ایده و خلاقیت

معروف ترین و بهترین باغ تالارهای چیتگر

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در ادامه این بخش از تشریفینو، تعدادی از معروف ترین و بهترین باغ تالارهای چیتگر را معرفی کردیم تا بتوانید مناسب ترین باغ تالار را برای مراسم عروسی خود انتخاب کنید.

برگزاری مراسم عروسی در بهترین باغ تالارهای شهر، نه تنها باعث می شود تا یک مراسم باشکوه و عالی داشته باشید بلکه مهمانان نیز از حضور در چنین فضایی لذت خواهند برد و خاطرات خوشی از مراسم عروسی شما در ذهنشان ماندگار می شود.

اگرچه امروزه تعداد زیادی تالار و باغ تالار در شهرهی مختلف وجود دارد، اما معمولا تقاضای زیادی برای معروف ترین و بهترین باغ تالارهای چیتگر وجود دارد. شاید این موضوع به این دلیل است که معروف ترین و بهترین باغ تالارهای چیتگر، در منطقه ای خوش آب و هوا قرار گرفته اند و دسترسی به آن هم از تهران و هم از کرج بسیار سریع و آسان است!

علاوه بر این، برگزاری مراسم عروسی در معروف ترین و بهترین باغ تالارهای چیتگر به شما این امکان را می دهد تا در کنار برگزاری مراسم عروسی در فضای سرپوشیده تالار، بخشی از مراسم عروسی خود را نیز در فضای آزاد و زیبای باغ تالار برگزار کنید و یک تجربه عالی و متفاوت را برای مهمانان خود رقم بزنید.

همچنین از انجایی که توجه ویژه ای بر روی دکور و تزئینات باغ تالارهای چیتگر وجود دارد، لوکیشن های جذاب و منحصر به فردی برای عکاسی و فیلمبرداری در طول مراسم عروسی خواهید داشت و مهمانان نیز می توانند از این فضاها برای عکاسی و ثبت لحظه های عالی استفاده کنند و مهمانان شما نیز در یک فضای لوکس و عالی پذیرایی خواهند شد.

در کنار تمام این مزایا، پرسنل و کارکنان معروف ترین و بهترین باغ تالارهای چیتگر، همگی اموزش دیده و حرفه ای هستند و بهترین خدمات را برای پذیرایی از مهمانان و برگزاری مراسم عروسی ارائه می دهند تا خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

به همین منظور در ادامه این بخش از تشریفینو، تعدادی از معروف ترین و بهترین باغ تالارهای چیتگر را معرفی کردیم تا بتوانید مناسب ترین باغ تالار را برای مراسم عروسی خود انتخاب کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: 10 نکته طلایی برای انتخاب باغ تالار و تالار مناسب


معرفی معروف ترین و بهترین باغ تالارهای چیتگر

در ادامه تعدادی از معروف ترین و بهترین باغ تالارهای چیتگر را معرفی کردیم تا بتوانید در هنگام انتخاب تالار و باغ تالار، انتخاب بهتر و مناسب تری داشته باشید:

 

عمارت و باغ تالار زمرد چیتگر

عمارت و باغ تالار زمرد چیتگر

اگر می خواهید مراسم عروسی خود را در یکی از خاص ترین و متفاوت ترین باغ تالارهای محدوده غرب تهران برگزار کنید، پیشنهاد ما این است که حتما سری به باغ تالار زمرد در چیتگر بزنید. باغ تالار زمرد، آمادگی میزبانی از 50 نفر تا 600 نفر را دارد و با دارا بودن سالن های مبله و مجلل، سیستم صوتی حرفه ای، استیج رقص، سفره عقد اختصاصی و بسیار زیبا، محوطه سرسبز و فضاسازی شده بهترین کیفیت برای غذا و پذیرایی و با قیمت مناسب جز گزینه های اول برای عروس و دامادهایی است که تمایل دارند مراسم عروسی خود را معروف ترین و بهترین باغ تالارهای چیتگر برگزار کنند.

  • آدرس باغ تالار زمرد: چیتگر جنوبی، کنارگذر فتح، بلوار گلستانک، شرکت مهندسی بازرگانی خودرو سایپا
  • شماره تماس باغ تالار زمرد: 09124076866   -   09121252629

 

پیشنهاد مطالعه: لیست تمامی باغ تالارهای عروسی تهران | 30 باغ برتر تالار تهران

 

باغ تالار عمارت آران چیتگر

باغ تالار عمارت آران چیتگر

اگر به دنبال یک باغ تالار شیک و لاکچری در محدوده چیتگر هستید که بتوانید یک مراسم عروسی عالی با حداکثر 250 نفر مهمان برگزار کنید، باغ تالار عمارت آران می تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. در طراحی و دیزاین این باغ تالار از اکسسوری های مجلل و به روز، میز، صندلی و ظروف سیلور، سیستم صوتی و نورپردازی فوق حرفه ای استفاده شده و با پرسنل حرفه ای و کیفیت غذای عالی یک رماسم عالی و منحصر به فرد را برای شما برگزار خواهند کرد.

  • آدرس باغ تالار عمارت آران: انتهای حکیم غرب، لشگری شرق، خ لطیف جباری ، آذر سه غربی
  • شماره تماس باغ تالار عمارت اران: 09375487764  - 09123480142

 

باغ تالار مروارید چیتگر

باغ تالار مروارید چیتگر

اگر تصمیم دارید متفاو ترین و رویایی ترین مراسم عروسی را برگزار کنید، باغ تالار مروارید با داشتن فضایی فوق العاده شیک و لوکس و ظرفیت پذیرایی 1000 نفر و بهره مندی از پرسنل آموزش دیده و حرفه ای در این زمینه، می تواند جز گزینه های عالی برایتان باشد.

  • آدرس باغ تالار مروارید: اتوبان تهران -کرج، بعد از آزادگان، ورودی شهرک گلستان پارک چیتگر - خیابان کوهک، کوچه نسیم 8
  • شماره تماس باغ تالار مروارید: 09121076060  -  09121075050  - 09121011414

 

پیشنهاد مطالعه: 8 نکته طلایی در انتخاب باغ تالار عروسی که باید بدانید!

 

باغ تالار دشت شقایق چیتگر

باغ تالار دشت شقایق چیتگر

باغ تالار دشت شقایق یکی از با سابقه ترین تالارهای پذیرایی در محدود چیتگر است که با دارا بودن فضای داخلی عالی شامل سالن های مجلل با طراحی و دیزاین بسیار لوکس و مدرن و نیز فضای سبز بی نظیر و رویایی، سالن بازی کودکان در فضای اختصاصی و به کار گیری پرسنل آموزش دیده در این زمینه، بهترین و کامل ترین امکانات را برای برگزاری مراسم عروسی با بالاترین سطح کیفیت فراهم کرده است.

  • آدرس باغ تالار دشت شقایق: اتوبان تهران-کرج، خروجی پارک چیتگر و شهرک گلستان، بلوار کوهک، کوچه نسیم دهم، پلاک 44
  • شماره تماس باغ تالار دشت شقایق: 09121444424

 

باغ تالار گلهای زندگی چیتگر

باغ تالار گلهای زندگی چیتگر

اگر به دنبال یک باغ تالار فوق العاده مجلل با طراحی شیک و مد روز هستید، باغ تالار گلهای زندگی چیتگر را در اول لیست تالارهایی که مد نظر دارید، قرار دهید. باغ تالار گلهای زندگی دارای سالن های مجزا با دکوراسیون فوق العاده لوکس و مجلل است و دیزاین و چیدمان بسیار لاکچری و لوکس را به همراه گل آرایی و شمع آرایی با بهترین طراحی برای پذیرایی از مهمانان شما انجام می دهد تا بتوانید یک مراسم عروسی منحصر به فرد داشته باشید.

  • آدرس باغ تالار گلهای زندگی: بزرگراه تهران کرج ، بعد از آزادگان ، خروجی شهرک گلستان و پارک چیتگر ، بلوار کوهک ، نسیم 2 ، پلاک 36
  • شماره تماس باغ تالار گلهای زندگی: 09126205050

 

پیشنهاد مطالعه: چرا تشریفات عروسی در باغ تالار مهم است؟

 

اگر شما نیز معروف ترین و بهترین باغ تالارهای چیتگر را می شناسید در قسمت کامنت برای ما بنویسید تا به لیست بالا اضافه شود

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید