ایده و خلاقیت

همه چیز درباره پک پذیرایی مراسم ترحیم

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵

پک پذیرایی مراسم ترحیم چیست؟ چگونه می توانیم پک پذیرایی ترحیم درست کنیم؟ بهترین پک پذیرایی مراسم ختم کدام است؟

فراهم کردن مقدمات پذیرایی از مهمانان در مراسم‌ هایی که با انگیزه شادی ایجاد می‌شود، بسیار آسان است؛ چون ذوق و شوق زیادی داریم. اما، مراسم ختم و سوگواری، با همه مراسم‌ ها متفاوت است و در آن معمولا صاحب عزا، حس و حال مطلوبی ندارد. فشار روحی و روانی، غم ازدست دادن و آشفتگی، تمام حالاتی است که قدرت تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی را از صاحب عزا می‌گیرد. در این شرایط، معمولا اقوام و دوستان نزدیک، دست‌به‌کار می‌شوند و مقدمات پذیرایی از مهمانانی که برای تدفین و مراسم ختم حضور پیدا‌ می‌کنند را، برعهده می‌گیرند. اما در این شرایط نیز اعتباری، به برگزاری مطلوب مراسم و پذیرایی از مهمان‌ها نیست. ممکن است کم و کاستی‌هایی وجود داشته‌باشد که جبران آن، بعدا غیرممکن است.

بهترین روش پذیرایی در مراسم ختم چیست؟ پک مراسم ختم را چطور آماده کنیم؟ آیا می‌توان پک مراسم ختم را سفارش داد؟ در ادامه این مقاله، آماده‌سازی انواع پک‌ های مراسم ختم را توضیح می‌دهیم.

 

اهمیت پذیرایی در مراسم ترحیم

بهترین پذیرایی مراسم ختم

یکی از مهم‌ترین موضوعات پس از گذراندن شوک اولیه ازدست‌دادن عزیزان، نحوه برگزاری مراسم ختم است. معمولا دغدغه همه نزدیکان، برگزاری مراسمی آبرومندانه است. حتی گاهی از بزرگ‌ترها شنیده‌ایم که، تاکید می‌کنند پس از مرگ‌‌شان، مراسم ختم را آبرومندانه برگزار کنید. شنیدن این جمله اصلا مطلوب نیست، اما حساسیت و اهمیت پذیرایی مراسم ختم را نشان می‌دهد. پس برای چنین مواقعی، باید به نحوه پذیرایی از مهمانان و مدیریت مراسم، اهمیت زیادی قائل شوید.

 

پک مراسم ترحیم چیست؟

پک پذیرایی مراسم ترحیم

استفاده از پک مراسم ختم، یکی از بهترین گزینه‌های پذیرایی از مهمانان، در چنین مراسمی است. سعی کنید، پک پذیرایی را به‌صورت دربسته تهیه کنید، تا موضوعات بهداشتی را در تهیه آن رعایت کرده‌باشید. پکیج پذیرایی، شامل تمام خوراکی‌هایی است که در مراسم ختم، با آن‌ها از مهمانان پذیرایی می‌شود. خرما، حلوا، میوه و آب‌میوه، از رایج‌ترین اقلامی است که در پک پذیرایی قرار داده می‌شود.

 

مزایای استفاده از پک مراسم ترحیم چیست؟

پک پذیرایی مراسم ترحیم لاکچری

استفاده از پک مراسم ختم، مزایای زیادی دارد. رعایت موضوعات بهداشتی، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پذیرایی با این پک‌ ها است. تنوع پک‌ هایی که می‌توانید از مراکز تهیه آن سفارش دهید، بسیار زیاد است و نیاز همه افراد را، تامین می‌کند. پکیج های اقتصادی با هزینه مناسب و پکیج های لوکس، تمام نیازتان را، برای یک پذیرایی مطلوب از مهمانان‌تان در مراسم ختم و یادبود پاسخ‌گو است.

 

چطور بهترین پک پذیرایی مراسم ترحیم را آماده کنیم؟

پک پذیرایی مراسم ختم جدید

اگر فرصت و نیروی کار کافی در اختیار دارید، می‌توانید پک مراسم ختم را، خودتان آماده کنید. در چنین شرایطی، درصورتی‌که اقوام و دوستان، برای کمک و پذیرایی اعلام آمادگی کنند، می‌توانید از آن‌ها برای تهیه چنین پک‌ هایی کمک بگیرید. کافی است، به تعداد مهمانان‌تان، ظرف یکبار مصرف مخصوص، سفارش دهید. اندازه ظروف به‌اندازه‌ای باشد، که تمامی اقلام پذیرایی، داخل آن جا بگیرد. چند بسته دستمال کاغذی بخرید، به تعداد مهمانان و پک‌ های پذیرایی، چاقو و چنگال تهیه کنید. از میوه‌فروشی یا بازار میوه، براساس تعداد مهمانان، میوه تهیه کنید. تدارک خرما با گردو، شیرینی‌های مخصوص پذیرایی و حلوا نیز، برعهده خودتان یا شیرینی ‌فروشی است. با تهیه تمام این اقلام، می توانید از اطرافیان درخواست کنید که، با رعایت بهداشت و پس از شست‌و‌شو و ضدعفونی کردن میوه‌ها و آب‌میوه‌ها، آن را داخل پک پذیرایی قراردهند و پک‌ ها را، خوب ببندند و اگر لازم بود از چسب نواری یا سوزن منگنه استفاده کنند.

 

برای سفارش پک پذیرایی ترحیم چه نکاتی را باید بدانیم؟

پک پذیرایی ساده مراسم ترحیم

از مهم‌ترین نکاتی که هنگام سفارش پک پذیرایی، لازم است به آن توجه کنید، کیفیت لوازم پذیرایی داخل پک است. حتما در زمان سفارش، از کیفیت مطلوب میوه‌ها، مطمئن شوید و مشروط بر تازه بودن میوه‌ها و درجه یک بودن آن، سفارش را ثبت کنید. حتما قبل از سفارش پک پذیرایی، برند آبمیوه، کیک و تمام خوراکی‌هایی که داخل پک قراردارد را، سوال کنید. مطمئن شوید که از برندهای شناخته شده و خوب، داخل پک استفاده می‌شود. اگر هزینه کمی بابت این پک‌ها اعلام شده، توجه کنید که احتمالا از کیفیت پک پذیرایی کاسته شده‌است. در ادامه انواع پک پذیرایی مراسم ترحیم را مشاهده می‌کنید.

 

نمونه پک پذیرایی مراسم ترحیم

پک پذیرایی مراسم ترحیم - پک‌ های مقوایی به‌صورت جعبه با روبان سیاه

 

پک پذیرایی لوکس

پک پذیرایی مراسم ترحیم - پک‌ های مقوایی به‌صورت جعبه با روبان سیاه

 

پکیج پذیرایی مناسب مراسم ترحیم

پک پذیرایی مراسم ترحیم - پک‌ های طلقی به‌صورت پاکت با چاپ سیاه و سفید

 

پذیرایی مراسم ختم 2020

پک پذیرایی مراسم ترحیم - پک‌ های یکبار مصرف تیره مخصوص خوراکی‌های مختلف و درب شفاف

 

پک پذیرایی ارزان

پک پذیرایی مراسم ترحیم - پک‌ های یکبار مصرف به‌صورت شفاف با امکان چاپ نوار تیره چسبی

 

ارزان ترین پک پذیرایی مراسم ختم

 

بسته پذیرایی ختم

پک پذیرایی مراسم ترحیم - پک‌ های یکبار مصرف به‌صورت شفاف با امکان بستن روبان سیاه یا پاپیون سیاه جهت تزیین

 

پکیج پذیرایی مراسم ختم

پک پذیرایی مراسم ترحیم - پک‌ های یکبار مصرف به‌صورت شفاف با امکان بستن روبان سیاه یا پاپیون سیاه جهت تزیین

 

پک میوه و شیرینی

پک پذیرایی مراسم ترحیم - پک‌ های مقوایی به‌صورت جعبه

 

زیپ کیپ مراسم ختم

پک پذیرایی مراسم ترحیم - پک‌ های طلقی به‌صورت پاکت با چاپ سیاه و سفید

 

ساده ترین پک پذیرایی مراسم ترحیم

پک پذیرایی مراسم ترحیم - پک‌ های یکبار مصرف به‌صورت شفاف با امکان بستن روبان سیاه یا پاپیون سیاه جهت تزیین

 

بهداشتی ترین پک پذیرایی مراسم ختم

پک پذیرایی مراسم ترحیم - پک‌ های یکبار مصرف لیوانی به‌صورت شفاف با امکان بستن درب جهت رعایت نکات بهداشتی

 

اهمیت پک پذیرایی مراسم ترحیم

پک پذیرایی مراسم ترحیم - پک‌ های مقوایی به‌صورت جعبه با روبان سیاه

 

پک پذیرایی مراسم عزاداری

پک پذیرایی مراسم ترحیم - پک‌ های یکبار مصرف به‌صورت شفاف با امکان قراردادن دستمال سیاه رنگ

 

سخن آخر

برای تهیه بهترین پک مراسم ختم جهت پذیرایی بهتر از مهمانان، لازم است انواع پک‌ های پذیرایی را مشاهده کنید. اگر فرصت تهیه و تدارک پک‌ های پذیرایی مراسم ترحیم را ندارید، می‌توانید این پک‌ ها را، به مراکز ویژه آن سفارش دهید که با انواع منوها، آماده پذیرایی از مهمانان شما هستند. سعی کنید، پک‌ های پذیرایی را با درنظرگیری اصول بهداشتی، تهیه کنید.

نظراتتان را برای ما ارسال کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
Rezvan zangene
۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱

با سلام چجوری میتونم سفارش بدم

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید