ایده و خلاقیت

20 اکسسوری هالووین

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۳
دسته ها:

در ادامه این بخش از تشریفینو، مجموعه ای از بهترین اکسسوری های هالووین را معرفی کردیم تا بتوانید با استفاده از این اکسسوری ها بهترین چیدمان هالووین را برای خانه خود ایجاد نمایید.

اگر جز افرادی هستید که قصد دارید جشن هالووین را همراه با دوستان و یا خانواده خود برگزار کنید، احتمالا به دنبال ایده های مختلف برای تزیینات هالووین هستید و از همین حالا به فکر تهیه بهترین اکسسوری هالووین هستید تا با استفاده از آن دکور جذاب و منحصر به فردی برای جشن هالووین ایجاد کنید.

به همین منظور در ادامه این بخش از تشریفینو، مجموعه ای از بهترین اکسسوری های هالووین را معرفی کردیم تا بتوانید با استفاده از این اکسسوری ها بهترین چیدمان هالووین را برای خانه خود ایجاد نمایید.

 

پیشنهاد مطالعه: 40 ایده تزئین كدوتنبل هالووین با شمع

 

آشنایی با 20 اکسسوری هالووین

اگرچه خرید اکسسوریهای جدید برای دکور هالووین همیشه لذت بخش است، اما تهیه کردن اکسسوری و وسایل مخصوص تزیینات هالووین که تا چندین سال بتوان از آن استفاده کرد، بسیار لذت بخش تر است. در ادامه، چند مورد از کاربردی ترین و بهترین اکسسوری های هالووین را معرفی کردیم که می توانید هر سال از آن برای ایجاد یک دکور جذاب و مناسب برای هالووین استفاده کنید:

 

مجسمه های شبیه به اسکلت

مجسمه هایی که شبیه به اسکلت های ایستاده طراحی شده اند و یا به گونه ای ساخته شده اند که می توان آن را روی دیوار آویزان کرد، یک اکسسوری فوق العاده کاربردی و عالی برای هالووین هستند که می توان از آن برای ایجاد دکور جذاب و خاص برای جشن هالووین استفاده کرد. شما می توانید نمونه های کوچک از این مجسمه های اسکلتی را بر روی دیوار، شومینه یا از سقف آویزان کنید و نمونه های بزگر آن را در ورودی منزل یا یک گوشه از خانه قرار دهید و یک دکوراسیون هالووین عالی داشته باشید.

مجسمه های شبیه به اسکلت

مجسمه های شبیه به اسکلت

مجسمه اسکلت برای تزیین ورودی خانه در هالووین

 

مجسمه های فلزی یا پلاستیکی شبیه به خفاش سیاه

مجسمه های شبیه به خفاش، یکی دیگر از بهترین اکسسوری های مخصوص هالووین هستید که می توانید از آن برای تزیین دیوارهای داخلی و خارجی خانه استفاده کنید و فضای ترسناکی را شبیه به حال و هوای هالووین ایجاد کنید.

مجسمه های فلزی یا پلاستیکی شبیه به خفاش سیاه

اکسسوری هالووین شبیه به خفاش

 

رومیزی با طرح و چاپ اسکلت

یک رومیزی با طرح منحصر به فرد می تواند یکی دیگر از بهترین گزینه ها برای اکسسوری هالووین باشد. استفاده از این رومیزی با طراحی سیاه و سفید موتیفی شوم از جمجمه‌ های استخوانی، انگورهای پیچ‌ دار، خزنده‌ها و شکوفه‌ های باروک به شما این امکان را می دهد تا میز شام را نیز مطابق با حال و هوای هالووین دیزاین کنید.

رومیزی با طرح و چاپ اسکلت

 

ماگ های شبیه به کدو تنبل خشمگین

انتخاب ماگ و فنجان های قهوه که شبیه به کدو تنبل خشگمین طراحی شده اند، یکی از گزینه های بسیار عالی برای مطابقت با زیبایی شناسی کلاسیک و معاصر هالووین هستند. شما می توانید مجموعه از این لیوان ها که دارای طراحی ترسناک و مطابق با ویژگی های هالووین است را تهیه کنید و از آن برای سرو نوشیدنی در جشن هالووین استفاده نمایید.

ماگ های شبیه به کدو تنبل خشمگین

 

شمعدان مشکی شبیه به جمجمه

استفاده از یک شمعدان مشکی که شبیه به جمجه طراحی شده است، می تواند یک اکسسوری هالووین جذاب برای تزیین میز شام باشد. همچنین در تمام طول سال نیز یک اکسسوری عالی است که می توانید آن را در قفسه کتاب، طاقچه بالای شومینه و یا روی کنسول نگهداری کنید.

شمعدان مشکی شبیه به جمجمه

 

ظرف سرو غذا و تنقلات شبیه به عنکبوت

اگر می خواهید یک اکسسوری هالووین کاربردی و ماندگار داشته باشید، بهتر است به سراغ انتخاب ظرف هایی برای سرو غذا و تنقلات بروید که دارای طراحی خاص و ترسناکی هستند. به عنوان نمونه، این ظرف شکلات که شبیه به عنکبوت بزرگ طراحی شده است، نه تنها یک ظرف عالی برای سرو تنقلات مربوط به جشن هالووین است بلکه در تمام طول سال نیز می توانید آن را در بر روی کانتر آشپزخانه قرار دهید و از ظاهر منحصر به فرد آن به عنوان یک اکسسوری خاص در آشپزخانه و روی پیشخوان استفاده کنید.

ظرف سرو غذا و تنقلات شبیه به عنکبوت

 

پیشنهاد مطالعه: 30 ایده جذاب بادکنک آرایی هالووین

 

شمعدان های بزرگ شبیه به کدو تنبل هالووین

اگر فرصت کافی برای تزیین کدو تنبل برای هالووین را ندارید، می توانید از این شعمدان های بزرگ که شکل و ظاهری شبیه به کدو تنبل تزیین شده دارند استفاده کنید و هر سال از آن به عنوان یک اکسسوری هالووین ثابت در دکوراسیون مخصوص جشن هالووین خود استفاده نمایید.

شمعدان های بزرگ شبیه به کدو تنبل هالووین

 

لامپ ریسه ای شبیه به تار عنکبوت

لامپ های ریسه ای یکی از اکسسوری های بسیار کاربردی برای دیزاین منزل هستند و اگر می خواهید از این لامپ ها برای ایجاد یک دکوراسیون خاص برای روز هالووین استفاده کنید، می توانید از این نمونه که شبیه به تارهای عنکبوت طراحی شده است، استفاده کنید. قسمت بالایی این لامپ ریسه ای که دارای یک مجسمه شبیه به عنکبوت است را در نزدیکی سقف بچسبانید و قسمت پایینی را به زمین رها کنید تا ظاهری متفاوت و جذاب داشته باشید.

لامپ ریسه ای شبیه به تار عنکبوت

 

لامپ نئونی شبیه به جمجه

یکی از دیوارها را با استفاده از لامپ نئونی که شبیه به جمجه طراحی شده است تزیین کنید و با استفاده از این اکسسوری هالووین جذاب، فضایی منحصر به فرد و جذاب را برای جشن هالووین ایجاد نمایید.

لامپ نئونی شبیه به جمجه

 

ریسه نمدی با عبارت Happy Halloween

یکی دیگر از بهترین اکسسوری های هالووین که می توانید هر سال از آن استفاده کنید، یک ریسه نمدی به عبارت Happy Halloween است که می توانید آن را بر روی درب ورودی خانه، روی شومینه و یا یکی از دیوارها آویزان کنید. این اکسسوری هالووین، یکی از انتخاب های ایده آل برای کسانی است که به دنبال یک ایده دکوراسیون آسان برای هالووین هستند.

ریسه نمدی با عبارت Happy Halloween

 

اکسسوری هالووین شبیه به ارواح

یکی دیگر از اکسسوری هایی که می توانید در تزیینات مخصوص هالووین مورد استفاده قرار دهید، اکسسوری هالووین شبیه به ارواح هستند که ظاهر ترسناک و متفاوتی را در خانه و یا حتی ورودی خانه ایجاد می کنند.

اکسسوری هالووین شبیه به ارواح

 

آویز در با نوشته BOO

اگر می خواهید تزیینات مربوط به هالووین را از قسمت ورودی خانه شروع کنید، پیشنهاد می کنیم این آویز در که شبیه به شاخته های خشک شده مشکی و عبارت BOO ساخته شده است را تهیه کرده و در پشت در ورودی نصب کنید تا همه چیز برای برگزاری یک جشن هالووین هیچان انگیز آماده شود.

آویز در با نوشته BOO

 

شما چه پیشنهادی برای اکسسوری هالووین دارید؟ نظر خود را در قسمت کامنت برای ما بنویسید.

برچسب ها:
جشن هالووین
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
فرشته
۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹

متن کامل بود

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید