ایده و خلاقیت

خرید بلیط قطار چه مزایایی را با خود به همراه دارد؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵

اگر میخواهید درخصوص مزایای خرید بلیط قطار اطلاعات جامعی کسب کنید، این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

وسایل نقلیه بسیار زیادی در جهان وجود دارد که مسافران به وسیله آن مسافرت های خود را به سرانجام می‌رسانند. اگر در بین مسافران نظرسنجی صورت گیرد، قطار در صدر محبوب ترین وسایل نقلیه قرار می‌گیرد. قطار به دلیل سرعت، امکانات و ارزانی که به مسافران می دهد یکی از محبوب ترین وسایل نقلیه به شمار می رود. مسافران زیادی با تهیه بلیط قطار سالانه مسافرتهای خود را پیگیری می‌کنند.

اما چه دلایلی وجود دارد که مسافران دوست دارند بلیط قطار را به جای بلیط اتوبوس و بلیت هواپیما انتخاب کنند. در این مطلب قصد داریم شما را با مزایای سفر با قطار بیشتر آشنا کنیم تا در هنگام خرید بلیط قطار دچار شک و دودلی نشوید. مطالعه این مطلب به شش دقیقه زمان نیاز دارد.

مزایای سفر با قطار

 

با قطار در سفر راحت هستید

تصور کنید بر روی ریل ها آرام و بدون دردسر به مسافرت خود می‌پردازید. چه حسی به شما در این مواقع دست می دهد؟ در سفر با قطار راحتی بیشتری را نسبت به هواپیما و اتوبوس تجربه خواهد کرد. به راحتی هرچه تمام تر می توانید در تختخواب دراز بکشید، بخوابید، در راهرو قدم می زنید و یا با مراجعه به رستوران نوشیدنی و غذاهای مورد علاقه خود را سفارش دهید. سفر با قطار راحتی را نصیب شما می کند که در کمتر وسیله نقلیه آن را مشاهده خواهید کرد.

 

دور از ترافیک سفر کنید

از دیگر مزایای سفر با قطار می توان به دور بودن از ترافیک های سنگین و پرداخت عوارضی اشاره کرد. به راحتی هرچه تمام تر می توانید ساعت قبل از سفر با قطار در ایستگاه راه‌آهن حضور یابید و به سفر خود بپردازید. نکته جالب درباره قطارها نبود شرایط جوی در سفر با قطار است. در هواپیما و اتوبوس شرایط جوی را در نظر بگیرد.

 

با بار بیشتر سفر کنید

در سفر با قطار به راحتی هرچه تمام تر می توانید از چمدان های بزرگ و کوله پشتی های سنگین استفاده کنید. وسایل سنگین شما حتی میتواند ماشین، موتور یا دوچرخه باشد. برای استفاده از وسایل نقلیه مورد نظر مانند ماشین، موتور و دوچرخه کافی است برای آنها نیز بلیط قطار تهیه کنید و قبل از مسافرت آن را در اختیار قسمت بار قطار قرار دهید. بعد از اتمام سفر آن را دریافت کنید. وجود و کوله پشتی های بزرگ در کابین قطار موردی ندارد فقط باید مزاحمت برای دیگر مسافران ایجاد نکند.

 

با امنیت بیشتر سفر کنید

از دیگر مزایای قطار که باعث میشود مسافران ترغیب به رزرو بلیط قطار شوند امنیت است. قطار ایمن‌ترین وسیله نقلیه در دنیا به شمار می‌رود که در آن خبری از تصادفات جاده‌ای و گم کردن مسیر نیست. در سال بسیاری از هموطنان ما جان خود را با استفاده از سقوط هواپیما یا تصادف اتوبوس از دست می دهند. اما قرن ها طول می کشد تا یک حادثه در قطار رخ دهد. اگر دوست دارید امنیت در سفر را تجربه کنید حتماً خرید بلیط قطار را در اولویت کارهای خود قرار دهید.

"یکی از مهمترین عواملی که موجب شده تا مسافران زیادی به دنبال رزرو بلیط قطار باشند، امنیت بالای قطار است. بر طبق بررسی ها و شواهد به راحتی میتواند اثبات کرد که میزان تصادفات و سوانح قطار بسیار کمتر از سایر وسایل نقلیه است. علاوه بر ایمنی بالا، قیمت بلیط قطار در مقایسه با امکانات و خدماتی که ارائه می دهد بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است. از همین رو مسافران ترجیح می دهند تا به جای پرداخت مبالغ سنگین بابت خرید بلیط هواپیما، با قطار سفر کنند." (منبع)

تیک بان

 

خرید بلیط قطار از سایت های معتبر

تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جز معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط قطار در کشور ایران به شمار می روند. تیک بان یکی از سایت هایی است که توانسته با ارائه خدماتی هوشمند مقدمات سفری هوشمند و نوین را برای شما فراهم سازد.

فرقی نمی کند که شما بلیط قطار را برای چه مسیری و یا از چه شرکتی بخواهید، تیک بان تمامی بلیط های مسیرهای ریلی ایران و شرکت های حمل و نقل ریلی را پشتیبانی می نماید. سیستم هوشمند سایت تیک بان به شما کمک می کند تا بتوانید امکانات و قیمت بلیط قطارهای مختلف را مقایسه نمایید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

سایت تیک بان علاوه بر بلیط قطار، بلیط هواپیما، بلیط اتوبوس، بیمه مسافرتی هتل داخلی و هتل خارجی را نیز پشتیبانی می نماید. برای خرید بلیط قطار، بلیط هواپیما، بلیط اتوبوس، بیمه مسافرتی هتل داخلی و هتل خارجی از تیک بان کافی است نام تیک بان یا عبارت https://tikban.com/ را سرچ نمایید.

 

چرا تیک بان؟

تیک بان با بیش از 900 ایرلاین در ایران و اقصی نقاط جهان همکاری کرده و توانایی اسکان مسافران خود در بهترین هتل های ایران و جهان را دارد. سایت تیک بان از سال 1393 فعالیت های مربوط به حمل و نقل در سفرهای هوایی را آغاز کرده است. این سایت فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی، زیر مجموعه شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ بوده که دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
عبدالله زمانی
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰

با سلام

مطلب مفیدی بود.

پاسخ
luxydesign
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴

سلام

ممنون با بابت به اشتراک گذاشتن مقاله زیباتون. البته میشه ایمن بودن قطار رو جزو بهترین مزایای قطار عنوان کرد اما به نظر من لذت بردن از مسیر بهترین آپشن مسافرت هستش و می تونین به راحتی تمام مسیر رو مشاهده کنین.

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید