ایده و خلاقیت

زیبا ترین تالار های قشم برای مراسم

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر به دنبال برگزاری عروسی در قشم هستید و میخواهید جدیدترین و زیباترین تالارهای قشم برای مراسم را بشناسید، این مطلب را مشاهده کنید.

جزیره قشم بزرگترین جزیره استان هرمزگان و یکی از بزرگترین جزایر خلیج فارس است. تعداد مسافرانی که از قدیم الایام تاکنون به سمت این جزیره جنوبی متمایل شده اند به قدری زیاد است که منجر به توسعه صنعت گردشگری در آن شده اند. هرچند اغلب مسافران برای خرید از بازارهای ارزان و باکیفیت این جزیره راهی هرمزگان می شوند اما نباید از جاذبه های گردشگری و پتانسیل های ساحلی آن چشم پوشی کرد.

یکی از مواردی که در چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است برگزاری جشن ازدواج یا سایر جشن ها در تالارهای این جزیره می باشد. هرچند بخش قابل توجهی از تالارهای جزیره توسط افراد بومی یا ساکنین دائمی رزرو می شود اما نباید از جمعیت قابل ملاحظه ای که از سایر شهرها راهی قشم می شوند چشم پوشی کرد.

شما هم اگر قصد برگزاری مراسم عروسی یا سایر مراسمات در جزیره قشم را دارید می توانید یکی از تالارهای ذیل را انتخاب نمایید. همچنین برای کاهش هزینه های شما و مهمانان هم می توانید تور قشم ارزان را خریداری کرده و و آن را به مهمانان هم پیشنهاد دهید. در زمان انتخاب تالار سعی کنید حداقل یکبار قبل از برپایی جشن از فضای مربوطه بازدید کنید و مطمئن شوید تصاویر ارائه شده در مقالات و تبلیغ ها با واقعیت شباهت دارند.

زیبا ترین تالار های قشم برای مراسم

 

 

تالار وحدت قشم

این تالار در میدان امام قلی خان و بلوار ولیعصر قرار دارد. البته برخلاف اغلب تالارها، یک ساختمان متفاوت برای ارائه سمینارهای علمی یا گفت و گوهای رسمی است و جنبه خودمانی ندارد. البته ناگفته نماند که کنسرت های بسیاری هم در این تالار برگزار می شود و بسیاری از خواننده های معروف برای برگزاری کنسرت های خود در کیش، این تالار را رزرو می کند. باتوجه به اینکه در اغلب ایام هفته این تالار رزرو می شود بنابراین اگر برنامه خاصی دارید باید در فرصت مناسب و مدت ها قبل نسبت به رزرو تالار وحدت اقدام نمایید.

زیبا ترین تالار های قشم برای مراسم

 

 

تالار عروس قشم

همان تالاری که برای برگزاری یک جشن لوکس و کاملا لاکچری نیاز دارید. در این تالار شما می توانید انواع لباس عروس و لباس هایی که برای مجالس مجلل لازم دارید را تهیه کنید. قرار گرفتن این تالار در بازار درگهان هم باعث شده است شما بتوانید دسترسی مناسبی به تالار عروس قشم داشته باشید. البته مهمانان شما هم می توانند در این تالار به پیدا کردن لباس های مناسب برای یک جشن مجلل بپردازند.

 

 

خاص ترین تالار های قشم برای مراسم

تالار هتل فولتون قشم

بهتر است بگوییم تالارهای هتل فولتون و از پسوند جمع استفاده کنیم؛ چرا که می توان گفت دارای ده سالن مختلف و ارائه کننده ده ها سرویس متفاوت در زمان برپایی مراسمات است و شما می توانید هر نوع مراسم رسمی و غیر رسمی را در تالارهای باشکوه این هتل برگزار کنید. گذشته از اینکه حتی می توانید تور قشم را با اقامت در این هتل خریداری کرده و تخفیف مناسبی در این خصوص به دست آورید. تالارهای هتل فولتون قشم در زمره لوکس ترین و البته گران ترین تالارهای جزیره قرار دارند. باتوجه به اینکه قرار است هزینه های زیادی برای برپایی مراسمات پرداخت نمایید بهتر است پیش از پرداخت هزینه ها از تالار مورد نظر خود بازدید نمایید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید