ایده و خلاقیت

ماه عسل کجای ایران بریم؟ ماه عسل کجا خوبه

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه تاریخ نگارش: ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

اگر میخواهید بدانید که برای ماه عسل کجا بروید و بهترین مقصد ماه عسل در ایران کجاست و برای ارزانترین سفر ماه عسل کدام کشورها را انتخاب کنید، این مطلب را بادقت بخوانید.

پروسه برگزاری جشن عروسی، دغدغه‌ها و نگرانی‌های زیادی را برای عروس و داماد ایجاد می‌کند. شروع زندگی مشترک با این نگرانی‌ها، چندان آغاز جذابی نیست. ماه عسل، دقیقا برای شیرین کردن این آغاز است. این سفر شیرین معمولا برای آرامش، شادی و نشاط بیشتر، برنامه ریزی می‌شود. تفاوتی ندارد که ماه عسل شمال باشد یا جنوب، ماه عسل در تابستان یا زمستان، آن‌چه اهمیت زیادی دارد، نحوه برنامه ریزی برای ماه عسل است. انتخاب مقصد ماه عسل نیز، موضوع مهم دیگری است که باید درمورد آن فکر کنید.

ماه عسل کجا بریم ؟ بهترین مکان برای ماه عسل در اروپا یا آسیا کجاست؟ جذاب ترین ماه عسل در زمستان در ایران کجاست؟ در ادامه به بررسی پاسخ این سوالات می‌پردازیم.

پس تا پایان مطلب، همراه ما باشید.

 

ماه عسل کجا خوبه؟

ماه عسل کجا خوبه؟

شاید این تیتر، اصلی‌ترین سوال زوج‌های جوان باشد که در آستانه برنامه ریزی برای ماه عسل‌شان هستند. اطلاع از بهترین مقاصد گردشگری برای ثبت خاطرات شیرین ماه عسل، اهمیت زیادی دارد. برای اطلاع از این مکان‌ها، ما به شما می‌گوییم که پاسخ ماه عسل کجا بریم، چیست. برای این سفر رویایی، باید میزان بودجه سفر، انتظارات‌تان از سفرو علایق‌تان در سفر را بررسی کنید. درواقع، بودجه و علایق شما، اصلی‌ترین پارامترهای تعیین کننده مقصد سفر ماه عسل است. این سوالات، به شما کمک می‌کند تا بدانید که تورهای ماه عسل خارجی برای‌تان کاربرد دارد یا ماه عسل در کیش علاقه‌مندی شما است. پس سعی کنید، در ابتدا بودجه و انتظارات‌تان را مشخص کنید و سپس حول محور همین پاسخ‌ها، پکیج تور ماه عسل را انتخاب کنید.

 

حتما بخوانید: 7 مقصد ماه عسل رویایی در ایران را بشناسید

 

1-تعیین بودجه ماه عسل

1-تعیین بودجه ماه عسل

اصلی‌ترین چیزی که برای یک سفر هیجان‌انگیز باید درخصوص آن فکر کنید، هزینه‌هایی است که با آن مواجه هستید. معمولا، بودجه‌ای که برای ماه عسل درنظر دارید، مشخص می‌کند که چه سبک سفری در انتظار شما است. اگر بودجه محدودی دارید، اصلا به سفر خارج از ایران فکر نکنید و از جذابیت‌های مناطق زیبا و بهشتی ایران لذت ببرید.

 

2-نقش علایق در انتخاب مقصد سفر

نقش علایق در انتخاب مقصد سفر

شاید هنوز متوجه این موضوع نشده باشید که علایق‌ شما به‌عنوان دو شریک زندگی، چگونه بر انتخاب مقصد سفر اثرگذار است. عده‌ای علاقه‌مند به کاوش در مناطق جدید هستند. برای این دسته از افراد، ماندن در یک هتل لوکس هیچ لذتی ندارد. عده‌ای نیز، عاشق فرهنگ و تمدن مناطق هستند، آن‌ها از دیدن زنان روستایی و سبک زندگی‌شان در هر منطقه لذت می‌برند. سفر برای چنین افرادی، آشنایی با آداب و رسوم مردم مناطق مختلف است. عده‌ای نیز، عاشق مکان‌های تاریخی هستند و دیدن بازمانده‌هایی از زندگی پیشینیان، برای‌شان جذابیت زیادی دارد. این افراد، معمولا سفر به مناطق مدرن و لوکس را انتخاب نمی‌کنند؛ مقصد گردشگری چنین افرادی، شهرهای تاریخی و پر از موزه است. سعی کنید، درخصوص مقصد سفر ماه عسل با همسرتان به نتیجه مشترکی برسید و سپس، نسبت به انتخاب آن اقدام کنید.

 

حتما بخوانید: جدیدترین و بهترین جملات عاشقانه برای همسر

 

ماه عسل کجا بریم در ایران؟

ماه عسل کجا بریم در ایران؟

اگر بخواهید برای ماه عسل شیرین‌تان ایران را به‌عنوان مقصد گردشگری در ماه عسل انتخاب کنید، بهترین تصمیم را گرفته‌اید. چون با شرایط اقتصادی کنونی و قیمت دلار، می‌توانید بدون خارج کردن ارز از کشور، به این سفر شیرین بپردازید. مزیت دیگر ماه عسل در ایران، ثبت خاطرات شیرین ازدواج و ماه عسل در کشور مادری است. قطعا مراجعه و سفر مجدد در سال‌های بعد از ازدواج، تمام خاطرات شیرین ماه عسل را برای‌تان مرور خواهد کرد.

 

1-شمال ایران بهترین مقصد ماه عسل

شمال برای ماه عسل بهترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید. اگر عاشق طبیعت هستید، ماه عسل شمال برای‌تان خاطره‌انگیزترین سفری است که تجربه خواهید کرد. سفر به مناطق سرسبز و بکر شمالی، خوردن غذاهای خوشمزه شمالی و ثبت لحظات زیبا در جذاب‌ترین مقصد ماه عسل ایران، انتخاب هیجان‌انگیزی برای‌تان خواهد بود. اگر به آفتاب علاقه‌مند هستید، شمال ایران، بهترین مکان برای مسافرت در تیر ماه و تابستان است. سعی کنید، با شناخت دقیق مناطق زیبای شمالی، سفر خاطره‌انگیزی را تجربه کنید.

 

2-جنوب ایران بهشت زیبا برای ماه عسل

اگر قصد دارید در ماه‌های مهر، آبان و آذر سفر ماه‌ عسل‌تان را برنامه‌ریزی کنید، انتخاب جنوب ایران یکی از گزینه‌های جذاب برای شما است. برای ماه عسل در پاییز، بهتر است شهرهایی را انتخاب کنید که کمی دیرتر از تهران و شهرهای شمالی به سمت سرما می‌روند. انتخاب قشم، کیش و شهرهای دیگر در این نقطه از ایران، ماه عسل هیجان‌انگیزی برای شما رقم می‌زند. تور ماه عسل کیش و قشم، به شما اجازه می‌دهد تا زیباترین و  خاص‌ترین عکس‌ها را در این سفر ثبت کنید و مناطقی از ایران را ببینید که همیشه بکر، دست نیافتی و خاص بوده است. هزینه ماه عسل در کیش کمی بیشتر از قشم خواهد بود. زیرا هتل‌های لاکچری و 5 ستاره در کیش بیشتر از قشم است.

 

حتما بخوانید: لیست مهم ترین کارهایی که یک ماه قبل از عروسی باید انجام دهید

 

ماه عسل کجا بریم در خارج از ایران؟

ماه عسل کجا بریم در خارج از ایران؟

شاید درمورد تور ماه عسل مالدیو چیزهایی شنیده باشید یا عکس‌هایی از ماه عسل مالدیو دیده باشید. اگر بودجه مطلوبی برای سفر ماه عسل‌تان کنار گذاشته‌اید و علاقه‌مند به کشف دنیای بیرون از کشورتان هستید، بهترین مقاصد توریستی اسیا و اروپا در انتظارتان است. کشورهای دیدنی اطراف ایران مثل ارمنستان، ترکیه، آذربایجان و گرجستان، ازجمله رایج‌ترین مقاصد سفر به خارج از کشور محسوب می‌شوند. جاذبه های گردشگری خارج از کشور، برای اکثر زوج‌ها خاص و جذاب است. معمولا، تجربیاتی که از همسفر بودن در تورهای ماه عسل خارجی می‌توانید کسب کنید، بسیار زیاد است. پس اگر علاقه‌مند به دیدن کشورهای دیگر با مقاصد گردشگری متنوع هستید، حتما ماه عسل اروپا یا آسیا را امتحان کنید و از این سفر هیجان‌انگیز لذت ببرید.

 

ارزانترین کشور برای ماه عسل کجاست؟

ارزانترین کشور برای ماه عسل کجاست؟

اگر بخواهید به ارزانترین کشور برای ماه عسل مراجعه کنید و خاطرات شیرین شروع زندگی‌تان را در آن‌جا ثبت کنید، باید کشورهای نزدیک به ایران را انتخاب کنید و در آسیا به گشت و گذار بپردازید. در ادامه، چند مقصد پرطرفدار را برای ماه عسل معرفی می‌کنیم.

 

ترکیه بهترین مقصد ماه عسل زوج های جوان

ترکیه بهترین مقصد ماه عسل زوج های جواب

کشور ترکیه در همسایه‌گی ما، یکی از بهترین و جذاب‌ترین کشورهایی است که می‌توانید در آن به خاطره سازی بپردازید. شهر استانبول، مارماریس، آنتالیا، بدروم، کاپادوکیا و ترابوزان ازجمله بهترین شهرهایی است که می‌توانید به آن سفر کنید و با اقامت خاطره انگیزتان، ماه عسل رویایی را تجربه کنید. قیمت تور ماه عسل ترکیه، بسته به امکانات آن، متفاوت است. سعی کنید، برای سفر ماه عسل، هتل مناسبی انتخاب کنید تا بیشتر زمان‌تان را باهم بگذرانید و از دیدن مناظر لذت ببرید.

 

اندونزی رمانتیک ترین مقصد ماه عسل

اندونزی رمانتیک ترین مقصد ماه عسل

یکی از بهشتی‌ترین نقاط زمین، اندونزی است. سرسبزی فوق‌العاده، سواحل زیبا و مناظر فوق‌العاده، همه‌گی ازجمله زیبایی‌هایی است که در سفر به اندونزی تجربه خواهید کرد. این کشور، معمولا یکی از پرطرفدارترین مقاصد برای سفر ماه عسل زوج‌های جوان است. جزایر زیبایی مثل جزیره بالی نیز، انگیزه زیادی برای انتخاب آن به‌عنوان مقصد ماه عسل ایجاد می‌کند. هتل‌های لوکس و پر امکانات، به همراه مناظر منحصربه‌فرد جذاب‌ترین بخش سفر به این کشور است.

 

 

مالزی خاص ترین مقصد ماه عسل

مالزی خاص ترین مقصد ماه عسل

دیدنی‌ترین مقصدی که برای ماه عسل می‌توانید انتخاب کنید، مالزی است. مکانی پر از جذابیت‌های بصری. معمولا  اکثر زوج‌ها برای دیدن طبیعت بکر و زیبای مالزی به آن سفر می‌کنند. مشاهده زیبایی‌های طبیعی در کنار تکنولوژی‌های مدرن و رستوران‌های شیک، همه از ویژگی‌های سفر به مالزی است.

 

آدایپور هند معروف به ونیز آسیا بهترین مقصد ماه عسل

آدایپور هند معروف به ونیز آسیا بهترین مقصد ماه عسل

شاید شما هم اسم شهر آدایپور را شنیده باشید. شهری با هتل‌هایی به شکل قصر و پر از زیبایی و جذابیت. طبیعت فوق‌العاده آدایپور، معمولا موردعلاقه زوج‌های جوان بسیاری است. اگر شماهم علاقه‌مند به هتل‌های شیک و لوکس باشید و بخوهید سفر ماه عسل‌تان را در یک شهر پر از زیبایی بگذرانید، انتخاب آدایپور بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید به آن فکر کنید.

 

مالدیو بهشت زیبای اقیانوس هند جذابترین مقصد ماه عسل

مالدیو بهشت زیبای اقیانوس هند جذابترین مقصد ماه عسل

اگر بخواهید به یک سفر ساحلی با دریایی زیبا، ساحلی جذاب با شن‌های سفید داشته باشید، مالدیو بهترین مقصد برای شما است. امکاناتی مثل قواصی، تفریحات آبی و ماساژ واسپا، ازجمله جذابیت‌هایی است که می‌توانید در هتل‌های مالدیو تجربه کنید. درخشش آب، زیبایی‌های بکر و به یادماندنی از اعماق دریا به شما نشان می‌دهد و می‌توانید عکس‌های خاطره‌انگیزی را در مالدیو ثبت کنید.

 

حتما بخوانید: چگونه برای همسرمان جشن تولد عاشقانه بگیریم؟

 

خلاصه مطلب

احتمالا شما هم برای داشتن یک ماه عسل رویایی، بسیار هیجان‌زده هستید و می‌خواهید بهترین و خاص‌ترین ماه عسل را برنامه ریزی کنید. با مشاهده نکاتی که در بالا گفته شد، می‌توانید بهترین و رویایی‌ترین ماه عسل دنیا را تجربه کنید. ایران بهترین شهرها را برای سفر ماه عسل دارا است، اما درصورتی‌که با شرایط اقتصادی کنونی علاقه‌مند به خارج شدن از ایران هستید، حتما شهرهای پیشنهادی را با دقت بررسی کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید