ایده و خلاقیت

50 سالن عقد شیک و با شکوه تهران را بشناسید (محضر عقد خاص)

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵

قبل از عقد محضری، حتما به۱۰ دفتر عقد شیک و با شکوه تهران را بشناسید، تا تصمیم بهتری بگیرید و خاطره جذابی از خاص ترین روز زندگی تان ثبت کنید.

بعد از گذراندن هفت‌خان رستم خواستگاری و بله برون، نوبت به بحث شیرین مراسم عقد می‌رسد. طی کردن تمامی مراحل ازدواج، استرس و هیجان غیرقابل تصوری ایجاد می‌کند. شما وارد مرحله جدیدی شده‌اید که دوران شیرین عقد یا همان نامزدی نام دارد. در بعضی خانواده‌ها مراسم عقد و عروسی هم‌زمان با هم برگزار می‌شود و در برخی دیگر، مراسم عقد، بعد از بله برون و در زمان شروع دوران نامزدی انجام می‌شود. برای انجام عقد محضری لازم است، مقدماتی مانند مشاوره ازدواج، آزمایش ازدواج و در آخر یافتن دفتر ازدواج یا همان محضر عقد، را برای ثبت رسمی عقد و خواندن خطبه، طی کنید. مسلما یکی از زیباترین لحظات زندگی‌ را تجربه خواهید کرد و پس از مدت‌ها استرس و هیجان به آرامشی نسبی خواهید رسید. ما در پیدا کردن زیباترین و مناسب‌ترین دفتر عقد محضری، کار شما را راحت کرده‌ایم .

لیست کامل و جامعی از بهترین محضرهای تهران تهیه کرده‌ایم که در ادامه خواهید می‌خوانید.

با ما همراه باشید.

دفتر ازدواج آوای مهر 3

خانه ی عقد اوای مهر با کادری مجرب و دیزاینی لوکس و مجلل به عنوان بهترین سالن عقد در منطقه تهرانسر و غرب تهران اماده ی برگزاری مراسم و پذیرایی از شما عزیزان است 
خدمات ما شامل :

✨️ثبت و عقد 
✨️موسیقی زنده ؛ موسیقی با فلش 
✨️گلارایی(طبیعی و مصنوعی)
✨️نور پردازی
✨️مه مصنوعی
✨️شمع ارایی
✨️ابمیوه(طبیعی و شربتی)
✨️پذیرایی (شام و ناهار ) (دیس پرس و سلف سرویس)
✨️انواع نوشیدنی سالاد و دسر 
✨️عقد نمادین 
✨️انتخاب عاقد
✨️پارکینگ اختصاصی

۰۲۱-۴۴۵۶۸۱۰۰
۰۹۱۰۶۷۷۳۲۸۸
۰۹۱۲۶۴۳۱۹۳۲
avayemehr.3

دفتر ازدواج آوای مهر 

 پذیرایی (ناهار،شام) و سالن عقد شیک و لاکچری با جای پارک اتومبیل فراوان  با امکان میزبانی از میهمانان شما با ۴۰ نفر ظرفیت با خدمات ویژه :شمع ارایی،شمع ارایی،عقدآریایی،گل آرایی،موسیقی سنتی،فیلم برداری و عکاسی،نورپردازی،انتخاب عاقد، امکان انجام هر نوع پذیرایی بصورت گرم و سرد دفتر ازدواج آوای مهر با ایجاد مکانی زیبا  و رویایی برای انجام مراسم عقد شما به بهترین شکل ممکن اماده خدمت به شما عروس و دامادهای گرامی میباشد.

دفتر عقد و ازدواج  آوای مهر 
روزهای کاری : همه روزه ساعت ۱۰ الی ۶ جهت بازدید با هماهنگی قبلی

آدرس : جنت ابادشمالی بالاترازچهاراه المهدی نبش بهارستان ۲۳ یاگل مکانی پ۳۳۸ جنب بستنی فروشی  vip واحد ۱۰ ط ۵

تلفن :
۴۴۸۲۵۱۷۱
۴۴۸۲۴۲۹۲
۰۹۱۲۷۳۹۸۸۱۴

وبسایت www.avaye-mehr.com

اینستاگرام : avayemehr.2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دفتر عقد و ازدواج هانی مون

دفتر عقد محضری هانی مون

این دفتر عقد، یکی از گزینه‌های مناسب جهت برگزاری مراسم عقد و ازدواج محضری است. به راحتی می‌توانید یک جشن کوچک در این محضر برگزار کنید. دفتر عقد هانی مون، دارای سالن مناسبی جهت پذیرایی از میهمانان شما است. محضر عقد و ازدواج هانی مون، درواقع یک تالار نقلی و کوچک است که به شما این امکان را می‌دهد، به بهترین شکل از میهمانان خود پذیرایی نمایید. همچنین برای سرو غذا نیز فضای مناسبی درنظر گرفته شده‌است. مینی تالار هانی مون با ظرفیت 100 نفر، امکان پذیرایی در محیطی فوق‌العاده شیک و لوکس را به شما می‌دهد. در این محضر شما امکان اجرای عقد آریایی را نیز دارید. همچنین بخش تشریفات این دفترخانه، امکان تزئین و گل‌آرایی ، شمع آرایی و بادکنک آرایی سالن و سفره‌عقد را مطابق با سلیقه شما دارد. همچنین درصورت تمایل، می‌توانید از خدمات فیلم‌برداری،عکاسی و موسیقی زنده مجموعه هانی مون، با هماهنگی و رزرو استفاده نمایید.

محدوده : سعادت آباد

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص محضر عقد هانی مون اینجا کلیک کنید

 

دفتر عقد و ازدواج مهر افزا

دفتر عقد و ازدواج مهر افزا

دفتر عقد و ازدواج مهر افزا یکی از معروف‌ترین دفاتر عقد محضری تهران در محدوده غرب تهران محسوب می شود. این دفتر عقد چیزی بیش از آن‌چه شما به آن نیاز دارید، به شما ارائه خواهد داد. فضای فوق‌العاده و شیک، به‌همراه خدمات ویژه به زوج‌هایی که عقد خود را در این مجموعه برگزار می‌کنند و عضو دائمی باشگاه مشتریان مهر افزا می‌شوند. از امکانات بسیار عالی دفتر عقد و ازدواج مهر افزا، دارا بودن پارکینگ اختصاصی است؛ که موجب می‌شود با خیالی آسوده میهمانانتان به استقبال این لحظه باشکوه بیایند. مجموعه مهرافزا دارای سالن فضای باز (باغ) و سالن VIP در شعبه گاندی خود است. شما بنابر سلیقه و اهدافی که از برگزاری عقد محضری خود دارید، می‌توانید با این مجموعه تماس گرفته و برای دریافت اطلاعات بیشتر حضوری مراجعه نمایید. ظرفیت سالن در دفتر مرکزی مهر افزا 50 نفر است و امکاناتی همچون کافی‌شاپ، گل‌آرایی ، شمع آرایی، بادکنک آرایی را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این لحظه ناب در زندگی شما فراهم نموده است.

محدوده: جنت آباد

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص محضر عقد مهر افزا اینجا کلیک کنید

 

سالن عقد و دفتر ازدواج پیوند مهر دریا

دفتر عقد پیوند مهر دریا

یکی‌دیگر از بهترین دفاتر عقد تهران، دفتر عقد و ازدواج پیوند مهر دریا است. این دفترخانه با 15 سال سابقه درخشان در زمینه برگزاری عقد محضری در منطقه سعادت آباد تهران واقع شده‌است. این دفترعقد دارای امکانات موسیقی سنتی زنده است تا در زمان عقد آریایی حال‌و‌هوای فوق‌العاده‌ای به شما ببخشد. امکان انتخاب دیزاین سفره عقد بر اساس سلیقه خود، دیزاین، گل‌آرایی ، شمع آرایی سالن عقد، امکان پذیرایی شام یا ناهار از میهمانان شما و همچنین ارائه خدمات عکاسی و فیل‌برداری حرفه‌ای از این لحظه باشکوه فراهم می‌باشد.

محدوده : سعادت آباد

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص محضر عقد پیوند مهر دریا اینجا کلیک کنید

 

سالن عقد و دفتر ازدواج 472 قلهک

دقتر عقد قلهک

محضر عقد و ازدواج 427 قلهک در سال 1377 تاسیس شده‌است. این محضر با ارائه خدمات متنوعی، راحتی و آرامش برای شما ایجاد خواهد نمود. جالب است بدانید گل‌آرایی و شمع‌آرایی در دفتر ازدواج 472 قلهک در مناسبت‌ها و روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته، به‌صورت رایگان انجام می‌شود. ظرفیت این سالن حدود 30 نفر می‌باشد. خدمات فیلم‌برداری و عکاسی یکی از خدمات دفتر ازدواج 472 قلهک است. این آپشن یکی از جذاب‌ترین آپشن‌های این سالن عقد است. این محضر با ارائه خدمات پذیرایی از میهمانان شما با نوشیدنی و شیرینی، لحظات شیرین عقد را برای میهمانانتان شیرین‌کام می‌کند.

محدوده : قلهک

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص محضر عقد 427 قلهک اینجا کلیک کنید

 

سالن عقد و دفتر ازدواج 328 کالسکه

دفتر عقد شرق تهران کالسکه

یکی از بهترین محضرهای عقد تهران، دفتر عقد و ازدواج کالسکه است. این دفتر عقد در شرق تهران، محدوده میدان رسالت واقع شده‌است. همان‌طور که از اسم این دفتر پیدا است، دیزاین داخلی آن فضایی رویایی است که با کالسکه ساخته شده‌است. ظرفیت این سالن حدود 35 نفر است. هنر نورپردازی در سالن کالسکه بسیار قوی است و به شما این امکان را می‌دهد که از ده رنگ مختلف برای نورپردازی سالن عقد استفاده کنید. امکانات جذاب این دفتر عقد، شامل انتخاب عاقد، اجرای عقد آریایی، خدمات عکاسی و فیلم‌برداری، پذیرایی از میهمانان با نوشیدنی گرم و سرد به‌همراه شیرینی، گریم و میکاپ عروس، همگی از خدمات ویژه دفتر ازدواج کالسکه است.

محدوده : فرجام

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص محضر عقد 328 کالسکه اینجا کلیک کنید

 

دفتر عقد و ازدواج هرمس

دفتر عقد هرمس

دفتر عقد و ازدواج هرمس هرآنچه شما برای برگزاری یک جشن نقلی و لوکس نیاز داشته‌باشید، به شما ارائه می‌کند. دفتر عقد و ازدواج هرمس دارای 3 سالن لوکس و مجهز در قسمت شمال تهران و غرب تهران است. سالن غرب تهران دفتر ازدواج هرمس در برج پلاتین واقع شده‌است و با ارائه امکانات پذیرایی از میهمانان،  پارکینگ اختصاصی و دیزاین زیبای سالن هرمس،  مورد توجه عده زیادی قرار گرفته‌است. سالن‌های دیگر مجموعه عقد تشریفاتی هرمس در منطقه دولت واقع شده‌است. این مجموعه نیز با ارائه نمودن خدمات دیزاین سالن، گل‌آرایی، شمع‌آرایی و پذیرایی لوکس و درخور شخصیت میهمانان، تمام انتظارات زوج‌ها را برآورده می‌کند. مجموعه هرمس ظرفیت 40 الی 100 نفر را در خود جای می‌دهد.

محدوده : شهرک غرب - قلهک

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص محضر عقد هرمس اینجا کلیک کنید

 

دفتر عقد و ازدواج اسپرلوس پیوند ماندگار

دفتر عقد اسپرلوس

دفتر عقد و ازدواج  اسپرلوس یکی از لوکس‌ترین دفاتر ازدواج شمال‌غرب تهران محسوب می‌شود. محضر ازدواج اسپرلوس با ظرفیت 100 نفر، و دکوراسیون فوق‌العاده زیبای کریستالی فضای رویایی برای عقد شما درنظر گرفته‌است که با دارا بودن امکانات نورپردازی حرفه‌ای، موسیقی زنده، فیلم‌برداری، عکاسی حرفه‌ای، شمع‌آرایی و گل‌آرایی و از همه مهم‌تر امکان پذیرایی شام و ناهار از میهمانان شما، یکی از بهترین گزینه‌های ممکن است. اتاق عقد اسپرلوس با حریرآرایی زیبا و ریسه‌های سفید رنگ فضایی رویایی، زیبا و ماندگار برای عکس‌های شما از بهترین اتفاق زندگیتان ایجاد می‌کند.

محدوده : شهران

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص محضر اسپرلوس پیوند ماندگار اینجا کلیک کنید

 

دفتر عقد و ازدواج ایرن

دفتر عقد ایرن

ایرن با دارا بودن تیم حرفه‌ای اجرایی خود، یکی از بهترین دفاتر عقد و ازدواج برای برگزاری بی عیب و نقص مراسم جشن عقد است. تیم اجرایی جوان ایرن، با اطلاع از موضوعات مهم ریز و درشتی که برای شما اهمیت دارد، مدیریت مراسم عقد را برعهده می‌گیرند و کلیه خدماتی که از آن‌ها درخواست نموده بودید را یک به یک، به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهند. طرفیت دفتر عقد و ازدواج ایرن 70 نفر است، ایرن با درنظر گیری میزهای VIP برای خانواده درجه یک شما فضای عالی و مرتب برای عکاسی و فیلم‌برداری از مراسم ایجاد می‌کند. ایران با دارا بودن پارکینگ اختصاصی و همچنین ارائه پکیج‌های مختلف پذیرایی از میهمانان، کم‌ترین استرس و دغدغه را به شما منتقل می‌کند و با دیزاین زیبای سالن به‌وسیله شمع‌آرایی، گل‌آرایی و... محیطی فوق‌العاده برای عقد محضری ایجاد می‌کند.

محدوده : قلهک

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص محضر ایرن اینجا کلیک کنید

 

دفتر عقد و ازدواج مهرگان

دفتر عقد مهرگان

دفتر عقد و ازدواج مهرگان،  با ظرفیت 60 الی 70 نفر بسیار زیبا و اروپایی طراحی شده‌است، شما به‌راحتی می‌توانید میهمانان خود را در فضایی زیبا در نزدیکی پارک ملت، به مراسم عقد اسمانی‌تان دعوت کنید. دفتر ازدواج مهرگان با دارا بودن حریرآرایی صندلی‌ها، فضایی جذاب برای عکاسی ایجاد نموده‌است. شما می‌توانید با استفاده از خدمات عکاسی، فیلم‌برداری حال و هوای این روز زیبا را ثبت کنید. دقت داشته‌باشید، برای دریافت خدماتی مانند: موسیقی زنده، شمع‌آرایی، گل‌آرایی، امکانات پذیرایی از میهمانان، لازم است در زمان اولین مراجعه پرسنل دفتر مهرگان را مطلع نمایید تا امکانات لازم جهت برآورد نیازشما فراهم گردد.

محدوده : پارک وی

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص محضر مهرگان اینجا کلیک کنید

 

دفتر عقد و ازدواج آئین مهر و وفا

دفتر عقد آیین مهر و وفا

دفتر عقد و ازدواج آئین مهر و وفا حدود 5 سالی است تاسیس شده‌است. این دفتر با دارا بودن دو شعبه در مرزداران و سعادت آباد و همچنین ارائه خدمات در فضای باز، مورد توجه عده زیادی قرار گرفته‌است. کافی است علاقمند به سبک دکوراسیون روستیک باشید تا بدون چون و چرا آئین مهر و وفا انتخاب شما باشد. دفتر عقد آئین مهر و وفا با ارائه خدمات پذیرایی این امکان را به شما می‌دهد که از میهمانان خود پذیرایی نمایید و نگرانی تهیه غذا و... را نداشته‌باشید. این دفتر خدمات تزئینات داخلی سالن را باتوجه به سلیقه و سفارش شخصی شما انجام می‌دهد. در آئین مهر و وفا شما امکان انتخاب عاقد خود را دارید و همچنین می‌توانید از خدمات موسیقی زنده، عکاسی و فیلم‌برداری این مجموعه نیز استفاده نمایید.جالب است بدانید دفتر عقد و ازدواج آئین مهر و وفا، به‌دلیل در اختیار داشتن نیروهای متخصص در این زمینه، اقدام به ارائه خدمات تشریفات و برگزاری جشن‌ها در سالن و یا منزل شمارا نیز برعهده می‌گیرد.

محدوده : مرزداران

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص محضر آئین مهر و وفا اینجا کلیک کنید

 

 

سالن عقد درّین 

اگر به دنبال یک سالن عقد شیک و مدرن هستید که از ظروف زیبا و چیدمان خاص برای چیدمان سفره عقد استفاده کرده باشد و توجه ویژه ای به گل آرایی و شمع آرایی سالن عقد داشته باشد، پیشنهاد می کنیم سری به سالن عقد درین بزنید. در این سالن عقد با ظرفیت 45 نفر میهمان، می توانید از خدماتی همچون سرو انواع میوه، کوکتل، شیرینی، سرو انواع نوشیدنی سرد و گرم،  ارائه خدمات پذیرایی ناهار و شام بصورت سلف سرویس و موسیقی سنتی با سازهای ایرانی بهره مند شوید. 

محدوده: سعادت آباد، بین میدان کتاب و چهارراه سرو، پلاک ۸۰، طبقه اول، واحد ۲

شماره تماس: 09122191258

 

خانه عقد ایدن روف‌گاردن

اگر به فکر برگزاری مراسم عقد لوکس در یک لوکیشن‌ فضای باز خاص و متفاوت هستید، بهترین پیشنهاد این است که برای مراسم عقد خود، خانه عقد ایدن روف گاردن را انتخاب کنید. در این خانه عقد، پذیرایی و سرو غذا و انواع نوشیدنی با مهماندارهای کارآزموده است و گل آرایی و شمع‌آرایی منحصر به‌ فردی برای سفره عقد اجرا می شود.

محدوه: اقدیسه

شماره تماس: 09127101068

 

عمارت عقد ماهور

دفتر ازواج ماهور، یکی از گزینه های بسیار عالی و لوکس برای داشتن یک عقد رویایی و لاکچری است. زیرا با کادر مهمانداری مجرب و سفره عقد VIP و گل آرایی های رمانتیک، فضایی کاملا شیک و زیبا را برای شما و مهمانان عزیزتان فراهم کرده است. ظرفیت این خانه عقد در حدود 60 نفر است.

محدوه: شهرک غرب. خیابان هرمزان. خیابان یازدهم. پلاک ۳

شماره تماس: 09353030171

 

سالن عقد ژابیز

اگر تصمیم دارید تا مراسم عقد خود را در یک سالن عقد فوق العاده لوکس و منحصر به فرد برگزار کنید، سالن عقد ژابیز، بهترین گزینه برایتان خواهد بود. طراحی و دکور این مجموعه با الهام از طراحی یونانی است و در ۴ طبقه با ظرفیت 70 نفر بوده و شامل سالن عقد مجزا، سالن پذیرایی و شام مجزا و لوکیشن عکاسی است.

محدوه: نیاوران

شماره تماس: 09121405714

 

عمارت عقد مجلل ملل

عمارت عقئ ملل، یکی از لوکس ترین سالن های عقد در شمال تهران است که به شما این امکان را می دهد تا مراسم عقد خود را در یک لوکیشن مجلل و رویایی با چیدمان و دکوراسیون منحصر به‌ فرد اروپایی برگزار کنید. 

محدوه:  الهیه، فرشته

شماره تماس:  ۰۹۱۲۱۰۲۳۷۱۴

 

خلاصه مطلب

مراسم عقد، یکی از مهم‌ترین رویدادهایی است که برای آغاز زندگی مشترک تجربه می‌کنید. در چنین مراسمی عکس‌های خاطره انگیزی ثبت می‌کنید. لازم است برای ثبت این لحظه زیبا، مکانی خوب انتخاب کنید و از انتخاب‌تان لذت ببرید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید