ایده و خلاقیت

10 نکته مهم برای انتخاب بهترین آرایشگر عروس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

انتخاب بهترین آرایشگر عروس بسیار مهم است. با رعایت این ده نکته در انتخاب بهترین ارایشگر عروس می توانید با خیالی اسوده در روز عروسی حاضر شوید.

جشن عروسی یکی از جذاب ترین و به یاد ماندنی ترین شب زندگی عروس و داماد است. شاید ماه ها برنامه ریزی عروسی زمان ببرد و نتیجه آن در یک شب ماندگار می شود. همان طور که در مقاله برنامه ریزی جشن عروسی بطور کامل توضیح داده شد، انجام کار ها مرحله به مرحله موجب برگزاری جشن عروسی کامل و بی عیب و نقص می شود. در این میان انتخاب بهترین آرایشگر عروس یکی از مهم ترین انتخاب های عروس خواهد بود. آرایشگر عروس از ابتدای صبح روز عروسی تا عصر در کنار عروس است. به همین دلیل انتخاب آرایشگر عروس در حفظ آرامش، روحیه و انرژی عروس در جشن عروسی بسیار مهم است. در ادامه ده نکته مهم برای انتخاب بهترین آرایشگر عروس را با شما مطرح خواهیم نمود.

 

برای انتخاب بهترین آرایشگر عروس زود اقدام کنید

1.برای انتخاب بهترین آرایشگر عروس زود اقدام کنید

لازم است برای انتخاب بهترین آرایشگر عروس زود اقدام کنید. همان طور که در برنامه ریزی عروسی گفته شد لازم است چند ماه قبل شروع به بررسی بهترین آرایشگر عروس نمایید. اگر به تازگی در عروسی دوستان و آشنایان خود شرکت کرده اید و سبک میکاپ (آرایش) عروس را پسندیدید حتماً با او تماس بگیرید و نام آرایشگر و سالن آرایش او را بپرسید. لیستی از آرایشگرهایی که نمونه کارهای آن ها را در فضای مجازی مشاهده و پسندیده اید تهیه نمایید و با هماهنگی قبلی روزهایی که به شما اجازه مراجعه جهت بازدید از عروس های واقعی را داده اند یادداشت نمایید و راس همان تاریخ و زمان به آرایشگاه مراجعه نمایید. بجز میکاپ عروس ها به نوع برخورد پرسنل سالن آرایشگاه و همچنین آرامش آرایشگر عروس دقت نمایید و مشاهدات خود را یادداشت نمایید.

 

2.شواهد واقعی را با دقت بررسی کنید

حال نوبت آن رسیده در خصوص بهترین آرایشگر عروس در اینترنت جست و جو نمایید. و با مطالعه نظرات واقعی که در کلوپ ها و فریوم های مرتبط با عروس و عروسی درج شده لیستی تهیه کنید و نام آرایشگران عروسی را که توسط افراد مختلف در فریوم ها معرفی شده یادداشت نمایید و با جست و جوی نام آن ها نظرات و شواهد واقعی را با دقت بررسی کنید. دقت داشته باشید گاهی تیم بازاریابی آرایشگاه ها و یا آرایشگر ها اقدام به تعریف و تمجید در فضای مجازی می کنند. بررسی شما باید آنچنان هوشمندانه باشد که نظرات واقعی کاربران واقعی را در ارزیابی خود در نظر گیرد.

 

3.تست میکاپ انجام دهید

یکی از بهترین روش های ارزیابی آرایشگر برای این که در مهم ترین شب زندگی شما همراهیتان کند این است که شبیه سازی کنید. یک جلسه برای تست میکاپ با آرایشگر خود قرار بگذارید و آرایشی که برای شب عروسی در نظر دارید را با وی مطرح نمایید تا با اجرای آن بتوانید تمام مواردی که برایتان اهمیت دارد در خصوص سالن آرایش ، پرسنل سالن و همچنین آرایشگر عروس بررسی نمایید و میزان ماندگاری و کیفیت آرایش خود را در یک روز عادی بررسی نمایید چرا که این چهره در عکس و فیلم های عروسی برای همیشه ثبت خواهد شد.

 

4.لوازم آرایش آرایشگر عروس را بررسی کنید

4.لوازم آرایش آرایشگر عروس را بررسی کنید

لوازم آرایش آرایشگر عروس نقش مهمی در ماندگاری و کیفیت میکاپ عروس در جشن عروسی دارد. تصور کنید یک روز کامل را باید با میکاپ بسیار سنگین بگذرانید و این آرایش تا پایان مراسم لازم است ماندگاری و کیفیت خود را حفظ کند. پس کیفیت لوازم آرایش آرایشگر عروس از بدیهیات است. پس حتماً در هنگام مراجعه به سالن آرایش در خصوص نوع لوازم آرایشی که توسط آرایشگر عروس استفاده می شود سوال کنید و اگر به برند خاصی حساسیت دارید آن را بیان کنید. دقت داشته باشید بهترین آرایشگر عروس حتماً با آرامش و حوصله پاسخ سوالات شما را خواهد داد.

 

5.موهای خود را فراموش نکنید

دقت داشته باشید که مدل موهای خود را فراموش نکنید، چرا که یک میکاپ حرفه ای و زیبا با موهای نه چندان مطلوب اصلا زیبا نخواهد بود. بهتر است یک جلسه مشاوره با هیر استایلیست یا شنیون کار عروس سالن مورد نظر داشته باشید و در خصوص فرم صورت و تاج و تور خود با وی صحبت کنید. مدل موهایی که به آن علاقمند هستید را به شنیون کار عروس نشان دهید تا در خصوص تائید او، آرایشگر خود را از مدل موهای خود مطلع کنید. حفظ هارمونی مدل موها و سبک آرایش صورت موجب می شود نتیجه فوق العاده ای از آرایشگر عروس کسب کنید.

 

همراهان عروس را از قلم نیندازید

6.همراهان عروس را از قلم نیندازید

یکی از مواردی که باعث می شود عروس ها راس ساعت دلخواه از سالن خارج نمی شوند و آماده شدن آن ها بیش از زمان در نظر گرفته شده طول می کشد این است که در زمان عقد قرارداد  و برنامه ریزی فراموش می کنند در خصوص همراهان خود با آرایشگر و سالن صحبت کنند. همین امر موجب می شود آرایشگر عروس و یا سالن آرایشگاه بدون آمادگی و هماهنگی با دستیار آرایشگر و افرادی که برای میکاپ نمودن همراهان عروس لازم است در سالن حضور داشته باشند، در روز عروسی غافل گیر می شوند و همین امر تاثیر بسیار زیادی در طولانی شدن زمان حاضر نمودن عروس و همراهانش دارد. پس حتماً در خصوص همراهان خود در روز عروسی با سالن صحبت کنید و از انجام هماهنگی های لازم مطمئن شوید.

 

محل برگزاری جشن را به آرایشگر اطلاع دهید

7.محل برگزاری جشن را به آرایشگر اطلاع دهید

برخی افراد علاقمند هستند در محیطی خاص مراسم عروسی خود را برگزار کنند. جایی بغیر از سالن های مخصوص برگزاری جشن. مثلا عده ای نزدیک دریا هستند و عروسی در محیط باز ساحل را ترجیح می دهند و با عده ای دیگر باغ پدری را برای برگزاری جشن در نظر گرفته اند. اطلاع دادن محل برگزاری جشن به ارایشگر موجب می شود در حین انجام میکاپ از لوازم آرایش مطلوب تری استفاده نماید. مثلا در عروسی ساحلی ممکن است شن و ماسه با صورت شما برخورد کند و اگر میکاپ چرب داشته باشید فاجعه ای در حال وقوع است و تا پایان جشن از شن و ماسه هایی که روی پوست خود حس می کنید کلافه خواهید شد. به همین دلیل بهتر است میکاپ آرتیست شما بداند دقیقاً پس از خروج از سالن آرایشگاه به کجا می روید.

 

8.پلن B یا همان راه فرار را در نظر گیرید

پلن B یا همان راه فرار برای زمانی است که به هر دلیلی در دقیقه نود از انتخاب آرایشگر خود پشیمان می شوید یا به دلایل مختلف دیگر با سالن آرایشگاه به مشکلی برمیخورید که تصمیم می گیرید همان روز به آرایشگاه دیگری مراجعه کنید و خیلی فوری تغییر موضع دهید. در این شرایط لازم است هزینه لازم جهت پرداخت به آرایشگر جدید را بپردازید. توصیه می کنم آنقدر با دقت آرایشگر عروس را انتخاب کنید که به هیچ عنوان پلن B اتفاق نیفتد. اما پیش بینی تمام این موارد موجب آرامش شما در روز عروسی خواهد بود.

 

شخصاً با آرایشگر عروس ملاقات کنید

9.شخصاً با آرایشگر عروس ملاقات کنید

همان طور که در ابتدا نیز تاکید شد، لازم است حتماً با آرایشگر عروس مقالات کنید و سبک کار و نوع برخورد او را بسنجید.حتماً در خصوص ایده آل هایتان با آرایشگر عروس صحبت کنید و دقت داشته باشین روز عروسی روز شماست و قرار است بهترین چیزهایی که به آن ها علاقمندید برایتان اتفاق بیفتد. پس حتماً با صمیمیت نسبت به علایق خود با آرایشگر عروس صحبت کنید و در بخش هایی که در تخصص آرایشگر است از وی مشاوره بگیرید و بهترین را انتخاب کنید. انتخاب آرایشگر عروسی که انعطاف کافی و اخلاق مطلوب نداشته باشد در روز عروسی ریسک خوبی نیست و آرایشگر بد اخلاق را کلا فراموش کنید.

 

انتخاب بهترین آرایشگر عروس

10.پیشگیری کنید

جشن عروسی مهم ترین و جذاب ترین شب زندگی شماست و قرار است همه چیز به بهترین نحوی که در برنامه ریزی  عروسی به آن پرداخته اید اجرا شود. پس آگاهانه از وقوع اتفاق های ناخوش آیند تا حد امکان پیشگیری کنید. از یک ماه قبل از تاریخ جشن عروسی روزی 8 لیوان آب بنوشید و از روتین های پوستی غیر تهاجمی استفاده کنید؛ مثل استفاده از آبرسان، مرطوب کننده و ماسک های مناسب شفافیت پوست. به هیچ وجه کرم های جدید را در این ماه تست نکنید و از خوردن فست فود و غذاهای چرب دوری کنید تا شب عروسی شاهد جوش های مزاحم روی صورت نباشید. ماساژ صورت و بدن در هفته های آخر منتهی به جشن عروسی بسیار آرامبخش و مطلوب است. حتماً امتحان کنید.

 

منبع: https://www.bridestory.com/

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید