ایده و خلاقیت

گل آرایی ارزان و کم هزینه + زیباترین نمونه های گل آرایی باغ و تالار

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵

چگونه با کمترین هزینه، بهترین گل آرایی باغ و تالار را داشته باشیم؟ در این مقاله 5 ترفند گل آرایی باغ و تالار ارزان را با شما مطرح کرده ایم.

یکی از هزینه‌ هایی که در برنامه‌ریزی عروسی شاید به آن توجهی نکنید، هزینه گل آرایی باغ و تالار عروسی است.

زیبایی و جذابیتی که گل‌ ها، برای سالن و فضای باغ تالار ایجاد می‌کنند، فوق‌العاده است. درواقع، گل‌ ها حس لطافت و جذابیت زیادی به محیط القا می‌کنند. در چنین مراسم جذاب و خاطره‌انگیزی، وجود گل‌ ها و تزیین سالن با آن‌ها، فضایی رویایی و زیبا ایجاد می‌کند. گل آرایی در قسمت‌های مختلفی از سالن و باغ اجرا می‌شود، که تماما بر اساس انتخاب عروس و داماد و قراردادی است که با تشریفات یا تالار بسته می‌شود. سعی کنید، با درنظر گرفتن کلیه ابعاد ماجرا، بهترین گل آرایی باغ و تالار را انتخاب کنید.

گل آرایی باغ و تالار چگونه است؟ چطور بهترین گل آرایی باغ و تالار را داشته باشیم؟ گل آرایی ارزان چگونه است؟ در این مقاله به کلیه سوالات‌تان پاسخ می‌دهیم.

 

گل آرایی باغ و تالار چیست؟

بهترین گل آرایی باغ و تالار

شکل و فرم دیزاین مراسم، بر اساس تم جشن عروسی انتخاب می‌شود. انتخاب تم جشن عروسی و رنگ آن، تاثیر مستقیمی بر نحوه تزیین محیط سالن و باغ دارد. برای این تزیینات، از حریر آرایی، گل آرایی، شمع آرایی و موارد این‌چنینی استفاده می‌شود. معمول‌ترین و جذاب‌ترین دیزاین باغ تالار، گل آرایی است. استفاده از گل‌ ها، به‌منظور دیزاین بخش‌های مختلف سالن، جایگاه کیک، ورودی مهمانان و جایگاه عروس و داماد، نتیجه فوق‌العاده‌ای در زیبایی دکوراسیون سالن و عکس و فیلم‌تان خواهد داشت. سعی کنید، گل آرایی را باتوجه به گل‌ های موجود در فصل انجام دهید.

مطلب پیشنهادی: از خدمات آتلیه عکاسی و فیلم برداری آگاه شوید

 

چطور بهترین گل آرایی باغ و تالار را داشته باشیم؟

زیباترین گل آرایی باغ و تالار

برای داشتن بهترین گل آرایی باغ و تالار، لازم است نکاتی را بدانید که اطلاع از آن در حین عقد قرارداد با تالار یا تشریفات، بسیار مهم است. سعی کنید، برای گل آرایی، نمونه کارهای قبلی تشریفات را مشاهده کنید و حدود قیمت اجرای هرکدام را بپرسید. حتما در قراردادتان شرط کنید، که از گل‌ های تازه و گل‌ های روز، برای تزیین سالن و باغ استفاده شود. رنگ گل‌ ها، حتما مطابق با تم جشن عروسی‌تان باشد. استفاده از گل‌ های تازه، جذابیت فوق‌العاده‌ای در عروسی‌تان ایجاد می‌کند.

مطلب پیشنهادی: ترندترین و جذاب ترین دسته گل های 2020

 

نکاتی برای داشتن گل آرایی باغ و تالار ارزان

ارزان ترین گل آرایی باغ و تالار

ممکن است به هر دلیلی، بودجه کافی برای گل آرایی نداشته‌ باشید. در چنین شرایطی، لازم است از ترفندهای گل آرایی ارزان مطلع باشید. حتما این موضوع را با تشریفات‌تان درمیان بگذارید. این افراد، با تجربیاتی که در حوزه برگزاری جشن عروسی دارند، راهکارهای مناسب و قابل اجرایی، دراختیارتان قرار می‌دهند که استفاده از آن‌ها، هزینه‌ ها را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد. در ادامه به چند مورد از این ترفندها اشاره می‌کنیم.

مطلب پیشنهادی: صفر تا صد انتخاب ساقدوش

 

1. استفاده از گل‌ های دست دوم برای گل آرایی باغ و تالار

به صرفه ترین گل آرایی باغ و تالار

معمولا، مدیران تشریفات عروسی، باهم ارتباط دارند و به‌راحتی می‌توانند، از گل‌هایی که در مراسم عروس و داماد دیگری استفاده شده است، برای مراسم روز بعد نیز، استفاده کنند. در چنین شرایطی تشریفات، هماهنگی‌های لازم جهت حمل‌و‌نقل گل‌ ها به سردخانه را فراهم می‌کند، تا گل‌ ها تازه بمانند. گل آرایی با این نوع گل‌ ها، کمی ارزان‌ تر تمام می‌شود.

قیمت ارزان چنین گل آرایی، گزینه مطلوبی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ های برگزاری عروسی است. تنها مشکل این روش، تحمیلی بودن نوع و رنگ گل‌ ها است؛ زیرا در این شرایط، لازم است انتخاب‌تان مشابه انتخاب گل آرایی مراسم قبلی باشد.

 

2. استفاده از گل مصنوعی برای گل آرایی باغ و تالار

تازه ترین گل آرایی باغ و تالار

از دیگر ترفندهای گل آرایی ارزان، استفاده از گل‌های مصنوعی است. این گل‌ها، در اکثر باغ و تالارها موجود است. اگر چندان علاقه‌ای به گل مصنوعی ندارید، می‌توانید گل‌ های مصنوعی را، با گل طبیعی تلفیق کنید. با این اقدام، ظاهر جذاب‌تر و طبیعی‌تری خواهید داشت. این ترفند هزینه‌ های گل آرایی را، تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد و نتیجه بسیار زیبایی در سالن عروسی دارد.

مطلب پیشنهادی: جدیدترین هزینه های مراسم عروسی در تهران

 

3. استفاده از اکسسوری‌ها در گل آرایی باغ و تالار

خاص ترین گل آرایی باغ و تالار

یکی دیگر از روش‌های کاهش هزینه گل آرایی باغ و تالار عروسی، استفاده از اکسسوری‌ها، در کنار گل‌ ها است. می‌توانید با انتخاب تم مناسبی مانند تم روستیک، از اکسسوری‌هایی مثل: شاخ و برگ‌ها، سبد‌ها، کنف‌ها و گلدان‌های فلزی استفاده کنید. چنین لوازمی، حجم تزیینات را افزایش می‌دهند و به دیزاینرهای جشن عروسی‌تان این امکان را می‌دهند که، بدون استفاده از حجم گل زیاد، تزیینات بزرگ و حجیم انجام دهند.

مطلب پیشنهادی: همه آن چه که باید در مورد خرید کارت عروسی بدانیم

 

4. استفاده از گل های ارزان در گل آرایی باغ و تالار

بهترین قیمت گل آرایی باغ و تالار

برای کاهش هزینه‌ های گل آرایی، می‌توانید از گل‌ های ارزان قیمت استفاده کنید. استفاده از گل‌ های خاص و خارج فصل، باعث افزایش هزینه‌ های گل آرایی باغ و تالار می‌شود. هرچه گل‌ های ارزان قیمت‌تری انتخاب کنید، می‌توانید در هزینه‌ های دیزاین، صرفه‌جویی کنید.

مطلب پیشنهادی: اهمیت چیدن میز شیرینی در جشن عروسی

 

5. گل آرایی باغ و تالار در نقاط مورد توجه

بهترین گل آرایی باغ و تالار ورودی

برای کاهش هزینه در گل آرایی، می‌توانید نقاط خاصی را برای گل آرایی انتخاب کنید که به میزان بیشتری توجه مهمانان را جلب می‌کنند. جایگاه عروس و داماد، ورودی مهمانان به محوطه، ورودی مهمانان به سالن و اتاق عقد، از جمله مکان‌هایی است که گل آرایی در آن‌ها، بیشتر به چشم می‌آید. همچنین، مسئولین تشریفات، با هماهنگی نیروهای خدماتی می‌توانند، گل آرایی را در گلدان‌های پایه بلند اجرا کنند. با این کار، امکان جابه‌جایی گلدان‌ها وجود دارد. انتقال گل‌ های سالن عقد پس از اتمام مراسم آن، به داخل سالن و انتقال گل‌ های داخل سالن، به سالن پذیرایی و شام، یکی از بهترین اقدامات برای صرفه‌جویی در مصرف گل و کاهش هزینه گل آرایی است.

مطلب پیشنهادی: جدیدترین مدل های کارت عروسی 2020

 

چه چیزهایی در داشتن بهترین گل آرایی باغ تالار اهمیت دارد؟

قشنگ ترین گل آرایی باغ و تالار

یکی از موضوعات مهمی که در هنگام خرید گل به آن توجه می‌کنیم، تازگی و شادابی گل است. هرچه گل‌ ها تازه‌تر باشند و ماندگاری بهتری داشته‌ باشند، نتیجه گل‌ آرایی جذاب‌تر می‌شود. پس، مهم‌ترین موضوع برای داشتن گل آرایی فوق‌العاده جذاب، تازگی گل‌ ها است. سعی کنید با تشریفات، در خصوص این موضوع شرط کنید. یکی دیگر از موضوعاتی که در رسیدن به بهترین گل آرایی اهمیت دارد، رعایت هارمونی رنگ و دیزاین گل‌ ها است. هرچه رنگ‌ گل‌ ها، هارمونی زیباتری باهم داشته باشند، جذابیت بیشتری برای سالن و باغ ایجاد می‌کنند. گلدان‌ها، آویزها و اکسسوری‌هایی که در گل آرایی استفاده می‌شود، اثر زیادی در شیک بودن سالن دارند. استفاده از گل‌هایی به رنگ‌های تیره و تند مثل قرمز یک‌دست، زیبایی سالن عروسی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

مطلب پیشنهادی: چطور مناسب ترین باغ تالار را انتخاب کنیم؟

 

بهترین رنگ گل آرایی باغ و تالار عروسی

انتخاب رنگ گل آرایی، کاملا سلیقه‌ای است؛ پس سعی کنید، در مرحله اول، به سلیقه خودتان رجوع کنید. اما طبق تحقیقات و نظرسنجی‌های انجام شده، بهترین رنگ گل آرایی باغ و تالار عروسی، ترکیب گل‌ های سفید رنگ با صورتی، گل‌بهی، بنفش و یاسی است. در گل آرایی‌ عروسی، هرچه رنگ سفید بیشتر باشد، حالت رویایی‌تری به مراسم و سالن می‌بخشد. استفاده از طیف‌های مختلف گل‌ های صورتی رنگ، زیبایی فوق‌العاده‌ای در عکس‌ها و فیلم‌های عروسی‌تان خواهد داشت. ترکیب کلیه رنگ‌ها نیز، ایده جالبی است. در چنین حالتی، سالن عروسی چند‌رنگ شده و شور و نشاط فوق‌العاده‌ای در آن مشاهده می‌کنید. در نهایت، به سلیقه و علایق‌تان توجه کنید. با این اقدام، هرآن‌چه در رویاهای‌تان تصور می‌کردید، در واقعیت خواهید دید.

زیباترین رنگ گل آرایی باغ و تالار

بهترین رنگهای گل آرایی باغ و تالار

زیباترین گل آرایی باغ و تالار عروسی- استفاده از گل های صورتی به همراه گل های مصنوعی توری

 

شیک ترین گل آرایی باغ و تالار

زیباترین گل آرایی باغ و تالار جایگاه کیک - استفاده از گل های صورتی و سفید به همراه برگ‌های سبز

 

جدیدترین و زیباترین گل آرایی باغ و تالار

زیباترین گل آرایی باغ و تالار  روی میزها- استفاده از گل های صورتی درون گلدان‌های بلند

 

لوکس ترین گل آرایی باغ و تالار

زیباترین گل آرایی باغ و تالار عروسی- استفاده از گل های سفید و برگ‌های سبز به میزان زیاد

 

مطلب پیشنهادی: لیست مهم ترین کارهایی که یک ماه قبل از عروسی باید انجام دهید

لاکچری ترین گل آرایی باغ و تالار

زیباترین گل آرایی باغ و تالار عروسی- استفاده از گل های سفید و برگ‌های سبز به میزان زیاد

 

بهترین و فوق العاده ترین گل آرایی باغ و تالار

زیباترین گل آرایی باغ و تالار عروسی در پله ها- استفاده از گل های سفید و برگ‌های سبز به‌همراه شمع آرایی

 

ترند گل آرایی باغ و تالار

زیباترین گل آرایی باغ و تالار عروسی- استفاده از گل‌های سفید و شاخه‌های شکوفه صورتی بر روی میزها

 

گل آرایی باغ و تالار 2020

زیباترین گل آرایی باغ و تالار عروسی- استفاده از گل‌های سفید و برگ‌های زیاد بر روی میزها

 

مطلب پیشنهادی: مزایای استفاده از کترینگ عروسی چیست

اروپایی ترین گل آرایی باغ و تالار

زیباترین گل آرایی باغ و تالار عروسی- استفاده از گل‌های سفید در شاخه‌های بلند روی میز

 

ارزان ترین گل آرایی باغ و تالار

زیباترین گل آرایی باغ و تالار در جایگاه کیک - استفاده از گل های بنفش، گلبهی و سفید

 

مطلب پیشنهادی: ویژگی های مهم در انتخاب گروه موزیک عروسی

کم هزینه ترین گل آرایی باغ و تالار

زیباترین گل آرایی باغ و تالار عروسی- استفاده از گل‌های صورتی در طبف‌های مختلف بر روی میزهای VIP

 

سخن آخر

جشن عروسی، رویدادی خاص و هیجان‌انگیز است. پس حتما تمام جزئیات و ریزه‌کاری‌ها را جدی بگیرید و برای هریک از آن‌ها وقت صرف کنید. انتخاب رنگ گل آرایی باغ و تالار، در زیبایی و شیک بودن عروسی، اهمیت زیادی دارد. برای صرفه‌جویی در هزینه‌های گل آرایی، از ترفندهایی که معرفی شد استفاده کنید و جذاب‌ترین جشن عروسی را داشته باشید.

نظراتتان را برای ما ارسال کنید.

مطلب پیشنهادی: روش هایی برای کاهش هزینه های عروسی که نمی‌دانید

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید