ایده و خلاقیت

چطور مناسب ترین باغ تالار عروسی را انتخاب کنیم؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

برای انتخاب باغ تالار عروسی لازم است نکاتی بدانید تا بهترین باغ تالار عروسی را انتخاب نمایید.

برای انتخاب باغ تالار عروسی لازم است نکاتی در خصوص بهترین باغ تالار عروسی را بدانید. با دانستن این نکات قادر خواهید بود، آگاهانه انتخاب کنید و در شب عروسی آرامش کامل داشته باشید. همان طور که در مقاله برنامه ریزی عروسی توضیح داده شد، جشن عروسی یکی از مهم ترین اتفاق های زندگی زوج ها محسوب می شود. این شب بدلیل اهمیت و هیجان بالایی که دارد، عروس و داماد را دچار استرس می کند. بر همین اساس هرگونه اتفاق خارج از برنامه ای موجب بهم ریختن آرامش عروس و داماد می شود. پس بهتر است این مقاله را مطالعه کنید تا آگاه باشید، چطور مناسب ترین باغ تالار عروسی را انتخاب کنید.

انتخاب باغ تالار عروسی

دقت در تعداد میهمانان برای انتخاب باغ تالار عروسی

امروزه تعداد باغ تالارهایی که مناسب برگزاری جشن عروسی است، بسیار زیاد و متنوع است. شما برای انتخاب بهترین باغ تالار عروسی لازم است به تعداد میهمانان خود دقت نمایید. یکی از مهم ترین پارامتر هایی که انتخاب های شما را غربال می کند همین تعداد میهمانان است که با توجه به گنجایش باغ تالار عروسی محدود می شود. پس از اینکه تشریفات خود را از تعداد میهمانان مطلع کردید، حال می توانید گزینه های کم تری را برای مراجعه حضوری و بازدید داشته باشید.

 

انتخاب باغ تالار عروسی - تشریفینو

چطور بهترین باغ تالار عروسی را انتخاب کنیم؟

یکی از بهترین روش های انتخاب بهترین باغ تالار عروسی، مراجعه حضوری به آن است. مراجعه حضوری تمام آنجه در تصاویر و فیلم ها دیده اید را برای شما آشکار می کند و شما با واقعیتی که مشاهده می کنید قادر به انتخاب بهترین باغ تالار عروسی خواهید بود. قبل از مراجعه به باغ تالار عروسی انتظارات خود را از یک باغ تالار مطلوب یادداشت کنید، در واقع تهیه چک لیستی از انتظارات شما قبل از بازدید از محل احتمالی برگزاری جشن عروسی شما، دید روشن ترین به شما خواهد داد و انتخاب باغ تالار عروسی را برایتان آسان تر خواهد کرد. دقت در تمیزی لوازمی که برای خود باغ تالار است و دیزاین ورودی، پارکینگ میهمانان، جایگاه ماشین عروس، محل های تعبیه شده برای آتش بازی، زیبایی های بصری دیگر مثل آب نما، نور پردازی و حوضچه و استخر در محوطه باغ تالار، همگی پارامتر های ارزیابی شما خواهد بود. پس با دقت تماشا کنید و اگر به شما اجازه دادند از هر باغ تالار عروسی که جهت بازدید مراجعه کردید، فیلم بگیرید تا در نهایت براحتی قادر به انتخاب باغ تالار عروسی خود باشید. دقت در نظافت سالن، در و دیوار، ورودی رختکن میهمانان و همچنین سرویس بهداشتی از جمله مهم ترین چیزهایی است که در بازدید باید به آن دقت نمایید.

 

به محل باغ تالار عروسی دقت کنید

محلی که باغ تالار عروسی در آن قرار گرفته است، نقش مهمی در انتخاب باغ تالار دارد. به دلیل وسعت کلانشهر ها و مشکلات ترافیکی، لازم است برای انتخاب باغ تالار عروسی، به موقعیت مکانی آن دقت کنید. ممکن است باغ تالاری که برای دوست شما بهترین انتخاب بوده، برای شما انتخاب مطلوبی نباشد. چرا که برای مثال شما شرق تهران زندگی می کنید و باغ تالار عروسی دست شما، مناسب فردی بوده که در غرب تهران ساکن است و کلیه خدمات روز عروسی شامل، آرایشگاه عروس، گلفروشی و ... در همان حوالی قرار گرفته اند. پس برای انتخاب باغ تالار عروسی حتماً به موقعیت مکانی آن دقت کنید تا حد امکان آرایشگاه، گلفروشی و باغ تالار عروسی را نزدیک به منزل خود انتخاب کنید.

 

 

از امکانات باغ تالار عروسی مطلع شوید

یکی از موارد تاثیر گذار در انتخاب باغ تالار عروسی، خدمات و امکاناتی است که در ازای دریافت مبلغی مشخص به شما ارائه خواهند داد. امکانات باغ تالار های مختلف با یکدیگر متفاوت است. ارائه امکاناتی مانند سفره خانه سنتی، کافی شاپ، لوازم دیزاین محوطه و سالن، لوازم بازی کودکان، اتاق عقد، بالابر یا آسانسور (در صورتیکه سالن سرپوشیده دارای پله است) و همچنین امکانات صدا و LED و... همگی جزو امکانات باغ تالار عروسی است که در برخی از آن ها ارائه می گردد و در برخی دیگر خیر. حتماً هنگام بازدید از امکاناتی که باغ تالار عروسی در ازای دریافت مبلغ ورودیه باغ تالار به شما ارائه می دهد مطلع شوید، چرا که در بسیاری از باغ تالارها این امکانات موجود و در معرض دید است اما استفاده از آن شامل هزینه جداگانه ای است. پس حتماً از این موضوع مطمئن شوید.

امکانات باغ تالار عروسی

 

بهترین زمان رزرو باغ تالار عروسی

انتخاب زمان برگزاری جشن عروسی ارتباط مستقیمی با باغ تالار انتخابی شما دارد. معمولاً باغ تالار هایی که خدمات مطلوبی ارائه می دهند و زیبایی محیطی آن ها موجب جذب مشتریان بیشتری است، شلوغ تر هستند و بسیار زودتر رزرو می شوند. پس اگر تاریخ خاصی برای برگزاری جشن عروسی مدنظر شما است هرچه زودتر نسبت به رزرو آن اقدام کنید. چرا که احتمال رزرو تاریخ شما توسط شخص دیگری بسیار زیاد است. اما در صورتی که تاریخ خاصی مدنظر شما نیست، می توانید 4 تا 6 ماه پیش از مراسم عروسی نسبت به رزرو باغ تالار عروسی خود اقدام نمایید و سایر کارها را طبق زمان بندی برنامه ریزی عروسی پیش ببرید.

تاثیر دمای هوا در انتخاب باغ تالار عروسی

دمای هوا از مهم ترین پارامترهای غیرقابل کنترل است که در انتخاب باغ تالار باید آن را پیش بینی نمود. اگر عروسی شما در فصل تابستان باشد، لازم است در هنگام انتخاب باغ تالار به سیستم خنک کننده باغ بسیار دقت نمایید و از کارکرد صحیح آن باتوجه به حجم سالن و تعداد میهمانان شما مطمئن شوید. اما در صورتیکه جشن عروسی شما در فصولی مثل پاییز، بهار یا زمستان باشد، لازم است تهویه باغ تالار عروسی را بررسی نمایید. می توان گفت ضرورتی برای وجود سیستم گرمایش خیلی قوی وجود ندارد چرا که میهمانان بدلیل تحرک، سرمای زیادی احساس نمی کنند، اما تهویه مطبوع هوا و نگهداشتن دمای سالن در یک بازه ی مشخص بسیار اهمیت دارد.

 

امکانات خاص باغ تالار عروسی در شرایط اضطراری

جشن عروسی یکی از مهم ترین رویدادهای زندگی عروس و داماد است که مدت ها برای برگزاری بی عیب و نقص آن تلاش شده است. جشن عروسی حاصل برنامه ریزی، پیگیری، صرف هزینه و وقت بسیاری است. پس با توجه به این نکات، لازم است پیشبینی های لازم برای مقابله با هرگونه اختلال در مکان برگزاری جشن عروسی را داشته باشید. برای مثال پیشبینی وضعیت آب و هوا و درنظر گیری لوازم مورد نیاز با وقوع آن. برای مثال تدارک دیدن فرشی مناسب محیط سالن در قسمت ورودی آن، که خیسی کفش های میهمانان را گرفته و از لیز شدن کف سالن جلوگیری نماید. یکی دیگر از اتفاقات دیگری که ممکن است شب جشن عروسی اتفاق بیافتد، قطع برق است. حتماً با مسئولین باغ تالار عروسی درخصوص  امکانات مقابله با قطعی برق صحبت کنید و مطمئن شوید موتور برق مناسب ساپورت برق باغ تالار موجود دارند، ترجیحاً این نکته را در قرارداد خود نیز ذکر نمایید.

 

زمان تحویل و تخلیه باغ تالار عروسی

ساعت تحویل باغ تالار عروسی و زمان تخلیه آن

یکی از مهم ترین بخش هایی که ممکن است فراموش کنید، صحبت در خصوص ساعت تحویل باغ تالار عروسی و زمان تخلیه آن است. شما تمام زحمات چند ماد گذشته را کشیده اید، تا جشن عروسی شاد، منظم و اصولی داشته باشید تا به شما و میهمانان جشن عروسیتان خوش گذشته و خاطره آن تا سال های سال در ذهن ها ثبت شود. پس این نکته که چه مدت زمانی در کنار میهمانان خود هستید بسیار مهم است. حتماً در خصوص ساعت تحویل باغ تالار عروسی به مسئولین تشریفات و کترینگ عروسی، صحبت کنید و زمان تخلیه باغ تالار عروسی را نیز بپرسید. زمان تحویل باغ تالار همان زمان انتهایی جشن عروسی شما است و لازم است این زمان را با گروه موسیقی، دیجی و کترینگ خود هماهنگ نمایید. توصیه می شود زمان تحویل و زمان تخلیه باغ تالار عروسی را در متن قرارداد با باغ تالار عروسی ذکر نمایید.

 

نحوه عقد قرارداد با باغ تالار عروسی

پس از بررسی های متعدد و صحبت در خصوص مسائلی که برای عروس و داماد اهمیت فراوان دارد، نوبت به نحوه عقد قرارداد با باغ تالار عروسی می رسد. به هیچ وجه عقد قرارداد با باغ تالار عروسی را پشت گوش نیندازید. چرا که به زبان ساده، در انتهای کار دست شما به هیچ جایی بند نیست چون هیچ نوشته و مدرک مشخصی برای طلب کردن مواردی که با باغ تالار عروسی شرط کرده اید وجود ندارد. پس حتماً کلیه مواردی که برای شما اهمیت دارد و در خصوص آن با باغ تالا عروسی صحبت نموده اید، در قرارداد ذکر نمایید و متن قرارداد را با دقت مطالعه کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید