وحشی

 

جدیدترین ترند دسته گل عروس

لوکس ترین و شیک ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از گل های رنگارنگ سفید و صورتی ترکیب شده با برگ های سبز

 

جدیدترین ترند دسته گل عروس

لوکس ترین و زیباترین ایده دسته گل عروس با استفاده از گل های رنگارنگ رز صورتی و گل های مینیاتوری با دیزاین کلاسیک

 

جدیدترین ترند دسته گل عروس

ساده ترین و ارزان ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از گل های ساده فصل دیزاین شده به شکل کلاسیک مناسب جشن های عادی

 

جدیدترین ترند دسته گل عروس

ارزان ترین و زیبا ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از گل های خشک شده در یک تم رنگی خاص و شیک مناسب دیزاین بوهو و روستیک

 

جدیدترین ترند دسته گل عروس

رنگی ترین و شیک ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از گل های متنوع رز، پیونی و سایر گل های وحشی دیزاین شده به شکل شلوغ

 

جدیدترین ترند دسته گل عروس

لوکس ترین و جدیدترین ایده دسته گل عروس با استفاده از گل های وحشی و خاص ترکیب شده در کنار یکدیگر با استایلی جذاب و شیک

 

جدیدترین ترند دسته گل عروس

زیباترین و شیک ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از گل های رنگارنگ مناسب استفاده در جشن عروسی پاییزی با تم خاص

 

جدیدترین ترند دسته گل عروس

ساده ترین و جذاب ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از گل های وحشی و شیک  در کنار یکدیگر به شکل تلفیقی 

 

جدیدترین ترند دسته گل عروس

جدیدترین و شیک ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از گل های بنفش و سفید شیک مناسب دیزاین در جشن های بوهو و خاص

 

جدیدترین ترند دسته گل عروس

ساده ترین و ارزان ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از گل های سفید رنگ ترکیب شده با ساقه سبز شیک

 

جدیدترین ترند دسته گل عروس

خاص  ترین و جذاب ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از گل های خشک ترکیب شده با رز سفید رنگ دارای هارمونی مطلوب

 

جدیدترین ترند دسته گل عروس

لوکس ترین و شیک ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از گل های وحشی و شیک 2023 مناسب جشن های بوهو و خاص

 

جدیدترین ترند دسته گل عروس

گران ترین و جذاب ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از گل ژیپسوفیلا مناسب دیزاین عروسی با استایل خاص و جذاب 2023

 

جدیدترین ترند دسته گل عروس

گران قیمت ترین و شیک ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از گل های ژیپسوفیلا سفید رنگ ترکیب شده با برگ های سبز ساده و روبان پیچی

 

جدیدترین ترند دسته گل عروس

خاص ترین و جذاب ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از  گل های سفید رنگ ساده دارای ساقه سبز رنگ به همراه روبان گیپور سفید شیک

جدیدترین ترند دسته گل عروس

لوکس ترین و گران قیمت ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از  گل های رنگارنگ ترکیب شده متناسب با هارمونی رنگی

 

جدیدترین ترند دسته گل عروس

شیک ترین و ساده ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از  گل رز هلندی شیک در کنار برگ های ساده سبز رنگ ترکیبی

 

جدیدترین ترند دسته گل عروس

گران قیمت ترین و جذاب ترین ایده دسته گل عروس با استفاده از تک گل ساده بدون هر گونه دیزاین و ترکیب مناسب عروس خانم های خاص پسند

 

 

خلاصه مطلب

برای انتخاب جدیدترین و زیباترین دسته گل عروس 2023، باید اطلاعاتی کلی در خصوص آن داشته باشید. آگاهی در مورد جدیدترین ترندهای 2023 کمک میکند تا انتخابی هوشمندانه و حرفه ای داشته باشید. با نگاهی به دسته گل هایی که برای ایده گرفتن قرار داده ایم میتوانید حرفه ای تصمیم بگیرید.

تجربه شما از انتخاب دسته گل عروس چیست؟ توصیه ای اگر مدنظرتان بود برای ما کامنت کنید.

 

منابع:  www.guidesforbrides.co.uk

         ww.weddingideasmag.com

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید