ایده و خلاقیت

صفر تا صد برگزاری جشن سالگرد ازدواج در پاییز

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در ادامه این بخش از تشریفینو، 0 تا 100 برگزاری جشن سالگرد ازدواج در پاییز و فصل های دیگر سال را آماده کردیم تا دقیقا بدانید که چه کارهایی باید انجام دهید تا یک جشن به یادماندنی و خاطره انگیز را برای سالگرد ازدواج خود برگزار کنید.  

برگزاری جشن سالگرد، یک راه عالی برای قدردانی از زمانی است که با عشق در کنار همسر خود زندگی کرده اید. در واقع  مهمانی های سالگرد ازدواج نه تنها به زوجین کمک می کند تا ازدواج خود را گرامی بدارند، بلکه به عزیزانشان این فرصت را می دهند تا بدانند که پیوند آنها چقدر پایدار بوده است و از اینکه در کنار هم زندگی می کنند، چقدر خوشحال و راضی هستند. اگرچه برگزاری جشن سالگرد ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما برای اینکه اینکار را به راحتی انجام دهید، در ادامه این بخش از تشریفینو، 0 تا 100 برگزاری جشن سالگرد ازدواج در پاییز و فصل های دیگر سال را آماده کردیم تا دقیقا بدانید که چه کارهایی باید انجام دهید تا یک جشن به یادماندنی و خاطره انگیز را برای سالگرد ازدواج خود برگزار کنید.  

 

مرحله 1: تعیین تاریخ و زمان برای برگزاری جشن سالگرد ازدواج

اولین قدم در برنامه ریزی یک جشن سالگرد، تعیین تاریخ و زمان برای جشن است. بهتر است تاریخ جشن سالگرد ازدواج را دقیقا در روز ازدواج خود انتخاب کنید و اگر احساس می کنید در ان تاریخ نمی توانید تدارک جشم و مهمانی ببینید، تاریخی را برای مهمانی  انتخاب کنید که نزدیک به تاریخ واقعی سالگرد ازدواجتان باشد و این تاریخ را از چند ماه قبل تعیین کنید تا زمان کافی برای برنامه ریزی مهمانی داشته باشید.

اگر مهمانی بسیار رسمی است، می توانید تاریخ آن را از چهار تا پنج ماه قبل تنظیم کنید و کارت دعوت را به عزیزان خود ارسال کنید تا مهمانانی که خارج از شهر هستند، مقدمات سفر و اقامت را فراهم کنند.

 

پیشنهاد مطالعه: باکس هدیه سالگرد ازدواج [برای مرد و زن]

 

مرحله 2: انتخاب مکان مناسب برای برگزاری جشن سالگرد ازدواج

محل برگزاری جشن سالگرد به رسمی بودن رویداد و تعداد افرادی که دعوت می کنید بستگی دارد. اگر می خواهید یک دورهمی یا شام کوچک برگزار کنید، می توانید مهمانی را در خانه خود یا یکی از اقوام برگزار کنید. حتی می توانید یک اتاق خصوصی در یک رستوران اجاره کنید. اما اگر میزبان یک مهمانی یا جشن رسمی و بزرگ هستید، لازم است که یک فضای اختصاصی مانند تالار، هتل، سالن، یا باغ را برای این مراسم اجاره کنید.

 

محل برگزاری جشن سالگرد ازدواج

 

مرحله 3: انتخاب یک تم جذاب برای جشن سالگرد ازدواج

تم جشن سالگرد باید سرگرم کننده و منعکس کننده علایق و سلیقه زن و شوهر باشد. اکثر تم های رسمی جشن سالگرد بر اساس رنگ هستند تا از زیبایی و منسجم بودن دکوراسیون اطمینان حاصل کنند. اگر به فکر برگزاری جشن سالگرد ازدواج در پاییز هستید، بهترین ایده این است که از رنگ ها و آیتم های پاییزی به عنوان تم جشن سالگرد ازدواج استفاده کنید. 

 

تم جذاب برای جشن سالگرد ازدواج

 

مرحله 4: ارسال کردن دعوت نامه به مهمانان

هنگامی که لیست مهمانان خود را آماده کردید، باید دعوتنامه های جشن سالگرد را 1 تا 2 هفته قبل از تاریخ جشن ارسال کنید، به خصوص اگر مهمانی رسمی باشد. با این حال، اگر تاریخ جشن خود را کاملا فیکس کرده اید و از ان مطمئن هستید، می‌توانید تاریخ‌ جشن سالگرد ازدواج را خیلی زودتر به عزیزانی که در شهرهای دور زندگی می‌کنند، اطلاع دهید.

اطلاعاتی که باید در دعوتنامه جشن سالگرد ازدواج درج کنید، معمولا شامل این موارد خواهد بود:

  • نام زوج
  • تعداد سالهایی که این زوج جشن خواهند گرفت
  • تاریخ برگزاری جشن
  • زمان و ساعت برگزاری جشن سالگرد ازدواج
  • محل برگزاری جشن

 

دعوت نامه

 

مرحله 5: برنامه ریزی برای غذا، نوشیدنی، میوه و کیک سالگرد ازدواج

یکی از مهم‌ترین مراحل در برنامه‌ریزی جشن سالگرد ازدواج این است که مهمانان خود را سیر و شاد نگه دارید! وقتی صحبت از غذا و نوشیدنی به میان می‌آید، قبل از رفتن به فروشگاه مواد غذایی یا مشورت با یک شرکت پذیرایی، بودجه  مشخصی تعیین کنید تا بتوانید میزان هزینه‌های خود را پیگیری کنید. اگر میزبان جمعیت کوچکی هستید، ممکن است بخواهید خودتان آشپزی کنید و یک چیدمان به سبک سلف سرویس را انتخاب کنید.

با این حال، اگر میزبان یک جمعیت بزرگ بیش از 30 مهمان یا بیشتر هستید، بهتر است از کیترینگ یا رستوران برای آماده کردن غذا کمک بگیرید تا از استرس ناشی از آشپزی برای چنین مهمانی بزرگی، جلوگیری کنید. اگر بودجه محدودی دارید، می توانید یک غذاخوری محلی یا دوست خانوادگی را برای آشپزی استخدام کنید.

همچنین لازم است بودجه ای را برای تهیه نوشیدنی، میوه، کیک و سایر تنقلات در نظر داشته باشید تا بتوانید یک جشن ایده آل و به یادماندنی برگزار کنید. بنابراین قبل از هر اقدامی، ابتدا یک برآورد هزینه کلی داشته باشید و با توجه به بودجه ای که دارید، تعداد آیتم هایی که می توانید برای پذیرایی اماده کنید را مشخص کنید.

 

غذا و نوشیدنی برای جشن سالگرد ازدواج

 

پیشنهاد مطالعه: ۶۰ مدل کیک پاییزی جذاب خاص [پسرانه،دخترانه،سالگرد عروسی]

 

مرحله 6: تزیینات زیبا و شیک برای جشن سالگرد ازدواج

تزئینات یک جشن سالگرد معمولاً بر اساس تم یا طرح رنگ مهمانی همراه با سلیقه شخصی است که تاریخ سالگرد ازدواج را برجسته تر نشان می دهد. به عنوان مثال، برای تزیینات جشن سالگرد ازدواج در پاییز می توانید از بادکنک ارایی با رنگهای پاییزی مثل نارنجی، زرد، طلایی، زرشکی و غیره استفاده کنید و یا با استفاده از گلهای پاییزی، طراوت بیشتری را برای جشن سالگرد ازدواج ایجاد نمایید.

استفاده از بالن های عدد که نشان دهنده تعداد سال های ازدواج زوج هست نیز کمک می کند تا تزیینات جشن سالگرد ازدواج جذاب تر شود. شمع، لامپ های ریسه ای، عکس روز عروسی زوج و غیره نیز از دیگر گزینه های عالی برای تزیینات جشن سالگرد ازدواج هستند که می توانید با توجه به سلیقه خود و نوع مهمانی که برگزار کرده اید، از ان استفاده کنید.

 

تزیینات زیبا و شیک برای جشن سالگرد ازدواج

 

پیشنهاد مطالعه: 150 ایده جذاب کادو برای سالگرد ازدواج و کادو برای سالگرد آشنایی

 

مرحله 7: آماده کردن موسیقی برای جشن سالگرد ازدواج

مهمانی‌های سالگرد باید شامل رقص‌های فراوان باشد، بنابراین بهتر است ترتیبی برای موسیقی و سرگرمی دهید تا به همه افراد حاضر در مهمانی خوش بگذرد. اگر می‌خواهید به مهمانی حس موسیقی زنده بدهید، می‌توانید یک گروه موسیقی یا دی‌جی استخدام کنید تا مجموعه‌ای پر از آثار کلاسیک و مدرن را برای مهمانان بنوازند. در مورد هر گزینه ای که تصمیم می گیرید، مطمئن شوید که از قبل سرگرمی را رزرو کنید تا از رزرو گروه یا دی جی که ممکن است در آخرین لحظه خوشتان نیاید اجتناب کنید.

 

آماده کردن موسیقی برای جشن سالگرد ازدواج

 

مرحله 8: هماهنگی با عکاس برای جشن سالگرد ازدواج

برای گرامی داشتن این روز، باید یک عکاس رزرو کنید تا تمام لحظات خاص جشن سالگرد را ثبت کند. بهتر است بعد از تعیین زمان برگزاری جشن سالگرد ازدواج، با یک عکاس حرفه ای نیز وقت رزرو کنید تا در روز جشن، تمام لحظات زیبایی که در کنار عزیزانتان سپری می کنید، به بهترین شکل ممکن ثبت شوند. 

 

هماهنگی با عکاس برای جشن سالگرد ازدواج

 

پیشنهاد مطالعه: 200 ایده هدیه سالگرد ازدواج [برای مرد و زن]

 

کلام آخر

وقتی نوبت به برنامه ریزی جشن سالگرد ازدواج می رسد، بهتر است این کار را خیلی زود شروع کنید و وقت کافی برای این موضوع در نظر بگیرید تا همه چیز به بهترین شکل ممکن آماده شود و خسته نشوید. می‌ توانید با کمک گرفتن از یکی از اعضای خانواده یا دوستانتان در برنامه‌ریزی، استرس را کاهش دهید. تقسیم کار، همه چیز را آسان‌تر می‌کند، مخصوصاً زمانی که تمام جزئیات زیبایی که روی کاغذ برنامه‌ریزی کرده‌اید، زنده می‌شوند!

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید