ایده و خلاقیت

20 باغ تالار تولد در تهران زیر ١٠٠ نفر

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در ادامه به نکات کلیدی برای انتخاب بهترین باغ تالار تولد اشاره کردیم و چند مورد از بهترین باغ تالار تولد در تهران زیر ١٠٠ نفر را معرفی کرده ایم تا بتوانید با توجه به تعداد مهمانان خود، بهترین باغ تالار تولد را انتخاب و رزرو کنید.

روز تولد برای تمام افراد یک روز بسیار خاص است و نقطه عطف جدیدی را رقم می زند. در واقع این روز، باعث می شود تا موقعیت ویژه ای داشته باشید که شایسته جشن گرفتن است. بنابراین اگر به فکر برگزاری جشن تولد برای خود یا عزیزان خود هستید، لازم است حتما در رابطه با مکان برگزاری جشن تولد تصمیم بگیرید و بهترین و مناسب ترین فضایی که می توانید جشن تولد را در آنجا برگزار کنید را پیدا کنید تا یک روز به یادماندنی را برای خود و عزیزانتان ایجاد کنید.

انتخاب باغ تالار تولد، یکی از گزینه های بسیار عالی برای جشن تولد است که فضایی شیک و زیبا را در اختیارتان قرار می دهد و کمک می کند تا یک جشن تولد رویایی و مطابق با سلیقه و ترجیحات خود برگزار کنید.

در ادامه این بخش از تشریفینو، به نکات کلیدی برای انتخاب بهترین باغ تالار تولد اشاره کردیم و چند مورد از بهترین باغ تالار تولد در تهران زیر ١٠٠ نفر را معرفی کرده ایم تا بتوانید با توجه به تعداد مهمانان خود، بهترین باغ تالار تولد را انتخاب و رزرو کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: لیست بهترین تشریفات تولد در تهران در سال 1402

 

نکات کلیدی برای انتخاب بهترین باغ تالار تولد

با در نظر گرفتن نکاتی که در ادامه به آن اشاره کردیم می توانید بهترین و مناسب ترین باغ تالار تولد را برای برگزاری یک جشن تولد عالی و به یاد ماندنی پیدا کنید:

 

دسترسی راحت به باغ تالار تولد 

شاید اینطور تصور کنید که همه افرادی که به جشن تولد دعوت می شوند در یک شهر زندگی می کنید، اما همانطور که می دانید در شهرهای بزرگ ترافیک زیادی وجود دارد و لازم است در هنگام انتخاب باغ تالار تولد، حتما دسترسی راحت به محل برگزاری جشن تولد را در نظر داشته باشید. اینکار تضمین می‌ کند که افراد بیشتری می‌ توانند در مراسم جشن تولد شرکت کنند و دسترسی به آن خیلی ناخوشایند نخواهد بود. فراموش نکنید که وجود پارکینگ کافی در محل نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که باید این موضوع را نیز در نظر بگیرید.

 

ظرفیت باغ تالار تولد

وقتی برای برگزاری جشن تولد به سراغ رزرو باغ تالار می روید، باید گزینه هایی را در لیست خود قرار دهید که ظرفیت کافی و مناسبی برای تعداد مهمانان شما داشته باشند. مکانی که خیلی بزرگ است خالی و ناخوشایند به نظر می رسد، در حالی که مکانی که خیلی کوچک است، انجام فعالیت هایی را که برنامه ریزی می کنید دشوار می کند.

بنابراین علاوه بر اینکه باید تعداد مهمان های جشن تولد را در نظر بگیرید لازم است سایر فضاهای باغ تالار از جمله فضایی برای رقص، امکانات کافی و مناسب برای پذیرایی و فضای مناسبی برای دکور جشن تولد نیز داشته باشد تا بتوانید تم تولد را به خوبی در ان اجرا کرده و فضایی شیک و زیبا داشته باشید.

باغ تالار تولد

 

دارا بودن پرسنل کافی برای پذیرایی

وقتی تصمیم می گیرید که جشن تولد را در یک باغ تالار برگزار کنید، یعنی می خواهید برخی از مسولیت ها از جمله پذیرایی از مهمانان را از دوش خود بردارید و به تیم پذیرایی تالار بسپارید. بنابراین در هنگام رزرو باغ تالار تولد، باید بررسی کنید که مجموعه مورد نظر شما ترکیبی از گزینه های غذایی را ارائه دهد که برای افراد در هر سنی جذاب باشد، تیمی متشکل از سازمان دهندگان، میزبان ها و سرورها و همه چیدمان از دکوراسیون گرفته تا میزها را دارا باشد. 

البته بهتر است چک لیستی از جزئیات کوچکی که به یک مهمانی کمک می کند تهیه کنید، از جمله:

  • کیک تولد
  • فینگرفود، دسر، میوه و تنقلات
  • دکور و تزیینات مربوط به جشن تولد
  • میز مخصوص برای قرار دادن هدایا

 

پیشنهاد مطالعه: چگونه با یک تیم تشریفات باکیفیت، جشن تولد برگزار کنیم؟

 

بررسی امکانات و خدمات باغ تالار تولد

هنگام انتخاب بهترین باغ تالار برای برگزاری جشن تولد، امکانات و خدمات ارائه شده را در نظر بگیرید. برخی از تالارها پکیج های همه جانبه را ارائه می دهند که شامل پذیرایی، دکوراسیون و سرگرمی می شود، در حالی که برخی دیگر ممکن است فقط فضای مناسب برای برگزاری جشن تولد را در اختیارتان قرار دهند و سایر اقدامات مربوط به دکوراسیون، پذیرایی و موسیقی را خودتان باید هماهنگ کنید.

بنابراین آنچه در پیشنهادات باغ تالار تولد گنجانده شده است را با دقت ارزیابی کنید و تعیین کنید که آیا این پیشنهادات با بودجه و ترجیحات شما مطابقت دارد یا خیر. به طور کلی، پیشنهاد می شود که به دنبال مکان هایی باشید که امکانات ضروری مانند سرویس بهداشتی، آشپزخانه یا منطقه پذیرایی و تجهیزات موسیقی را در صورت نیاز فراهم می کنند.

باغ تالار برای جشن تولد

 

بررسی آب و هوا

اگر تصمیم دارید جشن تولد را در باغ تالار و در فضای باز برگزار کنید، لازم است که حتما شرایط اب و هوایی روز جشن خود را با دقت بررسی کنید. بهتر است مکانی را برای جشن تولد انتخاب کنید که علاوه بر فضای باز، دارای یک فضای بسته و مناسب برای برگزاری جشن نیز باشد تا اگر به طور تصادفی با شرایط آب و هوایی نامساعد مواجه شدید، مهمانان اذیت نشوند و ادامه جشن به خوبی در محیط بسته برگزار شود. 

 

پیشنهاد مطالعه: صفر تا صد تشریفات تولد

 

مدیریت تم تولد

انتخاب یک تم تولد زیبا و جذاب برای همه افراد در تمام سنین مهم است. بنابراین برای انتخاب تم تولد به خوبی فکر کنید و تمام جزئیاتی که با تم تولد هماهنگ هستند را اماده کنید. مکانی که برای برگزاری جشن تولد در نظر گرفته اید باید طوری طراحی شود که بتوانید تم تولد را به زیباترین شکل ممکن در آن اجرا کنید.

بهتر است در مورد اینکه چه مقدار دکور مورد نیاز است با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید، زیرا تلاش برای تزئین فضای بزرگتر می تواند بسیار سخت باشد. تیم های فعال در زمینه دکور تولد، می دانند که چقدر دکور مورد نیاز است و می‌ توانند به خوبی همه چیز را آماده کنند تا بهترین جلوه را برای جشن تولد شما ایجاد نمایند.

تم تولد در باغ تالار

 

در نظر گرفتن بودجه

در نهایت، اساسی ترین چیزی که باید در نظر گرفته شود بودجه ای است که برای برگزاری جشن تولد در نظر گرفته اید. بنابراین باید در هنگام انتخاب باغ تالار تولد، به سراغ گزینه هایی بروید که بودجه شما تناسب داشته باشد و بعد از رزرو آن، بتوانید هزینه های مربوط به سایر قسمت های جشن از جمله پذیرایی، دکور جشن تولد و غیره را نیز به راحتی تامین کنید. 

 

پیشنهاد مطالعه: تو این هفت تا کافه جشن تولد بگیر

 

معرفی بهترین باغ تالار تولد در تهران زیر ١٠٠ نفر

در ادامه چند نمونه از بهترین باغ تالار تولد در تهران زیر ١٠٠ نفر را معرفی کردیم تا بتوانید برای برگزاری جشن تولد بهتر برنامه ریزی کنید و بهترین تالار را انتخاب کنید:

 

تشریفات ژوبین

  •  شماره تماس:  09122780898 

 

تشریفات مجالس پل 

  • آدرس: تهران - نیاوران
  • شماره تماس: 09121936223 

 

باغ عمارت آران

  • آدرس: انتهای اتوبان حکیم غرب ابتدای اتوبان لشکری خ لطیف جباری آذر 3 غربی
  • شماره تماس: 09123480142 

 

باغ تالار آسو

  • آدرس: جاجرود، به سمت تهران، جاده لتیان، پلاک 121
  • شماره تماس: 09122457179 ، 09122362355 ، 09124481022 

 

تشریفات الیزه

  • شماره تماس: 09124058935

 

مجموعه تشریفاتی گردشگری اریکه تات

  • آدرس: احمدآباد مستوفی، میدان پارسا، خیابان انقلاب، پلاک 22
  • شماره تماس 09121244472 ، 09124372056

 

باغ تالار والا

  • آدرس: تهران، اتوبان فتح، سه راه شهریار بعد از سعید آباد، جاده زرنان بالا و پایین، بعد از کارخانه آسفالت، پلاک ۱۰، باغ تالار والا
  • شماره تماس:  09128005799

 

باغ تالار تاج

  • آدرس: کرج، خروجی گرمدره، بلوار امیر اباد، خیابان معراج، خیابان تاجبخش، انتهای کوچه مدنی ، بعد از لبنیات پاکبان ، درب مشکی ، پلاک 7
  • شماره تماس: 09123217127

 

باغ و تشریفات مجالس سلگی 

  • آدرس: گرمدره، تاجبخش، خیابان باسکول
  • شماره تماس: 09128559348 ، 09128559348

 

باغ تالار تشریفاتی روژانو

  • آدرس :  گرمدره. بلوار امیرآباد، کوهک پنجم
  • شماره تماس: 09121959396 ،   09122006323

 

اگر شما نیز بهترین باغ تالار تولد در تهران زیر ١٠٠ نفر را می شناسید، حتما در قسمت کامنت معرفی کنید

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید