ایده و خلاقیت

راهنمای کامل برگزاری دورهمی لاکچری و هیجان انگیز

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر عاشق مهمانی و دورهمی لاکچری هستید، باید اصول برگزاری یک مهمانی لوکس را بدانید. با مطالعه این مطلب استاد برگزاری چنین مهمانی هایی می شوید.

اگر بخواهید یک دورهمی لاکچری و هیجان انگیز برگزار کنید، ابتدا باید اصول برگزاری چنین مهمانی‌هایی را بدانید. یک مهمانی لوکس و جذاب، نیازمند پذیرایی با لوازمی لوکس و جذاب است. هرچند، برای پذیرایی چنین مراسمی، نیاز نیست انواع و اقسام چینی‌های خارجی گران قیمت را تهیه کنید. بلکه باید نوع چیدمان و دیزاین مناسب را بیاموزید. اطلاع از نحوه دیزاین میوه، شیرینی و دیزاین میز غذا، از مهم‌ترین موضوعاتی است که در یک دورهمی لاکچری باید به آن بپردازید. در این مطلب، هر چیزی که برای برگزاری یک جشن لوکس و هیجان انگیز نیاز دارید را شرح می‌دهیم.

پذیرایی یک جشن لاکچری هیجان انگیز چگونه است؟ چطور باید بهترین جشن لاکچری را برگزار کرد؟

در ادامه به پاسخ این سوالات می‌پردازیم و بهترین ایده دیزاین میز در مهمانی های لوکس را می‌بینیم.

حتما بخوانید : خدمات تشریفات مجالس در منزل یا محل کار چیست

ویژگی دورهمی لاکچری و هیجان انگیز چیست؟

دورهمی لاکچری و هیجان انگیز

یک دورهمی هیجان انگیز و لوکس، نیازمند داشتن لوازم پذیرایی مناسب است. درواقع، در چنین جشن‌هایی، دیزاین و تزیین نوشیدنی‌ها، خوراکی‌ها و غذاها بسیار لوکس است. معمولا، مهمانان چنین جشن‌هایی، به زیبایی، هارمونی و دیزاین میز و لوازم پذیرایی، اهمیت زیادی می‌دهند. پس اگر می‌خواهید یک جشن لوکس و جذاب برگزار کنید و با دوستان و اقوام‌تان دورهم شاد باشید، باید به این نکات اهمیت دهید. سعی کنید سلیقه‌ به خرج دهید و مهمانان‌تان را شگفت زده کنید.

 

حتما بخوانید: فینگرفود چیست؟ آموزش 10 مدل فینگرفود مناسب جشن

 

لوازم پذیرایی در دورهمی لاکچری چیست؟

دورهمی لاکچری و هیجان انگیز

لوازم پذیرایی در دورهمی های لاکچری، شامل نوشیدنی گرم و سرد، فینگرفود، میز مزه، میوه، غذا و دسر است. تدارک این لوازم پذیرایی، بر عهده میزبان است. پس اگر عاشق چنین جشن‌هایی هستید، حتما یک لیست خرید بنویسید و لوازم پیشنهادی ما برای یک دورهمی لوکس را تهیه کنید. هرچند، این لیست تنها پیشنهاد ما است و شما براساس فرهنگ و لایف استایل مهمانان‌تان، می‌توانید مواردی را به این لیست اضافه، یا کم کنید.

 

حتما بخوانید: صفر تا صد جشن تعیین جنسیت نوزاد

 

نوشیدنی سرد در دورهمی لوکس

نوشیدنی سرد در دورهمی لوکس

یکی از لوازم پذیرایی در یک دورهمی لوکس، نوشیدنی سرد است. اگر از آب میوه طبیعی استفاده کنید، انتخاب بسیار عالی کرده‌اید. تهیه و تدارک موهیتو نیز، یکی از جذاب‌ترین نوشیدنی‌های این مدل مهمانی‌ها است. اگر علاقه‌ای به تهیه این نوشیدنی‌ها نداشتید، می‌توانید از آب‌میوه‌های بسته بندی شده استفاده کنید و برای زیبایی بیشتر، آن‌ها را در گیلاس یا کلمن شیشه‌ای سرو کنید.

 

حتما بخوانید: آموزش زیباترین دکور بادکنک آرایی و گل آرایی مناسب جشن

 

نوشیدنی گرم در دورهمی لاکچری

نوشیدنی گرم در دورهمی لوکس

پذیرایی با نوشیدنی‌های گرم نیز، یکی از رایج‌ترین موارد در مهمانی‌ها است. شما می‌توانید با خرید تی بگ چای و دمنوش و چیدن آن‌ها درون یک سینی مناسب، پکیج سلف سرویس چای دراختیار مهمانان قرار دهید. سعی کنید تعدادی نسکافه و قهوه فوری نیز، در کنار این تی بگ‌ها قرار دهید تا مهمانانی‌ که عادت به خوردن قهوه دارند نیز، در مهمانی لوکس شما خوشحال باشند.

 

حتما بخوانید: بهترین غذای مناسب جشن سیسمونی یا بی بی شاور چیست؟

 

فینگر فود را فراموش نکنید

فینگرفود دورهمی لوکس

گاهی فاصله نسبتا زیادی بین شروع مهمانی تا زمان سرو شام است. در چنین مواقعی، سرو فینگر فود، به شدت توصیه می‌شود. حتما فینگرفودهای سرد و گرم تدارک ببینید و آن‌ها را درون سینی‌ یکبار مصرف یا سینی سرو زیبا، بچینید. همه فینگرفودها را آماده کنید و در زمان سرو، فقط آن‌ها را روی میز قرار دهید. اگر میز به تعداد کافی داشته باشید، می‌توانید فینگرفودهای سرد را، پیش از آمدن مهمانان‌تان بر روی میز بچینید. یادتان باشد که دیزاین میز فینگرفود برای یک دورهمی لاکچری، اهمیت زیادی دارد.

 

حتما بخوانید: چطور برای همسرمان جشن تولد عاشقانه بگیریم؟

 

میوه عضو جدا نشدی دورهمی ها

میوه در دورهمی لوکس

میوه یکی از خوشمزه‌ترین و سالم‌ترین خوراکی‌هایی است که باید برای دورهمی لاکچری و جذاب‌تان تهیه کنید. مهم‌ترین بخش پس از خرید میوه‌ها، دیزاین یا همان میوه آرایی است. سعی کنید با استفاده از ایده‌هایی که در ادامه خواهید دید، بهترین دیزاین را برای میوه‌ها انجام دهید. استفاده از سیخ های چوبی برای قراردادن میوه‌های اسلایس شده، یکی از جدیدترین دیزاین‌های است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

خاص ترین و بهترین دورهمی لاکچری

 برگزاری دورهمی لاکچری و هیجان انگیز - چیدمان میوه ها و سبزیجات

 

بهترین دورهمی لاکچری

 برگزاری دورهمی لاکچری و هیجان انگیز - چیدمان سبزیجات

 

جذاب ترین دورهمی لاکچری

 برگزاری دورهمی لاکچری و هیجان انگیز - چیدمان میوه ها و سبزیجات

 

 

میز شیرینی و دسر

میز شیرینی و دسر دورهمی لوکس

اگر مهمانی شما مناسبتی مثل تولد یا سالگرد ازدواج دارد و کیک مخصوصی برای آن تدارک دیده‌اید، می‌توانید آن را بر روی میزی مجزا قرار دهید و تمام شکلات‌ها، شیرینی‌ها و کاپ کیک‌هایی که تهیه کرده‌اید را دور آن بچینید. تدارک میز دسر، بسیار هیجان انگیز است. زیرا چنین میزی، پر از خوراکی‌های خوشمزه و جذاب است. ژله، یکی از ساده‌ترین دسرهایی است که می‌توانید آماده کنید. برای زیباتر شدن میز دسر، ظروف یکبار مصرف تهیه کنید و ژله‌ها را درون آن بریزید و با چند رنگ مختلف، ژله‌ها را تهیه کنید. قبل از آمدن مهمانان‌تان، ژله را روی میز شیرینی و دسر بچینید.

بهترین میز شیرینی مهمانی لاکچری

 برگزاری دورهمی لاکچری و هیجان انگیز - چیدمان کیک و  شیرینی بر روی میز

 

خاص ترین میز شیرینی مهمانی لاکچری

 برگزاری دورهمی لاکچری و هیجان انگیز - دسرهای هیجان انگیز خوشمزه

 

جذاب ترین میز شیرینی مهمانی لاکچری

 برگزاری دورهمی لاکچری و هیجان انگیز -  تهیه دسرهای رنگی

 

خوشمزه ترین میز شیرینی مهمانی لاکچری

 برگزاری دورهمی لاکچری و هیجان انگیز -  تهیه کیک و دسرهای رنگی

 

تنقلات تهیه کنید

تنفلات دورهمی

اگر بخواهید یک میز مزه جذاب بچیدید، باید تنفلات تهیه کنید. معمولا همه مهمان‌ها، عاشق خوردن این تنقلات هستند. چیپس، پفک، اسنک، ماست، انواع پنیر، خیارشور، پاپ کورن و خوراکی‌های این‌چنینی، بسیار مناسب چیدمان میز هستند. سعی کنید از ظروفی استفاده کنید که دارای هارمونی نسبتا مناسبی هستند.

 

شام هیجان انگیز دورهمی لاکچری

شام هیجان انگیز دورهمی لاکچری

در پایان یک دورهمی هیجان انگیز لوکس، شام خوشمزه‌ای وجود دارد. بسته به نوع مهمانان‌تان، می‌توانید نوع شام را انتخاب کنید. اگر تیپ مهمانان‌تان جوان است، می‌توانید با استفاده از اسنک‌ها، ساندویچ‌های کوچک، پیتزا مینی و فیله سوخاری، میز شام را بچینید. اما درصورتی‌که مهمانان‌تان اهل غذای اصیل ایرانی هستند، یک مدل خورشت تدارک ببینید و با پلو زعفرانی سرو کنید. اگر باربیکیو دارید، می‌توانید برای تهیه کباب، تدارک ببینید. تهیه کشک بادمجان یا حلیم بادمجان نیز، بسیار رایج است. ته چین نیز، عضو جدانشدنی مهمانی‌های لوکس و هیجان انگیز است. اما در نهایت همه چیز به شما بستگی دارد.

 

سالاد بار بچینید

سالاد هیجان انگیز دورهمی لاکچری

سالاد یکی از خوراکی‌های نسبتا رژیمی و خوشمزه‌ای است که می‌توانید با تدارک دو یا سه مدل آن، میز هیجان‌انگیزی بچینید. با استفاده از کاهو، سس سزار و کمی مرغ، می‌توانید سالار سزار تهیه کنید. با استفاده از ماکارونی و ژامبون و سبزیجات، سالاد ماکارونی درست کنید. سالاد انار و برگ بی بی اسفناج، سالاد پیازچه، سالار شوید و انواع دیگری از سالاد وجود دارد که در کم‌تر از یک ساعت می‌توانید آن را تهیه کنید و در یخچال بچینید.

بهترین فینگرفود جشن

 برگزاری دورهمی لاکچری و هیجان انگیز - فینگرفود های متنوع مناسب دورهمی

 

همه چیز که خوراکی نیست!

بهترین دورهمی لاکچری

عده زیادی از افراد، برای برگزاری یکی دورهمی لاکچری، آن‌قدر درگیر خوراکی‌ها و خرید آن‌ها می‌شوند که فراموش می‌کنند هدف از دورهمی، چند ساعتی خوش بودن است. سرگرمی برای مهمانان و تدارک یک بازی جذاب، بخش مهمی از مهمانی‌های این‌چنینی است. قطعا با تهیه بازی‌های کارتی، یا بازی‌هایی مثل پانتومیم، می‌توانید ساعت‌ها در کنار هم بخندید و لذت ببرید.

 

فقط مهمانی نروید!

بهترین دورهمی لاکچری

در اطراف همه ما، افرادی وجود دارند،که عاشق مهمانی هستند. اما فقط عاشق مهمانی رفتن هستند. این افراد، اصولا در مهمانی پر شور و هیجان رفتار می‌کنند و دیگران درکنار آن‌ها ساعات خوشی دارند. اما هیچ‌وقت، دم به تله نمی‌دهند. این افراد فقط در مهمانی‌ها شرکت می‌کنند و با همه دوست هستند، اما علاقه‌ای به مهمانی گرفتن و دعوت دوستان و اقوام ندارند. هرچند ممکن است به‌دلیل روابط صمیمی و نزدیک، همیشه در مهمانی‌ها حضور داشته باشند، اما قطعا از دید اطرافیان، افرادی سودجو، بی ملاحظه و بی‌کلاس محسوب می‌شوند. یکی از آداب مهم در مهمانی رفتن، دعوت متقابل و پذیرایی از افرادی است که در مهمانی‌های‌شان شرکت کرده‌اید. سعی کنید با انتشار این مطلب در شبکه‌های اجتماعی، گامی در فرهنگ سازی و آگاه سازی این افراد بردارید.

 

خلاصه مطلب

برای برگزاری یک دورهمی لوکس، لازم است تمام مواردی که در بالا ذکر شد را، بر اساس سلیقه و سبک زندگی خودتان و مهمانان‌تان، تهیه کنید. سعی کنید دیزاین و چیدمان را جدی بگیرید. اگر خوشمزه‌ترین خوراکی‌ها را تهیه کنید اما ندانید آن‌ها را چطور بچینید و دیزاین کنید، مهمانی‌تان را خراب کرده‌اید. پس سعی کنید، از عکس‌ها ایده بگیرید و بهترین باشید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
مهسا
۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱

شما خیلی ماهین ♥️

مطالب تون عااااااالی بود مرسی🙏🥀🙏

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید