ایده و خلاقیت

صفر تا صد انتخاب ساقدوش عروسی + جدیدترین مدل های 2023

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

ساقدوش کیست؟ وظایف ساقدوش‌ها چیست؟ چه لباسی برای ساقدوش مناسب است؟ اکسسوری های ساقدوش چیست؟ در این مقاله پاسخ سوالاتتان را خواهیم داد.

مراسم عروسی، یکی از پر جزئیات‌ترین مراسم‌ های رسمی است. در این جشن، معمولا هیجان بسیار زیادی در جریان است. عروس و داماد، نیاز به افرادی دارند که در کنارشان باشند و برای بهتر برگزار کردن مراسم عروسی‌شان، از آن‌ها کمک بگیرند. ساقدوش‌ ها معمولا یک یا چند نفر از صمیمی‌ترین افراد به عروس و داماد هستند. برای زیباتر شدن مراسم عروسی و عکس‌های آن، لباس ساقدوش‌ ها را هماهنگ باهم انتخاب می‌کنند. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد ساقدوش و جذابیت‌هایی که با حضورشان خواهید داشت، ارائه می‌دهیم.

ساقدوش کیست؟ وظایف ساقدوش‌ ها چیست؟ چه لباسی برای ساقدوش مناسب است؟ در ادامه این مقاله پاسخ سوالاتتان را خواهیم داد.

همراه ما باشید.

 

ساقدوش کیست؟

جذابترین لباس ساقدوش

ساقدوش‌ ها، در فرهنگ‌های مختلف، جایگاه متفاوتی دارند. در ایران، ساقدوش، نزدیک‌ترین دوستان و آشنایان هم‌سن و سال با عروس و داماد است. این افراد، معمولا لباس‌هایی با هارمونی یکسان می‌پوشند و شکل و فرمی هماهنگ دارند. هماهنگی لباس ساقدوش‌ ها، می‌تواند به‌وسیله مدل لباس‌ یا رنگ آن باشد.

ساقدوش‌ ها، معمولا در عکاسی و فیلم‌برداری‌های پیش از عروسی، حضور دارند و در حاضر شدن عروس و داماد به آن‌ها کمک می‌کنند. اگر دوست دارید ساقدوش داشته‌باشید، سعی کنید آن‌ها را از بین صمیمی‌ترین دوستانتان انتخاب کنید. درنظر بگیرید که این افراد، در بسیاری از پلان‌های فیلم‌برداری و عکاسی شما حضور دارند و بهتر است، دوستان نزدیک و صمیمی را برای این‌کار انتخاب کنید.

جدیدترین هزینه های مراسم عروسی در تهران

 

چه تعداد ساقدوش مناسب عروسی است؟

مدل لباس ساقدوش 2020

تعداد ساقدوش ها زیاد مهم نیست، اما توصیه می‌شود که، تعداد ساقدوش‌ های دختر و پسر باهم برابر باشند.

معمولا داماد، از بین صمیمی‌ترین دوستان خود، ساقدوش‌ های مرد را انتخاب می‌کند و عروس نیز، از بین نزدیک‌ترین دوستان خودش، ساقدوش‌ های خودش را انتخاب می‌کند. اما گاهی ممکن است، ساقدوش‌ ها زوج باشند و علاقه‌ای به حضور انفرادی به‌عنوان ساقدوش نداشته‌باشند، در این شرایط می‌توانید، ازدوستان زوج خود، درخواست کنید که مسئولیت ساقدوشی را بپذیرند. انتخاب ساقدوش مجرد یا متاهل، هرکدام مزایا و معایب خودش را دارد.

لیست مهم ترین کارهایی که یک ماه قبل از عروسی باید انجام دهید

 

مدل لباس ساقدوش را چطور انتخاب کنیم؟

جذابترین لباس ساقدوش 2020

در انتخاب مدل لباس ساقدوش، لازم است شرایط این افراد را، در نظر بگیرید. ممکن است برخی افراد، علاقه‌ای به پوشیدن لباس‌ های باز یا کوتاه نداشته‌باشند. این شما هستید که باید، خودتان را با شرایط آن‌ها هماهنگ کنید. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد انتخاب لباس ساقدوش های دختر و پسر خواهیم داد.

زیباترین و شیک ترین مدل های لباس و مانتو عقد محضری

 

♦ انتخاب لباس ساقدوش های داماد

جذابترین لباس ساقدوش پسر

انتخاب لباس برای ساقدوش های داماد، بسیار راحت‌تر است. برای ساقدوش های داماد، کت و شلوار تیره، بهترین گزینه است. اگر می‌خواهید زیاد تحت فشار مالی قرار نگیرید، حتما از ساقدوش ها بپرسید که، چه رنگ کت و شلواری دارند و سعی کنید رنگی انتخاب کنید که اکثر ساقدوش ها داشته باشند. برای ساقدوش های داماد، مناسب‌ترین ست، پیراهن سفید با کروات رنگی و گل سینه است. سعی کنید رنگ کروات و گل سینه را، هماهنگ با لباس ساقدوش های عروس انتخاب کنید.

برنامه ریزی عروسی را از کجا شروع کنیم؟

 

♦ انتخاب لباس ساقدوش های عروس

انتخاب زیباترین لباس ساقدوش 2020

برای انتخاب لباس ساقدوش های دختر، کمی دردسر دارید! تنوع لباس، طرح و مواجهه با سلیقه‌های مختلف ساقدوش ها، کمی انتخاب را سخت می‌کند.

برای انتخاب لباس ساقدوش های عروس، دو راه دارید. یا پارچه لباس را بخرید و مدل‌ های موردنظرتان را هم انتخاب کنید و به خیاط تحویل دهید، که با مراجعه هر یک از ساقدوش‌ ها، مدل‌های پیشنهادی را نشان داده و سایز ساقدوش را برای مدل انتخابی ثبت کند. یا به مزون لباس مراجعه کنید و سعی کنید از مدل لباس‌ های آماده، یک مدل را به سایز همه ساقدوش ها بخرید. راه دوم، راحت‌ترین کار ممکن برای شما است.

چطور لباس عروس هماهنگ با فرم بدن خود بپوشید

معرفی بهترین مزون های لباس عروس تهران

 

اکسسوری‌‌ های ساقدوش‌ ها چیست؟

زیباترین اکسسوری های ساقدوش

برای ایجاد هارمونی بیشتر بین ساقدوش‌ ها، بهتر است اکسسوری‌ های آن‌ها را باهم ست کنید. دستبند، انگشتر، تل، گل ‌سر، تاج گل و سنجاق سر، ازجمله اکسسوری‌ های رایج ساقدوش های عروس است. اگر ذوق و سلیقه زیادی دارید، می‌توانید از گل مصنوعی، برای تهیه این اکسسوری‌ ها استفاده کنید. اکسسوری اصلی ساقدوش های ذاماد، گل سینه آن‌ها است. می‌توانید از همان گل‌های مصنوعی، گل سینه تهیه کنید و هارمونی بسیار جذابی برای ساقدوش ها ایجاد کنید.

 

وظیفه ساقدوش چیست؟

جذابترین ساقدوش عروسی 2020

ساقدوش‌ ها، دوستان صمیمی شما هستند و با قبول مسئولیت ساقدوش بودن، وظایف آن را به عهده گرفته‌اند. ساقدوش ها، قبل از مراسم عروسی، وظیفه آماده‌کردن عروس و داماد را برعهده دارند. آن‌ها نزدیک‌ترین افراد به عروس و داماد در مراسم عروسی هستند، تا کارهای لازم را برایشان انجام دهند. ساقدوش مسئولیت‌پذیر، نقش پررنگی در کاهش استرس عروس و داماد ایفا می‌کند. سعی کنید ساقدوش ها را طوری انتخاب کنید که بتوانید در طول مراسم، مسئولیت کنترل و هماهنگی برخی موارد را به آن‌ها بسپارید. داشتن ساقدوش های پرانرژی و مسئولیت‌پذیر، نعمت بزرگی برای عروس و داماد است. در ادامه نمونه‌هایی از عکس ساقدوش‌ ها در عروسی می‌بینیم.

 

مدل های مختلف لباس ساقدوش

زیباترین لباس برای ساقدوش

تصویر 1 - عکس گروهی ساقدوش های عروس و داماد

 

زیباترین لباس برای ساقدوش

تصویر 2 - عکس ساقدوش های دختر - حاضر شدن عروس

 

زیباترین لباس برای ساقدوش

تصویر 3 - عکس ساقدوش های دختر - حاضر شدن عروس

 

زیباترین لباس برای ساقدوش

تصویر 4 - عکس ساقدوش های دختر - اکسسوری های یکسان

 

زیباترین لباس برای ساقدوش

تصویر 5 - عکس ساقدوش های دختر - اکسسوری های یکسان

 

زیباترین لباس برای ساقدوش

تصویر 6 - عکس ساقدوش های دختر - حاضر شدن عروس

 

زیباترین لباس برای ساقدوش

تصویر 7 - عکس ساقدوش های دختر - اکسسوری های یکسان

 

زیباترین لباس برای ساقدوش

تصویر 8 - عکس ساقدوش های دختر - اکسسوری های یکسان

 

جذابترین لباس ساقدوش

تصویر 9 - عکس ساقدوش های دختر - اکسسوری های یکسان

 

سخن آخر

شاید داشتن ساقدوش، کمی هزینه برایتان داشته‌ باشد، اما زیبایی عکس‌هایی که با حضور ساقدوش ها خواهید داشت فوق‌العاده است. سعی کنید، اگر بودجه کافی برای این‌ کار دارید، حتما آن را عملی کنید.

 

عقد آریایی چیست و چگونه برگزار می شود؟

روش هایی برای کاهش هزینه های عروسی که نمی‌دانید

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید