ایده و خلاقیت

10 تالار مناسب مراسم ترحیم یا ختم در تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

در ادامه این بخش از تشریفینو به معرفی 10 تالار مناسب مراسم ترحیم یا ختم در تهران پرداخته ایم تا در صورت نیاز بتوانید بهترین و مناسب ترین تالار را برای این منظور انتخاب کنید.

امروزه به دلیل محدود بودن فضای خانه ها و آپارتمان ها، پذیرایی از مهمانانی که برای مراسم خاصی مانند ختم یا ترحیم حضور پیدا می کنند، در تالار یا سالن های پذیرایی انجام می شود تا تمام جزئیات مربوط به پذیرایی ناهار یا شام، به بهترین شکل ممکن انجام شده و مسولیت اضافی و زیادی بر دوش میزبان که معمولا در سخت ترین روزهای زندگی خود قرار دارند، وجود نداشته باشد. به همین دلیل است که انتخاب تالار مناسب مراسم ترحیم یا ختم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

در ادامه این بخش از تشریفینو به معرفی 10 تالار مناسب مراسم ترحیم یا ختم در تهران پرداخته ایم تا در صورت نیاز بتوانید بهترین و مناسب ترین تالار را برای این منظور انتخاب کنید.

 

نکاتی که باید در انتخاب تالار مناسب مراسم ترحیم یا ختم در نظر بگیرید

در هنگام انتخاب تالار مناسب مراسم ترحیم یا ختم لازم است که به چند نکته کلیدی و مهم توجه داشته باشید از جمله:

 

موقعیت مکانی تالار

تالاری که برای مراسم ترحیم یا ختم در نظر می گیرید باید نزدیکی محل زندگی شما، مسجد یا در نزدیکی محل آرامستان باشد تا مهمانان به راحتی بتوانند برای صرف ناهار یا شام به این تالار برسند.

 

ظرفیت تالار

از آنجایی که تخمین تعداد دقیق مهمانان هایی که در مراسم ختم یا ترحیم حضور پیدا می کنند، آسان نیست، مهم است که تعداد تقریبی مهمانان خود را در نظر بگیرید و سپس تالاری را انتخاب کنید که ظرفیت کافی و حتی اضافی بر اساس تعداد تقریبی مهمانان شما داشته باشد تا بتوانید بهترین پذیرایی را از مهمانان داشته باشید. البته در مواقعی که تعداد مهمانان مشخص است، مانند مراسم روز چهلم یا سالگرد، می توانید بر اساس تعداد دقیق مهمان ها، تالار رزرو کنید.

 

دارا بودن پرسنل کافی و ماهر در پذیرایی

معمولا تالارها، دارای پرسنل مخصوصی برای پذیرایی در داخل سالن پذیرایی هستند. تالار مناسب مراسم ترحیم یا ختم باید پرسنل کافی و آموزش دیده در زمینه پذیرایی داشته باشد تا بتواند پذیرایی از مهمانان را به بهترین شکل ممکن و در زمان بندی مناسب انجام دهند تا همه کارها به موقع و با برنامه ریزی پیش رود.

 

کیفیت و تنوع غذا 

از دیگر نکات مهمی که باید در هنگام انتخاب تالار مناسب مراسم ترحیم یا ختم در نظر بگیرید، کیفیت و تنوع غذا است. هرچه کیفیت غذا بالاتر باشد و از مواد تازه و باکیفیت برای طبخ غذا استفاده شود، مطمئنا ارزش هزینه کردن دارد و یک پذیرایی آبرومندانه را برایتان امکان پذیر خواهد کرد.

مراسم ختم

آشنایی با بهترین تالار مناسب مراسم ترحیم یا ختم در تهران

امروزه تقریبا تمام تالارها و سالن های پذیرایی بزرگ و کوچکی که در سطح شهر وجود دارند، امکان برگزاری مراسم ختم و ترحیم را نیز فراهم کرده تا تمام افراد بتوانند از بهترین و باکیفیت ترین تالار شهر خود برای پذیرایی از مهمانان خود بهره مند شوند. با این حال در ادامه، مجموعه ای از بهترین تالار مناسب مراسم ترحیم یا ختم در تهران را معرفی کردیم تا راحتتر بتوانید در این شرایط، تالار مورد نظر خود را پیدا کنید:

 

تالار پذیرایی ترحیم نوید

تالار پذیرایی نوید، یکی از بهترین تالارهای پذیرایی است که معمولا برای برگزاری مراسم ختم و ترحیم انتخاب می شود. این تالار دارای 4 سالن مجزا برای مراسم ترحیم است که با ارائه غذای باکیفیت و پذیرایی عالی می توانند به شما در این روز سخت یاری کنند.

  • آدرس تالار پذیرایی ترحیم نوید: خیابان سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر (آپادانا) ، روبروی خیابان مرغاب، جنب ساختمان شهرداری، پلاک 41
  • شماره تماس تالار پذیرایی ترحیم نوید: 02188769888

 

مجموعه رستوران های ارکیده

مجموعه رستوران های ارکیده یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین رستوران ها در تهران هستند که در تمام شعب این رستوران، ظرفیت و امکانات کافی برای برگزاری مراسم ختم و ترحیم فراهم شده است تا بتوانید با خیال راحت، پذیرایی از مهمانان خود را در این رستوران انجام دهید. این رستوران چندین شعبه در تهران ، کرج و شهریار دارد.

آدرس و شماره تماس مجموعه رستوران ها ارکیده:

  • اقدسیه، بزرگراه ارتش، مجتمع تجاری شمیران سنتر، طبقه ۱۰  - 02172146
  • میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند  - 02188885300
  • سعادت آباد، میدان کاج (شهید طهرانی مقدم)، ابتدای خیابان علامه شمالی،نبش خیابان اقبال ملی  - 02102179397
  • کرج، میدان نبوت، مجتمع تجاری مهستان، رستوران گردان ارکیده  -  02634123
  • شهریار، میدان نماز، خیابان مطهری، تقاطع بهشتی  -  02165279381

 

باغ تالار سعادت

باغ تالار سعادت، یکی دیگر از تالارهای بسیار معروف برای مراسم ختم و ترحیم است که برای پذیرایی از 50 نفر تا 550 نفر مناسب بوده و یک پذیرایی عالی و بی عیب و نقص را به شما ارائه خواهند داد.

  • آدرس باغ تالار سعادت: سعادت آباد، بین میدان کاج و قصر امین پور، خیابان صرافی های شمالی نبش 17 غربی
  • شماره تماس باغ تالار سعادت: 02122069070

 

 تالار پذیرایی ستارگان شاندیز 

تالار پذیرایی ستارگان شاندیز، یکی از باکیفیت ترین تالارهای مناسب مراسم ختم یا ترحیم در غرب تهران است که می توانید برای برگزاری این مراسم انتخاب کنید.

  • آدرس تالار ستارگان شاندیز: شهرک غرب، بلوار دادمان، اول درختی، مرکز خرید سپهر، طبقه دوم شاندیز
  • شماره تماس تالار ستارگان شاندیز:  02188571169 - 09122505232

 

تالار پذیرایی فدک

اگر می خواهید یک تالار مجلل و عالی در جنوب تهران برای برگزاری مراسم ختم یا ترحیم رزرو کنید، حتما سری به تالار پذیرایی فدک بزنید. 

  • آدرس تالار پذیرایی فدک: میدان بهمن، خیابان شهید علیرضا وفایی، ساختمان شماره 2 فرهنگسرای بهمن، تالار پذیرایی فدک
  • شماره تماس تالار پذیرایی فدک: 02155309755  - 09123178125

تالار مناسب مراسم ختم در تهران

تالار پذیرایی پردیس

تالار پذیرایی پردیس، دسترسی بسیار سریع و آسانی به بهشت زهرا داشته و می توانید با انتخاب این تالار، بهترین و باکیفیت ترین پذیرایی را از مهمانان خود انجام دهید.

  • آدرس تالار پذیرایی پردیس: شهر ری، میدان بسیج، خیابان ابن بابویه، نبش خیابان شهید نبی پور، تالار پردیس
  • شماره تماس تالار پردیس: 02133386050  - 09121930204

 

تالار رویال کلاسیک

تالار رویال کلاسیک یکی از تالارهای با ظرفیت بالا و پارکینگ اختصاصی است که می توانید برای برگزاری مراسم ختم، ترحیم یا یادبود انتخاب کنید.

  • آدرس تالار رویال کلاسیک: بزرگراه آزادگان، خیابان فداییان اسلام، بلوار ابریشم
  • شماره تماس تالار رویال کلاسیک:  02155040075  -  02155040074

 

تالار قصر زرین

تالار قصر زرین، یکی از تالارهای بزرگ و با ظرفیت بالا در اطراف بهشت زهرا تهران است که می توانید برای برگزاری مراسم ختم یا ترحیم از امکانات این تالار پذیرایی بهره مند شوید.

  • آدرس تالار قصر زرین: درب شمالی بهشت زهرا اتوبان هاشمی (صالح آباد) خروجی امام علی خروجی رجایی جنوب
  • شماره تماس تالار قصر زرین:  02155314580  - 09309009067  -  09309009066

 

تالار پذیرایی آفتاب

تالار پذیرایی آفتاب یکی از باتجربه ترین و بهترین تالارهای پذیرایی در اطراف بهشت زهرا در تهران است که می توانید برای برگزاری مراسم ختم و ترجیم انتخاب کنید.

  • آدرس تالار پذیرایی آفتاب: بهشت زهرا ، جنب ایستگاه مترو حرم مطهر
  • شماره تماس تالار پذیرایی آفتاب: 02155227665   –   09121070638

 

تالار پذیرایی بهشت

تالار مرکزی بهشت، دارایی فضای بسیار شیک و تمیز بوده و در فاصله نزدیکی به قطعات بهشت زهرا دارد که می توانید از خدمات این تالار پذیرایی برای مراسم ختم و یادبود استفاده کنید.

  • آدرس تالار بهشت: رستوران مرکزی سازمان بهشت زهرا (س) ،جنب ساختمان اداری و قطعه یک ،نبش بلوار باب الزهرا
  • شماره تماس تالار بهشت:  ۵۵۲۰۳۰۳۰ – ۰۹۱۲۱۰۷۹۹۴۱ – ۰۹۱۲۳۱۷۲۷۶۱

 

اگر شما نیز آدرس و شماره تماس تالار مناسب مراسم ترحیم یا ختم در تهران را دارید، حتما در قسمت کامنت بنویسید تا همراهان تشریفینو بتوانند از خدمات این تالارها استفاده کنند.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید