ایده و خلاقیت

جدیدترین نمونه های دسته گل عروس اروپایی 2023

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر میخواهید جدیدترین مدل دسته گل عروس 2023 را ببینید این مطلب را مشاهده کنید و 100 نوع دسته گل عروس را ببینید.

اگر شما هم در شرف ازدواج باشید، احتمالا می‌دانید که تا چه اندازه باید در انتخاب المان‌های مختلف جشن عروسی دقت کنید. هارمونی رنگی و سبک چیدمان و دیزاین در چنین شرایطی بسیار اهمیت دارد. یکی از المان‌های جذابی که در روز عروسی باید در دستان عروس خانم خودنمایی کند، دسته گل است. دسته گل عروس باید لطیف‌ترین و زیباترین ظاهر ممکن را داشته باشد.

اگر شما نیز علاقه‌مند هستید که جدیدترین مدل دسته گل عروس را ببینید و انواع گل برای دسته گل عروس را بشناسید در ادامه همراه ما باشید.

 

ویژگی بهترین دسته گل عروس را بدانید

ویژگی بهترین دسته گل عروس را بدانید

برای انتخاب بهترین دسته گل عروس لازم است تا ویژگی های مهمی را بدانید. درک این جزییات کمک میکند تا در زمان سفارش دسته گل عروس، نکاتی را ذکر کنید و مطابق با همان جزییات دسته گل مدنظرتان را تحویل بگیرید. نکاتی که در ادامه به آن اشاره میکنیم، حاصل سال‌ها تجربه و فعالیت تیم کاژو در این حوزه است. تشریفات کاژو با خدمات ودینگ پلنری میتواند مشاوره استایل و انتخاب اکسسوری و جزییات را به شکلی حرفه ای ارائه کند. 

  • انتخاب گل مناسب: انتخاب گل مناسب برای دسته گل عروس اهمیت بسیار زیادی دارد. برای دسته گل عروس معمولاً از گل‌های طبیعی و معطر استفاده می‌شود. این گل ها با عطر خود آرامش و حس مطلوبی برای عروس ایجاد میکنند. از رایج ترین گل هایی که برای دسته گل عروس انتخاب میشوند، میتوان به رز، لیلیوم، آلسترومریا، ارکیده، زنبق و موارد اینچنینی اشاره کرد. شما می‌توانید بر اساس سلیقه شخصیی خودتان گزینه‌های دیگری نیز در نظر بگیرید. حتی استفاده از داوودی مینیاتوری و کاکتوس نیز میتواند ایده مطلوبی برای دسته گل زیبا و یونیک باشد.
  • شناخت هارمونی رنگ‌ها: ترکیب رنگ‌های دسته گل یکی از مواردی است که باید به ان توجه کنید. معمولا دسته گل به دلیل انتخاب به عنوان اکسسوری، با سایر اکسسوری ها هارمونی رنگی دارد. استفاده از آن در روز عروسی به عنوان بخش مهمی از استایل عروس، خواهد بود. انتخاب رنگ گل ها کاملا متناسب با سلیقه شخصی و توصیه های تیم ودینگ پلنر یا استایلیست عروس خواهد بود.
  • شکل و استایل دسته گل: طراحی دسته گل عروس کاری تخصصی و مهم است. شکل دسته گل می‌تواند مدور، دسته بلند، دسته کوتاه، آویز یا دسته مخروطی باشد. همچنین، می‌توانید از تزیینات مانند روبان، کنف، دانتل و موارد اینچنینی استفاده کنید. یادتان باشد که فرم دسته گل متناسب با گل هایی است که انتخاب میشوند.
  • اندازه دسته: اندازه دسته گل باید به نحوی باشد که در دست عروس نمودی از ظرافت و زیبایی نمایان شود. دسته گل اکسسوری مهمی است که در طول جشن و در تمام عکس ها دست عروس خانم است. حتی برای رقص نیز بخشی از زمان، دسته گل را باید حمل کنند. به همین دلیل توجه به اندازه مناسب طراحی شده و از طول و عرض دسته گل اهمیت بسیار زیادی دارد.
  • استفاده از فیکسرها و چسب‌ها: همان طور که گفتیم، دسته گل زمان زیادی در حرکت است و عروس خانم آن را در طول مراسم و عکاسی همراه خود جابجا میکند. اگر کوچکترین ضعفی در جمع کردن دسته گل وجود داشته باشد، قبل از رسیدن به جشن احتمالا با صحنه ازبین رفتن دسته گل مواجه خواهید بود. به همین دلیل برای حفظ دسته گل و پیشگیری از افتادن گل‌ها، از پیچ‌ها و چسب‌های مخصوص استفاده می‌شود. در زمان سفارش دسته گل اطمینان حاصل کنید که این پیچ‌ها و چسب‌ها به طور محکم و با دقت بر روی دسته گل قرار گرفته باشند.
  • دیزاین و جزئیات: اضافه کردن تزیینات و جزئیات به دسته گل می‌تواند به ویژه‌تر شدن استایل آن کمک کند. شما از مهره‌ها، نگین‌ها، تاج‌ها، پرهای متنوع، قاب عکس ها یا تگ های خاصی برای تزیین استفاده کنید. هرچند این موارد همگی با تایید عروس خانم انجام میشود.

 

انواع گل برای دسته گل عروس

انواع گل برای دسته گل عروس

اکثر عروس خانم‌ها در انتخاب دسته گل عروس وسواس ویژه‌ای به خرج می‌دهند تا زیباترین مدل دسته گل را داشته باشند. تهیه دسته گل زیبا نیازمند اطلاع داشتن از جزییات انتخاب دسته گل است. شما باید بدانید که چه سبک دسته گلی را دوست دارید و در فصل عروسی‌تان، چه مدل دسته گل عروس را می‌توانید تهیه کنید. آگاهی در این خصوص کمک میکند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. یادتان باشد که دسته گل عروس، باید حتما با المان های دیگر عروسی هارمونی داشته باشد. مثلا انتخاب دسته گل خشک و بوهو برای عروسی فانتزی چندان ایده مناسبی نیست. پس حتما به این موارد توجه کافی داشته باشید.  در ادامه به معرفی انواع دسته گل عروس می‌پردازیم.

 

حتما بخوانید: مدل دسته گل عروس

 

1-دسته گل طبیعی عروس

دسته گل طبیعی عروس

اگر عاشق دسته گل عروس اروپایی یا دسته گل عروس گلهای وحشی هستید، حتما دسته گل طبیعی را انتخاب کنید. لطافت و زیبایی دسته گل طبیعی با هیچ چیز قابل قیاس نیست. عطر خوش گل‌ها و لطافتی که در ظاهر عروس ایجاد می‌کند بسیار خواستنی و جذاب است.  استفاده از گل‌های خاص در دسته گل می‌تواند عکس‌های شما را متفاوت کند. دسته گل رز آبی عروس یا دسته گل روستیک برای دیزاین عروسی‌های خاص با همین سبک بسیار فوق‌العاده خواهد بود. اگر عاشق عطر و بوی گل‌ها هستید، می‌توانید دسته گل عروس گل مریم سفارش دهید و از زیبایی آن لذت ببرید و عطر آرامبخش‌ آن را در زیباترین شب زندگی‌تان داشته باشید.

 

حتما بخوانید: گل آرایی ارزان و کم هزینه + زیباترین نمونه های گل آرایی باغ و تالار

 

2-دسته گل مصنوعی عروس

÷دسته گل مصنوعی عروس

بسیاری از عروس خانم‌ها علاقه مند هستند که بعد از جشن عروسی، دسته گل را به عنوان یادگاری شیرین از خاطره‌انگیزترین شب زندگی‌شان نگهداری کنند. برای عروس خانم‌هایی که مایل هستند دسته گل عروسی را نگهداری کنند، بهترین کار انتخاب دسته گل مصنوعی عروس است. با چنین کاری می‌توانید دسته گل عقد محضری را طبیعی سفارش دهید و دسته گل عروسی را مصنوعی سفارش دهید. دسته گل عروس گلبهی، دسته گل عروس سفید و دسته گل عروس ایرانی بهترین و رایج‌ترین انواع دسته گل مصنوعی عروس هستند. هرچند برای انتخاب گل مصنوعی هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما می‌توانید انواع دسته گل عروس گل رز قرمز یا دسته گل عروس ارکیده را به‌وسیله واقعی‌ترین ظاهر گل‌های مصنوعی داشته باشید و سال‌های سال این گل‌های زیبا را نگهداری کنید.

 

حتما بخوانید: تِرِندترین و جذابترین دست گل های عروس در سال 2020

 

3-دسته گل خشک عروس

دسته گل خشک عروس

استفاده از دسته گل های خشک در این سال های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است. جذابیت و زیبایی چیدمان این مدل دسته گل ها تاحدی است که بسیاری از عروس خانم ها برای جشن عروسی یا فرمالیته عکاسی از آن استفاده میکنند. نکته قابل توجه در این خصوص، نوع دسته گل عروس است. گاهی تم چیدمان این مدل دسته گل، تم بوهو است و به دسته گل های بوهو استایل شهرت دارد. زیبایی این مدل دسته گل با تلفیق گل های طبیعی نتایج جذابی به همراه دارد. هرچند بسته به سلیقه عروس خانم و نظر مشاور استایل میتوانید مناسب ترین دسته گل را انتخاب کنید. 

 

خاص ترین مدل های دسته گل عروس جدید

تصویر موردعلاقه تان را به گل فروشی ارائه دهید

همه عروس خانم‌ها علاقه دارند تا جدیدترین مدل دسته گل عروس را برای جشن عروسی‌شان سفارش دهند. از آن‌جا که سلیقه افراد در انتخاب گل و دسته گل باهم متفاوت است، در این‌جا زیباترین و جدیدترین انواع دسته گل عروس را به شما نشان می‌دهیم تا برای سفارش دسته گل از عکس‌ها استفاده کنید.

خاص ترین  دسته گل عروس جدید

زیباترین و خاص ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های متعدد رز هلندی سفید و گلبهی با تزیین برگ های سبز و پوشش دسته با روبان سفید

 

جذاب ترین  دسته گل عروس جدید

جذاب ترین و شیک ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های رز هلندی سفید و زرد با تزیین برگ های سبز و پوشش دسته با روبان ساتن ساده

 

شیک ترین  دسته گل عروس جدید

زیباترین و جذاب ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های لوکس و شیک صورتی و سفید با تزیین برگ های سبز و پوشش دسته با روبان صورتی

 

 دسته گل عروس جدید صورتی

لوکس ترین و ساده ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های مصورتی و گلبهی لاکچری با تزیین برگ های سبز و پوشش دسته با روبان سفید و مروارید

 

ساده ترین  دسته گل عروس جدید

جذاب ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های رنگارنگ لوکس و جذاب مینیاتوری و درشت تزیین شده با روبان حاشیه طلایی 

 

 دسته گل عروس جدید گلبهی

خاص ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های صورتی، سفید و بنفش با ظاهر شیک و جذاب 2023

 

 دسته گل عروس جدید و شیک

ساده ترین و جدیدترین دسته گل عروس با استفاده از گل های رنگارنگ و شیک تزیین شده با برگ سبز و کنف مرواریدی

 

 دسته گل عروس جدید 2021

لوکس ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های مصنوعی رنگارنگ تزیین شده با کنف تار و پوری شیک و جذاب

 

دسته گل پاییزی عروس

لوکس ترین و ساده ترین  دسته گل عروس با استفاده از گل های متعدد رز هلندی سفید و گلبهی با تزیین گرد و شیک 2023

 

دسته گل طبیعی عروس

باکلاس ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های وحشی و گل خشک مناسب عکاسی فرمالیته یا عروسی با تم روستیک و خاص1400

 

زیباترین دسته گل پاییزی عروس

زیباترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های رنگارنگ و شاد با تزیین برگ های بلند و سبز وحشی 

 

 دسته گل عروس جدید سفید

ساده ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های رز هلندی سفید رنگ با تزیین گل های مینیاتوری شیک و جذاب 1400

 

خاص ترین دسته گل پاییزی عروس

شیک ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های متعدد رز و رنگارنگ به همراه تزیین با برگ های وحشی و شیک با تزیین شلوغ

 

 دسته گل عروس جدید خاص

لوکس ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های رویایی رز هلندی سفید رنگ و بابونه های سفید و زرد تزیین شده با روبان حریر سفید

 

 دسته گل عروس جدید

خاص ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های صورتی شیک و ترکیب با گیاهان رنگی آبی خاص مناسب فرمالیته یا عروسی خاص

 

دسته گل پاییزی عروس جذاب

جدیدترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های  رنگارنگ صورتی، نارنجی و زرشکی با تزیین برگ سبز

 

 دسته گل عروس

جدیدترین و خاص ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های درشت سفید و گل پونی گلبهی رنگ با برگ های درشت

 

 دسته گل عروس شیک

شادترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های رنگارنگ و شیک گلبهی به همراه گل های سفید بابونه

 

خاص ترین دسته گل پاییزی عروس 2020

لوکس ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های مختلف تزیین شده به شکل دسته گل وحشی با تم رنگ زرشکی

 

 دسته گل عروس بنفش

رویایی ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های لوکس و جذاب کرم و یاسی رنگ با تزیینات ظریف

 

دسته گل پاییزی عروس گران قیمت

جذاب ترین و شیک ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های رز درشت و رنگارنگ پاییزی با استایل خاص

 

 دسته گل عروس صورتی و خاص

فانتزیترین و شیک ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های رز هلندی و گل های درشت و رویایی با چیدمان گرد و زیبا

 

دسته گل پاییزی عروس شیک 2020

لوکس ترین و خاص ترین مدل دسته گل عروس با استفاده از گل های رنگارنگ و زمستانی مناسب عروسی در فصل زمستان

 

دسته گل پاییزی عروس امسال

ساده ترین و جذاب ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل رنگارنگ با چینش نامنظم و جذاب 2020

 

دسته گل پاییزی عروس خاص 2020

شیک ترین و جدیدترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های رز هلندی درشت با گل های مینیاتوری رنگارنگ و خاص

 

 دسته گل عروس بوهو

جذاب ترین و ساده ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های درشت پاییزی و تزیین شده به شکل دسته گل وحشی

 

دسته گل پاییزی عروس متنوع

جدیدترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های خاص و شیک با چیدمان هیجان انگیز و لوکس 20201

 

 دسته گل عروس

لوکس ترین و شیک ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های وحشی با تم عروسی در فصل پاییز مناسب عکاسی فرمالیته

 

دسته گل بوهو جذاب‌ترین مدل دسته گل عروس

ساده ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های رز و گل های درشت و شیک با برگ های سبز

 

زیباترین مدل دسته گل عروس اروپایی

گران قیمت ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های پونی درشت صورتی و سفید با چینش گرد و زیبا

 

دسته گل بوهو زیباترین مدل دسته گل عروس

جذاب ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های رنگارنگ و خاص مناسب فصل پاییز

 

 دسته گل عروس سفید

ساده ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های سفید و گل پونی درشت سفید رنگ 2023

 

دسته گل بوهو زیباترین مدل دسته گل عروس

فانتزی ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های پونی کوچک گلبهی رنگ و گل رز صورتی شیک و جذاب 2023

 

 دسته گل عروس فاتزی

جدیدترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های رز سفید و گلبهی کم رنگ با تزیین برگ های مختلف و رنگی

 

بهترین دسته گل بوهو زیباترین مدل دسته گل عروس

جذاب ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های رز سفید با ابعاد مختلف و تزیین برگ های سبز ساده

 

دسته گل بوهو خاص ترین مدل دسته گل عروس

رویایی ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های پونی درشت و گل پنبه سفید رنگ با ترکیب برگ های ظریف سبز

 

 دسته گل عروس جذاب

گران ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های خشک و گل های وحشی خشک شده با چینش زیبا مناسب عکاسی خاص و یونیک

 

 دسته گل عروس لوکس

جدیدترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های وحشی و خاص و چینش زیبا مناسب استایل بوهو و عکاسی فرمالیته عروسی

 

دسته گل بوهو جذاب‌ترین دسته گل عروس

فانتزی ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های پونی سفید رنگ و رز های هلندی به رنگ های مختلف 

 

بهترین دسته گل پاییزی عروس 2020

اروپایی ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های خاص وحشی و ترکیب شده با گل خشک و چینش زیبا

 

 دسته گل عروس رویایی

ساده ترین و رویایی ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های رز سفید درشت و جذاب با چینش ساده و خاص 1400

 

دسته گل پاییزی عروس رویایی

جذاب ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های خاص وحشی و جذاب با تم رنگی پاییزی 2023

 

دسته گل پاییزی عروس آبی

خاص ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های رنگارنگ و آبی مناسب فرمالیته عروسی با تم آبی

 

 دسته گل عروس جذاب

لاکچری ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های رز هلندی درشت و گل پونی سفید رنگ با چینش گرد و شیک

 

 دسته گل عروس ساده

ساده ترین و ارزان ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های ساده سفید رنگ با گل های صورتی شیک 2023

 

 دسته گل عروس آویز

جالب ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های سفید و سبز شیک و فانتزی 

 

دسته گل پاییزی عروس جذاب و خاص

ساده ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های وحشی و خاص کمیاب به همراه گل رز صورتی رنگ

 

دسته گل پاییزی عروس زرد 2020

پاییزی ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های مختلف به رنگ زرد و نارنجی با گیاهان تزیینی قرمز رنگ و جذاب

 

 دسته گل عروس لوکس

جدیدترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های رز سفید و زرشکی بزرگ و جذاب با چینش شلوغ

 

دسته گل پاییزی عروس شیک و جدید

لوکس ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل  های وحشی و خاص و چینش نامنظم مناسب استایل بوهو و عکاسی در فصل پاییز

 

ساده ترین  دسته گل عروس جدید

لوکس ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های متعدد رز هلندی سفید و صورتی به همراه گل های مینیاتوری شیک و تزیین روبان سفید طلایی

 

لوکس ترین مدل دسته گل عروس اروپایی

باکلاس ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های پونی درشت یاسی رنگ و گل رز صورتی شیک و جذاب 2023

 

جدیدترین دسته گل پاییزی عروس بوهو

خاص ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های کمیاب و لاکچری تزیین شده با میوه های زرشکی

 

 دسته گل عروس شیک 2021

ساده ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های مینیاتوری ساده سفید رنگ با گل عروس هلندی سفید و برگ های ساده و تزیین تور

 

 دسته گل عروس جذاب

خاص ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های یاسی رنگ و بنفش ترکیب شده با برگ های سبز و تزیینات خاص و روبان در ساقه دسته گل

 

 دسته گل عروس لاکچری

زیبا ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های متعدد رز هلندی سفید و گلبهی با تزیین کاکتوس درشت و جذاب 

 

دسته گل پاییزی عروس لاکچری بوهویی

زمستانی ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های جذاب و شیک تزیین شده با برگ سبز و تزیینات خاص زرشکی رنگ

 

 بهترین دسته گل بوهو

خوش رنگ و لعاب ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های متعدد رنگارنگ ترکیب شده با گل های وحشی

 

زیباترین دسته گل روستیک

جالب ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های رنگارنگ خشک شده و وحشی مناسب فرمالیته جنگل

 

 دسته گل عروس جدید

ساده ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های ساده مینیاتوری سفید رنگ ترکیب شده با گل عروس

 

دسته گل روستیک زیباترین مدل دسته گل عروس

لوکس ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های ترکیب شده با کاکتوس های درشت و شیک مناسب فرمالیته لوکس

 

قیمت دسته گل پاییزی عروس

زیباترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های متعددبا تم رنگی نارنجی و زرشکی مناسب فصل پاییز نارنجی رنگ

 

 دسته گل عروس صورتی

ساده ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های رز مصنوعی به رنگ یاسی با برگ های سبز و شیک 2023

 

دسته گل پاییزی عروس اروپ

ساده ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های شیک و جذاب درشت و ریز به همراه برگ های سبز بلند

 

 دسته گل عروس رنگارنگ

خاص ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های متعدد رز هلندی سفید و گلبهی ترکیب شده با کاکتوس جذاب و درشت 2023

 

دسته گل پاییزی عروس شیک و لوکس

لوکس ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های متعدد خشک و وحشی، ترکیب شده با گل طبیعی به رنگ های پاییزی و زمستانی

 

دسته گل روستیک عروسی

ساده ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های درشت و رنگارنگ تزیین شده با طناب کنفی و تور

 

 دسته گل عروس صورتی

جدیدترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های متعدد رز هلندی سفید و گلبهی با تزیین برگ های سبز و پوشش دسته با روبان سفید

 

بهترین مدل دسته گل عروس اروپایی

شیک ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های متعدد و بهاری با رنگ های گلبهی و صورتی جذاب و لاکچری 1400

 

زیباترین مدل دسته گل عروس اروپایی

خاص ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های درشت سفید و صورتی لوکس و جذاب تزیین شده با برگ های مختلف

 

 دسته گل عروس شیک و فانتزی

کلاسیک ترین و ساده ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های ساده رز هلندی سفید و گلبهی با برگ های تزیین شده

 

دسته گل پاییزی عروس نارنجی 2020

ارزان ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های خاص و رنگارنگ تزیین شده با برگ های درشت و سبز

 

دسته گل مطابق با فصل انتخاب کنید

بهترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های رنگارنگ و شیک وحشی با تزیین خاص و لوکس 2023

 

دسته گل پاییزی عروس خاص پاییزه

لوکس ترین و شیک ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های خاص و شیک وحشی ترکیب شده با گل خشک

 

 دسته گل عروس ساده

ارزان ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های رز ساده و ترکیب شده با گل های دیگر بدون تزیین ساقه

 

دسته گل پاییزی عروس نارنجی و زرد

رویایی ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های متعدد رز هلندی  سفید و گل های درشت و کمیاب رنگارنگ و لوکس 2023

 

دسته گل پاییزی عروس بوهو استایل

بهترین و ساده ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های متنوع وحشی با ظاهر بوهو استایل 

 

 دسته گل عروس ارزان

بامزه ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های رز سفید رنگ با ترکیب گل های ریز و مینیاتوری شیک و خاص

 

لوکس ترین مدل دسته گل عروس اروپایی

زیباترین و باکلاس ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های رز به رنگ‌های مختلف شیک و جذاب با برگ های بلند و پراکنده

 

لاکچری ترین مدل دسته گل عروس اروپایی

زیباترین و شیک ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های سفید درشت و جذاب ترکیب شده با کاکتوس

 

شیک ترین مدل دسته گل عروس اروپایی

زیباترین و رویایی ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل هایسفید، صورتی و سرخابی با استایل خاص و جذاب ترکیب گل رز با گل های مینیاتوری

 

دسته گل پاییزی عروس شیک و لوکس

شیک ترین و جالب ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های وحشی و خود رو با ظاهر خاص و شیک مناسب عکاسی فرمالیته

 

لوکس ترین مدل دسته گل عروس اروپایی

شیک ترین و جذاب ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های درشت و لاکچری صورتی و سرخابی با تزیینات خاص سبز رنگ

 

لاکچری ترین مدل دسته گل عروس اروپایی

زیباترین و لاکچری ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل عروس هلندی ریز و ظریف سفید رنگ با تزیین ساقه گل ها به وسیله تور

 

مدل دسته گل عروس اروپایی

زیباترین و جدیدترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های لوکس و درشت پونی و گل رز رنگارنگ و عاشقانه

 

 دسته گل عروس شیک

زیباترین و ساده ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های خاص و ظریف ترکیب شده با رز سفید درشت و تزیین دسته گل با روبان سفید

 

لوکس ترین و بهترین مدل دسته گل عروس اروپایی

جدیدترین  نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های لوکس و خاص پونی ترکیب شده با گل رز و برگ های سبز با تزیین تور روی دسته گل

 

زیباترین مدل دسته گل عروس اروپایی

فانتزی ترین و رویایی ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های لاکچری پونی با تزیین خاص و شیک یاسی و سرخابی

 

راهنمای انتخاب دسته گل عروس

جذاب ترین و شیک ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های  خاص و کم یاب با چیدمان زیبا از گل های درشت و برگ های سبز آبی

 

به رنگ دسته گل عروس دقت کنید

باکلاس ترین و جذاب ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های متعدد رز هلندیسرخابی و سفید با تزیین برگ های سبز  و چیدمان زیبا

 

 دسته گل عروس جدید و شیک

لوکس ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های متعدد رز هلندی سفید و صورتی با تزیین برگ های سبز و پوشش دسته گل با کنف و مروارید

 

 دسته گل عروس جدید 2021

شیک ترین و خاص ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های مصنوعی شیک و رنگارنگ صورتی بنفش با تزیین برگ های بنفش و سبز با تزیین کناف

 

دسته گل پاییزی عروس

زیباترین و لوکس ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل هایگلبهی، قرمز و سفید با تزیین خاص و شیک 2023

 

دسته گل مطابق با فصل انتخاب کنید

شیک ترین و خاص ترین نمونه دسته گل عروس با استفاده از گل های وحشی با تزیین برگ های سبز وحشی جذاب مناسب استایل خاص فرمالیته

 

چگونه بهترین دسته گل عروس را انتخاب کنید؟

چگونه بهترین دسته گل عروس را انتخاب کنید؟

انتخاب دسته گل عروس موضوع بسیار مهمی است. چرا که اکسسوری همیشگی عروس در تمام عکس و فیلم ها همین دسته گلی است که برای ساعت ها در دست او است. به همین دلیل باید دسته گل را مطابق با پارامترهای مشخصی انتخاب کنید. دسته گل عروس بنابر سلیقه شخصی مطابق با این چارچوبها انتخاب می‌شود. برای مثال، بعضی عروس خانم ها رنگ گل ها و نوع آن را مطابق با رنگ گل ماشین عروس انتخاب می‌کنند! برخی دیگر گل آرایی جشن را مدنظر قرار میدهد و رنگ گل های دسته گل را مطابق آن انتخاب میکنند. در بعضی موارد سبک برگزاری جشن و دیزاین آن هدف قرار میگیرد. مثلا اگر دیزاین بوهو تم اصلی جشن باشد، دسته گل بوهو اولویت بیشتری دارد. یادتان باشد درک این جزییات همگی توسط عروس و داماد انجام نمی‌شود. چرا که عدم وجود آگاهی و تجربه مانع از انتخاب هوشمندانه می‌شود.

در چنین شرایطی توصیه میکنیم تا از متخصصین تشریفات کاژو کمک بگیرید. تیم کاژو نه تنها در برگزاری صفر تا صد جشن عروسی مسئولیت را برعهده میگیرد، بلکه خدمات ودینگ پلنری این تیم در خصوص انتخاب استایل، نوع دسته گل و جزیی ترین موضوعات به شما مشاوره تخصصی ارائه میکند تا بهترین دسته گل را انتخاب کنید.

 

خلاصه مطلب

انتخاب صحیح دسته گل فرمالیته عروس و دسته گل عروسی، نقش مهم در کیفیت و زیبایی عکس‌های فرمالیته عروسی دارند. پس حتما سعی کنید با ایده از عکس‌هایی که در بالا قرارداده‌ایم، بهترین مدل دسته گل را انتخاب کنید و از نتیجه آن در جشن عروسی، عکاسی فرمالیته و فیلم‌های عروسی‌تان لذت ببرید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید