ایده و خلاقیت

لیست تمامی باغ تالارهای عروسی تهران | 30 باغ برتر تالار تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵

اگر به دنبال لیستی از باغ تالارهای لاکچری تهران و حومه تهران هستید، همراه ما باشید تا برترین های باغ تالار را معرفی کنیم.

این روزها شور و شوق عروس و دامادها برای برگزاری جشن‌های لوکس، رویایی و بی نظیر بسیار زیاد است. به همین دلیل لوکیشن در برگزاری جشن عروسی و جشن‌های مشابه اهمیت زیادی دارد. پیدا کردن بهترین باغ تالار عروسی، پارامتر اصلی برگزاری جشن عروسی لوکس و خاص محسوب می‌شود. به همین دلیل کشف لیست کاملی از باغ تالارهای برند و لاکچری که امنیت بالایی دارند، می‌تواند سرعت کارهای شما را چند برابر کند.
پس اگر به دنبال لیستی از باغ تالارهای لاکچری تهران و حومه تهران هستید، همراه ما باشید تا برترین های باغ تالار را معرفی کنیم.

 

چرا باید لیست بهترین باغ تالارهای عروسی را دنبال کنید؟

شاید با خودتان فکر کنید که پیدا کردن یک باغ تالار زیبا اصلا کار مشکلی نیست! کافی است 1 روز وقت اختصاص دهید تا برترین باغ تالارها را بازدید کنید. اما بهتر است بدانید که قوانین این مارکت کاملا با تصورات شما متفاوت است. به دلیل بحث امنیت، شما نمی‌توانید به شخصه و بدون وجود مسئول تشریفات یا هماهنگی‌هایی که در این مارکت شناخته شده باشد، برای بازدید اقدام کنید. پس با حضور چنین شخصی، احتمالا تنها به برخی از این باغ تالارها مراجعه می‌کنید و قدرت انتخاب محدودی خواهید داشت. حتی در بعضی موارد، به دلیل عدم وجود امنیت در باغ، پس از برگزاری جشن شاهد مشکلاتی هستیم که خاطره جشن عروسی را تلخ‌ می‌کنند! پس بدیهی است که بررسی و ارزیابی دقیق براساس لیستی مطمئن می‌تواند بهترین راه برای رسیدن به لوکیشن رویایی شما باشد.

 

1-باغ تالار میرزایی گرمدره

باغ تالار رضا میرزایی گرمدره

باغ تالار رضا میرزایی گرمدره برترین باغ تالار پذیرایی در تهران
شماره تماس ۰۹۱۲۸۸۸۲۵۶۱
 

باغ تالار رضا میرزایی گرمدره
باغ تالار رضا میرزایی گرمدره برترین باغ تالار پذیرایی در تهران
شماره تماس ۰۹۱۲۸۸۸۲۵۶۱

وقتی صحبت از یک باغ لوکس، امن و بی نظیر می‌شود، باغ تالار میرزایی در ذهن فعالین حوزه تشریفات تداعی می‌شود. این باغ تالار بی نظیر در محدوده گرمدره تهران واقع شده است و برای ساکنین شمال تهران و غرب تهران بهترین انتخاب است. اگر ویدئو کلیپ‌های فرمالیته عروسی خاص در اینستاگرام را دیده باشید، بسیاری از آن‌ها درباغ تالار رضا میرزایی برگزار شده است. زیبایی درختان تنومند در محوطه این باغ تالار و فضای سبز فوق‌العاده آن اجازه می‌دهد تا جشن شما با هر تم و سبکی برگزار شود.  نوع میز و صندلی‌های داخل سالن و محوطه، همگی با توجه به جزییات دکوراسیون انتخاب شده‌اند و ترکیبی بی نظیر از رنگ‌ها، طرح‌ها و فضا برای گل آرایی را خلق کرده‌اند.
 

باغ تالار رضا میرزایی گرمدره
باغ تالار میرزایی گرمدره برترین باغ تالار پذیرایی در تهران
شماره تماس ۰۹۱۲۸۸۸۲۵۶۱

فضای عالی باغ تالار میرزایی در کنار انبار دکوراسیون لوکس و به روز، می‌تواند بهترین دیزاین را برای شما ارائه کند. دکوراسیون روستیک مخصوص محوطه با ریزه کاری‌های فوق‌العاده باسلیقه، حاصل عملکرد تیم حرفه‌ای دکوراسیون در این مجموعه است. با کمی تیز بینی متوجه خواهید شد که نحوه نورپردازی در باغ تالار میرزایی بسیار خاص است! متخصصین با مدیریت طراحی نما و فضای داخلی، چگونگی نورپردازی را طراحی کرده‌اند. به این ترتیب بالاترین میزان استفاده از هنر نور و جذابیت بصری را مشاهده می‌کنید. در این باغ تالار مدیریت قوی و مسئولانه‌ای وجود دارد که استانداردهای برگزاری جشن در یک فضای خاص و روز بی تکرار در زندگی یک زوج را درک کرده است. به همین دلیل تمام جزییات و ریزه کاری‌های لوازم، دکوراسیون، امکانات و امنیت به بهترین شکل ممکن مدنظر قرار داده می‌شود.
آدرس: تهران - گرمدره - کوهک 4
شماره تماس: ۰۹۱۲۸۸۸۲۵۶۱
وب سایت:https://mirzaeegarden.com/

 

2-باغ تالار سفید گرمدره
 

باغ تالار سفید گرمدره


یکی از باغ تالارهای مشهور محدوده گرمدره همین باغ تالار سفید است. این باغ تالار با محوطه بزرگ و حوض‌های کم عمق لوکیشنی جذاب برای دیزاین جشن‌ها ایجاد کرده است. ظرفیت بالای سالن عمارت سفید و فرم مربعی شکل آن یکی از مزایای عالی در انتخاب این لوکیشن است. استفاده از دکوراسیون جذاب در محوطه، سالن عقد و چایخانه این عمارت به شدت مورد توجه عروس و دامادها قرار می‌گیرد. اگر اهل برگزاری یک جشن لوکس در محیطی جذاب، زیبا و خاص هستید، قطعا عمارت سفید انتخاب خوبی خواهد بود.
شماره تماس: 09128465513

 

3-باغ تالار ادیبان

باغ تالار ادیبان

 
باغ تالار ادیبان یکی از گزینه‌های عالی برای برگزاری جشن‌های لوکس است. ظرفیت 800 نفره این باغ تالار می‌تواند پذیرای تعداد بالایی از مهمانان شما باشد. لوکیشن و دسترسی عالی در محدوده گرمدره به همراه دیزاین فوق العده این باغ تالار موجب شده است تا طرفداران زیادی را به خود جذب کند. پارکینگ اختصاصی، فضای سرپوشیده و امکان دیزاین محوطه همگی زمینه ساز برگزاری یک جشن لاکچری رویایی برای زوج های جوان است.
شماره تماس: 09128465513

 

4-باغ تالار یلان

باغ تالار یلان

 
باغ تالار یلان یکی از عمارت‌های سرشناس و لوکس در حوزه برگزاری جشن و تشریفات محسوب می‌شود. زیبایی سازه بی نظیر در این باغ عمارت به شدت مورد توجه عروس و دامادهای خاص پسند قرار می‌گیرد. ظرفیت بالای این عمارت در برگزاری جشن‌ها موجب شده است تا افراد سرشناس در این فضا اقدام به برگزاری جشن‌های لوکس کنند. ستون‌های زیبا، پله‌های سنگی کلاسیک با حیاطی دلنشین لوکیشن بی نظیری برای عکاسی فرمالیته عروس و دامادها ایجاد کرده است و هزینه رزرو یک لوکیشن مخصوص عروسی را به صفر رسانده است. این باغ عمارت با نورپردازی حرفه‌ای می‌تواند عکس‌هایی خیره کننده ایجاد کند.
شماره تماس: 09128465513

 

5-باغ تالار آران

 

باغ تالار آران

 
اگر حوالی وردآورد و غرب تهران به دنبال فضایی جذاب و جمع و جور برای برگزاری جشن باشید، باغ عمارت آران گزینه مناسبی است. مدیریت این باغ تالار بر عهده آقای سرداری است و می‌توانید با اطمینان از امنیت، آرامش و زیبایی یک جشن لوکس، دست به انتخاب این فضا بزنید. ظرفیت باغ تالار آران تا 350 نفر است و جشن‌های لاکچری شما در این عمارت اجرا می‌شود. دیزاین روستیک محوطه در کنار فضای سبز آن موجب شده است تا امکان دیزاین مطابق با سلیقه عروس و داماد فراهم باشد. استفاده از اکسسوری‌های خاص، نورپردازی بی نظیر و فضای باز زیبا موجب شده است تا  این باغ تالار برای بسیاری از زوج‌ها انتخاب عالی باشد.
شماره تماس: 09128465513

 

6-باغ تالار چوبی

باغ تالار چوبی

 
یکی از پارامترهای مهم برای هر زوج سخت پسندی، دیزاین سالن عروسی است. باغ تالار چوبی مختص عروس و دامادهایی است که عاشق گرما و زیبایی چوب هستند. در این باغ تالار همه چیز حال و هوای چوبی دارد. در ساختار سازه و فضای باز این لوکیشن، همه چیز با چوب طراحی و پیاده سازی شده است. اگر عاشق دیزاین چوبی هستید و دیزاین روستیک برای‌تان حس زندگی را تداعی می‌کند، قطعا این باغ تالار انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. این باغ تالار در احمد آباد موستوفی واقع شده است.
شماره تماس: 09128465513

 

7-باغ عمارت ورسای

باغ عمارت ورسای

 
اگر عاشق دیزاین و معماری ایتالیا باشید، قطعا باغ عمارت ورسای گزینه عالی برای شما است. در این لوکیشن زیبایی عمارت با جذابیت بصری فضای باز آمیخته شده است. الهام از معماری ایتالیا و ونیز موجب شده است تا حال و هوای عمارت ورسای بسیار متفاوت به نظر برسد. جالب است بدانید که این باغ عمارت دارا 2 سالن مجزا است که هر کدام با ستون‌های بی نظیر می‌توانند لوکیشن عالی برای جشن و عکاسی عروس و داماد باشند. طراحی هوشمندانه فضای سبز و کلیه لوازم به کار رفته برای دیزاین این فضا بسیار هوشمندانه است. اگر به دنبال باغی لوکس در احمد آباد موستوفی هستید، قطعا ورسای یکی از گزینه‌های شما است.
آدرس: آدرس تهران: آزادگان شمال به جنوب، لاین کندرو فتح شهریار، ۱۰۰۰بعد از پل فتح و جاده احمدآباد مستوفی، خیابان صیاد، انتهای خیابان، پلاک ۲۱
شماره تماس: 09128465513

 

8-باغ تالار سعادت

باغ تالار سعادت

 
باغ تالار سعادت از برترین‌های تهران در ناحیه گرمدره است. ظرفیت 500 نفری عمارت این لوکیشن می‌تواند پذیرای جشن‌های خاص و لوکس شما باشد. جالب است بدانید که باغ تالار سعادت به بهترین شکل ممکن می‌تواند دیزاین محوطه را متناسب با سلیقه شما تغییر دهد. استفاده از مبلمان مخصوص محوطه و دیزاین روستین از شاخصه‌ های اصلی این عمارت زیبا است. دارا بودن سالن عقد و اکسسوری‌های مرتبط برای دیزاین فضا موجب شده است تا انتخاب آن برای زوج های خاص پسند بسیار آسان باشد. نزدیکی به تهران و تامین بالای امنیت جشن، یکی دیگر از شاخصه‌های عالی این باغ تالار است.
آدرس: تهران، انتهای همت غرب، گرمدره، خیابان سعادتیه، بعد از زیرگذر، کوچه واعظی، عمارت مجلل سعادت
شماره تماس: 09128465513

 

9-باغ تالار سوران

باغ تالار سوران

 
سوران به عنوان یک باغ تالار عالی در محدوده ورد آورد شناخته می‌شود. نورپردازی عالی فضای باز و سالن می‌تواند لحظات بی نظیری را ایجاد کند. برکه کوچک با آلاچیق‌های زیبا همراه با سالن مناسب عقد همگی می‌تواند سوران را انتخاب عالی برای عروس و دامادها کند. پارکینگ اختصاصی، استخر زیبا و دسترسی فوق العاده موجب شده است تا سالن سوران به شدت برای زوج‌ها محبوب شود.
آدرس: تهران، انتهای حکیم غرب، ورودی ورداورد، خیابان دولابی
شماره تماس: 09128465513

 

10-باغ تالار الوین

باغ تالار الوین

 
اگر به دنبال فضای لوکس باشید، قطعا توجه به جزییات را مدنظر قرار می‌دهید. باغ تالار الوین با دارا بودن فضای 8هزار متر مربعی در گرمدره فضایی بی نظیر خلق کرده است. عمارت زیبای آن به شدت مورد توجه قرار می‌گیرد. سبک معماری، رنگ سفید و ستون‌های ساده با قابلیت دیزان می‌تواند این فضا را به بهشت تبدیل کند. باغ تالار الوین بسیار هوشمندانه طراحی شده است و فضای خارجی آن در محوطه، قابلیت دیزاین بالایی دارد. عروس و دامادهای عاشق سبک روستیک به راحتی این فضا را برای داشتن شبی شیک تصورت می‌کنند. نورپردازی عالی، ریسه‌های نورانی و گل آرایی اکسسوری ها و مبلمان فضای باز بهترین شرایط را برای دیزاین خلق می‌کند. عمارت الوین واقع در گرمدره میزبان بسیاری از جشن‌های لوکس شما است.
شماره تماس: 09128465513

 

11-باغ تالار ملک

باغ تالار ملک

 
باغ عمارت ملک یکی از انتخاب‌هایی است که به شدت برای زوج های جوان مناسب است. ظرفیت بالای سالن برای برگزاری جشن‌های لوکس در کنار محوطه زیبای آن می‌تواند خاطره خوشی را به جا بگذارد. سالن‌های باغ ملک با معماری ایتالیایی آمیخته شده‌اند و فضای باز با دارا بودن استخر، نورپردازی و لوسترهای شیک، محیطی خاص را خلق نموده است. ظرفیت سالن 300 نفر است و می‌توانید برای دستیابی به بهترین امکانات در نزدیک‌ترین عمارت به تهران برنامه ریزی کنید.
آدرس: جاده مخصوص کرج - چهار راه کرمان خودرو - خیابان گلبرگ - پلاک 37 - باغ عمارت ملک
شماره تماس: 09128465513

 

12-باغ تالار تک درخت

باغ تالار تک درخت

 
فضای بی نظیر در باغ تالار تک درخت، با وسعت 6 هزار متر مربع ساخته شده است. سبک فرانسوی در معماری سازه به خوبی نمایان‌گر فضایی لوکس و خاص است. اکسسوری‌های جذاب، فضا سازی‌های بی نظیر و دیزاینی خاص موجب شده است تا این باغ تالار به عنوان یک گزینه لوکس مورد توجه قرار گیرد. برکه و آبنمای زیبا در محوطه شانس عکاسی عروس و داماد در فضایی خاص را افزایش می‌دهد و لزوم رزرو و پرداخت هزینه برای یک لوکیشن عکاسی مجزا را لغو می‌کند. فضای سرسبز با پتانسیل دیزاین به سلیقه عروس و داماد موجب محبوبیت این باغ تالار لاکچری در حوالی احمد آباد موستوفی شده است.
شماره تماس: 09128465513

 

13-باغ تالار عتیق

باغ تالار عتیق

 
اگر به دنبال یک انتخاب نسبتا اقتصادی با امکانات لوکس هستید، قطعا باغ تالار عتیق انتخاب مطلوبی است. این باغ تالار با استخر و فواره‌های زیبا جان دوباره‌ای به عمارت می‌بخشد. فضای رمانتیک با دیزاینی عالی می‌تواند انتخاب بسیاری از زوج ها باشد. سیستم تهویه عالی در کنار فضای سبز شیک و زیبای باغ تالار عتیق موجب شده است تا امکان برگزاری یک جشن اروپایی و شیک فراهم شود.
آدرس: تهران - بزرگراه آزادگان، احمد آباد مستوفی، میدان پارسا، باغ تالار عقیق
شماره تماس: 09128465513

 

14-باغ تالار آسو

 

باغ تالار آسو


ساکنین شرق تهران معمولا به دنبال پیدا کردن باغ تالار حوالی محل سکونت هستند. در اطراف تهران محدوده جاجرود باغ تالار آسو انتخاب مطلوبی است. چرا که در نزدیک ترین لوکیشن به تهران واقع شده است و فضای باز بی نظیری دارد. جذابیت درختان و فضای سبز عالی آن به همراه 2 سالن شیک و پارکینگ اختصاصی همگی از جذابیت‌های این باغ تالار زیبا است.
آدرس: جاجرود - جاده سد لتیان - پلاک 121
شماره تماس: 09128465513

 

15-باغ تالار یاکند

باغ تالار یاکند

 
ورودی شیک و سالن کاربردی زیبای یاکند از جمله پارامترهای جذابی است که افراد از آن استقبال می‌کنند. تالار یاکند با دارا بودن 600 نفر ظرفیت، یکی از لوکیشن‌های شاخص در شرق تهران محسوب می‌شود. نزدیکی این باغ تالار به تهران مزیت عالی این لوکیشن است. یاکند با فضایی 5000 متر مربعی و محوطه ای شیک و جذاب به شما امکان می‌دهد تا هر سبک تزیینی را اجرایی کنید. تم روستیک و چوبی در فضای محوطه به شدت می‌تواند دیزاین جشن شما را خاص کند. دارا بودن اکسسوری‌ها و دکوراسیون عالی همه چیز را برای یک شب فوق العاده فراهم کرده است.
آدرس: جاجرود - دور برگردان دوم به سمت تهران - کوچه تختی 4 - بعد از باغ تالار پدیده - سمت راست - پلاک 15
شماره تماس: 09128465513
 

 

16-باغ تالار دانیال

باغ تالار دانیال

 
ظرفیت بالای باغ تالار دانیال یکی از دلایل اصلی معروف شدن آن است. جذابیت فضا و عمارت دانیال با ستون‌های شیک و محوطه بی نظیر موجب شده است تا جشن‌های رویایی در آن برگزار شود. ظرفیت 1500 نفره این سالن و فضای باز می‌تواند شاخصه اصلی جشن‌های لاکچری باشد. معماری خاص و زیبایی عمارت دانیال آن را تبدیل به یک لوکیشن عالی برای عکاسی خصوصا در زمان ورود عروس و دامادها کرده است. نزدیکی این باغ به تهران یکی دیگر از شاخصه‌هایی است که مورد توجه خانواده ها است.
آدرس: تهران - گرمدره - محله سعادتی - خیابان سعادتیه - خیابان واعظی
شماره تماس: 09128465513

 

17-باغ تالار آنیت

باغ تالار آنیت

 
یکی از گزینه‌های لوکس اما اقتصادی در شرق تهران باغ تالار آنیت است. در این فضا عمارتی شیک و محوطه زیبایی طراحی شده است تا مهمانان تا ظرفیت 400 نفر امکان پذیرایی داشته باشند. استفاده از دکوراسیون شیک و لوکس به همراه فضا سازی مطلوب موجب محبوبیت باغ عمارت آنیت در شرق تهران شده است. قابلیت دیزاین به سبک‌های مختلف جهت برگزاری جشن در فضای باز و داخل سالن از پتانسیل‌های عالی این فضا است. امنیت بالا در کنار امکانات مورد نیاز مهمانات موجب شده است تا انیت انتخاب بسیاری از زوج‌ها باشد.
آدرس: انتهای اتوبان پردیس نرسیده قبل ازعوارضی( خروجی به سمت جاده قدیم) - بعد از پارك فناوری - كرشت انتهای بلوارالبرز - خیابان شهید دیانت پور (روبروی اوقاف ) - كوچه مریم - كوچه نسترن - انتهای كوچه زنبق
شماره تماس: ۷۶۲۵۴۰۴۵
شماره تماس: 09127714371

 

18-باغ تالار موگه

باغ تالار موگه

 
اگر عاشق محوطه‌های خاص و سنگی هستید، بی شک عمارت موگه انتخاب عالی برای شما است. 70 هزار متر مربع فضای باز در کنار عمارتی خاص و بی نظیر می‌تواند زمینه ساز برگزاری یک جشن خاص باشد. دارا بودن ظرفیت 1000 نفره در این سالن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. موگه دارای 2 سالن مجزا است که می‌توانید بر اساس سلیقه و نیاز شخصی دست به انتخاب بزنید. دارا بودن سالن عقد اختصاصی و امکانات گل آرایی و آتش بازی موجب محبوبیت بیش از پیش موگه شده است. اگر حوالی شهریار در غرب تهران به دنبال باغ تالار شیک هستید، قطعا موگه انتخاب خوبی خواهد بود.
آدرس: تهران، خیابان آزادگان، به سمت شهریار، خیابان باغستان، جاده دهکده بهار، عمارت عقد موگه
شماره تماس: 09128465513

 

19-باغ تالار تفرشی

باغ تالار تفرشی

 
سابقه درخشان برگزاری جشن‌های بی عیب و نقص در فضای باغ تالار تفرشی اصلی‌ترین دلیل انتخاب این مجموعه است. زیبایی و جذابیت بصری در فضای باز با سازه بی نظیر، آبنما و فضای سبز موجب شده است تا این فضا برای انتخاب عروس و دامادها مناسب باشد. زیبایی ورودی و سالن سرپوشیده با سازه‌ای جالب، باغ تالار تفرشی را محبوب کرده است.
آدرس: کیلومتر 16 جاده مخصوص - بلوار کرمان خودرو - کوچه اسنا یدک - باغ تالار تفرشی
شماره تلفن: 09128465513

 

20-باغ تالار ریور ساید

باغ تالار ریور ساید

 
ظرفیت 1500 نفره باغ تالار ریور ساید نشان دهنده پتانسیل مدیریت بالای این مجموعه در تامین امنیت جشن‌های مهم است. واقع شدن در کنار رودخانه جاجرود اصلی‌ترین دلیل اسم گذاری این مجموعه است. نورپردازی محیطی عالی در کنار استخر و برکه موجب شده است تا لوکیشن جذابی برای عکاسی وجود داشته باشد. جالب است بدانید که این فضا با دارا بودن سالن مجزا برای عقد بر روی برکه و رودخانه، بسیار محبوب است. جذابیت های بصری در محوطه و همچنین نورپردازی سالن ریور ساید بسیار زیاد است. پارکنیگ اختصاصی و امن قابلیت برگزاری جشنی بی عیب و نقص را فراهم کرده است.
آدرس: جاجرود بعد از پلیس راه به سمت تهران
شماره تماس: 09128465513

 

21-باغ تالار همتی

باغ تالار همتی

 
اگر طرفدار باغ تالار در تهران باشید، باغ تالار همتی گزینه بسیار مناسبی است. این باغ تالار در فضای شهری تهران واقع شده است و محدوده غرب تهران قرار دارد. ظرفیت بالای باغ تالار همتی 200 تا 1200 نفر است. به همین دلیل افرادی که دارای مهمان به تعداد زیاد هستند، از این باغ عمارت استفاده می‌کنند. دارا بودن 2 سالن مجزا و محوطه فضای سبز موجب شده است تا امکان چیدمان هر نوع جشن در فضای باز فراهم شود.
آدرس: اتوبان تهران كرج، ورودى پارك چیتگر و شهرك گلستان، بلوار كوهك، نسیم شانزدهم غربی پلاک 30
شماره تماس: 09128465513
 

 

22-باغ تالار گل های زندگی

باغ تالار گل های زندگی

 
انتخاب یک باغ تالار در تهران می‌تواند گزینه مناسبی به نظر برسد. دسترسی خوب باغ تالار گلهای زندگی برای مهمانانی که در تهران ساکن هستند یا از کرج و حومه به آن مراجعه می‌کنند بسیار عالی است. نزدیکی باغ عمارت گلهای زندگی به پارک چیتگر موجب شده است تا آب و هوای آن نیز مطلوب‌تر از نواحی دیگر تهران باشد زیبایی و جذابیت فضای باز و عمارت این باغ  تالار ظرفیت پذیرایی از تعداد بالای مهمانان را دارا است.
آدرس: بزرگراه تهران ، کرج ، بعد از آزادگان ، خروجی شهرک گلستان و پارک چیتگر، بلوار کوهک ، نسیم دوم ، پلاک ۳۶
شماره تماس: 09128465513
وب سایت: www.golhayezendegi.com

 

23-باغ تالار رزا

-باغ تالار رزا

 
باغ تالار رزا حوالی شهریار تهران است و می‌تواند بهترین دسترسی از تهران و کرج را داشته باشد. این باغ عمارت با ظرفیت 400 نفری میزبان جشن‌های بسیار زیادی است. وجود پارکینگ اختصاصی و امکان تامین امنیت با دوربین‌های مدار بسته از مزایای بسیار عالی این باغ تالار محبوب است. امکانات متعدد این باغ تالار با مدیریت قوی می‌تواند انتخاب مطلوبی باشد تا نیازهای شما برای برگزاری یک جشن عالی را پاسخ دهد.
آدرس: تهران آزادگان جنوب فتح غرب خروجی باغستان شهریار بعداز سعید آباد خروجی زرنان بالا پلاک 13 و 15
شماره تماس: 09128465513

 

24-باغ تالار دشت شقایق

باغ تالار دشت شقایق

 
یکی از مزایای عالی باغ تالار دشت شقایق، نزدیکی آن به تهران است. در واقع این باغ تالار در تهران و حوالی غرب آن واقع شده است. به همین دلیل اکثر افرادی که نگران تامین امنیت جشن خودشان هستند، آن را انتخاب می‌کنند. فضای سبز زیبای این باغ عمارت لوکیشن عالی برای عکاسی است. امکانات عالی در بخش‌هایی مثل آشپزخانه، سالن‌ها و اتاق عقد به همراه نورپردازی حرفه‌ای همه و همه موجب جذب عروس و دامادها شده است.
آدرس: اتوبان تهران-کرج، خروجی پارک چیتگر و شهرک گلستان، بلوار کوهک، کوچه نسیم دهم، پلاک 44
شماره تماس: 09128465513

 

25-باغ تالار تاج

باغ تالار تاج

 
احتمالا عکس و ویدئوهای باغ تالار تاج را در اینستاگرام دیده اید. عروس و دامادهای زیادی این باغ عمارت را انتخاب کرده‌اند چرا که شکل سازه آن بسیار خاص و مدرن است. در سال های ابتدایی ساخت این سازه، اکثر جشن‌های لوکس در همین باغ عمارت برگزار می‌شد. فضای لوکس داخل عمارت و فضای سبز زیبای آن به همراه دیزاین گل‌های مصنوعی سفید رنگ همگی موجب شده است تا این باغ تالار به عنوان یکی از انتخاب‌های موفق شناخته شود.
آدرس: انتهای همت غرب ، اتوبان تهران – کرج ، خروجی گرمدره ( وارد زیر گذر شهرداری شوید ) لاین کندرو جاده مخصوص ، بلوار امیر اباد ( ناصریه ، کوهک ) دومین خیابان بعد از مسجد جامع ، خیابان معراج ، انتهای معراج ، خیابان تاجبخش سمت راست ، روبه روی تالار ماهان ، انتهای کوچه مدنی ، بعد از لبنیات پاکبان ، درب مشکی ، پلاک 7

 

26-باغ تالار آریانا

باغ تالار آریانا

 
یکی از باغ تالارهای محدوده احمد آباد مستوفی، تالار آریانا است. دارا بودن 2 سالن با ظرفیت‌های متفاوت به همراه پارکینگ اختصاصی و فضای سبز مدرن و شیک، از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که عروس و دامادها را جذب این باغ تالار می‌کند. میز و صندلی مناسب با اکسسوری‌های لوکس همگی موجب شده است تا امکانات برگزاری یک جشن بی نظیر فراهم شود.
آدرس: همت غرب ,اتوبان آزادگان جنوب, فیروزبهرام, خیابان استاد شهریار, پلاک 4

 

27-باغ تالار والا

باغ تالار والا

 
اگر طرفدار لوکیشن‌های مدرن باشید، قطعا باغ تالار والا یکی از محبوب‌ترین فضاهایی است که برای برگزاری جشن می‌توانید مدنظر داشته باشید. این لوکیشن با دارا بودن سفره خانه سنتی عربی، فضای سبز زیبا، تم روستیک، اتاق عقد داخل برکه و عمارتی بی نظیر می‌تواند پذیرای تعداد زیادی از مهمانان شما باشد.
آدرس: تهران، باغستان، زرنان، پلاک 8
شماره تماس: 09128465513

 

28-باغ تالار فاخر
 

باغ تالار فاخر


به زبان ساده‌تر می‌توان گفت که باغ تالار فاخر چیزی شبیه به شهرک‌های سینمایی است که دارای سالن‌هایی از دل فیلم‌های وسترن، سرزمین انگلستان و رم باستان است! جذابیت و ویژگی‌های هر لوکیشن در سازه و فضای بیرونی نمود پیدا می‌کند و همین ویژگی موجب محبوبیت باغ تالار فاخر شده است.
آدرس: همت غرب - آزادگان جنوب لاین کندرو 500 کتر بعد از ورودی احمدآباد مستوفی - موردی فرعی خیابان گلستان هفتم - عمارت فاخر
شماره تماس: 09128465513

 

29-باغ تالار صفاجو

باغ تالار صفاجو

 
باغ تالار صفاجو یکی از لوکیشن‌های لوکس و فاخر در محدوده احمد آباد مستوفی است. دارا بودن عمارتی لوکس در کنار فضای سبزی طراحی شده می‌تواند شب رویایی یک جشن عروسی را بسازد. امکانات متعدد این  باغ عمارت با ظرفیت پذیرایی از 800 نفر موجب شده است تا 2 سالن مختلف برای برآورده کردن نیاز عروس و دامادهای عزیز ساخته شود. فضای سبز، درختان و دیزاین آن همگی از ریزه کاری‌های جذاب این مجموعه است.
آدرس: احمدآباد مستوفی - میدان پارسا - انتهای خیابان انقلاب - سمت چپ - کوچه یاس - باغ عمارت صفاجو
شماره تماس: 09128465513

 

30-باغ تالار 21

باغ تالار 21

 
ظرفیت باغ تالار 21 با دارا بودن باغ مجلل و عمارت شیک، به میزان 300 الی 500 نفر است. این باغ عمارت در محدوده گرمدره واقع شده است و دسترسی بسیار خوبی از تهران و کرج دارد. پارکینگ با ظرفیت 300 خودرو و تامین امنیت بالا برای برگزاری جشن‌های مجلل از ویژگی‌های عمارت 21 است. این عمارت با پله‌های ساده و جذاب لوکیشن مناسبی برای عکاسی ایجاد کرده است. امکان دیزان محوطه به بهترین شکل ممکن نیز، مزیت دیگری است که می‌توان برای عمارت 21 مدنظر قرار داد.
آدرس: کرج، میدان گرمدره، خیابان تاج بخش

 

خلاصه مطلب
اگر قصد دارید بهترین باغ تالار عروسی را برای مراسم به یادماندنی خود انتخاب کنید همین حالا با ما تماس بگیرید تا بهترین باغ تالار عروسی را با توجه به بودجه شما به شما پیشنهاد دهیم. شماره تماس : ۰۹۱۲۸۸۸۲۵۶۱

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید