ایده و خلاقیت

همه آن چه که باید در مورد خرید کارت عروسی بدانیم

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

یکی از مهمترین مقدمات مراسم عروسی و ازدواج، انتخاب مدل کارت عروسی است. در این مقاله به تمام سوالات مربوط به انتخاب، سفارش و خرید کارت عروسی پاسخ داده‌ایم.

اگر به‌دنبال کارت عروسی هستید، پیدا است که از استرس‌های خواستگاری و نامزدی گذشته‌اید و درحال برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم عروسی هستید. زمان‌های شیرینی که، قرار است اولین پروژه دونفره‌تان را انجام دهید.

مراسم عروسی در عین سادگی، پیچیدگی‌های زیادی دارد که نیازمند برنامه‌ریزی درست و منظم است. اگر برای برگزاری مراسم عروسی، طبق چک لیستتان پیش بروید، به بهترین نحو ممکن تمام کارها را انجام می‌دهید.

در این مقاله قصد داریم تمام نکات مربوط به انتخاب، سفارش و خرید کارت عروسی را بازگو کنیم.

با ما همراه باشید.

 

انتخاب بهترین کارت عروسی

جذاب ترین کارت عروسی

برای ادای‌ احترام به مهمانان و دعوت رسمی آنان به مراسم عروسی، از کارت عروسی استفاده می‌شود. معمولا کارت عروسی، ارتباط مستقیمی با سلیقه عروس و داماد دارد. اگر فرصت کافی برای سفارش کارت عروسی دارید، حتما درمورد طرح‌ کارت، از سلیقه‌تان کمک بگیرید. دیدن مدل‌های مختلف، کمک زیادی به انتخاب مناسب‌ترین کارت‌ عروسی شما می‌کند.

سعی کنید برای انتخاب کارت عروسی، پارامترهایی مثل فصل، تم مراسم و موارد این‌چنینی را درنظر بگیرید. کارت عروسی که با این ریزبینی انتخاب شود، قطعا بهترین و زیباترین یادگاری از مراسم عروسی‌تان است.

 

چه زمانی باید برای سفارش کارت عروسی مراجعه کنیم؟

معمولا بهترین زمان برای سفارش کارت عروسی، یک ماه قبل از مراسم عروسی است. اگر یک ماه جلوتر برای سفارش کارت عروسی اقدام کنید، زمان کافی برای پخش کارت‌ ها بین مهمانانتان را دارید. با این ویژگی، امکان اطلاع از تعداد مهمانانی که برای آمدن به جشن عروسی اعلام آمادگی می‌کنند، را خواهید داشت. این ویژگی حتما برای شما هم بسیار مهم است، چون به‌راحتی می‌توانید به تعداد مهمانانی که از آمدنشان مطمئن هستید، برای مراسم عروسی تدارک ببینید و هزینه اضافی بابت کترینگ نپردازید.

 

چطور کارت عروسی را خودمان طراحی کنیم؟

طراحی زیباترین کارت عروسی

اگر طراح هستید، که کارتان بسیار آسان است، کافی است طرح دل‌خواهتان را در یکی از نرم‌افزارهای گرافیکی، طبق‌ استانداردهای چاپ، طراحی کنید و آن‌ را برای فروشگاه سفارش کارت ارسال کنید. اما درصورتی‌ که چیزی از طراحی نمی‌دانید، بهتر است تم موردنظرتان را در اینترنت پیدا کنید و به طراح کارت عروسی نشان دهید تا مطابق با علایقتان آن را طراحی و پیاده‌سازی کند.

بایدها و نبایدهای انتخاب کارت عروسی را بدانید

 

آماده شدن کارت عروسی چند روز طول می‌کشد؟

طراحی زیباترین کارت عروسی

اگر طرح خاصی انتخاب نکرده‌ باشید و مشکلی برای چاپ آن وجود نداشته باشد، کارتتان یک روز بعد از سفارش برایتان ارسال می‌شود. لازم است محتوای کارت را دقیق بررسی کنید و درست بودن اطلاعات آن را تایید کنید. بعد از این تاییدیه، حدودا سه روز طول می‌کشد تا کارت عروسی چاپ و آماده تحویل شود.

 

مسئولیت اشتباه چاپی در کارت عروسی با کیست؟

طراحی زیباترین کارت عروسی

اشتباه چاپی در محتوای کارت عروسی، یکی از رایج‌ترین اتفاقاتی است که در پروسه سفارش کارت عروسی اتفاق می‌افتد. به‌همین‌ دلیل لازم است بدانید که مسئولیت اشتباه چاپی در کارت عروسی، با خودتان است. معمولا بعد از طراحی اولیه، عکس آن برایتان ارسال می‌شود، تا صحت اطلاعات را تایید کنید. بعد از تایید اطلاعات، هر اشتباهی که در محتوای کارتتان ندیده باشید، مسئولیتش با خودتان است؛ پس سعی کنید با دقت زیاد محتوای کارت را چک کنید و سپس تاییدیه را برای فروشگاه ارسال کنید. درغیر این‌صورت، هزینه چاپ مجدد کارت با خودتان است.

 

آیا سر هم کردن (اسمبل) کارت عروسی به عهده فروشگاه است؟

سر هم کردن (اسمبل) کارت عروسی

اگر به بورس کارت عروسی مراجعه کنید، می‌بینید که در اکثر فروشگاه‌ها تذکر داده شده‌است که اسمبل کردن کارت‌ها به عهده مشتری است. این عبارت به این معنا است که، سرهم کردن کارت‌ها و تزیینات احتمالی آن، بر عهده مشتری است. اگر مشتری انجام این‌کار را درخواست کند، هزینه انجام این‌کار را باید به فروشگاه پرداخت کند. البته پیشنهاد می‌کنیم، انجام این کار شیرین را خودتان به‌عهده بگیرید؛ مگر این‌که زمان کافی برای انجام آن نداشته ‌باشید.

 

قیمت کارت عروسی در بورس تولیدی چقدر است؟

قیمت کارت عروسی در بورس تولیدی کارت عروسی ارزان

قیمت کارت عروسی در بورس تولیدی کارت عروسی بسیار مناسب‌تر از جاهای دیگر است. در راسته میدان بهارستان، می‌توانید انواع و اقسام کارت‌ های عروسی را با قیمت‌های مختلف ببینید و انتخاب کنید. معمولا قیمت کارت‌ هایی با جنس مقوا و کاغذ، از حدود 1500 تومان شروع می‌شود و تا 10000 تومان ادامه دارد. معمولا گران‌ترین کارت‌ های مقوایی، کارت‌ های وارداتی و ترک هستند که توسط واردکنندگان کارت عروسی که نماینده شرکت‌های ترکیه‌ای هستند، عرضه می‌شوند. کارت‌ هایی با جنس چوب و پلکسی، معمولا بین 10 الی 25 هزارتومان قیمت دارد.

 

چه عواملی بر قیمت کارت عروسی اثرگذار است؟

جذاب ترین مدل  کارت عروسی 2020

جنس کارت عروسی، مهم‌ترین پارامتر تاثیرگذار بر قیمت آن است. اگر قصد دارید کارت ارزان‌قیمتی سفارش دهید، بهتر است از جنس مقوای معمولی و پاکت ساده استفاده کنید. استفاده از کاغذهای کالک و مقواهای طرح‌دار و پلکسی گلس‌ها، هزینه بیشتری دارد.

 

سفارش کارت عروسی از بورس تولیدی آن چه مزایایی دارد؟

سفارش و خرید کارت عروسی

کارت عروسی را باید به تعداد خانواده‌هایی که برای جشن عروسی دعوت کرده‌اید، سفارش دهید. پس بهتر است برای سفارش آن، به بورس خرید کارت عروسی مراجعه کنید تا با قیمت مناسبی کارت‌ ها را سفارش دهید.

با مراجعه به بورس کارت عروسی، می‌توانید نمونه‌های مختلفی از کارت‌ های عروسی را ببینید و براساس سلیقه شخصی و ریزه‌کاری‌هایی که قبلا گفته شد، جذاب ترین کارت عروسی را سفارش دهید.

برنامه ریزی عروسی را از کجا شروع کنیم؟

 

بورس خرید کارت عروسی در تهران کجاست؟

بورس خرید کارت عروسی در تهران کجاست - میدان بهارستان

بورس خرید کارت عروسی در تهران، میدان بهارستان است. اگر قبل از رفتن به میدان بهارستان تهران، ندانید که چه جور کارت عروسی مدنظرتان هست، حتما برای یکی دو ساعت سردرگم می‌شوید! چون راسته میدان بهارستان، پر از مغازه‌های بزرگ و کوچک با ویترین‌هایی پر از کارت عروسی است. از قدیمی‌ترین کارت‌ های عروسی گرفته تا جدیدترین و فانتزی‌ترین کارت‌ های عروسی در این راسته پیدا می‌شود.

مزیت سفارش کارت عروسی از بورس آن، این است که، هم می‌توانید کارت‌ های گران‌قیمت ببینید و هم کارت‌ هایی با قیمت مناسب. اکثر فروشگاه‌ها، امکان کمی تغییرات در کارت‌ هایی که به‌عنوان مدل قرارداده‌اند را برایتان محیا می‌کنند. با هماهنگی طراح هر یک از این فروشگاه‌ها، طرح دل‌خواهتان را برای کارت عروسی سفارش دهید.

 

راه‌های دسترسی به میدان بهارستان بورس خرید کارت عروسی

خرید کارت عروسی بهارستان نهران

برای دسترسی به میدان بهارستان، می‌توانید به‌راحتی از طریق مترو و وسایل نقلیه عمومی، استفاده کنید. راحت‌ترین روش دسترسی، مترو است. کافی است نگاهی به نقشه دسترسی‌های مترو بیندازید و خودتان را به ایستگاه بهارستان برسانید.

 

سخن آخر

کارت عروسی یکی از یادگاری‌های جذاب از مراسم عروسی شما است. قطعا دوستان و نزدیکانتان، آن را به‌عنوان خاطره عروسی شما نگه‌ می‌دارند. سعی کنید کارت عروسی را انتخاب کنید که در عین سادگی، جذابیت هم داشته‌باشد و نمادی از ذوق و سلیقه خودتان باشد. زیباترین کارت عروسی، صرفا گران‌ترین کارت نیست. پس با آرامش سلیقه شخصی‌تان را نشان دهید.

نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید