ایده و خلاقیت

معرفی بهترین مراکز خرید کت و شلوار

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۲ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
تعداد رای‌دهندگان:
۸
۳.۴

مرکز خرید کت و شلوار مردانه کجاست؟ مناسب ترین قیمت کت و شلوار را از کجا باید تهیه کرد؟ در این مقاله لیست کاملی از مراکز خرید کت و شلوار برای شما جمع آوری کرده ایم.

لباس، یکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین ویژگی‌هایی است که در نگاه اول و ارزیابی اولیه آدم‌ها، نقش مهمی دارد. شاید زیاد به این موضوع دقت نکرده باشید، لباس مثل توضیح کوتاهی از شخصیت و ماهیت افراد است. لباس‌های رسمی، مثل کت و شلوار برای آقایان، دقیقا به همین میزان، اهمیت دارد. یک لباس باکیفیت، جذاب و خوش‌دوخت، تاثیر زیادی بر روی برداشت اولیه ما از آدم‌ها دارد. در مراسم مهمی مثل مراسم خواستگاری، نامزدی و عروسی، کت شلوار و داماد، مانند لباس عروس اهمیت دارد. پس بهتر است، برای خرید بهترین کت و شلوار، مراکز خرید آن را بشناسید.

در این مقاله کلیه مراکز خرید کت و شلوار را، برای‌تان بررسی کرده‌ایم، تا برای خرید آن، به مشکلی برنخورید. در ادامه، به بررسی بیشتر این مراکز می‌پردازیم. همراه ما باشید.

 

 

رسمی‌ترین لباس مردانه چیست؟

تنوع لباس در آقایان، به نسبت خانم‌ها بسیار کم‌تر است. حتما به این موضوع دقت کرده‌اید که، میزان تنوع لباس در خانم‌ها، قابل قیاس با آقایان نیست. رسمی‌ترین لباس مردانه، کت و شلوار است. این لباس، برای تمامی مراسم‌های رسمی و رویدادهای رسمی مناسب است. تنوع محدودی که در لباس آقایان وجود دارد، شامل طرح‌های مختلفی برای کت، در قسمت یقه و دکمه‌ها است. استفاده از جلیغه زیر کت، سلیقه‌ای است و معمولا، در مراسم رسمی مثل جشن عروسی، از این مدل کت و شلوار استفاده می‌شود. طرح پارچه، در لباس رسمی آقایان نیز، محدود است. مد در لباس رسمی آقایان، تقریبا شاید، هر 5 سال یک‌بار، تغییر محسوسی در آن ایجاد شود. اگر برای جشن عروسی لباس می‌خرید، مطلع باشید که، رنگ کت و شلوار در مراسم عروسی، معمولا مشکی انتخاب می‌شود، تا لباس عروس جلوه بیشتری داشته‌باشد.

 

کت و شلوار مردانه را از کجا بخریم؟

بورس خرید کت و شلوار مردانه

برای خرید کت و شلوار مردانه، می‌توانید به مراکز خرید بزرگ، شعبه‌های مختلف برندهای کت و شلوار و همچنین، بازار و بورس خرید کت و شلوار مراجعه کنید. خرید از هریک از این مکان‌ها، مزایا و معایب مختلفی دارد. درواقع، هزینه‌ای که هریک از این فروشگان‌ها برای اجاره آن پرداخت می‌کنند، تاثیری در میزان هزینه خرید کت و شلوار دارد. به‌همین‌دلیل، خرید از فروشگاه‌های لوکس، بهای بیشتری دارد. نوع دوخت لباس، تولید داخل یا خارج بودن آن، برند یا غیربرند بودن لباس و همچنین کیفیت پارچه، از عوامل مهمی است که، قیمت‌های گوناگون لباس رسمی مردانه را تعیین می‌کند. پس سعی کنید، قبل از مراجعه به هریک از این مراکز خرید، بودجه درنظر گرفته‌ شده برای خرید را، بررسی کنید و متناسب آن، برای خرید تصمیم‌گیری کنید.

 

حتما بخوانید : روش های کاهش هزینه های عروسی

 

آیا کت و شلوار برند و لوکس بهتر است؟

لوکس ترین کت و شلوار مردانه

اگر بودجه کافی و نسبتا زیادی، برای خرید کت و شلوار درنظر دارید، می‌توانید به نمایندگی برندهای لباس رسمی مردانه و مرکز خریدهای لوکس، سر بزنید. برندهای مختلف داخلی و خارجی در ایران و تهران، شعبه‌های مختلفی دارند که به‌راحتی با مراجعه به هریک از آن‌ها، می‌توانید انتخاب‌های متنوعی داشته‌ باشید. معمولا رنج قیمت در فروشگاه‌های مختلف، متفاوت است. درصورتی‌‌که برای خرید، به برندهای ایرانی مراجعه کنید، احتمالا هزینه مناسبی برای خرید لباس، پرداخت خواهید کرد. اما، درصورتی‌که برای خرید کت و شلوار مردانه، انتخاب‌تان برندهای خارجی باشد، به نمایندگی فروش آن در مراکز خرید لوکس مراجعه کنید. با مراجعه به این فروشگاه‌ها، متوجه تفاوت قیمت زیاد آن، با لباس‌های اقتصادی می‌شوید. با تحقیقاتی‌ که در این حوزه انجام دادیم، متوجه شدیم که؛ هزینه تهیه یک ست کت شلوار و جلیغه‌ای که، خیاط سفارشی دوز آن را دوخته است، حدود یک چهارم، هزینه ست لباس مردانه رسمی است که، از برند فرانسوی یا ایتالیایی باید تهیه کنید. البته، قسمت نگران کننده ماجرا این‌ است که، بسیاری از فروشگاه‌های بزرگی که در ایران به اسم نمایندگی فعالیت می‌کنند، اصلا نمایندگی نیستند. این فروشگاه‌ها، اکثرا لباس‌ها را، در کشور چین و ترکیه، مشابه مدل‌های برند اصلی، سفارش می‌دهند و با دوخت مارک همان برند، لباس با به چند برابر قیمت تمام شده و نزدیک به قیمت لباس اورجینال، می‌فروشند. پس می‌توان گفت، همیشه لباس‌های برند و لوکس، کیفیت بالایی ندارند و صرفا، هزینه بسیار زیاد آن، ذهن مارا برای پذیرش خوب بودن لباس‌ها آماده می‌کند.

 

حتما بخوانید : جدیدترین هزینه های مراسم عروسی در تهران

 

مرکز خرید کت و شلوار در تهران

بهترین مرکز خرید کت و شلوار مردانه

بهترین کار، برای تهیه لباس رسمی مردانه در تهران، مراجعه به بورس کت و شلوار است. در تهران بزرگ، مراکز خرید کت و شلوار بسیار زیاد است. تنوع بالایی که در این محل‌ها می‌توانید مشاهده کنید، ارزش اختصاص وقت، برای مراجعه به آن را دارد. معمولا لباسی که در بورس لباس مردانه رسمی، تهیه می‌کنید، دارای جنس خوب و قیمتی مناسب است. همین موضوع، خرید را برای‌تان دل‌چسب می‌کند. در ادامه به معرفی این مراکز می‌پردازیم.

 

حتما بخوانید : از خدمات آتلیه عکاسی و فیلم برداری عروسی آگاه شوید

 

خرید کت و شلوار مردانه از میرداماد

میرداماد بهترین بورس کت و شلوار مردانه

راسته میرداماد و پاساژ آرین، از معروف‌ترین محل‌هایی است که به‌عنوان بورس کت و شلوار شناخته می‌شود. در راسته میرداماد، برندهای داخلی و خارجی لباس مردانه، نمایندگی‌ دارند و با مراجعه به هرکدام از آن‌ها می‌توانید، حدود قیمت و جنس لباس‌ها را، ارزیابی کنید. پاساژ آرین، یکی از مراکز خرید شناخته شده لباس رسمی مردانه است. انواع کت و شلوار، کروات، پاپیون، کفش و اکسسوری‌های مردانه را، می‌توانید در این فروشگاه‌ها پیدا می‌کنید. قیمت‌های متفاوت با کیفیت‌های مختلف و مناسب همه نوع سلیقه، از ویژگی‌های این پاساژ است. دسترسی به این محل، بسیار راحت ست. کافی است، خط یک مترو تهران را سوار شوید و در ایستگاه میرداماد از مترو خارج شوید. با کمی پیاده‌روی به سمت میدان مادر یا میدان محسنی قدیم، فروشگاه‌های بزرگ کت و شلوار را، مشاهده می‌کنید. اگر با ماشین شخصی برای خرید به این محل مراجعه می‌کنید، حتما ازطریق نقشه گوگل، مسیریابی کنید تا بهترین مسیر را، باتوجه به ترافیک تهران، برای‌تان مشخص کند.

لوکیشن بورس کت و شلوار مردانه میرداماد:

https://goo.gl/maps/XAEVJrpjW95X6ybQA

محدوده قیمت: متوسط رو به بالا

 

خرید کت و شلوار مردانه از ولیعصر

خیابان ولیعصر زیباترین کت و شلوار مردانه

اگر اهل پیاده‌روی باشید یا در مرکز شهر، رفت و آمدتان زیاد باشد، حتما ولیعصر را به‌عنوان بورس لباس مردانه می‌شناسید. این مکان، پر از مغازه‌های متنوع و رنگارنگی است، که انواع و اقسام کت، شلوار، پیراهن، کروات و پاپیون را، با ست‌های مختلفی، تن مانکن کرده‌اند و به‌ نمایش گذاشته‌اند. راسته خیابان ولیعصر، از میدان ولیعصر تا چهارراه ولیعصر، بورس لباس مردانه رسمی است. درواقع، برای خرید یک کت و شلوار جذاب و خوش دوخت، می‌توانید این راسته را پیاده روی کنید و از هرکدام از مغازه‌ها، که لباس موردنظرتان را داشت، درخواست پرو کنید. تنوع بسیار زیاد در نوع دوخت، جنس و هزینه، این راسته را به یکی از پررفت‌و‌آمدترین مراکز بورس کت شلوار تبدیل کرده‌است. دسترسی به این‌ مکان، با خودرو شخصی، خیلی مناسب نیست و بهتر است، برای خرید، از مترو، اتوبوس و تاکسی استفاده کنید. با استفاده از مترو، می‌توانید با استفاده از خط 3 مترو، در ایستگاه میدان ولیعصر یا تئاتر شهر، پیاده شوید و ادامه مسیر را پیاده‌روی کنید.

لوکیشن بورس کت و شلوار مردانه ولیعصر:

https://goo.gl/maps/2LG2DEjgRTkzTJp58

محدوده قیمت: متوسط

 

 

خرید کت و شلوار مردانه از بهارستان

بهارستان بهترین بورس کت و شلوار مردانه

اگر برای خرید کارت عروسی یا سفارش هر کارت دیگری، به میدان بهارستان رفته‌ باشید و از میدان بهارستان به سمت سعدی پیاده‌روی کنید، پس از مغازه‌های فروش کارت، به مغازه‌های فروش کت‌ و شلوار می‌رسید. این فروشگاه‌ها، انواع مدل‌های لباس مردانه را در ویترین بر تن مانکن‌ها، به‌ نمایش گذاشته‌اند. مدل‌های مختلف کروات، پاپیون، کت و شلوار کلاسیک و اسپرت را، در این راسته می‌توانید پیدا کنید. قیمت کت و شلوار در این مغازه‌ها، بسیار متفاوت است. اگر به‌دنبال لباس با قیمت مناسب باشید، می‌توانید در همین مغازه‌ها پیدا کنید و اگر به‌دنبال لباس گران‌قیمت‌ باشید، باز هم، در این راسته می‌توانید لباس مناسب پیدا کنید. تنوع جنس و قیمت در این محدوده بسیار رضایت‌بخش است.

لوکیشن بورس کت و شلوار مردانه بهارستان:

https://goo.gl/maps/oLNR6P5WrTgjeTv26

محدوده قیمت: اقتصادی و متوسط رو به بالا

 

 

خرید کت و شلوار مردانه از جمهوری

خیابان جمهوری جدیدترین کت و شلوار مردانه

یکی دیگر از بورس‌های کت و شلوار مردانه، خیابان جمهوری است. اگر به این خیابان بروید، بعد از چهارراه علاءالدین، می‌توانید مغازه‌های فروش کت و شلوار را مشاهده کنید. این فروشگاه‌ها، ارتباط مستقیم‌تری با تولیدی‌ها و خیاطی‌های کت و شلوار دارند؛ به‌همین‌دلیل، قیمت فوق‌العاده مناسب‌تری به نسبت سایر بورس‌ها دارند. در بعضی مواقع، می‌توانید لباس مردانه رسمی را، به همین فروشگاه‌ها سفارش دهید. با سفارش به این مغازه‌ها، می‌توانید لباس را، به‌صورت تک‌دوزی و بسیار باکیفیت، تهیه کنید. پس اگر به‌دنبال لباس مردانه رسمی، با قیمتی مناسب هستید، بورس کت و شلوار جمهوری، یکی از بهترین مکان‌هایی است که می‌توانید به آن مراجعه کنید.

لوکیشن بورس کت و شلوار مردانه بهارستان تا جمهوری:

https://goo.gl/maps/2qy12kNofFpZXwh57

محدوده قیمت: اقتصادی و مناسب

 

خرید کت و شلوار مردانه از باب همایون

باب همایون ارزان ترین کت و شلوار مردانه

یکی از قدیمی‌ترین مراکزی که، به‌عنوان بورس کت و شلوار می‌شناسیم، باب همایون است. این محل از قدیم، بورس لباس مردانه رسمی شناخته می‌شد. در گذشته، عروس و دامادها، برای خرید لباس داماد، به باب همایون می‌رفتند. قدمت این بورس، به بیش از 50 سال می‌رسد. اگر به‌دنبال تنوع فوق‌العاده زیاد کت و شلوار هستید، می‌توانید به باب همایون مراجعه کنید و خرید بسیار به‌صرفه‌ای داشته‌ باشید. برای دسترسی به این مکان، می‌توانید به‌وسیله مترو، به میدان امام خمینی بروید و از مترو خارج شوید، سپس به ضلع جنوبی میدان امام خمینی بروید. فروشگاه‌های متنوع و قیمت مناسب، برای فروش لباس مردانه رسمی، در امتداد هم قرار دارند. برای دسترسی بهتر، لوکیشن گوگل این خیابان برای‌تان گذاشته شده‌است.

لوکیشن بورس کت و شلوار مردانه باب همایون:

https://goo.gl/maps/PL3B1PANJAM1p2f3A

محدوده قیمت: اقتصادی و ارزان قیمت

 

 

خرید کت و شلوار مردانه از امام زاده حسن

امام زاده حسن ارزان ترین و بهترین کت و شلوار مردانه

بازار امام زاده حسن، یکی از بورس‌های کت و شلوار مردانه است. برای خرید لباس مردانه رسمی، می‌توانید به امام زاده حسن مراجعه کنید و خرید به‌صرفه‌ای داشته‌ باشید. تنوع زیاد مغازه‌های کت و شلوار در این محدوده، بسیار زیاد است. برای دسترسی به این فروشگاه‌ها در امام زاده حسن، می‌توانید به خیابان امین‌الملک مراجعه کنید و قدم زنان، فروشگاه‌های لباس رسمی مردانه را پیدا کنید. اگر قصد داشتید با ماشین خودتان به این محدوده بروید، مطلع باشید که محله امام زاده حسن، جزو محدوده طرح و ترافیک و محدوده زوج و فرد نیست. دسترسی به آن، با ماشین بسیار راحت است. اما اگر قصد دارید با مترو به امام زاده حسن بروید، مترو زمزم نزدیک‌ترین مترو به این بازار است.

لوکیشن بورس کت و شلوار مردانه امام زاده حسن:

https://goo.gl/maps/rXFRx7bC5vKPtkRW7

محدوده قیمت: اقتصادی و ارزان قیمت

 

حتما بخوانید : معرفی برترین هفته های مد در جهان

 

سخن آخر

خرید کت و شلوار دامادی و لباس رسمی مردانه، بسیار آسان‌تر از خرید خانم‌ها است. تنوع پایین‌تر و مدل‌های محدود، خرید آقایان را بسیار راحت کرده است. درواقع، برای خرید لباس رسمی آقایان، کافی است به بورس خرید کت و شلوار مراجعه کنید و جنس پارچه، نوع دوخت و کیفیت آن را بررسی کنید و بهترین خرید را داشته‌باشید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
علی هاشمی
۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۳

گول نخورد همه فروشگاه های لوکسی که میگن این برند معروف فلان کشوره جنوب شرق تهران دوخته شده .

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید