ایده و خلاقیت

مزایای استفاده از کترینگ عروسی چیست

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

وظیفه اصلی کترینگ عروسی پذیرایی شام و مراسم است. در کترینگ عروسی غذاها بصورت حرفه ای طبخ شده و دیزاین و در نهایت سرو میشوند. مزایای استفاده از کیترینگ عروسی را اینجا بخوانید.

انتخاب کترینگ عروسی یکی از مهم ترین انتخاب های عروس و داماد ها محسوب می شود. چرا که مهم ترین وظیفه یعنی تهیه غذا، دیزاین و نحوه سرو و مدیریت آن بر عهده کترینگ بوده و هرگونه اختلال در هر یک از بخش های مسئولیتی کترینگ موجب از دست رفتن تمام هزینه و زحمات عروس خانم و آقای داماد خواهد بود. پس بهتر است با دانستن جزئیات مهم در انتخاب کیترینگ ها که در مقاله ای بصورت مجزا به آن خواهیم پرداخت و همچنین دانستن مزایای استفاده از کترینگ عروسی انتخاب مطلوبی داشته باشید و با برنامه ریزی عروسی خود به بهترین نحو جشن عروسی دلخواهی را تجربه کنید.

کترینگ چیست؟

 

کترینگ چیست؟

کترینگ که در لاتین Catering نوشته می شود، به معنای طبخ و تهیه غذا در یک مکان و سرو و پذیرایی در محل دیگر گفته می شود.  در واقع کترینگ های امروزه دارای کادر بسیار حرفه ای از آشپز، پذیرایی کننده و دیزاینر غذا و مواد خوراکی هستند که به صورت حرفه ای اقدام به طبخ غذا و تهیه خوراکی های مورد نیاز در پذیرایی از میهمانان جشن می نمایند. کترینگ در واقع انواع مختلفی دارد که در مکان های مختلف اقدام به ارائه سرویس به مشتریان می کند. ارائه پک های غذایی با دورچین و دسر و استارتر و هر چیزی که مشتری سفارش دهد بر عهده کترینگ است. در اینجا به مزایای استفاده از کترینگ عروسی خواهیم پرداخت تا اطلاعات مطلوبی در خصوص انتخاب کترینگ عروسی کسب نمایید.

کترینگ عروسی

خدمات کترینگ عروسی چیست؟

مهم ترین سوال مخاطبان تشریفینو این است که خدمات کترینگ عروسی چیست و دقیقاً با انتخاب یک کترینگ مطلوب خیال عروس و داماد از چه بابت هایی راحت خواهد شد. لازم است بدانید این روز ها برای هماهنگی بیشتر گاهی کترینگ و تشریفات در یک پکیج ارائه می شود که در قالب یک تیم فعالیت می کنند و گاهی نیز بنابر سلیقه شخصی می توان خدمات کترینگ را جدا از تشریفات انتخاب نمود. خدماتی که کیترینگ عروسی به شما ارائه خواهد داد شامل: تهیه مواد اولیه خوراکی جهت طبخ و تهیه غذا و دسر و سایر موارد انتخابی مشتری است، همکاری با بهترین سر آشپز ها جهت طبخ غذای خوشمزه و با کیفیت، انتقال غذا به محل مورد نظر مشتری جهت دیزاین و سرو، همگی از جمله خدمات کترینگ عروسی است.

 

 

نقش کترینگ در جشن عروسی

کترینگ در واقع پیش از عروسی توصیه ها و مشاوره های لازم در انتخاب پکیج های خدماتی را به شما خواهد داد و پس از انتخاب در جشن عروسی وظیفه اجرای موارد درخواستی شما را دارد. تهیه نوشیدنی های مختلف مطابق با سلیقه مشتری و پذیرایی اولیه از میهمانان یکی از وظایف کترینگ است. تهیه بار میوه، میز شیرینی و یا فینگر فود هایی که در حین مراسم و پیش از شام به میهمانان ارائه می شود از جمله وظایف کترینگ خواهد بود. تهیه شام جشن عروسی ، چیدمان آن در سالن غذاخوری و تزئین غذا ها، دسر ها و سالاد ها نیز پر رنگ ترین نقش کترینگ در جشن عروسی است.

نقش کترینگ در عروسی مدیریت عروسی است

استفاده از کترینگ عروسی چه مزایایی دارد؟

با توجه به توضیحاتی که در بالا تر ارائه شد این سوال پیش می آید که استفاده از کترینگ عروسی چه مزایایی دارد؟ آیا نمی توان سفارش غذا را از رستوران داد و یا از آشپز های حرفه ای برای تهیه غذا در محل جشن استفاده کرد؟ لازم است بدانید کترینگ با توجه به سابقه و تجربه برگزاری چندین و چند مراسم عروسی کاری حرفه ای تر به شما ارائه خواهد نمود. حرفه ای بودن در اینجا بدین معناست که براحتی بهترین مواد اولیه را با نازل ترین قیمت تهیه می کند و با دارا بودن کادر مجرب و حرفه ای اقدام به طبخ و تهیه غذا، دسر و نوشیدنی های جشن عروسی شما می کند. اما سفارش غذا از رستورانی خاص و یا قرارداد با آشپز حرفه ای نمی تواند نظم و ترتیب مطلوبی در تهیه و سرو غذا و اقلام پذیرایی به میهمانان شما ایجاد کند و بدلیل متفاوت بودن تیم تهیه غذا و پذیرایی یا دیزاین آن، مدیریت بسیار ضعیف می شود. توصیه تشریفینو استفاده از کترینگ با تجربه و حرفه ای است تا جشن عروسی به یاد ماندنی و بدون استرسی داشته باشید.

 

انتخاب کترینگ عروسی

نکات مهم در انتخاب کترینگ عروسی

معمولاً بهترین معرف کترینگ عروسی اطرافیان و تبلیغاتی است که مشاهده می کنید، اما انتخاب کترینگ عروسی نیازمند دقت و تحقیق فراوان دارد چرا که سرنوشت یک شب جشن عروسی خود را به این تیم خواهید سپرد. تصمیمی که دو بخش دارد، یا بسیار خوشحال و راضی خواهید بود که بسیار جای شکر دارد یا ناراضی هستید و پشیمان از انتخاب کترینگ عروسی خود. قطعاً هیچ عروس و دامادی علاقمند به حضور در حالت دوم داستان نیستند و چهره خوشحال و راضی خود پس از مراسم عروسی را ترجیح می دهند. پس لازم است همین ابتدا تحقیقات خود را تکمیل کنید و نکات مهم در انتخاب کترینگ عروسی را در نظر گیرید.

 

انتخاب کترینگ با تبلیغات مجازی

امروزه دوره ی تکنولوژی و فضای مجازی است. برای اینکه به دنبال چیزی بگردید کافی است در گوگل سرچ کنید یا هشتگ آن را در اینستاگرام دنبال کنید تا انواع و اقسام کترینگ ها را مشاهده کنید. شما از طریق همین وب سایت ها و تبلیغات و اطلاعاتی که در شبکه های اجتماعی می توانید اطلاعات خوبی در خصوص نحوه ارائه خدمات کترینگ ها کسب کنید. مرحله بعد این است که لیستی از کلیه این کترینگ هایی که در فضای مشاهده کردید تهیه کنید و با آن ها تماس بگیریم و اطلاعات کافی دریافت کنید. با بررسی این اطلاعات اولویت بندی کنید و تماس دوم خود را با این کترینگ ها جهت هماهنگی بازدید از جشن عروسی های پیش روی آن ها نمایید. بدین ترتیب شما می توانید کیفیت غذا، میوه، نوشیدنی و کلیه مواردی که توسط کترینگ عروسی انتخاب شده مشاهده نمایید و در خصوص عقد قرارداد با آن ها اقدام نمائید.

 

انتخاب کترینگ با معرفی اطرافیان

حتماً بارها پیش آمده شنیده باشید غذای عروسی خانم ایکس بسیار عالی بود، کیفیت غذا فوق العاده بود، حجم و میزان غذا کافی بود و یا بالعکس. این تعاریف همیشه وجود داشته و نظرات مثبت و منفی افراد نشانگر رضایت از وضعیت پذیرایی و غذا دارد. قطعاً اگر کترینگ عروسی توسط فردی به شما معرفی شد که از استاندارد های ارائه خدمات کترینگ مطلع بوده و استاندارد های شما را نیز آگاهی دارد، لازم است حتماً اطلاعات تماس کترینگ را گرفته و جهت مراجعه حضوری در اولین جشن عروسی پیش رو اقدام کنید و از نزدیک کیفیت خدمات را بررسی نمایید و پاسخ سوالات خود را بیابید. دقت داشته باشید هیچ گاه صرفاً بخاطر معرفی کترینگ از طرف دوستان و آشنایان خود و بدون بررسی آن اقدام به عقد قرارداد نکنید. چرا که ممکن است یک شام خوشمزه و دیزاین زیبا و پذیرایی با کیفیت از دید فرد معرف با شما تفاوت داشته باشد. سطح انتظارات شما برای داشتن جشن عروسی مطلوب نیازمند بررسی دقیق تر کترینگ بوده و توصیه تشریفینو مراجعه حضوری و بررسی شخصی کترینگ عروسی جهت بستن قرارداد است.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید